Kod Gimanzije izmena režima saobraćaja

Kružni tok kod Gimnazije je mnogim vozačima predstavljao problem, jer je pored znaka za kružni tok i dalje važilo pravilo desne ruke, pa su oni u raskrsnici morali da propuštaju vozila koja dolaze sa sporednih ulica. To pravilo će od 29.jula biti izmenjeno.

 

Na osnovu predloga Saveta za bezbednost u saobraćaju, komunalni inspektor je doneo rešenje o izmeni režima saobraćaja na raskrsnici ulica Rudić, trg Jakaba i Komora, ulice Jožef Atile i Ištvana Sečenjia (trg ispred Gimnazije).

 

Od 29. jula na ovoj saobraćajnici prestaje da važi pravilo desne ruke za ulazak u raskrsnicu (neregulisana raskrsnica). Saobraćaj će se regulisati postavljanjem vertikalne i horizontalne signalizacije u skladu sa Pravilnikom o saobraćajnoj signalizaciji te će prednost prolaska ima vozilo koje se nalazi u raskrsnici.

foto:IvicaSu



KOMENTARI

  1. dasHHa kaže:

    Bas me zanima kako ce regulistai parkiraliste na sredini raskrsnice,inace u saobracaju i saobracajnoj regulativi u svetu nigde ne postoji parking na sred raskrsnice/kruznog toka.Dali to znaci da pravo prvenstva ima vozilo koje izlazi sa parkiralista jer se ono nalazi u raskrsnici?!?!?

  2. albert kaže:

    Režim saobraćaja u ovoj raskrsnici je menjan više puta. Odlučite se više šta hoćete! A SAOBRAĆAJNE ZNAKE POSTAVITE TAKO DA SE VIDE!!!!

  3. Mića kaže:

    Kakvi su nam komunalni inspektori i planeri takve su nam i raskrsnice,ali ćemu žurba gospodo strpite se još malo sad će izbori pa se onda pokažite da svi radite za dobrobit ovog grada.

  4. ixilyn kaže:

    Nekako sumnjam da ce izbori resiti ista u ovome gradu, a i u drzavi. Posto je pohlepa vaznija danasnjim politicarima, nego ideologija!!!

  5. mevetovic kaže:

    izvinjavam se ali mala ispravka.Rešenje ne donoi komunalni inspektor nego saobračajni insp.Fajs Šime na predlog Saveta za bezbednost saobraćaja.I pored legalnosti ove odluke i predloga ipak je ceo postupak u suprotnosti sa elementarnom zakonskom procedurom.naime to je potpuno isti postupak kao kada se u nedostatku dobrog zakonskog rešenja upravlja uredbama.
    Zavod za urbanizam u Subotici tačnije planeri saobraćaja,još preciznije Kerekeš Imre dipl.ing sobr.je uradio sasvi korektno rešenje za regulaciju saobraćaja pokrtenog tako i mirujućeg.godinama se borimo sa ovim problemom i potrebno je staviti na maratonsku nepotrebnu rasparavu.Direktori Direkcije ali ni referent za poslove saobr.infrastukture u Direkciji Agatonović V.iz sasvim neobjašnjivih razloga protivio se svakom rešenju koje je zavod predložio.I svaki put uspeo da ospori bilo kakvo rešenje.Nikada nije opravdao svoje protivljenje argumentima osim ako smatra da on ima jedino i exl.prao da kvalifikuje kolegu Kerekeša i jaramazovića nestručnima.I tako se igramo grada i gradskih poslova a sujeta pojedinaca nas sprečava da funkcionišemo kao ljudi.i jedan i drugi su kolege 30 godina ,rade pod istim krovom ali se rešenje ne nazire.pokušao sam posredovati i svaki put kda smo kao mz centar 2 kao zainteresovani bili blizu rešenja ono je volšebno ostalo bez odgovora.sad će mo opet imati polovno rešenje jer nisu rešeni prilazi sa pešačkim stazama prema centralnom parkingu i svaki prilaz automobilu je i ujedno prekršaj.ali koga je to briga..sujeta je mnogo bitnija.tek formiranje službe pri skupštini grada kao još jednog sekretarijata za sobraćaj i popunjavanjem sa ljudima iz saobr.struke valjda će se prekinuti i ove glupe sitauacije-:) ps ništa lično sa obojicom kolega imam dobre odnose

  6. dasHHa kaže:

    mevetovic:
    izvinjavam se ali mala ispravka.Rešenje ne donoi komunalni inspektor nego saobračajni insp.Fajs Šime na predlog Saveta za bezbednost saobraćaja.I pored legalnosti ove odluke i predloga ipak je ceo postupak u suprotnosti sa elementarnom zakonskom procedurom.naime to je potpuno isti postupak kao kada se u nedostatku dobrog zakonskog rešenja upravlja uredbama.
    Zavod za urbanizam u Subotici tačnije planeri saobraćaja,još preciznije Kerekeš Imre dipl.ing sobr.je uradio sasvi korektno rešenje za regulaciju saobraćaja pokrtenog tako i mirujućeg.godinama se borimo sa ovim problemom i potrebno je staviti na maratonsku nepotrebnu rasparavu.Direktori Direkcije ali ni referent za poslove saobr.infrastukture u Direkciji Agatonović V.iz sasvim neobjašnjivih razloga protivio se svakom rešenju koje je zavod predložio.I svaki put uspeo da ospori bilo kakvo rešenje.Nikada nije opravdao svoje protivljenje argumentima osim ako smatra da on ima jedino i exl.prao da kvalifikuje kolegu Kerekeša i jaramazovića nestručnima.I tako se igramo grada i gradskih poslova a sujeta pojedinaca nas sprečava da funkcionišemo kao ljudi.i jedan i drugi su kolege 30 godina ,rade pod istim krovom ali se rešenje ne nazire.pokušao sam posredovati i svaki put kda smo kao mz centar 2 kao zainteresovani bili blizu rešenja ono je volšebno ostalo bez odgovora.sad će mo opet imati polovno rešenje jer nisu rešeni prilazi sa pešačkim stazama prema centralnom parkingu i svaki prilaz automobilu je i ujedno prekršaj.ali koga je to briga..sujeta je mnogo bitnija.tek formiranje službe pri skupštini grada kao još jednog sekretarijata za sobraćaj i popunjavanjem sa ljudima iz saobr.struke valjda će se prekinuti i ove glupe sitauacije-:) ps ništa lično sa obojicom kolega imam dobre odnose
     

    Zamolio bi G-dina Evetovica ovim putem da mi prosledi kontakt e-mail Gradskog odbora za saobracaj i bezbednost u saobracaju na maoj mail: dashha@gmail.com

  7. mevetovic kaže:

    kontakt gradske komisije za saobraćaj je preko sekretarijata skupštine gospođe Šuman koja radi u predsedništvu i dobićete je preko tel.centr 626 888 a ona će vam dati e mail Darka Antelja ili recimo Imre kerekeša  kao i  Stipana Jaramazovića odg.planera za saobraćaj iz Zavoda za urb.620 300

OSTAVITE KOMENTAR

9 + 1 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 13 + 9 ?
Please leave these two fields as-is: