Na trasi budućeg tramvaja

Nekadašnja „Pačirska pruga“ ili Crvenačka pruga, već više godina nije u pogonu. Ipak, njena trasa nije potpuno nezanimljiva onima koji razmišljaju o budućnosti grada. Ako bi u naučnofantastičnoj budućnosti opet krenuo subotički tramvaj, jedna od mogućnosti koja se nameće je i iskorištenje željezničkih koridora i tako izbegavanje uskih ulica, što je jedna od većih prepreka planerima. Zorka – Radijalac – Centar – Senćanski put – Bolnica – Aleksandrovo Novo naselje. To je jedna takva moguća linija .

 

Dok čekamo tu bolju budućnost, da vidimo u kakvom stanju je deo Pačirske pruge i podvožnjaka, koji su najzapušteniji.

 

Željeznička stanica – Bolnica, danas služi kao porodična kuća.

 

Most je izgrađen sedamdesetih godina

Stari podvožnjak

Gusta vegetacija je potpuno zakrčila put. To je očigledan argument teoriji, kako bi izgledali gradovi da nestanu ljudi.

Kako ljudi još nisu nestali, među njima vlada živo interesovanje za šine i prostor koji je zauzimala nekadašnja pruga.

Dalje nećeš moći !


 

 



KOMENTARI

  1. highlander kaže:

    Krajnje vreme da se razmislja o HEV…(Helyi jellegű vasút tj. Voz lokalnog karaktera) sto je kod nasih severnih suseda normalno

  2. tigar kaže:

    od tramvaja nema nista….pusti snovi ….preskupo za ovaj grad……

  3. daca kaže:

    tigar:

    od tramvaja nema nista….pusti snovi ….preskupo za ovaj grad……

    Ako nije preskupo za onaj mali plato(mislim na Djindjcev da se daju tolike pare)onda nije preskupo ni za ovo. Investicija je dobra,samo treba malo rada. Da se raskrce putevi ne treba neka velika para,a zeleznica je jedna od najvecih „firmi“ u srbiji. Pa ne bi se Vojvodjani toliko borili da deo pruznog saobracaja predje u vlasnistvo Vojvodine da nije tako. Trebalo bi im trostruko manje para za ovo, donosilo bi korist i nama i gradu. Za cas bi napunili budzet od ovoga. Pa pogledajte samo autobuske trase!Koliko kosta sad autobus? Da je kao ovde kod mene ne bi bilo koristi ali tamo…..Ovde bus kosta 20 dinara a taxsisti voze za 30 din gradsku trasu. Pa ti vidi.Sama matematika. Clanak je dobar, dobra ideja, sad samo da ih nateramo da se probude(mislim na vlast).

  4. Miko kaže:

    Zanima me samo ko je dozvolio ovakvim pametnjakovićima pregrađivanje trase, to jest preuzimanje dela zemljišta u lični posed? Ista situacija je i sa bivšom prugom Novi Žednik – Čantavir, koja je koliko znam još uvek ostala kao moguća trasa u planovima.

OSTAVITE KOMENTAR