Lidl: Reklama nema za cilj da nekoga omalovaži

Kompanija Lidl Srbija saopštila je večeras da njihova marketinška kampanja “Savršen par” kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola.

Spreman za otvaranje – subotički LIDL

Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorane Mihajlović u kojoj se poziva “Lidl” da još jednom razmisli o poruci koju ženama šalje kroz svoju marketinšku kampanju, ta komanija navodi da im je žao što je u delu javnosti shvaćena na način na koji nisu nameravali.

Kompanija Lidl Srbija navodi da je ideja kampanje da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta.

U saopštenju se objašnjava da se kao glavni promoteri, u kampanji pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu i da su oba lika prikazana kroz više pozitivnih osobina.

Oni u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini, navodi se u saopštenju Lidla.

Povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom, nije bila naša namera. Raspodela njihovih “ekspertiza“ jednostavno je potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena – ženskog, ukazuje Lidl.

Kažu da kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštuju princip ravnopravnosti i duboko cene napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima.

Kompanija Lidl zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola, ističe se u saopštenju.

Mihajlović je ranije danas pozvala kompaniju Lidl da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.

Izuzetno mi je drago što je kompanija Lidl došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije, istakla je Mihajlović u saopštenju.

Ona je izrazila uverenje da će komnpanija Lidl u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.

Dnevnik



KOMENTARI

  1. Mare kaže:

    Gospodja ministarka nema cime pametnijim da se bavi. Svi putevi su nam savrseni, svi koridori izgradjeni, svi potporni zidovi cvrsti i stabilni pa se ona bavi reklamom za Lidl.
    Gospodjo Mihajlovic, radite svoj posao, radite ono za sta ste placeni nasim parama!

  2. Emancipacija blesavosti kaže:

    Neka se ta gospodja okani Lidla. Ona treba da uradi nesto po pitanju opsteg polozaja zene u jednoj od civilizacijski najzaostalijih zemalja Evrope, u kojoj zene imaju status poslednjeg djubreta.

  3. Balkanska pravila kaže:

    O tempora, o mores! Balkanska rupa u kojoj hiljade žena na dnevnoj bazi usled porodičnog nasilja postaju potencijalne stanarke sigurne kuće, stotine njih bude pretučeno sa ozbiljnim povredama, i u proseku 1 ubistvo žene u porodičnom nasilju svaka dva-tri dana. Upravo ta balkanska rupa Srbija je sa takvom precrnom statistikom u odnosu muškaraca prema ženama, odjednom šokirana najobičnijom metaforično komičnim promotivnim spotom.

  4. Pajo kaže:

    DRAGI MOJI SUBOTICANI! MOLIM VAS NEKUPUJTE MLEKO SUBOTICKE MLEKARE! OSTAVITE TO DA IMA BEOGRAD! POSTO JE NJIHOVA MLEKARA IZGORELA!VI KUPUJTE STRANO ILI TETRA PAK! IMAJTE RAZUMEVANJA DA NASA INDUSTRIJA NEMA MOGUCNOSTI U ZLATNOM DOBU DA OBEZBEDI ISPADOM JEDNE MLEKARE DOVOLJNU KOLICINU MLECNIH PROIZVODA ZA SVE NAS! IPAK BEOGRAD NESME DA PATI I DA IMA NEDOSTATAK BILO CEGA!

  5. Anonimni kaže:

    zenturace samo se nesto dure i vrejdaju

  6. Liska kaže:

    Zorana bi trebala da se pozabavi nedopustivom stopom nasilja nad ženama koja je u Srbiji normalna stvar. Ova zemlja je obična krimoska dopi*dina iskompleksiranih balkanaca.

  7. Milan R. kaže:

    Pitao bih Zoranu Mihajlović kako komentariše skandalozno nasilje nad učesnicom njihovog omiljenog realitija, gde je žena udarena pesnicom u glavu iz sve snage a napadač se danas po svim novinama hvali kako mu je žao što je nije još jače udario? Nešto se ne sećam da sam danas na bilo kom novinskom portalu pročitao njen komentar u vezi TV programa koji promoviše nasilje nad ženama u bilo kojem obliku. Međutim, sve ovo postaje mnogo strašnije kada se shvati da mizerna dopizdina zvana Srbija, zemlja koja živi od stranih ulaganja i pozajmica za najosnovnije budžetske troškove, a koja je i pri toj činjenici zamislila da je nešto veoma bitno u svetskim krugovima, na godišnjem nivou ima dva do tri puta više ubijenih žena u porodičnom nasilju nego što jedna češka ili mađarska imaju svih ubistava zajedno! Kako to objašnjavaju oni koji su ovde uvek prvi sa arsenalom malo je reći bljutavih uvređujućih komentara o drugim nacijama, verama, kulturama i kojekakvim zaverama i drugim sličnim glupostima, ali nikako da pogledaju u svoju riznicu zvanu prljavi kriminalni nasilnički brlog zvani Srbija i svoje sopstveno đubre. Prvo ti Zorana sredi stvari u svom prljavom svinjaku, a onda se bavi stvarima koje nemaju veze sa vezom.

  8. punisher kaže:

    Koja glupost. Danas je veca neravnopravnost, cenzura, medijski mrak i nepravda nego ikada. Demokratija lepo zvuci na papiru ali u praksi nikada nije funcionisala.
    Zene, radnici i deca su imali vise prava za vreme SFRJ nego sada u vreme demokratije, a o pravdi da ni ne pricamo. Sada je sve naopako i ne samo u Srbiji vec po celom svetu. Kad kriminalac, lopov, ubica, narko diler, silovatelj i politicar ima vise prava nego radnik koji placa ceh celog sistema onda je vreme za revoluciju

  9. Borisav kaže:

    A da ostavimo vise po strani tu laznu politicku,rodnu,sexualnu i ko zna kakvu korektnost…
    Imamo valjda mi nasu tradiciju a ko zeli neka bude korektan…..ali van Srbije!

  10. Jovica kaže:

    Borisave. Mi u Srbiji tu korektnost nikada nismo ni imali pa je ni ne možemo poznati, tu se ograđujem od mene i vas. Ta vaša tradicija o kojoj pričate, nasilje nad ženama i sve ostalo što je deo miljea vašeg tradicionalnog folklora gedžovanstva, svaki pametan i obrazovan Srbin (uključujući i mene), stidi se takve tradicije. U toj tradiciji nema ama baš ništa za pohvalu.

  11. Od bruke se pobeći ne može kaže:

    Opa! Jesu li to dežurni cionisti nemačko-autrijskougarski (i ovde su iskočili iz jazbina pod raznim nickovima) izlobirali zapušavanje mojih usta!? Ali džaba. Lidl nije eksplicitno porekao da omalovažava žene. Štaviše, on neće povući reklamu.

    P.S.

    Lobisti kritikom stanja u njima mrskoj Srbiji umesto priznanja o groznom Lidl skandalu skreću pažnju sa njega.

  12. Iskren kaže:

    Od bruke se pobeći ne može
    Molim te objasni mi rec cionisticki

  13. Mile kaže:

    @Od bruke se pobeći ne može

    Stanje u Srbiji je i više nego grozno. To što vi naprednjaci i drveni advokati osuđenih ratnih zločinaca uporno tvrdite da je u Srbiji sve u redu a da ceo svet ne valja, e to će biti razlog za neki novi 5. oktobar.

  14. Od istine se pobeći ne može kaže:

    @Mile, Jovica, Milan R., Liska, Emancipacija blesavosti, Balkanska pravila, Logika, Fake komment, Fremdarbeiter, Tajna Loža, Nerealni, Lajčo, Stark Mark, Sara, maglocistac, Savannah, Mladen, Irealan…

    Vama cionistima rat je jedina opcija. Peti oktobri, Majdani i ostali krvavi pirovi.

    Nego:

    Jebali vas:

    – i „naprednjaci“ i „demokrate“
    – i „patriote“ i „izdajnici“
    – i „srbijanci“ i „evropljani“
    – i „seljaci“ i „građani“
    – i „ratni zločinci“…

    jer zna se ko su stvarni projektanti, finansijeri i krivci za sva zla na svetu.

  15. Mile kaže:

    @Od istine se pobeći ne može

    Kao jedan od ponosnih učesnika svrgavanja vlasti onog otpada zvanog Milošević koji je Srbiju unazadio narednih par generacija, dobro se sećam da su on i ona njegova kravetina isto tako pravili spiskove svih nepodobnih. Spiskove svih onih koji su govorili protiv njegove pogubne vlasti. Svedoci smo i danas da osobe koje se ovde javljaju prave neke nove spiskove i uporno skreću krivicu za ono što su učinili na nekog drugog. Istorija se ne ponavlja, ali se rimuje!

  16. Od istine se pobeći ne može kaže:

    Govorite da je stanje u Srbiji i više nego grozno, a ko je na vlasti od Petog oktobra naovamo? „Otpad Milošević“ i „njegova kravetina“? Pa njih nema skoro dve decenije! Ne smete da govorite o STVARNIM krivcima pa krivicu svaljujete na druge, ne smete o tome ko je uzurpirao međunarodno pravo i međunarodne institucije pa pažnju preusmeravate na nacionalni nivo. Vi, dakle, spadate u „demokrate“, „slobodare“, „evropljane“, „građane“… i ostale lagarije koje padaju sve više. Pogledajte svet, napušta taj vaš sistem jer je propao. Kako beše vaš logan pred Peti oktobar? „Gotov je!“? E, pa, vi ste gotovi. Ko drugome jamu kopa… A Vi se samo držite „otpada“ i „krava“.

  17. Sinisa kaže:

    Boze cime se budale bave pored toliko realnih problema. Kolika dvolicnost, licemerje i lazni moral. Zabranite humor, zabavu, ukinite metafore u pisanju, da neko pogresno ne razume pa se uvredi, unistite svu slobodu izrazavanja da se neki imbecil, debil ili nepismen ne uvredi jer ne razume, ubijte sav intelekt jer idiot se moze naci ugrozen zbog njega i svedite nas na najnizi nivo ljudskog ravoja da se neko ne bi istakao i uvredio one ispod…. srozajte nas do kraja.

  18. Radomir kaže:

    Prekosutra otvaranje!

  19. Oki kaže:

    Lepo kaže reklama da je on kvalitet, a ona ima nisku cenu, da li je to možda poziv za prostituciju

  20. Megille kaže:

    @ Pajo : Jer u suprotnom drug ‘Bakočević će da da ostavku…

  21. JaPaja kaže:

    @Od istine se pobeći ne može
    Svaka cast za komentar,
    Neka si im rekla ali dzaba slepac nece nikad progledati.

  22. Lidl Lobista kaže:

    Kada su videli buduće cene u Lidlu, srpski dućani koji uživaju monopol su počeli da prave hajku protiv kompanije, no to neće pomoći u raskrinkavanju istine, Lidl dolazi da donese zdravu konkurenciju, poveća plate zaposlenih i snizi cene u Srbiji zauvek.

OSTAVITE KOMENTAR