Novo ruho i kamere za tri raskrsnice

Uprava za kapitalna ulaganja Vojvodine finasiraće sa 73 miliona dinara rekonstrukciju tri raskrsnice i postavljanje video nadzora u centru Subotice kako bi bio ubrzan protok saobraćaja, povećana bezbednost i smanjen broj saobraćajnih udesa.

Rekonstrukcija i dogradnja kolovoza u ulici Maksima Gorkog – od raskrsnice sa ulicom Braće Radić, preko raskrsnice sa Štrosmajerovom pa do raskrsnice sa ulicom Matije Gupca – treba da reši veliki, višedecenijski saobraćajni problem u centru Subotice.

„Ulica koja se rekonstriše deo je glavne gradske saobraćajnice koja počinje od ulaska u Suboticu i predstavlja deo nekadašnjeg puta M-22. Najveći broj vozila se pojavljuje na tom delu puta i ova prva faza će, sasvim sigurno, mnogo doprineti da se smanji broj saobraćajnih nezgoda. Dosta je reći da je jedno nedavno brojanje pokazalo da, za svega 24 sata, na tom delu puta prođe 400 autobusa“, kaže Milan Vasović, direktor JP „Suboticatrans“.

Kako je planirano, do sredine marta biće raspisana javna nabavka, a radovi na izgradnji traka za skretanje u levo iz ulice Maksima Gorkog u Štrosmajerovu i ulicu Braće Radić, izvodiće se tokom leta, kada je smanjen intenzitet saobraćaja, jer neće biti potpunog zatvaranja saobraćajnice.

„Ovim projektom ćemo rešiti praktično trake za leva skretanja. Znači, nedostatak tih traka pravi velike probleme u vidu zagušenja saobraćajnih tokova i, naravno, bezbednosti saobraćaja. U blizini je i osnovna škola tako da ćemo izgradnjom tih traka povećati protočnost saobraćaja i podići nivo bezbednosti“, navodi Predrag Radivojević, direktor JP za upravljanje putevima, urbanizam i stanovanje grada Subotica.

„Osim toga, planirano je i postavljanje nove svetlosne vertikalne i horizontalne signalizacije. Osim toga, planirano je i postavljanje sistema video nadzora koji će biti povezan sa onim koji je već postavljen kod hotela „Patria“ tako da će to predstavljati jedan jedinstven sistem koji će biti povezan sa MUP-om“, ističe Milan Marjanov, šef Službe za puteve u JP Preduzeće za upravljanje putevima, urbanizam i stanovanje

Projekat „Rekonstrukcija i dogradnja kolovoza u ulici Maksima Gorkog, od raskrsnice sa ulicom Braće Radić do raskrsnice sa ulicom Matije Gupca, zajedno sa postavljenjem sistema video-nadzora, koštaće 73 miliona dinara, a sredstva za rešavanje velikog saobraćajnog problema u centru Subotice obezbedila je Uprava za kapitalna ulaganja Vojvodine.

 

RTV

 



KOMENTARI

  1. Salamander kaže:

    Sve ovo lepo zvuči…da li su predlagači ovog projekta bili na lokaciji gde bez rušenja kuća teško da se može dodati još jedna traka bez „skupljanja“ postojećih i gde je tu bezbednost. Ako neko može da objasni srazmere pošto smo već videli tehnički nacrt koji je malo nejasan što se tiče pozicije objekata, pešačkih i biciklističkih staza. Malo je i novčana suma nešto „pojačana“ jer za malo više od pola milion Eura bi se moglo više rešiti u ovom gradu od dve raskrsnice – samo lično mišljenje, a stručnjaci treba da daju svoj sud o izvodljivosti ovog projekta.

  2. Sudija kaže:

    Treba uvesti crvene trake za bicikliste tako da mogu da se krecu i po putu,tako moze da se ustedi na prostoru. U Budimpesti moze da se vidi takvo resenje..

  3. Svetac kaže:

    Y krak…….
    Y krak……..
    Y krak………..

  4. radioaktivan kaže:

    ……do sredine marta biće raspisana javna nabavka….
    do sredine marta bice odluceno kojem glavonji ce upasti kasika u med…. terajte se u tri lepe p**** materine…poceo sam da mrzim ovaj grad a rodjen ovde…sve se nesto preko kur** radi u ovom gradu…drzavi…. subotica grad sirokih ulica i najuzih cesti. koji je taj retardirani skot koji odlucuje o sirini ceste?? njega treba odma streljati. bolje napravite dve ulice godisnje a da budu 5m siroke i bicete mirni godinama sa krpljenjem idiot, sto ga uze napravite on se brze razj***ne mogu se dva automobila mimoci a da pri tom jedan od njih ne mora sici dole i na taj nacim okrnjuje cestu…da ne spominjem slepere…nekog treba pod zid sloziti da bi posle toga bio red u ovoj zemlji

  5. Borisav kaže:

    Koje guzve?
    U gradu nema vise od 70.000 ljudi…guzve nije bilo ni kada nas je bilo 100.000 a ne sada…

  6. ČINJENICA kaže:

    Dogradnja kolovoza u ulici M. Gorki, radi skretanja levo u Radićevu moguća je jedino na račun parkinga preko puta „Zvezde“. A, opet, od Štrosmajerove do Matije Gupca najverovatnije asfaltiranjem ionako uskog „zelenog pojasa“ ili njegovih zemnih ostataka, koji je s vremena na vreme „divlji parking“. Osim, ako nova traka ne bude – u vazduhu? Nikad ne reci nikad! Pa, čak ni tada.

  7. Zozon kaže:

    @Borisav
    A šta je za tebe gužva ako nije ovo što se dešava od Patrije do pošte svaki dan oko 15,30.

  8. Punisher kaže:

    Uaaaaa SNS, uaaaaa zuti, uaaaaa svi!

  9. bac Vranje kaže:

    @ ČINJENICA
    Ma zar ti ne slusas voljenog Vodju??? Uvescemo letece automobile i tako cemo resiti taj Gordijev cvor

  10. Megille kaže:

    Ulice u centru grada nisu predviđene za ovakvu povećanu frekvencije saobraćaja, i pravo rešenje bi bilo zatvoriti uži centar grada za javni saobraćaj kao što je pre više od dve decenije isto urađeno na delu grada gde se nalazi ‘korzo’. Inače ovakva rešenja su rutinska svugde u EU . Ucentar grada ulaze samo vozila koja su vezani sa dostavom ili sigurnosne službe ,na nekim mestima-gradovima postoje samo lokalni javni prevozi sa kojima građani mogu da dođu u centar grada ,ali ovo važi samo u metropolama i tamo gde ja ta infrastruktura izgrađena. Pravo rešenje bi bilo upravo to da se strogi centar rastereti od privatnih vozila ,a na bližem delu da se izgrade javni slobodni parkinzi gde bi građani mogli ostavljati svoja vozila. Centar grada pa i šire prepustiti pešacima i biciklistima. Uostalom ni ova rešenja nisu nova a praktikuju se skoro u svim gradovima EU-a. Sa ekonomske strane uvakva ulaganja bi bila jeftinija ,grad i vazduh u gradu bi bila mnogo čistija, stare istorijske zgrade ne bi pucali ( tonuli) i oštečivali zbog prekomernog rezonancije tla što prourukuju vozila. Kompletan teretni saobračaj treba usmeriti van grad izgradnjom obilaznica sa izgradnjom terminala za teretna vozila. A u daljoj budučnost teretni saobraćaj preusmeriti na željeznicu sa izgradnjom terminala van grada ,za šta opet ima bezbroj mogućnostii ekonomski opravdanosti.

OSTAVITE KOMENTAR