Kontakt centar 024 počinje sa radom 1.maja

Konkursom Pokrajinskog sekretarijata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju, a vezano za sufinansiranje projekata koji doprinose ujednačavanju stepena razvijenosti jedinica lokalnih samouprava u AP Vojvodini odobrena su sredstva Gradu Subotici u ukupnom iznosu od 1.795.400,00 dinara za opremu i izradu aplikacije rada "Kontakt centra 024".

Slika

"Kontakt centar 024" će raditi u okviru Gradske uprave grada Subotice i u početku će biti ograničen isključivo na rešavanju problema iz oblasti komunalne sfere. Građani će moći podnositi prijave putem telefona, glasovne poruke, sms, e-mail, preko Web sajta Subotica.rs i lično. "Kontakt centar 024" će raditi u redovnom radnom vremenu od 7,30 do 15,00 časova, a posle radnog vremena građani svoje primedbe i poruke do početka dežurstva komunalne policije koji se planira da će početi sa radom 01.07.2011. godine moći će ostavljati putem govorne pošte.
Povratne informacije će građani dobijati u najkraćem mogućem roku bez potrebe ličnog dolaska u Gradsku upravu i ni jedan građanin neće biti uskraćen za informaciju iz komunalne sfere. Sve druge informacije iz nadležnosti rada Gradske uprave građani će dobijati kao i do sada u Uslužnom centru Gradske uprave grada Subotica.

U toku je testiranje, probni rad i obuka lica koja će raditi u "Kontakt centru 024", a početak rada centra je predviđen za 01.05.2011. godine.



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR