Dobar ritam na Y kraku

Od kada su „Putevi Užice“ preuzeli deo deonice Y kraka, radovi na izgradnji pomenute trase teku sasvim zadovoljavajućim tempom. Za sada, oni su angažovani na potezu od Somborskog puta do petlje sa autoputem Horgoš – Beograd, što obuhvata sektor 2 i sektor 3 od 12. do 23. kilometra.

 

Na Sektoru 1 (Od Kelebijskog puta do Somborskog puta) ovih dana su u toku poslovi oko primopredaje deonice, tj. angažovani izvođač “Borovica – Transport “d.o.o biće takođe zamenjen  izvođačem “Putevi Užice“, koji će tako preuzeti kompletnu izgradnju Y kraka. U skladu sa tim, u cilju primopredaje, u toku je geodetsko snimanje preseka stanja izvedenih radova.

 

Na sektoru 2 izvode se radovi na iskopu kanala i uređenju kosina, kao i radovi na odmorištu na 16-om kilometru. Očekuje se da će uskoro krenuti i asfalterski radovi na sanaciji postojeće asfaltne površine, dužine 9,5 km.

Na sektoru 3, završeni su radovi na iskopu kanala i uređenju kosina. Usled kiše u proteklim danima, bila je usporena doprema materijala, peska i tampona, a sada je nastavljena izrada završnih slojeva nasipa.

Radovi na izgradnji mosta preko pruge Novi Sad-Subotica, na 19.kilometru.

Radovi na izgradnji mosta preko Čantavirskog puta.

 



KOMENTARI

  1. adkersu kaže:

    Raduje me što se polako ali sigurno izgradnja Y kraka privodi kraju ali sam i dalje mišljenja da je taj posao mogao da uradi i naš Vojput. Borovica je bila  sklop svega i svačega a sam tender, ako se to tako može nazvati, za izgradnju koridora X i  obilaznice je političk obojen. Da li se sećate KK* Borovice? 

    *košarkaški klub

  2. panonis kaže:

    Koliko se o ovome pricalo, mislio sam da je ovo somborska pruga.

  3. djomla kaže:

    adkersu

    ma samo neka zadrze ovaj intenzitet gradnje tokom leta i za nekoliko meseci ce biti slika asfaltiranih deonica. Radi se na celoj duzini koju drze Putevi Uzice.

    P.S. kako se ne bi secali KK Brovica. U periodu devedesetih je doslo do transformacije u klupskoj kosarci Srbije kada su tada veliki privredni giganti finansijski bili jaci o gradskih klubova. Bio je tu „BFC“ Beocin, „Iva Zorka Farma“ Sabac, „Zdravlje“ Leskovac, „Beobanka“, a poslednji medju njima „Hemofarm“ je dogurao najdalje, ali i on gubi dah poslednjih godina.

  4. mina kaže:

    bravoo,samo neka se gradi

  5. kad su izbori? kaže:

    Ovo je predizborni trik! 😀

  6. Ivica kaže:

    Da li mi može neko reći da li će biti ukrštanja sa Somborskim putem (kružni tok npr.)? Nešto se ne sećam, a 100 godina nisam išao na tu stranu…Znam da se poslednji put (a to je bilo pre možda godinu i po dana) nanosio nasip…ličilo je na pripremne radove za nadvožnjak, što mi baš nema logike s obzirom kog ranga je ta saobaćajnica …praktično svi koji dolaze iz tog pravca mogu direktno obilaznicom do granice, a tu je i industrijska zona Mali Bajmok, oni takođe mogu direktno na obilaznicu baz ulaženja u grad…

  7. djomla kaže:

    Da bice ukrstanja sa Somborskim putem i to kruznim tokom.

    Inace privredna zona u Malom Bajmoku deluje dosta ozbiljno kada se gleda sa zaobilaznice, a bice jos impresivnija kada krene Svarovski jer je on najblizi putu. Kalcedonija se nece videti od tornja.

  8. komsija kaže:

    mislim da kruzni tok nece biti bas naj srecnije resenje, kada zaspe neki turcim pa ga ispravi, ako ce to biti krak auto-puta naj logicnije bi bilo da se onda napravi nadvoznjak i petlja … a mozda i ispadne i naj bezbednije …

OSTAVITE KOMENTAR