Asfalt u Željezničkom naselju

Još jedna ulica je asfaltirana u gradu. Završeni su radovi u ulici  Mikloša Švalba koja je asfaltirana po gradskom programu Direkcije za izgradnju grada. Izvođač radova je kompanija „Vojput“. Ulica je dugačka 160 metara i nalazi se u Željezničkom naselju, a vrednost  investicija iznosi 1,5 miliona dinara.

 

Ovim radovima su rešeni problemi u smislu povezivanja saobraćajnica.

 

Dolaskom proleća u gradu su otvorena mnoga gradilišta. Asfaltiraju se ulice, gradi vodovodna i kanalizaciona mreže, ozelenjavaju parkovi….



KOMENTARI

  1. deki85 kaže:

    Dakle duzina je 160m, ali kolika je sirina? Je li jos jedna kozija staza sa asvaltom ili je konacno normalna ulica?

  2. Ivica kaže:

    I ja kažem, umesto da su lepo otkupuli sve kuće, porušili ih i onda napravili kolovoz sa fine dve trake, širine 6 m, a ne ovo, uzeli i asfaltirali taman toliko koliko širina ulice dozvoljava….pa ovo nema nigde!!!

  3. djomla kaže:

    Uz dužno poštovanje svih koji žive u njoj, ali postavlja se pitanje: da li je ovo uopšte ulica?

  4. Ivica kaže:

    Kada bi se izgradio trotoar sa obe strane, između bi ostalo mesta eventualno za biciklističku stazu….samo jedna u nizu ovakvih ulica u našem gradu, greške napravljene pre 60-70 godina usled nedostatka ubranističke regulacije verovatno nikada neće biti ispravljenje….iako se ni u 19. veku nije toliko bavilo tim problemom, opet se uočava da su ulice sa kućama iz tog perioda (tu ne računam strogi centar) daleko šire i bolje regulisane od ovih koje su nastale par decenija kasnije…

  5. Pedro kaže:

    Ivice, greške nisu napravljene pre 60-70 godina, nego pre 30-40 godina, tokom 60-ih i 70-ih, kada dolazi do naglog priliva stanovništva u grad u potrazi za poslom u tada moćnoj subotičkoj industriji. Na žalost, tadašnje gradske vlasti su dopustile proces nelegalne urbanizacije, verovatno nemajući ni moći ni sredstava da pristupe planskoj regulaciji i uređivanju građevinskog zemljišta na severnim obodima grada. Ljudi koji su tada dolazili u grad u potrazi za poslom, zadovoljili su se mogućnošću da kupe „plac“ na pesku od privatnog vlasnika,  izgrade nelegalan objekat na pesku,  dobiju priključak na struju i o svom trošku izbuše arterski bunar i iskopaju septičku jamu, i , na kraju krajeva, dobiju posao u „Zorci“, „Severu“, ili nekom od tada moćnih preduzeća. Danas, na žalost, imamo situaciju da je, procenat nelegalno izgrađenih objekata u Subotici, u odnosu na sve izgrađene objekte verovatno veći nego i u Beogradu, sa sve Kaluđericom. Novo Selo, Peščara, Zorka, dobar deo Železničkog naselja, Makova sedmica…sve je to izgrađeno bez plana i bez dozvole, bez adekvatne regulacije i bez sređenih imovinskih odnosa, odnosno katastarski sprovedenih ulica. O veličini, svim aspektima i reperkusijama problema…. jedan komentar, jednostavno, nije dovoljan. Istorijski gledano, grad je sredstva za izgradnju Gradske kuće namakao upravo prodajom severnih peščara privatnim licima na kojima su 60-ih i 70-ih i nikle velike neformalne konglomeracije. Što će reći, imamo sve ove probleme, imovinske i finansijske na uređenju tih delova grada, ali barem imamo Gradsku kuću…ako je neka uteha…

  6. djomla kaže:

    Pedro, veliki like od mene. Jednostavno sve to je tacno.

    A na zalost Subotica nikada nece naci resenje za ta naselja. Isuvise je to skup posao. Lakse je izgraditi novi grad pored nego to sredjivati. Njihov maksimalan domet su ovakve ulice, sve ostalo je luksuz koji ce cekati decenijama.

    Sve u stilu Novog Pazara

  7. Perix kaže:

    Kozija-naravno!

  8. dasHHa kaže:

    Slazem se sa konstataciom kako je Subotica razvucena i da bi gradski budzet,kada poredim sa slicnim gradovima(standard i broj stanovnika),morao biti veci za 30-50%.Podsecam da su se novosadski i beogradski budzeti duplirali dok je zrenjaninski skocio 50% u odnosu na 2002.g dok je suboticki imao manje povecanje,samo 30%.Medjutim,glavni problem je ne strucnost,ne kompetitivnost i ne konkurentnost gradskih sluzbi da izvuku maksimum iz ovakvog mrsavog budzeta.Na primer usvojeni GP do 2020(koji ima dosta mana) se retko postuje i cesto se vrse promene u letu na detaljima sto nikako nije dobro za kvalitetnu urbanizaciju grada u celini.Ja ne mogu da uocim projekte u gradu koji su 100% uradjeni i zavrseni a da zadovoljavaju minimalne kriterijume struke i propisa.Kada se vrsi rekonstrukcija ulice ona mora biti detaljna i temeljna,primerena 21.veku uz svaki moguci detalj postavljen i izgradjen kvalitetno,upravo tako ce gradjani proci najjeftinije.Ovakvi nakaradni,predizborni projekti su uvek najskuplji jer ne resavaju dugorocno probleme gradjana.Proveriti sve sto se radilo poslednjih 5 godina u kakvom je stanju danas.Kvalitet jako nizak.Zasto mi u gradu ne mozemo dobiti kvalitetnu infrastrukturu koja ce trajati 30,50 ili 70 godina uz redovno godisnje odrzavanje(naglasak na putnu infrastrukturu).Ovaj „kolovoz“ u Miklosa Svalba ce propasti za 3 godine,u to sam ubedjen!!

    Jos jedan podatak: 1km magistralnog puta(7m) iznosi 100.000 eura a ova „stazica“ od 160 m je kostala ravno 81.880 eura

  9. žorž kaže:

    ova ulica na slici nije u MS „Željezničko naselj“ nego na Makovoj sedmici.
    Do te ulice još malo i neće moći da se dođe kolima jer je Majšanski put u tako lošem stanju od šlepera.
    I na kraju: od te ulice jedno 200m je čuveni Azohem koji zagađuje vodu meštanima
    Jako puno ste nam pomogli…I dalje kupujemo vodu , idalje dišemo svež veštak i dalje ne treba nam đubre za biljke
    Hvala

  10. pajo kaže:

    dasHHa:

    Slazem se sa konstataciom kako je Subotica razvucena i da bi gradski budzet,kada poredim sa slicnim gradovima(standard i broj stanovnika),morao biti veci za 30-50%.Podsecam da su se novosadski i beogradski budzeti duplirali dok je zrenjaninski skocio 50% u odnosu na 2002.g dok je suboticki imao manje povecanje,samo 30%.Medjutim,glavni problem je ne strucnost,ne kompetitivnost i ne konkurentnost gradskih sluzbi da izvuku maksimum iz ovakvog mrsavog budzeta.Na primer usvojeni GP do 2020(koji ima dosta mana) se retko postuje i cesto se vrse promene u letu na detaljima sto nikako nije dobro za kvalitetnu urbanizaciju grada u celini.Ja ne mogu da uocim projekte u gradu koji su 100% uradjeni i zavrseni a da zadovoljavaju minimalne kriterijume struke i propisa.Kada se vrsi rekonstrukcija ulice ona mora biti detaljna i temeljna,primerena 21.veku uz svaki moguci detalj postavljen i izgradjen kvalitetno,upravo tako ce gradjani proci najjeftinije.Ovakvi nakaradni,predizborni projekti su uvek najskuplji jer ne resavaju dugorocno probleme gradjana.Proveriti sve sto se radilo poslednjih 5 godina u kakvom je stanju danas.Kvalitet jako nizak.Zasto mi u gradu ne mozemo dobiti kvalitetnu infrastrukturu koja ce trajati 30,50 ili 70 godina uz redovno godisnje odrzavanje(naglasak na putnu infrastrukturu).Ovaj „kolovoz“ u Miklosa Svalba ce propasti za 3 godine,u to sam ubedjen!!

    Jos jedan podatak: 1km magistralnog puta(7m) iznosi 100.000 eura a ova „stazica“ od 160 m je kostala ravno 81.880 eura

    Misliš da znaju da naprave redovno ulici da nepropadne za dve godine? Ajde da su postavili bankinu i možda! ili dasu postavili asvalt do ograda ili kuća.

  11. Anonimni kaže:

    Da li se ovo zove zavrsena asfaltirana ulica??? Na ovom mestu je postojao trotoar, koji su stanovnici te kuce sami napravili. I gde je sad on nestao??? Stanovnici koji su imali svoj asfalt, sad izlaze na neko kamenje, jer su asfalt porazibijali i odneli. Zvali su Vojput, receno je da nije u njihovoj nadleznosti, pa su dobili neki drugi broj, naravno nije ni u njihovoj nadleznosti,… i tako redom do mesne zajednice koju isto tako taj problem ne interesuje… Bitno je da su se svi sninmali i slikali, kako su uradili dobro delo, izdvojili velike novce i ljudi sada mogu da gaze u blatu.

OSTAVITE KOMENTAR