Najbolji promotivni materijal

Na jučerašnjem finalnom takmičenju lokalnih samouprava u promociji investicija "Investirajte u Srbiji" u organizaciji USAID-ovog programa podsticaja ekonomskom razvoju opština u Srbiji, grad Subotica osvojio je priznanje za najbolji promotivni materijal u konkurenciji trideset gradova i opština. Ocenjeno je da je Subotica pripremila kvalitetne elektronske prezentacije grada i investicionih potencijala, zanimljive štampane brošure o gradu i mogućnostima ulaganja, kao i sadržajne Internet portale http://www.subotica.rs i http://www.suboticainvest.com. Gradonačelnik Subotice Saša Vučinić, primajući nagradu na jučerašnjoj svečanosti u Beogradu, izrazio je zadovoljstvo što je komisija prepoznala napore lokalne samouoprave i Kancelarije za lokalni ekonomski razvoj da se potencijali grada na moderan način predstave investitorima, piše u saopštenju gradske Kancelarije za medije.



KOMENTARI

  1. djomla kaže:

    Da li se u Subotici gradi neki idustrijski pogon? Ne.
    Koliko je investitora doslo u poslednjih 10 godina u nas grad? Mogu na prste da se izbroje.
    Da li se to priznanje maze na hleb? Ne.
    Da li mladi odlaze iz Subotice jer ne vide perspektivu u gradu? Da.

OSTAVITE KOMENTAR