Otvoren Kontakt centar

Građani sve više postaju partneri gradovima i opštinama u rešavanju komunalnih problema, pa tako lokalne samouprave ne dobijaju samo žalbe i pritužbe, već i konkretne predloge, rekao je otvarajući novi Kontakt centar u Subotici, pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Tomislav Stantić.

 

„Subotica je 19. od ukupno 27 gradova i opština u Vojvodini u kojima će do kraja godine biti otvoren Kontakt centar, pomoću kojeg građani mogu da prijave svoje komunalne probleme“, istakao je Stantić. On je dodao da je za subotički Kontakt centar izdvojeno 2,5 miliona dinara, od čega je sekretarijat na čijem je čelu obezbedio 1,7 miliona, kroz Konkurs za sufinansiranje projekata koji doprinose ujednačavanju stepena razvijenosti jedinica lokalnih samouprava na teritoriji Vojvodine.

 

Gradonačelnik Subotice Saša Vučinić je podvukao, da cilj Lokalne samouprave nije samo uspostavljanje partnerskog odnosa sa građanima, već i sa Javnim-komunalnim preduzećima, kako bi se u što kraćem roku pronašlo rešenje ili odgovor na pitanja ili pritužbe građana.

 

„Kontakt centar je u direktnoj vezi sa Komunalnom policijom, koja od nedavno radi u Subotici, a građani svoje probleme mogu da prijave lično, telefonom, SMS-om ili putem Interneta“, rekao je Vučinić dodajući da građani tom prilikom moraju da ostave svoje podatke, ali da su oni tajni i zaštićeni. Kontakt centar će raditi od 7 do 19h a postojaće i noćno dežurstvo.

 

Građani mogu kontaktirati centar putem telefona na broj: 024 / 626 – 999, SMS-a na broj: 069 / 626 – 999, web strane Grada Subotice www.subotica.rs, E-mail adrese: kontaktcentar@subotica.rs, kao i lično na šalteru “Kontakt centra 024” u prostorijama uslužnog centra Gradske uprave Subotica.



KOMENTARI

  1. varoščanin kaže:

    A konkurs za radna mesta u centru je objavljen…. ?

  2. G.L. kaže:

    Odakle vam informacije da su građani kontaktirali 900 puta Kontakt centar za tri meseca kad iz pouzdanih informacije znam da je bilo samo oko 100 kontakta putem Kontakt centra za vaših tri meseca. A vi na vašem sajtu Gradske uprave objavljujete pogrešne informacije, da bi obmanuli građane Subotice da bi ste opravdali potrošene pare.   http://www.subotica.rs/sr/4983/otvoren-kontakt-centar-024

OSTAVITE KOMENTAR