Kern: Ipsilon krak gotov do kraja iduće godine

Izgranja Ipsilon kraka Koridora 10, obilaznica oko Subotice, u dužini od 24 kilometra biće završena i puštena u saobraćaj do kraja 2019. godine, najavio je državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Imre Kern.

Nakon obilaska radova, u okviru obeležavanja godinu dana rada Vlade Srbije, Imre Kern je rekao novinarima da se trenutno gradi pet kilometara između bikovačkog kružnog puta i bačko-topolskog puta.

„Od toga je tri kilometra već završeno i sada se radi središnji deo, to jest dva objekta – natputnjak iznad čantavirskog puta i nadvožnjak iznad buduće brze pruge Beograd–Budimpešta“, objasnio je Kern.

Naveo je da je vrednost radova 780 miliona dinara i da je predviđen rok do kraja novembra ove godine za završetak tog dela Ipsilon kraka Koridora 10.

Kaže da je izvođač najavio da bi radovi mogli da budu završeni već do 1. novembra ove godine, čime bi bila završena deonica od 12 kilometara između auto-puta i somborskog puta, što bi oživelo veliku industrijsku zonu.

„Iduće godine želimo da završimo ceo projekat koji je započet pre skoro 30 godina. U budžetu imamo rezervisano 1,4 milijardi dinara što je dovoljno za završetak celog projekta i krajem iduće godine moći ćemo da koristimo auto-put do graničnog prelaza Kelebija“, dodao je Kern.

Prošle godine u avgustu je otvoreno pet kilometara Ipsilon kraka Koridora 10 odnosno sektor 2 – od kružne raskrsnice sa somborskim putem do kružne raskrsnice na bačko-topolskom putu.

Deonica od graničnog prelaza Kelebija do petlje Subotica jug dužine oko 24 kilometra treba poluauto-putem da poveže granični prelaz Kelebija sa auto-putem Horgoš–Novi Sad, odnosno Severnim krakom Koridora 10.

Kroz Suboticu dnevno prolazi oko 1.000 kamiona.

Takođe, Ipsilon krak treba da doprinese razvoju industrijske zone Mali Bajmok u Subotici.

Projekat realizuju Ministarstvo građevine i Koridori Srbije.

Prva deonica, deo obilaznice i to deo sektora 3 u dužini od 1,5 kilometara izgrađen je u martu 2017. godine, a vrednost izvedenih radova je bila 114 miliona dinara sa PDV-om.

 

Tanjug



KOMENTARI

  1. Megille kaže:

    Državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Imre Kern ? ‘Došao cica na vratanca ‘ Samo da nam još objasni kako je privatizovao sa bratom Kern Čabom društveno preduzeće Bačkoprodukt za vreme kada je bio predsednik izvršnog odbora u Subotičkoj opštini. Da ‘Cimgas’ je njihova porodična firma ,jer Kern Imre još za vreme kada je bio u Izvršnom odboru u Subotičkoj opštini osobno je obilazio zgrade i ‘prodavao ‘ je priključke za gas. No taj gospodin nikada nije bio u sukobu interesa. Pa nije ni danas kada mu je supruga Kern Šolja Maria direktorica JP Su gasa.
    Ako se vratima na Bačkaprodukt treba znati da u toj fabrici u tri smene su ljudi radili za potrebe inostranstva. Danas nekoliko desetak ljudi repuje u tim Kenovim odajama ,ali zarada je izgleda pozamašna s obzirom da naknadno su izgradili i poslovne prostorije prema ulici Jovana Mikića koji izdaju u zakup. Bilo bi interesantno saznati koji iznos Kernovi plaćaju u kategoriji poreza na imovinu? Sigurno ne kao fizička lica na svoje stanove i kuće po tržišnoj ceni. Naime ovakve i slične ‘mange ‘ su oslobođene od plaćanja poreza na stvarnu vrednosti imovine već plačaju na osnovi ‘izmišljene ‘ knjigovodstvenu vrednosti firme što u praksi može bit samo 5000.00 ( pethiljada dinara )…

  2. Salamander kaže:

    Baš me zanima cena gradnje kada za završeni put koji je otvaran svečano ko zna koliko puta u predhodnih 20 godina potrošite skoro milion eura – za 1,5 km ako sam dobro razumeo navedeno u tekstu?
    Druga stvar je da ste ponovo zatvorili taj deo obilaznice jer se ponovo gradi nadvožnjak, a kružni tok koji treba da bude na putu još se ni ne nazire. Žao mi je što radovi uvek kasne jer se neko nije dovoljno ugradio u sve poslove koji treba da se rade u našoj banana državi, i što niko ne odgovara za kvalitet izvršenih radova pošto je uvek neči džep dublji.

OSTAVITE KOMENTAR