Održana je javna rasprava o Studiji za „Izgradnju kompleksa benziske stanice“

U Gradskoj kući održana je Javna rasprava o studiji o proceni uticaja na životnu sredinu projekta "Izgradnja kompleksa benzinske stanice".

 

Reč je o gradnji benziske stanice na prostoru gde se nekada nalazio “Komgrad”  na prostoru  između ulica Šandora Petefija i Petra Preradovića, na kojem se nalazio "Komgrad". Jedna od primedbi se odnosi na to da gradnja pumpe nije u skladu sa planskim dokumentima. Reč o kršenju Generalnog urbanističkog plana Subotica-Palić 2020. godine.

 

studijaU Zavodu za urbanizam objašnjavaju da Planom detaljne regulacije centra grada Subotica-Zona 3 omogućeno je izmeštanje postojeće benzinske stanice Lukoil, koja se nalazi na javnoj površini i ne može da se obavi njena rekonstrukcija.

 

Do problema je došlo kada je pokrajinski inspektor za urbanizam rekao da je plan problematičan, jer je GUP-om predviđeno da objekti kao pumpa ne bi trebalo da budu u krugu 500 metara od škola.

 

Pokrajinski inspektor je predložio da se ne dozvoli gradnja pumpe, a nadležno ministarstvo je donelo odluku da se poništi sprovođenje plana. Nakon toga, je lokalna samouprava pokrenula upravni spor da se objasni da li ne sme da se gradi pumpa ili nemora.

 

U Zavodu ističi da je spor dobijen početkom godine i ministarstvo je dopisom poništilo tu odredbu o nevaženju plana. U toku je pribavljanje lokacijske i građevinske dozvole od strane investitora.



KOMENTARI

  1. Neša kaže:

    Koliko se sećam, benzinska stanica je pre mnogod ecenija nastala iz potrebe da se službi hitne pomoći kao prioritetnom potrošaču omogući nesmetano snabdevanje gorivom. I tada je bila sporna činjenica da se u neposrednoj blizini nalazi škola i da deca udišu štetna isparenja motornog goriva te je rečeno da će to "privremeno" rešenje biti rešeno. Od tada prođe mnogo vremena a sada umesto uklanjanja sledi čitav "kompleks" benzinskih stanica. Strašno!!!

  2. voyager kaže:

     

    Neša: Koliko se sećam, benzinska stanica je pre mnogod ecenija nastala iz potrebe da se službi hitne pomoći kao prioritetnom potrošaču omogući nesmetano snabdevanje gorivom. I tada je bila sporna činjenica da se u neposrednoj blizini nalazi škola i da deca udišu štetna isparenja motornog goriva te je rečeno da će to "privremeno" rešenje biti rešeno. Od tada prođe mnogo vremena a sada umesto uklanjanja sledi čitav "kompleks" benzinskih stanica. Strašno!!! 

    MI SA PREKO 60 GODINA SVE TO STO NAVODITE PAMTIMO. VREMENA SU SE PROMENILA. TRULEZ CVETA. DA KOJIM LUCAJEM VI ILI JA HOCEMO DA GRADIMO ISTO NEBI NAM DOZVOLILE PRODATE DUSE. ALI NIJE TAKO, UZMITE U OBZIR KO HOCE DA GRADI I NA TOJ LOKACIJI I NA LOKACIJI KOD MAJSANSKOG MOSTA. TO VISE NAZALOST NIKADA NECE PROCI ZAHVALJUJUCI PRVOM "DEMOKRATSKI" IZABRANOM PREDSEDNIKU SKUPSTINE OPSTINE (optuznika navodnbo aktivirana). SRECA JE DA NIKO NIJE VECAN PA CE I OVI PROTAGONISTI JEDNOM DOSPETI U VECNA LOVISTA.

  3. Ivica kaže:

    Ma samo neka više krenu da je grade. Porušili ceo kompleks zgrada, iskopali ogromnu rupu i tako plac stoji zarastao u krorov već jedno dve godine. Stara pumpa je jedna od onih koje nisu doživele rekonstrukciju posle pivatizacije Beopetrola i toliko je u lošem stanju da će postati opasna po prolaznike.

    Kako ja vidim, dovedeni smo pred svršen čin i koliko god pumpi nije ovde mesto, toliko je bolje za sve nas da se ona izradi, odnosno da se stara ukloni. Da je malo drugačije stanje na terenu, onda bismo mogli da biramo, ovako ne.

  4. sarac@yahoo.com kaže:

    Nije to meni bas jasno u centru Budimpesti na pocetku uloi puta ima benzinska stanica u prizemlju visespratne zgrade a kod na se problem sto ce biti nanekih 200 , 300 metara od skole.Osim u Pesti slicno resenje sam video i u Becu.Domaca vatrogasna statistika kaze da su incidenti na pumpama vrlo retki jos redje fatalni.Meni je recimo opasnije to sto urbanisti predvidjaju uske ulicice na mestu visokogradnje gde se vise vatrogasnim kamionom nemoze uci ili to sto se u centar subotice takodje vatrogasnim kamionom maltene nemoze pristupiti.

  5. Anonimni kaže:

    Ako nam Maglai objasni kako je sagrađena Molova pumpa kod nadvožnjaka (a zna) onda će Vam biti jasno da je sve moguće, da sve zavisi ko je gradi i koliko da "uloži".

  6. Scaly kaže:

     

    voyager:

    Neša: Koliko se sećam, benzinska stanica je pre mnogod ecenija nastala iz potrebe da se službi hitne pomoći kao prioritetnom potrošaču omogući nesmetano snabdevanje gorivom. I tada je bila sporna činjenica da se u neposrednoj blizini nalazi škola i da deca udišu štetna isparenja motornog goriva te je rečeno da će to "privremeno" rešenje biti rešeno. Od tada prođe mnogo vremena a sada umesto uklanjanja sledi čitav "kompleks" benzinskih stanica. Strašno!!! 

    MI SA PREKO 60 GODINA SVE TO STO NAVODITE PAMTIMO. VREMENA SU SE PROMENILA. TRULEZ CVETA. DA KOJIM LUCAJEM VI ILI JA HOCEMO DA GRADIMO ISTO NEBI NAM DOZVOLILE PRODATE DUSE. ALI NIJE TAKO, UZMITE U OBZIR KO HOCE DA GRADI I NA TOJ LOKACIJI I NA LOKACIJI KOD MAJSANSKOG MOSTA. TO VISE NAZALOST NIKADA NECE PROCI ZAHVALJUJUCI PRVOM "DEMOKRATSKI" IZABRANOM PREDSEDNIKU SKUPSTINE OPSTINE (optuznika navodnbo aktivirana). SRECA JE DA NIKO NIJE VECAN PA CE I OVI PROTAGONISTI JEDNOM DOSPETI U VECNA LOVISTA.  

     Šta će se graditi, kako i koliko određuje sam Bajkin Rade – dobro uhlebljen tehničar u Zavodu – poznat po otimanju parcela na dobrim lokacijama! Po njemu, ako se tvoja kuća ruši ne smeš je popraviti, jer je na tom mestu i placu tvoje kuće u budućnosti predviđena gradnja spratnice! Znači, treba ti se kuća srušiti a ti postati beskućnik da bi poznati Bajkin Rade i još poznatiji investitor ostvarili svoje maštarije vezane za urbanistički plan izgradnje pojedinih delova grada.(od slučaja do slučaja) -plac"komgrada,oduzeto privatno vlasništvo nakon II svetskog rata ,Livnica kod majšanskog mosta ,oduzeto privatno vlasništvo nakon II svetskog rata , Drvara kod majšanskog mosta ,oduzeto privatno vlasništvonakon II svetskog rata-ko su porušili ove objekte i gde je nestao stari građevinski materijal?

  7. @bezimeni kaže:

    "Ako nam Maglai objasni kako je sagrađena Molova pumpa kod nadvožnjaka (a zna) onda će Vam biti jasno da je sve moguće, da sve zavisi ko je gradi i koliko da "uloži"."

    Molova pumpa je izgrađena na zemljištu koje po Zakonu pripada Željeznicama Srbije, dakle bez njihove saglasnosti nisu mogli da je tamo izgrade. Prema tome malo je verovatno da je Maglai imao toliki autoritet i uticaj da izejstvuje takvu dozvolu. To su malo veći igrači odradili a ko zna možda je među njima i Maglai.

  8. Scaly kaže:

     

    @bezimeni:

    "Ako nam Maglai objasni kako je sagrađena Molova pumpa kod nadvožnjaka (a zna) onda će Vam biti jasno da je sve moguće, da sve zavisi ko je gradi i koliko da "uloži"."

    Molova pumpa je izgrađena na zemljištu koje po Zakonu pripada Željeznicama Srbije, dakle bez njihove saglasnosti nisu mogli da je tamo izgrade. Prema tome malo je verovatno da je Maglai imao toliki autoritet i uticaj da izejstvuje takvu dozvolu. To su malo veći igrači odradili a ko zna možda je među njima i Maglai.

     

     

    Ovde napišite odgovor…Prije je pripadao MAV-u pa možda je po zakonu o restituciji "vračeno" pravom vlasniku koji je tada već na svom vlasništvu MOL izgradio benzinsku crpku,nije ni prvi a ni zadnji slučaj da su nekima i prije donošenja zakona o restituciji vratili imovinu

  9. Anonimni kaže:

    "Ako nam Maglai objasni kako je sagrađena Molova pumpa kod nadvožnjaka (a zna) onda će Vam biti jasno da je sve moguće, da sve zavisi ko je gradi i koliko da "uloži"."

    Molova pumpa je izgrađena na zemljištu koje po Zakonu pripada Željeznicama Srbije, dakle bez njihove saglasnosti nisu mogli da je tamo izgrade. Prema tome malo je verovatno da je Maglai imao toliki autoritet i uticaj da izejstvuje takvu dozvolu. To su malo veći igrači odradili a ko zna možda je među njima i Maglai.

     

    Gospodine bezimeni ili se praviš mutav ili te je neko angažovao. Raspitaj se, saznaj istinu i tek onda komentariši!!!!!!!!!!!!

OSTAVITE KOMENTAR