Novi autobusi, stara cena karte

Subotičane u gradskom i prigradskom prevozu od nedavno prevoze novi nemački autobusi. Uslovno rečeno novi, pošto se radi o polovnim autobusima iz uvoza, kojima je donekle podmlađen vozni park Suboticatransa, čija je trenutna starost oko 15 godina. Osim ove, još jedna dobra vest za korisnike javnog prevoza u Subotici – cena karte ostaje nepromenjena.

Po prvi put u subotičkom gradskom saobraćaju nalazi se niskopodni zglobni autobus. Nakon što su prošle godine nabavljena četiri polovna MAN-a, flota subotičkog javnog prevoznika osvežena je sa ovim i još tri polovna autobusa iste marke iz uvoza, kupljena za 33 miliona dinara.

„Putnici pre svega dobijaju na komforu. Autobus u kome se trenutno nalazimo je prvi niskopodni zglobni autobus u gradskom saobraćaju Subotice. Mi bi voleli da to postane standard“, kaže za Radio-televiziju Vojvodine Milan Vasović, pomoćnik direktora JP Suboticatrans.

suboticatrans_660x330

Autobusi su stari desetak godina. Osim zglobnog, nabavljen je i prigradski, zatim međugradski, kao i autobus namenjen kako prigradskoj, tako i međugradskoj vožnji, sa tri osovine, namenjen većem broju putnika.

„Naravno da je najbolje kupovati nove autobuse, ali pošto na puno mesta škripi, a nama treba odjednom desetak komada, morali smo da kupujemo polovne“, smatra direktor ovog preduzeća Aleksandar Aleksić.

Ova ulaganja putnici neće osetiti na ceni karte, koja će i dalje koštati 60 dinara, ako se plaća elektronski, odnosno 90 kod vozača.

„Ukoliko ne dođe do nekog većeg povećanja cena nafte, mi mislimo da će i u narednih godinu dana cena ostati ista“, dodaje Aleksić.

Nabavkom ovih biće zamenjeni i po više od 20 godina stari autobusi, a planirana je nabavka još četiri polovna vozila u narednom periodu.

Time će se završiti prva faza obnove voznog parka Suboticatransa, nakon čega se, ukoliko lokalna samouprava nastavi da redovno izmiruje svoje obaveze prema ovom preduzeću, planira nabavka novih, Ikarbusovih vozila, domaće proizvodnje.

 

RTV



KOMENTARI

  1. Alisa kaže:

    A gde je bio objavljen konkurs za nabavku tih „novih“ autobusa, ko im je to prodao i kako možemo da saznamo koliko su plaćeni „novi“ autobusi i da li to zaista toliko košta ?
    Zašto novinari javnog servisa ne smeju da postave pitanje na koji bi im svaki direktor koji ima mirnu savest odmah odgovorio?
    Naprednjak je ocigledno dobro naucio pos’o od prethodne vlasti.

  2. plavusa kaže:

    Sve je to lepo samo odakle ce nabavit vozace. Najverovatnije polovni autobusi placeni kao novi

  3. Goran kaže:

    Sramota bi bilo da poskupe karte i ovako ste najskuplji u vojvodini,usluga uzas,soferi namrgodjeni tesko im je voziti a kamoli da vrate kusur!radnice na glavnoj stanici se menjaju za cigare,kafu i slicno…a na telefon se ponekad jave!razmislite malo o svemu

  4. Goran kaže:

    Da napomenem da u Novom Sadu cena karte za autobus kosta 55din,i ima ga na svakih par minuta,a u Subotici se ceka i po sat vremena…

  5. adkersu kaže:

    A kada će se postojeći autobusi TEMELJNO oprati?

OSTAVITE KOMENTAR