Da li je Poaro bio na Paliću?

Kako bi umetnik posmatrao palićki toranj dvadesetih ili tridesetih godina, u vreme Herkula Poaroa i Hejstingsa ?

 

Svaka decenija dvadesetog veka proticala je sve brže i isto tako menjala svoj likovni pogled na svet. Sada kada putujemo u nazad rutom grafičkog dizajna i likovnog izraza, vidimo još jednom koliko je bio uzbudljiv taj XX vek.

 

Subotički umetnik Damir Rijović Rijo, kreator je i ovogodišnjeg plakata za   palićki filmski festival. Držeći se Art deco obrasca, autor nas vraća u vreme prvih ton filmova, swinga, radia…

Taj toranj je i tada bio tu, na međunarodnom drumu Kale – Istambul. Da je Tamara Lempicka kojim slučajem prošla tuda svojim Bugatijem, ne bi ga bolje naslikala.

 

Tamara 1925. g

 

Istinski ljubitelji Palića i umetnosti, poželeće ovaj plakat a možda i celu kolekciju koja je nastala poslednje decenije, na kojoj je isti a uvek drugačiji motiv.

   

 

Nazad u sedamdesete (plakat jednog drugog autora)



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR