Kumova svastika najbolja reklama

Reklamna agencija iz Subotice Eighty Four Frames, usko specijalizovana za televizijski advertajzing, tj. medijsko predstavljanje, dobila je veliko priznanje. Ugledni marketing magazin TABOO proglasio je TVC Kumova svastika za najbolji reklamni spot u Srbiji za mesec februar 2012. godine i automoatski nominovao istu za reklamni spot godine.

 

 

Agencija je osnovana prošle godine a pravila je reklamne spotove za klijente kao što su Infostud, Max bet, Polovniautomobili.com, Putovanja.info i mnoge druge. Do sada je agencija zajedno sa Infostudom dobila nekoliko priznanja kao što su nominacija za najbolju tv reklamu u Srbiji za 2011. godinu za reklamni spot „Infostud Komšinicin zet“ a za reklamu „Infostud 92 %“ proglašeni su za najbolju društveno korisnu kampanju u Srbiji za 2011. godinu. Prošle godine, ova subotička agencija učestvovala je i na već tradicionalnoj Noći reklamoždera, izboru za najbolje srpske reklame.

 

 

Kako navodi C.E.O. ove agencije, Nemanja Pavlović, veća tražnja za ovakvim vidom snimanja spotova i reklama je u većim gradovima, Beogradu i Novom Sadu. Generalno je mala zainteresovanost subotičkih kompanija da se reklamiraju na nacionalnom nivou, verovatno zbog astronomskih cena zakupa reklamnog prostora. Da biste snimili kvalitetnu reklamu i plasirali je na neku od nacionalnih televizija, potrebno vam je nekoliko desetina hiljada evra. To su cifre koje malo subotičkih firmi danas može da izdvoji za reklamiranje. Međutim, ukoliko želite da vaš proizvod ostavi najbolji utisak na gledaoce i da ih pozove da konzumira vaše usluge, savremeno tržište zahteva korišćenje najnovije tehnologije, profesionalnost i originalnu ideju.

 

S obzirom da znamo koliko nas danas na televizijama zatrpavaju reklamama, očigledo se isplati uložiti ovoliki novac.

 



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR