Beton i "beton"

Nije puno prošlo od uređenja raskrsnice kod Majšanskog mosta i najave da je to samo početak uređenja velike petlje, a već mogu da se uoče izvesne slabosti. Ne može biti reči o zamoru materijala kada se betonske bankine drobe kao keks. Brine činjenica da se ti segmenti isto tako ponašaju i na drugim mestima u gradu, nedavno završenim. U narednim mesecima, pratićemo kakav je domaćin onaj ko je naručilac radova. Da li će reklamirati nekvalitetnu građu, ili će se nastaviti dalja dezintegracija bankina čiji bi vek trebao da je bar 50 godina.

Slika

Slika

Slika



KOMENTARI

  1. prolaznik kaže:

    Pa, ako bi se napravile kvalitetne bankine(u ovom slucaju) kako bi se doslo do lakih novaca. bolje pare od poreskih obveznika u privatne dzepove, nego nedaj boze bolnice, socijalne ustanove….itd.

  2. Boris89 kaže:

    Ko stedi na materijalu (cementu) a trpa u dzep, samo ovako moze da izgleda posle. Da je drugi u pitanju jos bi rekao da nisu pazili na kvalitet nego im je bitnije kvantitet, ali da se ne lazemo :(

  3. Condor kaže:

    1. radijus krivine po projektu je predviđao protok putničkih vozila a ne kamiona i šlepera.nažalost šleperi prelaze most nekažnjeno i skreću na put J.Mikića
    2.kako je radijus krivine nedovoljan t.vozila -šleperi na toj kritičnoj tački sa duplim točkovima pri skretanju lome i melju sve pod sobom.tako je za godinu dana oglodan ivičnjak koji je po kvalitetu sasvim ok.
    3.zašto se i pored saobr.znaka zabrane šleperi i kamioni kreću po majšanskom mostu pitanje je za saobraćajnu pol.
    4.Direktor direkcije upozoren je pre 8 meseci na problem,bio je lično na licu mesta i ništa nije preduzeo.to isto odnosi se i na referente putne službe za održavanje i na kraju ništa manje odgovoran je tehnički direktor iste te direkcije.
    5.od kada je sobraćajnica izgr.do danas nije od strane službe održavanja puteva u direkciji dat nalog da se pesak i blato pored ivičnjaka u celoj dužini prema majš.putu lopatom očisti i omogući oticanje vode..
    REZIMIRAJMO kako vidite nit se ko uzbuđuje a još manje sekira..a prolaze tim putem bezbroj puta u toku dana i meseca.samo je trebalo dati nalog Čistoći da izađe na lice mesta i za 2 sata izlopata pored bankina a Komgradu da malo proširi radijus i zameni ivičnjake.
    saobraćajnoj pol.pak naložiti da pokažnjava revnosno nekoliko vozača šlepera za primer ….
    prosto i jednostavno ako neko zna šta treba da radi i kako to treba da radi..posao treba pre svega voleti a onda ga treba znati i organizovati….izgleda da je za sada prisutna samo želja nadležnih u direkciji ali ne i realizacija.sramota!!!!

  4. Korisnik kaže:

    Saobraćajna policija ima običaj da stane kod kafane "Lokomotiva" u J. Mikića, nedaleko od Majšanskog mosta, ali NIKAD nije zaustavila ni jedan šleper…

  5. ixilyn kaže:
    Condor napisao:1. radijus krivine po projektu je predviđao protok putničkih vozila a ne kamiona i šlepera.nažalost šleperi prelaze most nekažnjeno i skreću na put J.Mikića
    2.kako je radijus krivine nedovoljan t.vozila -šleperi na toj kritičnoj tački sa duplim točkovima pri skretanju lome i melju sve pod sobom.tako je za godinu dana oglodan ivičnjak koji je po kvalitetu sasvim ok.
    3.zašto se i pored saobr.znaka zabrane šleperi i kamioni kreću po majšanskom mostu pitanje je za saobraćajnu pol.
    4.Direktor direkcije upozoren je pre 8 meseci na problem,bio je lično na licu mesta i ništa nije preduzeo.to isto odnosi se i na referente putne službe za održavanje i na kraju ništa manje odgovoran je tehnički direktor iste te direkcije.
    5.od kada je sobraćajnica izgr.do danas nije od strane službe održavanja puteva u direkciji dat nalog da se pesak i blato pored ivičnjaka u celoj dužini prema majš.putu lopatom očisti i omogući oticanje vode..
    REZIMIRAJMO kako vidite nit se ko uzbuđuje a još manje sekira..a prolaze tim putem bezbroj puta u toku dana i meseca.samo je trebalo dati nalog Čistoći da izađe na lice mesta i za 2 sata izlopata pored bankina a Komgradu da malo proširi radijus i zameni ivičnjake.
    saobraćajnoj pol.pak naložiti da pokažnjava revnosno nekoliko vozača šlepera za primer ….
    prosto i jednostavno ako neko zna šta treba da radi i kako to treba da radi..posao treba pre svega voleti a onda ga treba znati i organizovati….izgleda da je za sada prisutna samo želja nadležnih u direkciji ali ne i realizacija.sramota!!!!

    Uglavnom ovaka glupa i neodgovorna prepucavanja placaju i dalje poreski obveznici. U sustini dok se ne utvrdi ko je kriv vuk pojeo magarca. Sve ovde nabrojane sluzbe su budzetski korisnici i po ovome sto sam ja ovde procitao niko neradi svoj posao, ili ako ga radi bolje da ga neradi. A plate se primaju na vreme i to opet od budzeta! Sve to bi bilo nevazno, Da prije 18 dana nije bio svetski dan dece, i da zvanicne statistike negovore da u srbiji 400000 dece ima jedan obrok dnevno. Sta mislite da ja mogu raspolagati parama koje placam u porez, kome bih usmerio te pare?

  6. jasmina kaže:
    Condor napisao:1. radijus krivine po projektu je predviđao protok putničkih vozila a ne kamiona i šlepera.nažalost šleperi prelaze most nekažnjeno i skreću na put J.Mikića

    Nisam merila radijus te krivine :) ali vam verujem da je ovo tacno. Generalno, ta raskrsnica je valjda najgora u gradu, tacnije skretanje sa mosta u ul. Jovana Mikica. Kakav kamion, tamo je problem i Jugu da skrene. :D

    Condor napisao:3.zašto se i pored saobr.znaka zabrane šleperi i kamioni kreću po majšanskom mostu pitanje je za saobraćajnu pol.

    Uopste nema veze sa ovom temom, ali ima veze sa saobracajnim znakovima – da li biste mogli jednom da prokomenatisete nelogicnu saobracajnu signalizajiju u gradu? Na primer, kada se ide Beogradskim putem prema gradu, pre velike krivine, i dalje stoji znak za prestrojavanje koji govori da je dozvoljeno skretanje levo u ulicu. Neposredno posle njega stoji znak zabranjeno skretanje levo. Nekoliko dana nisam isla tim putem, ali nedavno je jos bio tamo. Slicna nelogicna stvar, tj. suvisan znak ima i na raskrsnici kod Zute kuce.

  7. Sasho kaže:

    Ako dobro znam na drugoj slici se vidi ulazu u dvoriste bivse livnice, tj. sada carinskog skladista gde ulaze natovareni kamioni tezine 20ak i kusur tona, i za to dvoriste nema ni ostavljen ulaz.

    Moje misljenje je da onaj ko je izvodio radove nema veze sa potrosenom bankinom, veze ima onaj sto prelazi kamionom preko nje i on ko je proizveo taj ivicnjak a to su verovatno zatvorenici u Sremskoj Mitrovici :)

  8. djomla kaže:

    Slika

    Jasno se vide tragovi točkova. Ne postoji bankina koja može tako nešto da izdrži. Sličnu situacija postoji još na par mesta u gradu.

  9. Verka.b kaže:

    Jos ja mislila da je to od nas biciklista, jer ovde nigde nema biciklisticka staza pa smo se snasli prelazeci preko bankina i "zelene" povrsine i samo cekas odakle ce da te udari neko vozilo! :(

  10. Lansky kaže:

    Na fotografiji se ne vidi jasno ali to jeste od biciklista. Neki segmenti su čitavi a neki odmah do njih, koji nisu taknuti, krune se, valjda od kiše.

  11. Vjuiii kaže:

    Bankina pa bankina, ima li ovde bilo ko da je makar malo pismen, u tehničkom smislu? Bankina je, ako do sada niste čuli, "ono" pored puta (zemljani pojas), što se "nagoji" pa ga putari skidaju i poravnavaju povremeno. A "ono" što se kao kamen ili ovo da ne kažem šta od materijala stavlja da oivičava put, zove se IVIČNJAK. Imamo ga u gradu od kamena, granita, i traje više od stotinu godina, a ovo s….e koje sada prave mrvi se čak i tamo gde ga ne gaze ni pešaci ni biciklisti (pogledajte u Mostarskoj ulici koja je prošle godine asfaltirana, s leve strane odmah kada uđete iz Gajeve).

  12. Gost kaže:
    Lansky napisao:Na fotografiji se ne vidi jasno ali to jeste od biciklista. Neki segmenti su čitavi a neki odmah do njih, koji nisu taknuti, krune se, valjda od kiše.

    Pod hitno zabraniti bicikliste i kišu!!!

OSTAVITE KOMENTAR