Fidelinka spremna za žetvu

Nakon prošlogodišnjeg pada, jedan od najznačajnijih subotičkih brendova „Fidelinka“, se polako diže na noge i spremno dočekuje predstojeću žetvu pšenice.

Tim povodom je organizovan skup u KTCu gde su predstavnici firme „Agroposlovi“ pozvali ratare na zajednički sastanak na kome su učestvovali i profesori sa Poljoprivrednog fakulteta i Instituata za ratarstvo i povrtarstvo iz Novog Sada, te kooperanti, a sve sa ciljem da se što bolje pripreme za predstojeću žetvu. Reči je bilo o trenutnom stanju pšenice, te zasejanim količinama i neophodnim merama kako bi se ostvario što bolji kvalitet zrna, što je prvi i osnovni preduslov da i kvalitet Fidelinkinog brašna bude na visokom nivou u skladu sa zahtevima tržišta.

 

Tehnolog Radmila Sekulić je istakla da je ove godine zasejano 400 hektara pšenice, što će biti dovoljno za domaće tržište, ali neće biti izvoza.

 

– Za razliku od seljaka iz centralne Srbije koji još uvek kod kuće skladište pršenicu, vojvođanski seljak je proizvođač. On je spreman za tržište i proizvodi pšenicu za određenju kuću koja će to da plasira i on nema vremena da se igra čuvanja, lopatanja, prevrtanja žita na tavanu itd…. On je ozbiljan proizvođač i vi ne možete očekivati od čoveka koji proizvodi 25 ili 50 tona žita da će da se igrati sa time kod kuće – istakla je Radmila Sekulić.

 

Ono što je poljoprivrednike posebno zanimalo je stanje Fidelinke, jer jaka i stabilna Fidelinka znači i stabilno tržište za sve one koji se bave ratarstvom, a koji su prethodnih godina imali dosta lošeg iskustva.

Kako je rečeno na skupu, „Agroposlovi“ su u oktobru 2011. godine zakupili brend Fidelinka i dva njena mlina u Aleksandrovu i Bajmoku. Na taj način je 70 radnika koji su zbog stečaja Fidelinke ostali bez posla vraćeno na radna mesta. Prema tvrdnji komercijalnog direktora Agroposlova Dejana Pilje, urađena je sanacija svega što je devastirano u preduzeću, osposobljeni mlinovi i započeta proizvodnja te se spremno dočekuje predstojeća žetva. Po njegovim rečima cilj Fidelinke je da se vrati na tržište kako Srbije tako i bivših republika Jugoslavije gde je ovaj brend još uvek na dobrom glasu. Po njegovoj proceni, sadašnjem menadžmentu komanije će trebati dve godine da se vrati na tržište Srbije u meri u kojoj je učestvovalo do stečaja.

 

Da se pozitivne stvari dešavaju u Fidelinci mogu da primete i kupci koji u prodavnicama pazare brašno u pakovanju sa novim dizajnom. A rukovodstvo se potrudilo pa je tako mlin počeo da se vrti i na njihovoj novoj internet prezentaciji.

 

Fidelinka info

 

 



KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    zna neko sta se desava sa testarom? najavljivalo se da imaju i ti zakupca jos prosle godine al nista…

  2. . kaže:

    Kvalitet hleba im je toliko pao da ja vise i ne kupujem od njih. Uvek sam kupovao razeni hleb ali ovo danas sto zovu razeni hleb nema veze razom(beli hleb posut sa tri prsta raza).
    Mene licno ne interesuje cena hleba nego ono sto jedem, stoga napravite vise crni hleb u kojem nema onog plastelina za boju i koji nije mekan kao onaj sundjer(beli).
    I ko u opste kontrolise sta stavljaju u hleb? Nazivaju ih raznim imenima a to u opste nema unutra!  Budite kvalitetni a ne da gledate zaradu i trujete narod raznim bojama i dodacima!

  3. d kaže:

    Ova Fidelinka o kojoj je rec u ovom tekstu nema veza sa Fidelinkom koja pravi hleb,  Fidelinka pekara je pod zakupom druge firme i jedna sa drugom nemaju veze.

OSTAVITE KOMENTAR