Novembarska stanogradnja

Pred samu zimu, Subotica je dobila dva nova gradilišta stambenih objekata. Naime, u ulicama Blaška Rajića i Bore Stankovića počeli su radovi na izgradnji višespratnica a u Frankopanovoj se trenutno rasčišćava teren.

Pored ove godine završenog objekta, raščišćava se susedni plac za novu višespratnicu.
Slika

Nedaleko, na Aleji Mašala Tita, ove godine započeta nadogradnja se završava. Objekat će dobiti i novu fasadu.
Slika

Na uglu Bore Stankovića i Koste Racina prvom mešalicom su započeti radovi na ugaonom objektu.
Slika

U ulici Vase Stajića, objekat "MD inženjeringa" će pre zime dobiti svoje krajnje gabarite. Trenutno se još uvek zida.
Slika

Najaktivnije gradilište u gradu je u Blaška Rajića, "DG company" preko puta svog nedavno izgrađenog objekta radi na betoniranju temeljne ploče nove zgrade.
Slika

Kao što ste već imali prilike da počitate u planu je ugaoni šestospratni objekat. Više o ovom objektu možete da pročitate na:
Projekat u ulici Blaška Rajića

Na radost većine Prozivčana, uklonjena je kućica koja je pripadala gradilištu pored, tako da je sada Prvomajska ulica opet postala prothodna, a nakon izgradnje i poslednje zgrade u nizu, ulica Blaška Rajića će konačno dobiti primereni trotoar.

Slika

I za kraj novembarkse reportaže gradilišta stanova u Subotici, četvorospratnica u Dragiše Mišovića kod koje se takođe radi na temeljima.
Slika



KOMENTARI

  1. Filip kaže:

    ne volim ove lokalne tajkune, ali koliko vidim na slici njihovi radnici nose slemove i gradiliste je redovno ograđeno. cesto prolazim Stankovicevom gde radnici mesalicom muljaju nesto, i stavljaju u temelje. pogledajte samo ogradu! kako su oni dobili dozvolu za početak gradnje? gde je inspekcija?

  2. djomla kaže:

    A ne, objekat u Bore Stankovica radi Merit sistem, inace firma sa visegodisnjem iskustvom u izgradnji zgrada u Subotici. Imaju poprilicno dobre reference.

    Mislim da je to samo priprema, i da ce kran i svu opremu premestiti veoma brzo na to gradiliste, cim zavrse nadogradnju na Radijalcu, a tada ce sam izgled gradilista poprimiti sasvim drugaciji izgled.

    Sto se tice DGa, istina, slika sve govori, i radovi napreduju stvarno brzo a gradiliste deluje veoma ozbiljno i organizovano. Mogao bi ih slikati jednom nedeljno.

  3. Filip kaže:

    znam sta vidim. uostalom, neka svako ko prolazi tuda baci malo pogled na gradiliste i sve ce biti jasno. to sto gradi ovaj ili onaj nije bitno, bitno je kako izgleda gradiliste i kako su uspeli da dobiju dozvlolu za to.

  4. deki85 kaže:

    pre koji dan sam bio u frankopanovoj. blagi uzas, trotoara na pojedinim mestima uopste nema, a ulica je tako sakato asvaltirana da mi to uopste nije jasno. kako se Radijalc minulih godina siri, a sirice se i narednih, potrebno je bar tih okolnih 10-ak ulicasrediti, kao i parking prostore iza zgrada, sve to ostavlja los utisak koji covek stekne prolazeci avenijom M, Tita

  5. djomla kaže:

    Sve sto si rekao tako je. Dva paralelna puta sa alejom, Frankopagova i Carnojeviceva, bi trebale da postaju dovoljno siroke i ozbiljne ulice da mogu da rasterete saobracaj sa setalista, jer se do Hale sportova i citavog sportskog kompleksa u Dudovoj sumi ne moze doci drugim putem.

    Frankopagova je asfaltirana tako sakato jer je to sirina jedne masine koja nanosi asfalt. Drugim recima ako bi zeleo da asfatiras siru ulicu ta masina bi morala da prodje dva puta istom trasom, medjutim valjda je tokom asfaltiranja te ulice bila ideja da se ide u duzinu a ne sirinu, kao sto je sada ideja da se prvo izasfaltiraju neasfaltirane ulice pa tek onda da se postojece sire.

    Frankopagova, Carnojeviceva, Kireska, Teslina, i Matije Gupca su ulice koje imaju potencijala da postanu lepe i ozbiljne saobracajnice u gradu. E sad…

  6. deki85 kaže:

    da, sasvim dobra zapazanja oko te dve ulice. Medjutim veliki sam protivnik logike naseg grada, jer slicne primere vidjam samo po pojedinim Vojvodjanskim selima. Dakle po meni su bolje 2 normalne nego 3 ili 4 sakate ulice. zasto? vrlo jednostavno. Ako imas grad sa kakvom takvom mrezom normalnih ulica, to predstavlja potencijalne trase za gradski prevoz, potom alternativne rute saobracaja- lakse je sa nekoliko takvih ulica u odredjenom kraju grada resiti problem, nego napr mastati o Severnom bulevaru, koji je svakako idealno resenje, ali finansijski, logisticki tesko ostvarivo. A nazalost nas grad je nebrojano puta dokazao da se samo zaglavi prilikom realizacije kapitalnih projekata i sve se otegne u nedogled. Smatram da bi prvo sve sakate ulice oko i u naseljima sa objektima za viseporodicno stanovanje trebalo srediti i omoguciti dalje sirenje tih naselja, bila ona na Radijalcu, Prozivki ili Teslinom naselju. Potom bi trebalo zavrsavati ulice kao sto je ulica Partizanskih baza, potom resiti prelaze preko pruge itd. Takodje bi trebalo reformisati GSP odrediti nove rute za autobuske linije, jer ova iz 80tih vise nisu aktuelne, i po mom misljenju gradu je potrebno 3 do 5 linija prevoza sa visokom frekvencom dakle na 10min. Bez visoke frekvence nema ni modernog javnog prevoza

  7. djomla kaže:

    Deki, recite vi to, bilo kom coveku koji trenutno ima lokvu ispred kuce pa ces da vidis sta on misli. :)

    I ja bi isto tako uradio, ali plan Direkcije za iducu godinu je asfaltiranje oko 60 neasfaltiranih ulica, i eventualno presvlacenje novim asfaltom ulice koje su toliko krpljene da nema smisla vise krpiti. Tako da i dalje važi logika duže a ne šire. Da svi imaju asfalt.

    Sirenje, tek kada se sve izasfaltira a to je negde za 5 godina, u najboljem slucaju.

    Severni bulevar? Tek kada Palic i Industrijski parkovi prorade punim kapacitetima i standard gradjana naraste na nivo pre 90′, sto znaci pre 2020. nema teoretske sanse.

  8. deki85 kaže:

    razumem ja potrebu svih da imaju asvalt. medjutim, ne mozes porediti ulice u kojima su zgrade i one u kojima su kuce. evo primer Milosa Obilica i Arsenija Carnojevica. U prvoj zivi 100 a u drugoj mozda i 3000 ljudi. zar ne? kada se uporedi br ulica u SU oko750, NS oko 950 i BG oko 5000, shvatamo u kolikom smo problemu, jer je potrebnaveca kolicina asvalta po glavi stanovnika, sve je to jasno. Medjutim da li je vecini stanovnika ovog grada u interesu da nastavi da dobija toliko nefunkcionalne ulice? I samo jedno pitanje prijatelju, i shvatices sta zelim reci- iz kog razloga gradski sekretarijat za saobracaj ne obelezava signalizaijom na adekvatan nacin nve ulice. Zato prijatelju jer bi imali 80% jednosmernih ulica u gradu. Mada prihvatam dobra deo tvog objasnjenja kao realan i do neke granice opravdan. Opaska nek urade 40 novih ulica i prosire 20. mislim da bi 20 normalnih ulica doprinelo znatnom poboljsanju situacije, naravno ne bilo kojih 20.

  9. gazda kaže:
    djomla napisao:…Frankopagova i Carnojeviceva, …

    Frankopagova je asfaltirana …

    Frankopagova, Carnojeviceva, Kireska, …

    jedan mali link za gosn. djomlu

    http://hr.wikipedia.org/wiki/Zrinsko-frankopanska_urota

  10. deki85 kaže:

    Kakav cas istorije, iliti povjesti kako to zovu nase zapadne komsije. Medjutim zvali mi to Frankopana i Zrinskog ili kako originalno bese Madjarski sor, totalno je nebitno za sustinu cele rasprave. Ta ulica je asvaltirana u punoj duzini, ali ne i u adekvatnoj sirini, a trotoari u ulici se raspadaju. Ulica da je sredjena kako treba, licila bi na one najlepse u gradu, kao ul Brace Radic. Medjutim kako se u gradu asvaltira, sad i noni koji imaju asvalt i oni koji ga nemaju imaju lokve i blato. A o habanju automobila da ne pricamo.

  11. djomla kaže:

    Deki, procitaj moje i svoje postove i videces da pisemo o istom i imamo isti stav, cak se slazemo i oko toga sta treba uraditi u buducnosti, jedina je rezlika u tome sta ce se u buducnosti zaista desiti. Bez daljnjeg, u buducnosti ce biti asfaltirane neasfaltirane ulice, i poneka u kojoj je asfalt bas los. Nakon pet godina asfaltiranja imacemo isti problem je ce u medjuvremenu stanovnistvo napraviti nove i nove ulice "blizu asfalta" koje ce biti neasfaltirane i tražice da dobiju asfalt iako nemaju ni vodu ni kanalizaciju u ulici i tako dolazimo do te cifre da jedan Novi Sad ima podjednak broj ulica kao Subotica, samo sto imaju malkice vise bulevara od nas. Nisam se ni ja svojevremeno mirio sa tim ,dok nisam oguglao.

    I jos nesto, kada si onaj ko odlucuje, uvek gledas sta vecina hoce, a to cesto ima manje rezona od necega drugog iako na prvi pogled deluje potpuno logicno. Ako se povinujes rezonu, neces ga nikada objasniti pa i da imas sve medije ovoga sveta. To zaboravi.

  12. coyote kaže:

    Sta se vas dvojica prepravljate tu oko sirine puta, kada je suboticanima vaznije kako se ulica zove od toga da li ima kanalizaciju ili put.

OSTAVITE KOMENTAR