Od influensera do content marketinga – Webiz edukacija

U Subotici je od 16. do 18. novembra održana još jedna Webiz edukacija, čija je tema bila digitalni marketing. Oko 150 učesnika imalo je priliku da tokom tri dana trajanja događaja sazna koji su najnoviji trendovi u advertajzingu, u kom pravcu se kreće industrija komunikacija i kakav je značaj društvenih mreža i influensera u promociji proizvoda i usluga. Predstavljene su i najuspešnije kampanje iz proteklog perioda, a po prvi put je održan i Webiz Night Talk, gde je u opuštenijoj atmosferi razgovarano o kreativnosti i marketingu.

foto: eKapija

Među predavačima su bili eksperti za digitalni marketing vodećih agencija u Srbiji i praktičari koji su govorili o konkretnim primerima, zatim svetski priznati umetnici koji su ponudili svoje predloge za podizanje kreativnosti na viši nivo, kreativni strateg, biznis konsultant, profesor Beogradskog univerziteta i mnogi drugi.

– Posle godinu dana profilisanja događaja, ovo je verovatno prvi Webiz koji je ispratio jednu temu od početka do kraja, kako programom i predavačima tako i vizuelno, zvukom, svetlom. Mislim da smo postigli efekat i pomogli učesnicima da se skoncentrišu na teme koje su bile vezane za borbu između kreativnosti i algoritma, između čoveka i mašine… Nadam se da smo odgovorili na neka pitanja, da smo otvorili neke teme za naredne događaje i da smo, zajedno sa ljudima koji dolaze iz drugih industrija, podstakli našu publiku da razmišlja u nekom drugom pravcu – izneo je svoje prve utiske po završetku događaja Vladimir Kovač, direktor Webiz-a.

On je za eKapiju ocenio da kao organizatori mogu biti veoma zadovoljni, jer o interesovanju dovoljno govori i podatak da je posle pet godina u Subotici prvi put rasprodat ceo hotel.

foto: eKapija

O ulozi influensera na društvenim mrežama i njihovom ponašanju, načinu prezentovanja i ceni, kao i o dometima kada je reč o promociji određenih proizvoda i(li) usluga, govorila je Andrea Baba iz agencije Pioniri Communications, dok su gosti Aleksandre Petrovski na panelu o ovoj temi bili poznati influenseri – Ana Janković (Ana2Cats) i Aleksandar Kesegi (Stuberi).

Učesnici Webiza mogli su da vide i primere nekoliko uspešnih kampanja. Ana Danilović i Mirko Radeka iz Executive Group-a objasnili su kako su rešili „najveću balkansku dilemu“ – prase ili jagnje, kroz živi prenos prvomajskog uranka, što je inače bila reklama za Lav pivo. Sofija Bulatović iz Mercatora S prikazala je kako je košarkaška reprezentacija Srbije „postala vicešampion u pauzi emitovanja reklame za Rodu“, a Marko Marjanović i Nikola Parun iz Ovation BBDO predstavili su primer dobrih integrisanih komunikacija kroz odličnu kampanju Nektara sa Andrijom Miloševićem u glavnoj ulozi. Ivan Žagar i Andrea Parun iz Jaffe podsetili su nas na kreativni bilbord i priču o foliji u kampanji za Munchmallow.

Vladimir Zarić iz agencije Publicis One zapitao se kakva bi bila budućnost sveta marketinga ako sutra nestane Facebook, ali je prisutne brzo „utešio“ pričom o drugim mogućim kanalima komunikacije, poput Vibera ili YouTube-a.

 

Ceo tekst na: eKapija



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR