Otvaranje Idea supermarketa

Da li je bojkot hipermarketa u Subotici uspeo, teško je proceniti pošto je bojkot na nivou Srbije startovao u sredu i trajao tri dana a sva tri dana su bila radna. Uopšte gledano, radnim danima je u Subotici mala poseta hipermarketima pa se nije moglo ni proceniti da li je i u kojoj meri bojkota bilo. Ono što se zna je da je popust za penzionere u Rodiću od 10% prošao bez bojkota, kao i subotnja kupovina.

 

Bojkot je sa druge strane na nivou Srbije uspeo, bar tako saopštava Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS).

 

„Hipermarketi su bili prinuđeni da za tri dana bojkota skoro za polovinu smanje broj otvorenih kasa u odnosu na uobičajenu praksu“, saopštila je ta organizacija.

 

U Subotici se pak prisećamo jednog malog rođendana. Tačno 8. novembra 2007. godine je Subotica dobila jednu od najlepših i najvećih svetlećih reklama u gradu. Ulazeći u Suboticu iz pravca Žednika, putnik prvo naiđe na industrijsku zonu, a zatim na lepo poslagan red kuća u Aleksandrovu kao primerenog predgrađa jednog ravničarskog grada. Posle Aleksandrova, a pre solitera Prozivke, Subotica će ostaviti utisak velikog grada jer će na širokom putu pre podvožnjaka sa leve strane osvanuti velika reklama „Idea super“. Onakve kakve se viđaju u velikim gradovima.

Posle te reklame, putnik će naići na bolnicu i solitere Prozivke i to će biti jasan znak da je u gradu. Sve posle Prozivke a pre centra najblaže rečeno ne ostavlja utisak dobro sređenog i isplaniranog grada.

 

Te 2007. godine svi smo želeli da ne zaostanemo u procesu modernizacije i transformacije našeg društva u potrošačko. Bilo smo željni svega onoga što smo videli na zapadu a sinonim za to je svakako velika reklama hipermarketa na ulazu u grad.

 

Izgradnja – april 2007.

Betonski skelet je postojao i pre izgradnje marketa. Ne zna se pouzdano šta je tu trebalo da bude, ali se izmeđuostalih kroz priče provlačio i mlađani Milošević. Jedan betonski skelet je kroz par meseci postao market.

 

Idea je završena i otvorena 8. novembra

Štampa piše…

 

Danas je u Subotici otvoren jedan u nizu Super marketa „Idea“. Objekat se prostire na 4500 m/2 a vrednost investicije iznosi 9 miliona eura.

 

Otvaranju je prisustvovao Nenad Baletić generalni direktor, Ljerka Alajbeg ispred Hrvatskog konzulata, Zoran Prćić načelnik Severnobačkog Okruga (G17 plus), Jasmin Šečić tehnički direktor JP „Direkcija za izgradnju opštine Subotica“ (G 17 plus) i Nemanja Simović potpredsednik SO Subotica (G 17 plus).

 

U novotvorenom objektu posao je dobilo i 90 naših sugrađana, koji su do sada bili na spisku Biroa za nezaposlene.

 

Direktor sektora maloprodaje Mrđan Žugić se zahvalio predstavniku Direkcije Jasminu Šečiću i Lokalne samouprave Nemanji Simoviću na pruženoj pomoći u proteklo vreme kako bi objekat i bio otvoren u planiranom terminu 8.11.2007. godine.



KOMENTARI

  1. Suncica kaže:

    g 17 je nekad na lokalu uz DS bio znacajna stranka sa mnogo strucnih ljudi. steta za grad sto je Dinkic uspeo sve da rastera. ja sam bila dokazana u struci a bilo je mnogo ispred mene koji su vredeli a da se nisam bunila jerbi bilo nemoralno

  2. xD kaže:

    Šta će nama ta beogradska g***a??? Dovoljno su naši supermarketi kao što su Ktc trgopromet itd. a još u Idei su skupe cene kao u maxi-ju. U Rodi megamarketima su super cene a pogotovu u Metro-u.

  3. Sg kaže:

    @ xD

    idea je hrvatski brend, sto pretpostavljam ce promeniti vas stav za 180 stepeni i postacevam najblizi srcu.

  4. freelancer kaže:

    Sg:

    @ xD

     

    idea je hrvatski brend, sto pretpostavljam ce promeniti vas stav za 180 stepeni i postacevam najblizi srcu.

    Da li je „brand“ hrvatski, srpski, afganistanski ili iz Bocvane, mislim da je nebitno. Daleko vazniji je princip poslovanja. KO stoji iza svih, ali SVIH tih „brendova“? Kartel. Ko su članovi tog kartela? Pa oni o kojima se dosta piše po novinama ovih dana. Da li zaista nekog prisluškuju ili zaista hoće da smaknu predsednika države je stvar za polemiku. No, gde ima dima ima i vatre, kako se kaže. Ono što jeste ČINJENICA je da ne postoje BITNE razlike u asortimanu i cenama. Ponavljam, bitne razlike. Konkretno, za jednu nedeljnu, petnaestodnevnu ili mesečnu nabavku u hipermarketima (zavisi kako ko praktijuje) može se uštedeti SAMO par stotina dinara u principu. Eventualno kod BAŠ velike nabavke to može biti i hiljadu. Ali, ako bi neko sa Teslinog išao u Ideu ili neko s Prozivke u Rodu, postavljam prosto pitanje: a troškovi vozanja od – do? Kolika je REALNA ušteda u bazanju od marketa do marketa? Nema konkurencije. Kartel je NIKADA neće ni dozvoliti. Dok ga bude. Kartela.

    P.S. Jednom davno, u Berlinu, pitao sam dve babe zašto sa Teodor Heuses platz-a idu U-bahnom skroz do centra (Europa Zemtrum) zbog banana? Da zbog banana. Odgovor: tamo su jeftinije 45 pfeninga! Ok, koliko kupujete, POLA TONE? „Nein, zwei-drei kilos!“ Je’l, a U-bahn tamo i natrag košta 2 x po 3 marke. Psihologija gluposti. 

     

  5. Sg kaže:

    freelancer:

    Sg:

    @ xD

    idea je hrvatski brend, sto pretpostavljam ce promeniti vas stav za 180 stepeni i postacevam najblizi srcu.

     

    Da li je „brand“ hrvatski, srpski, afganistanski ili iz Bocvane, mislim da je nebitno. Daleko vazniji je princip poslovanja. KO stoji iza svih, ali SVIH tih „brendova“? Kartel. Ko su članovi tog kartela? Pa oni o kojima se dosta piše po novinama ovih dana. Da li zaista nekog prisluškuju ili zaista hoće da smaknu predsednika države je stvar za polemiku. No, gde ima dima ima i vatre, kako se kaže. Ono što jeste ČINJENICA je da ne postoje BITNE razlike u asortimanu i cenama. Ponavljam, bitne razlike. Konkretno, za jednu nedeljnu, petnaestodnevnu ili mesečnu nabavku u hipermarketima (zavisi kako ko praktijuje) može se uštedeti SAMO par stotina dinara u principu. Eventualno kod BAŠ velike nabavke to može biti i hiljadu. Ali, ako bi neko sa Teslinog išao u Ideu ili neko s Prozivke u Rodu, postavljam prosto pitanje: a troškovi vozanja od – do? Kolika je REALNA ušteda u bazanju od marketa do marketa? Nema konkurencije. Kartel je NIKADA neće ni dozvoliti. Dok ga bude. Kartela.

    P.S. Jednom davno, u Berlinu, pitao sam dve babe zašto sa Teodor Heuses platz-a idu U-bahnom skroz do centra (Europa Zemtrum) zbog banana? Da zbog banana. Odgovor: tamo su jeftinije 45 pfeninga! Ok, koliko kupujete, POLA TONE? „Nein, zwei-drei kilos!“ Je’l, a U-bahn tamo i natrag košta 2 x po 3 marke. Psihologija gluposti. 

    naravno da je nebitno, ako zaposljava lokalno stanovnistvo i placa pripadajucoj drzavi porez, apsolutno nema veze odakle je. kapital nema nacionalni ili bilo kakav drugi identitet.

    samo mi je bilo poprilicno smesno kako neko vodjen lokal patriotizam (ne znam kako da beogradsko g***o drugacije okarkterisem) priziva jedan golbalni lanac hipermarketa kao sto je metro, a pritom jos potpuno profulja poreklo tog kog je popljuvao.

  6. Kirdžijaš kaže:

    Sg:

    @ xD

    idea je hrvatski brend, sto pretpostavljam ce promeniti vas stav za 180 stepeni i postacevam najblizi srcu.

    IDEA nije „hrvatski brend“ nego brend hrvatske mafije.Mafija nema nigdi na svitu nacionalni predznak nego se identificira samo s teritorijem na kojem vlada pa bi onda Todorić bio „hrvatski brend“.Al.kad ga metneš u Srbiju onda postaje srpski brend.U tim visokim mafijaškim sferama ne postoji nikaki nacionalni osićaj nego samo neutralni i internacionalni.Novac je Bog i drugog nema!

  7. Anonimni kaže:

    Aleksa

    Tako su ga fino sagradili da su zaboravili da kupci ponekad moraju i u toalet,

    pa makar samo da operu ruke.

OSTAVITE KOMENTAR