Masovna scena na otvaranju nove prodavnice

Svečano otvaranje prodavnice JYSK, trgovine artiklima za kupatila, spavaće sobe i sl , proteklo je u duhu one narodne „platila baba dinar da uđe u kolo, a dva da izađe“. Najavljeno kao VELIKO OTVORENJE, a ne otvaranje, nikog nije dalo zbuniti, jer su plakati verovatno donešeni iz Hrvatske, po čijem je pravopisu OTVORENJE. Ono na šta su se ljudi, u ovom slučaju POTROŠAČI, fokusirali, to su popusti na neke potrepštine za kuću i besplatni ceger koji je sledovao svakom kupcu. Zbog ogromnog interesovanja, obezbeđenje na ulazu, da bi se sprečio stampedo, moralo je da propušta potrošače u grupama. Tako se formirao dug red strpljivih „potrošačkih jedinki“. Strpljenje se utanjilo unutra jer se na izlaz iz gužve i zagušljivog prostora čekalo tri puta duže nego na ulaz.

 
Ova prodavnica je jedna u lancu koja poseduje JYSK grupa u 35 zemalja. Slogan SAN i ŽIVOT verovatno ima više smisla na jeziku zemlje porekla, nego u bukvalnom prevodu na srpski. Nalazi se na Palićkom putu, pored Rodića, u prostoru nekadašnje prodavnice kućnih aparata KENO.

Slika
Slika
Slika



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR