Kakve će cene biti LIDL-u?

Građani Subotice 11. oktobra će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji.

Lidl je organizovao svim zaposlenima plaćenu obuku kako bi bili spremni za rad.

Kad uđete u Lidl, prvo ćete videti pekaru sa kroasanima, krofnama i drugim pecivima.

Brend su Lidlove čokolade, a receptura je ista bez obzira na zemlju.

Čokolada od 100g prodavaće se po ceni od 44 dinara, a dinar više, odnosno 45, koštaće konzerva piva, za kilogram mesa trebalo bi izdvojiti 300 dinara, dok će kilogram svežeg pileta koštati 119,99 dinara, kilogram banana 59,99 dinara…



KOMENTARI

  1. Nikad Lidl kaže:

    Kvalitet spram cena. Strašno!

  2. Radomir kaže:

    Kakve će biti cene u Lidl-u već se zna – kvalitet visok, a cene niske! Jedva čekamo 11. Oktobar. Poznajući kompaniju i njihovu poslovnu strategiju, ma u kojoj zemlji da su se otvorili, uspostavili su pravu tržišnu borbu, snizili cene velikim lancima supermarketa i eliminisali folirante, nije čudo što nailaze na toliko otpor pred otvaranje u Srbiji.

  3. avet kaže:

    Ovo su cene navedenih artikala samo na dan otvaranja Lidla, ili za stalno?
    Jer ako će tako i ostati, to su neverovatno povoljne cene.

  4. Ubija ih nervoza... kaže:

    Propaganda mašinerija se zahuktava. Eksplicitna i subliminalna propaganda prodire glave nesvesnih palančara. Nesvesni palančari nestrpljivo čekaju da razgrabe proizvode napravjene od toksičnih austrougarskih sirovina. Naravno, tog kobon četvrtka, na ulazu će ih raširenih ruku, u Lidl mantilu, sačekati hebrejska žena visokog ranga, i poželeti im dobrodošlicu. Privlači vas meso čija je cena 300 dinara kila, ali cena koju ćete platiti je mnogo veća. To je meso alpskog crnobradog mrmota koje izaziva psihoaktivni efekat submisivnosti austrougarskoj doktorini, koju u vaš mozak pre toga implantiraju nano robotu koji se nalaze u pivu od 45 dinara. Čestitam vam, genijalci, upravo ste postali žrtve cionističkog projekta monarh.

    Očekujem organizovani atak standarne DE-HU-GB cionističke agenture na moju ličnost i mudrost. To su naravno nickovi:

    @Mile, Jovica, Milan R., Liska, Emancipacija blesavosti, Balkanska pravila, Logika, Fake komment, Fremdarbeiter, Tajna Loža, Nerealni, Lajčo, Stark Mark, Sara, maglocistac, Savannah, Mladen, Irealan…

  5. Kolompar Gustika kaže:

    A jeli da nece biti puno kamere u prodavnicu jer ja imam tremu i drcavicu kad me gleda kamera dok kra kupujem.
    Od puno kamera covek ne moze posteno ni da kupuje.

  6. Gilipter kaže:

    Šetam ulicom, oko mene sve sami sasušeni palančari, to u meni izaziva gađenje, i probudi mi nagon za povraćanjem. Izvadim tabletu organskog ruskog propolisa marke „Suze komunista“ i progutam je da smirim stomak. Nakon toga, odem do zabranjene biblioteke koja se nalazi zakopana ispred glavne autobuske stanice, uđem preko tajnog lifta, da me niko ne vidi. Od svog zabranjog štiva koje volim, kupim novo izdanje svog omiljenog časopisa „Теории заговора для умственно отсталых“. Nakon toga pohitam na čas umetničkog klizanja, ali me zaustavi hebrejska policajka visokog ranga. Gromoglasno progovori na austrougarskom, na kapi joj se sijala davidova zvezda. Naredila mi je da joj pokažem stomak. Skenirala ga je, pa se proderala: „Gde ti je obele registarskog čipa tvoje lokalne austrougarske općine?“. Rekao sam joj da imam ožiljak na tom mestu od kad me je otac, partijski funkcioner, prebio jer nisam hteo u Titove pionire. Rekla je da me to ne zanima, i kaznila me. Za kaznu sam morao potrošiti jednu prosečnu austrougarsku dnevnicu u najbližem Lidlu, u najkraćem mogućem roku. Kada sam završio sa kupovinom nemačkih proizvoda D kategorije, otišao sam kući jer mi je bilo već dosta svega. Tamo sam konačno bio sam. Upalio sam računar i doživeo ekstazu kada sam otvorio vest na lokalnom portalu mog bivšeg grada nazvana „vremenska prognoza za 10. oktobar“ gde sam pokrenuo argumentovanu raspravu i edukovao moje sugrađane. Nakon toga mi je na vrata pokucala ista ona policajka. Zaplenila mi je lične dokumente i rekla da se više ne mogu zvati Realan Realnović jer je to ime potrebno službenicima agenture za subverzince operacije. Doživeo sam srčani udar i konačno se probudio.

    Sva sreća sve je bilo samo košmar, ne bih mogao živeti sam sa sobom da sam taj čovek.

  7. Lazarus1Long kaže:

    @Klompar Gustika a Vi više volite da Vas kao kod Kineza zaosleni prati u stopu i diše za vratom. Znate u civilizovanom svetu postoji masa kamera na vidnom, a bogami i srkivenom mestu. Konsekvense su jasne ako Vas uhvate na delu samopsoluživanja i pozajmljivanja.

  8. Ajmo! kaže:

    Ajmo Lidl! Stani na kraj srpskim robovlasnicima kojima radnice i radnici u maloprodaji robuju 7 dana u nedelji za 15.000 din!

  9. Austrougar kaže:

    Bravo Gilipter, odlična ilustracija košmara u kom se ne nalazi bolesnik sa 1000 nickova.

  10. Kum Billy kaže:

    Bio sam u Lidlu u Austriji i Slovačkoj i sve prodavnice izgledaju isto,kao i brendovi i cene. To volim kod njih. Iskreno,čekam da otvore.

  11. Abdulah kaže:

    Koliko Lidl lobotomista i lobista na jednom mestu. Interes nema alternativu!

  12. Providni ste... kaže:

    Preterali ste sa čepljenjem, degutantno je. Na samosvesne ne možete da utičete. A i cenzura radi.

  13. Providni ste... kaže:

    Preterali ste sa čepljenjem, o’ladite. Na samosvesne ne možete da

  14. Miki kaže:

    Jedva čekam Lidl!

  15. Budući kupac kaže:

    Lidl kad dođe, ima monopol koji lopovi drže da prođe,
    Iz mađarsku kad dolazim više nema muke na granicu, Lidl okreće novu stranicu,
    Što bi kod lokalnih lopova kupovao skupo, Kad otvori Lidl sve to će bude glupo,
    Cene niske a kvalitet visok, što kod lokalni lopova kupim već mu isteko rok,
    U market porodično idemo često, Lidl do proleća u Srbiji da ima svako mesto!

    Aj uzdravlje!

  16. Kolompar Gustika kaže:

    Lazarus1Longu
    Da kazem da uvek jako malo kupujem vise volim da se samoposluzim meni jako smeta kamera kad me gleda jer ne volim kad me gledaju kako gadno i brzo jedem
    a ne pozamjujem ja nista samo se samoposluzim ali nista iz prodavnicu ne iznosim napolju.
    Kazu braca do 5000 dinari moze da se besplatno kupuje ako ne iznosis hranu napolje.
    U stomak ne mogu da gledaju sta tamo ima i ne mogu ni da vade napolje.

  17. Idemo u Lidl kaže:

    Još samo jedan nepuni dan do otvaranja LIDL-a!

  18. Suzana kaže:

    Kada ste naveli cene trebali ste navesti da su cene aktuelne od 11.10-14.10..znaci 3 dana.Posle naravno nesto drugo ce biti na snizenju.
    https://www.kudaukupovinu.rs/akcije-katalozi/15061-lidl-srbijakatalog-akcija-1110-14102018/i93147-slika

  19. Ljulja Nana malog Prodixana kaže:

    Ovo sa Lidlom je stara reklamna fora. Mi u SFRJ sredinom 60-tih godina, imali smo isto jednu takvu reklamnu kampanju. Slogan je bio:
    Jeste li culi? stigao je Prodixan.
    Niko nije imao pojma sta je to Prodixan, ali svi su bili znateziljni, diskutovali i nagadjali sta ce to da bude. Usledilo je kao i uvek veliko nista, i sveopste razocaranje. Prodixan je bio nekakav prasak za pranje. Tako ce biti isa Lidlovim prodavnicama. Mnogo galame i prazne diskusije i na kraju samoposluga kao i svaka druga. Ko ima para kupuje a oni drugi gledaju u sarene prospekte.

  20. Idemo u Lidl kaže:

    @Ljulja Nana malog Prodixana

    Ne ide vam logika sa Prodixanom, ovo nema veze jedno sa drugim. Lidl je poznati i priznati lanac diskontnih radnji od 1930 godine, a vaš Prdixan gde je sada? Neko mi reče neki dan da se Lidl pompezno najavljuje kao i Da Ugo obućarska radnja pre 30 godina, i za tog pametnjakovića važi isto – Lidl nije prdixan i Da Ugo, nego poznati i priznati lanac marketa.

  21. Ljulja Nana malog Prodixana kaže:

    @ Idemo u Lidl,
    Meni logika, hvala na pitanju, ide sasvim dobro. Ja cak i znam definiciju pojma „Logika“. Vi mesate pojam komparacije sa pojmom logika. Dakle ja sam uporedio (komparirao) reklamnu kampanju za Prodixan koja je svojevremeno sprovedena na celoj teritoriji SFRJ i bila je puni uspeh, sa reklamnom kampanjom Lidla koja je takodje puni uspeh. Obe kampanje su isle po istoj reklamnoj matrici sa tim sto je Nemacka firma Henkel, Svoju reklamnu kampanju posteno platila, za razliku od Lidla kojega su mas-mediji po Srbiji bukvalno besplatno reklamirali. Nadlezni u Lidlu za marketing su inteligentno plasirali medijima informacije, samo na kasicicu i vrlo precizno ciljanim izjavama o pozicioniranju i otvaranju prodavnica. Interesovanje potecijalnih kupaca je permanentno raslo i ovih dana dozivelo potpunu kulminaciju. Dakle obe reklamne kampanje su isle po istoj shemi i kliseu, i ja ne uporedjujem Firmu Henkel sa koncernom Lidl.
    Otac danasnjeg vlasnika Lidla je 1930 godine sa nekim ortakom otvorio piljarnicu za prodaju voca i povrca u gradu Heilbronu. Da je to bio zacetak danasnjeg diskonta je samo urbana legenda. Ja zivim od 1969 u Nemackoj i tada za nekakav Lidl niko jos nije ni cuo. Sin piljara iz Heilbrona Dieter Schwarz otkupljuje od jednog penzionera pravo na prezime Lidl za tadasnjih 1000 DM i otvara svoju prvu Lidl samoposlugu godine 1978 u Ludwigshafenu. Destak godina kasnije pocinje ekspanzija i danas diskonter Lidl postaje broj 1 u svojoj bransi. Istina on je broj jedan po broju prodavnica i zaposlenih, ali po zaradi i prometu su braca Albrecht (ALDI) jos uvek nedostizni. Sto se tice Prodixana on je tu jos uvek gde je i bio, njega proizvodi koncern Henkel, jos od 1959 godine, istina sada pod izmenjenim imenom i zove se Dixan. Nadam se da sam uspeo da razjasnim neke stvari oko reklamne kampanje sto je i bio smisao mao prvog komentara.

  22. Idemo u Lidl kaže:

    @Ljulja Nana malog Prodixana

    To što ste vi ispričali o Prdixanu nema ama baš nikakve veze sa Lidl kompanijom. Normalno je da Lidl i ne treba da plati reklamu, jer je dovoljno poznat širom Evrope. Sama činjenica da otvara lanac marketa u jednoj izoliranoj i pre svega zaostaloj zemlji je događaj za koji uopšte ne treba da angažuje marketinške kompanije, sami kupci kojima je dosta prevaranata iz srbistana su i više nego dovoljna reklama.

  23. Jednoumni su... kaže:

    @Ljulja nana..

    Džaba cionističkoj agenturi koja lobira za svoj Lidl i ostale „vrednosti“ obrazloženje. Njih to ne interesuje, računaju samo sopstvene „istine“.

  24. Ljulja nana malog prodixana kaže:

    @ Za sve komentatore i ucesnike u diskusijama na ovome portalu :
    Da li postoji jedan jedini covek koji stvarno moze da shvati i protumaci moj post. Valjda se moze naci bar jedno jedino bice a da nije funkcionalni analfabeta i u stanju je da pravilno shvatii nekoliko recenica i smisao celokupnog teksta.

  25. Easy58 kaže:

    Kad nam je većini i kupovina kod kineza skupa neće ni Lidl da nam izgleda jeftin, mada svaka čast njima sa ponudama al mi smo prejeftini čak i za njih !!!

  26. Hajmo prijatelji kaže:

    Hajmo prijatelji, zora zarudila
    Gladni i prevareni narod probudila,
    Nemamo mi za monopoliste para
    Za povoljnu kupovinu Lidl ce da se stara!

  27. Oda Lidlu kaže:

    Ajmo Lidl mocni Jaki
    Dusmane koji nas kradu razbucaj!
    Tvoje super korisne akcije
    Izazivaju kod konkurenata histericne reakcije.
    Danas pivo nek se lije, Lidlova se zastava vve. U mraku smo dosta bili, prevaranti su od nas Lidl krili!

  28. Jednoumni su... kaže:

    @Ljulja nana malog prodixana

    Sve ih je manje. Antisistem, sistem negativne selekcije, neguje neznanje i nestručnost. A lobistima Lidla Vaše činjenice iznete u komentaru ne idu u prilog, one su smetnja. Ignorisaće ih ili diskreditovati, i njih i Vas.

  29. alelujaa kaže:

    Ako smo preziveli Matijevic….

  30. Balkanska pravila kaže:

    @alelujaa

    Vi možda jeste preživeli Matijević ali znam par radnika Gavrilovića koji nisu preživeli „oslobađanje“ Petrinje.

  31. Istina kaže:

    @Balkanska pravila

    Austrogar se javlja da brani svoje.

  32. Balkanska pravila kaže:

    @istina

    Pa ti voliš istinu zar ne? Samo te istina o pravljenju velike Srbije vidim baš pogađa.

OSTAVITE KOMENTAR