Metro ostaje u Subotici

Metro keš end keri ostaje u Subotici i nastavlja da pomaže i podržava profesionalne kupce kroz svoje usluge i asortiman, poručili su rukovodioci ovog veleprodajnog lanca. Na današnjem sastanku, novinarima je prezentovan unapređeni koncept rada i novi asortiman proizvoda, a prezentovane i ambicije ove kompanije za naredni period – da postane najveći partner hotela i ugostitelja, restorana i ketering kompanija, kao i svih nezavinsnih trgovaca u Subotici i okolini.

metro-subotica-beta_f

Fokus Distributivnog centra veleprodajnog lanca Metro u Subotici u ovoj i narednoj godini biće na projektu “Moja radnja”. Kako bi postali značajan partner malim lokalnim trgovinskim radnjama, Metro im nudi koncept sa već pripremljenim rešenjima, brendiranjem, edukacijama i posebnim cenovnim kategorijama koje mogu da unaprede njihovo poslovanje, a samim tim i uslugu kupcima, s tim da ti prodavci ostaju nezavinsni, odnosno samostalni. Do sada je na teritoriji koju pokriva subotički Metro otvorena 131 “Moja radnja”. Osim toga, novim poslovnim konceptom unapređena je ponuda i asortiman za ugostiteljske objekte.

 

Kako je prezentovano novinarima, ekspanziju u prošloj godini doživela je dostava robe direktno na adresu profesionalnih kupaca, a do sada je u ovaj program  uključeno oko 350 profesionalnih kupaca.

 

Sve navedeno predstavlja unapređeni koncept rada ovog distributivnog centra, čija je ambicija da postane najveći partner hotela i ugostitelja, restorana i ketering kompanija, kao i svih nezavinsnih trgovaca u Subotici i okolini. Osim koncepta “Moja radnja” i dostave na adresu, Metro će uskoro ponuditi i mogućnost onlajn naručivanja.

 

U okviru ovog distributivnog centra, otvoren je i prvi interni logistički centar ove kompanije u Srbiji. Metro je u Subotici prisutan već više od tri godine.

 

YUECO



KOMENTARI

  1. Pametnjaković kaže:

    Metro treba samo da spusti cene svojih artikala na neki normalan nivo, pa bi onda sigurno krenula prodaja proizvoda u većim količinama.

    A ovo isto se odnosi i na sve ostale megamarkete.

    Cene su im paprene , kod svih megamarketa, kao da su se u globali dogovorili oko cena, ne vodeći računa o kupovnoj moći običnog građanina.

  2. djomla kaže:

    Poslednjih godina se beleži porast kupovine u malim radnjama i smanjenje u megamarketima. Razlog su manja primanja i činjenica da se kupuje samo "osnovno i na kašičicu". Kupovinom u velikim marketima se troši više iako su cene manje jer se kupuju stvari koje i nisu baš toliko neophodne.

     

    Iz tog razloga je Metro pokrenuo jednu veoma pametnu priču. Konačno su se distancirali od nemačkog načina poslovanja koji kod nas ne funkcioniše i prilagodili ovdašnjem tržištu. Videćemo da li će i u kojoj meri uspeti u svojoj nameri.

     

    Inače veoma je bitno da se Metro ne gasi (iz 1001 razloga).

OSTAVITE KOMENTAR