Otvoren novi Turistički info centar

Novi Turistički informativni centar juče je ugledao i zvanično svetlost dana. U novom i lepšem prostoru smešten je kao i do sada u Gradskoj kući, a trenutna pozicija se nalazi prema Muzičkoj školi.

Slika

Otvaranju su prisustvovali predstavnici turističkih institucija, turističkih privrednika i radnika kao i Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu Tomislav Stantić.

Slika

Turistički info centar služiće turistima za dobijanje svih potrebnih informacija a s obzirom da se u istim prostorijama nalaze i kancelarije Turističke organizacije Subotice, obezbediće se sveobuhvatna pomoć turistima u pružanju informacija. U planu je i postavljanje interaktivnog izloga koji bi trebao da se obezbedi do proleća sledeće godine.

Ove prostorije su preuređene zahvaljujući Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja donacijom u iznosu od 3 miliona dinara.

Slika

Grad Subotica, kao grad ove veličine mora da ima turistički informativni centar, kao mesto gde će gosti koji dolaze u naš grad u svakom trenutku dobiti pravu informaciju – istakao je direktor Nebojša Darabos.



KOMENTARI

  1. djomla kaže:

    Iduce godine pod hitno otvoriti jos jedan informativni centar na Palicu i to ne bilo gde vec u samoj Velikoj terasi. A u sklopu tog centra i suvenirnicu sa brendiranim suvenirima Subotice.

  2. valika kaže:

    pre bih uredila toranj

  3. deki85 kaže:

    Super, ali zna li se koliko ce ljudi biti zaposleno u tom centru? Grad vec ima duplo vise zaposlenih nego sto je Evropski standard? Da li je ovo u skladu sa racionalizacijom troskova? Mislim da bi se ovo daleko racionalnije resilo brosurama i internet sajtovima. Dakle utosili su 30000 eura za adaptaciju prostora. Kolika je povrsina tog prostora, sta je kupljeno za taj novac 2 stola? 2 ormara? dva kompjutera? krecenje? nekako ne mogu zamisliti da to kosta toliko novca. Ako neko zna kako je taj novac utrosen bas bi me interesovalo? Jedan sajt bi kostao manje nego mesecna plata novozaposlenog.

  4. Beli kaže:

    Mi smo dobri domaćini iznad svega ! Na jednog turistu , dva turistička radnika . To je iz opreza , ako bude slučajno navala !

  5. Stari putnik kaže:

    Deco moja, trebalo je malo da zakamuflirate ovu jednopartijsku zabavu pa da vam dođe još neko osim vas 17.
    Drugo, nije taj centar ugledao svetlo dana jer je otvoren po mraku.
    Treće : trebalo je da vam dođe graonačelnik ako je to gradski centar za turizam.
    Četvrto : nemojte reći da je bio zauzet jer je bio u nekoj piceriji sa ljudima iz firme koja radi njegovo slikanje.
    Peto: Taj centar je mogao da bude bilo gde, zavučen, sakriven. Vama za turiste trebaju punktovi, pultovi, mala mesta , kompjuterski terminali, karte, mape , putokazi, usmerivači, uputstva, preporuke, cenovnici, oglasne table, svetleće reklame, baneri, brošure, oznake ….
    Svašta je moglo da se postavi za 30 ilada evra i da bude dostupno svakome.
    Ova vrsta propagandne traži gerilski pristup, iza svakog ćoška da turiste i prolaznike dočeka neki znak, neko upozorenje, obaveštenje. Ne verujete valjda da će turisti dolaziti u taj centar sa svih strana da se obaveste o ponudi. To nije bilo baš funkcionalno ni pre 30 godina.
    Ako ovaj grad najčešće uzima segedinska i peštanska iskustva, pitajte kako je i gde je bio stacioniran Ibus u ono vreme.
    Evo, u najboljoj nameri taj centar treba da bude jedan jak server i dva brza službenika koja će da ga stalno inoviraju, da ima jake linkove prema svakom objektu koji može na bilo kakav način da bude koristan ili interesantan turistima.
    Ako je cilj bio da se neko zaposli da dobije lepu kancelariju u centru grada u redu ali onda raširite mrežu.
    Samo treba priznati još nešto : fale nam turisti i realno smanjuje se njihova frekvencija iako ih je u apsolutnom broju možda više nego ranijih godina.
    razmislite o tome pa da nastavimo diskusiju.

  6. kosarka kaže:

    Smesno i zalosno da nekoliko dobrih komentara mogu da nauce neke ljude kako treba utrositi 30 000 eura…Palic je postao smesan…nigde normalnih putokaza,autobuska stajalista kao pre 200 godina…vazno je da se gosposa slikala…kompleksi iz detinjstva verovatno nisu imali fotoaparate kad su bili mali pa sad to kompenzuju…u tom centru treba samo dva coveka a on je mogao biti i na spratu radnickog za 100 eura mesecno…ljudi vazna je informacija koja ce obilaziti svet a ne skrkati silne pare u ormare i zidove…smesno,ali verovatno od tog projekta sebi i u dzep…klasika…sto rekose Amerikanciza nas …DOSADNO SPORI…

  7. deki85 kaže:

    Bravo putnice. To se resava turistckim znacima i kvalitetnim sajtovima, I ja mislim da je to napravljeno samo da neko sedi u centru grada za masne pare i dzabalebari, Bruka, A za ovih 30000 eura, bice da ih je maca smazala.

  8. Stari putnik kaže:

    Dečice moja, ajde da vam stari putnik kaže i ovo:
    Prvo:
    kako će turista, računajte da nisu svi ovde došli autom, znači kako će takav putnik koji želi autobusom da ode do neke taćke u gradu da zna u kojem je to smeru. Kako će znati sa kojih se linija na autobuskoj stanici zaustavljaju autobusi. Da li su tvorci sadašnjeg turističko-informacionog sistema vudeli u gradovima sa velikom turističkom frekvencijom videli autobuske stanice i metro stanice koje nisu skoro zatrpane kartama i drugom informacionom galanterijom. To je abeceda.
    Drugo:
    Ako želite da povećate vanpansionsku potrošnju, donesite propis da svaki ugostiteljski objekat ili turistički objekat mora da istakne na vidnom mestu na spoljašnjoj poziciji, definišite minimalne dimenzije i najmanje dva svetska jezika sa cenovnikom usluga odnosno proizvoda. Potrošač vaspitavan u tržišnoj ekonomiji hoće i mora da zna pre odluke o konzumiranju usluge ili pre kupovine robe koliki je to trošak za njega. Mnoo je onih koji kalkulišu svoju potrošnju i ako ne analizita do detalja baciće pogled i znaće okvirno šta ga čeka. Ako neće to većina da uradi zbog naših ljudi, uradite zbog stranaca, pa i mi da se ogrebemo, da dobijemo neko sasvim uobičajeno potrošačko pravo.
    Treće:
    Nemojte da sanjate da će ovde doći klijentela koja je bogata i moćna i koja će bacati pare na sve strane. Mi smo možda destinacija za ljude koji se poslom nadju ovde pa je njihova turistička potrošnja uzgredna. Možda su naši posetioci radoznala sirotinja sa zapada, možda su to skauti koji dolaze u izvidnicu, premeravaju teren, pišu izveštaje, opipavaju. Njihovi su budžeti skromni i ograničeni.
    Molite boga da vam ne dođu bogati, razmaženi i uobraženi, zahtevni i beskrupulozni jer mi nemamo čime da ugostimo takvog turistu naročito nemamo čime da ga navedemo da nam dođe opet.
    Četvrto:
    Šta će referent u turističkom informativnom centru reći grpi mladih turista koji banu u kancelariju sa jednostavnim pitanjem: izvinite gde je ovde javni toalet u kojem možemo toplom vodom da operemo ruke, zube da se umijemo i da promenimo pelene jer su sa nama u grupi dve majke sa bebama?
    Šta će reći službenik u tom centru?
    Izvolite preko puta ulaza u TOC je WC. Ima istine u tome ali to nije javni WC. To je privatni klozet koji radi i naplaćuje usluge. Turisti sće tražiti toalet koji radi po istom principu kao i javna česma u parku. Koristi se besplatno na civilizovan nači.
    Šta će službenik ponuditi : biće ljubazan i predusretljiv i dozvoliće dragim, mladim, simpatičnim ljudima da to obave u njegovoj nus prostoriji koja je oblčepljena španskom keramikom, skupim toalet papirom, frezovanim ogledalima.
    Da, hoće ako želi da pretvori Turistički ( ruku na srce partijski) centar u javni klozet.
    Možda će ih poslati u neki okolni restoran ili takozvani kafić.
    Deco moja hteo sam da kažem da je umesto ovog turistilčkog centra trebalo napraviti jedan centralni javni WC sa nekoliko filijala na teritoriji grada, zaposliti desetak službenika, a radnu snagu koja može da obavlja taj posao imamo na evidenciji ako me nešto ne vara sećanje, tzo baza od 5 možda i šest hiljada ljudi.
    Ne znam koja je ovo sugestija po redu ali dodajem na kraju:
    samo ne tražite u ovim sugestijama neprijatelja i zaverenika, shvatite sve kao pokušaj da vam pomognem savevtima za koje mislim da mogu biti korisni.

  9. djomla kaže:

    Koliko postova, i realno mnogo inspiracije. :yes: :yes: Pa cu tako svakome po malo da odgovorim. :)

    TOS ima 6 zaposlenih i taj se broj zbog otvaranja TICa nece povecati. A zasto? Zato sto se u okviru TICa koji se nalazi na prizmenom delu prostora, nalaze i nove "kancelarije" TOSa na spratnom delu prostora. Ovom rekonstrukcijom se dobio prostor i za funkcionisanje TOS kao ustanove i jedan (prvi) informativni centar u gradu.

    Slika
    Slika sa spratnog dela prostora

    deki85 napisao:I ja mislim da je to napravljeno samo da neko sedi u centru grada za masne pare i dzabalebari.

    Broj radnika se nece povecavati. Jedan deo od dosadasnjih 6 radnika ce raditi na info pultu.

    kosarka napisao:Palic je postao smesan…nigde normalnih putokaza,autobuska stajalista kao pre 200 godina…

    Ispravka: Palic je ostao smesan. ;) Ili mozda imas dokaze da je nekada bilo boljih putokaza (predpostavljam da mislis da turisticke putokaze jer ovi saobracajni nemaju nikakve veze sa TOSom). Mozda je nekada imao dobru signalizaciju, ali je pokradena ili ko zna sta…

    Sto se tice turisticke signalizacije najjaci utisak na mene je ostavila tabla na izlazu sa autoputa na kojoj pise "Tur. kompleks Palic" :D

    Beli napisao:Mi smo dobri domaćini iznad svega ! Na jednog turistu , dva turistička radnika . To je iz opreza , ako bude slučajno navala !

    Da li to znaci da imamo 3 gosta ili ste u to uracunali i privatni sektor? Ako je ovo drugo, onda se poprilicno u pravu. :)

    Stari putnik napisao:Taj centar je mogao da bude bilo gde, zavučen, sakriven. Vama za turiste trebaju punktovi, pultovi, mala mesta , kompjuterski terminali, karte, mape , putokazi, usmerivači, uputstva, preporuke, cenovnici, oglasne table, svetleće reklame, baneri, brošure, oznake ….

    Ah, pa vi morate da angazujete neku marketinsku agenciju za ovo. ;)

    Evo, u najboljoj nameri taj centar treba da bude jedan jak server i dva brza službenika koja će da ga stalno inoviraju, da ima jake linkove prema svakom objektu koji može na bilo kakav način da bude koristan ili interesantan turistima.

    Slucajni putnice, malo je slucajno da neko ko je slucajan bas toliko zna i ima dobrih ideja o tome sta treba raditi. No, ne kazem, moze biti da se iz hobija toliko razumete u animaciju turista.

    I na kraju. Da li je neko bio u TIC od vas?

  10. stari putnik kaže:

    Dragi Đ,
    nemam ama baš nikakve veze sa turizmom. Sve što sam ti napisao je na osnovu talenta. Ali razmišljaj da si neki kelner, bravar, auto mehaničar iz Holandije, Švajcarske, neki skromni Šveđanin ili Norvežanin i tako sa te strane i kad bi ti se padobran otvorio u Subotici, znači figurativno govorim, stigneš ovde pa moraš na osnovu ovih marketinških turističkih "zamki" da ga upecaš da ostavi za dva dana 300 evra pa onda srećan mu put.
    Dakle dragi Đ, pokušavaj da postavljaš pitanja iz ugla turističkog dođoša i samo će se kasti šta sve treba raditi.
    2.
    Ne pominji mi molim te marketinšku agenciju. Zaposli to šestoro ljudi da rade, da smišljaju, da budu aktivni.
    3.
    ako si ti ta osoba na koju ja pomišljam da stoji iza registracije Đomla, javiću ti se kad te vidim da šetaš gradom. Ko zna možda dobijem i posao ako dajete vanparijašima.
    4.
    Javiću ti se sa nekim podacima koji su dobri za organizaciju posla i za ubacivanje te vaše šestorke u ozbiljniji režim rada

  11. djomla kaže:
    2.
    Ne pominji mi molim te marketinšku agenciju. Zaposli to šestoro ljudi da rade, da smišljaju, da budu aktivni.

    3.
    ako si ti ta osoba na koju ja pomišljam da stoji iza registracije Đomla, javiću ti se kad te vidim da šetaš gradom. Ko zna možda dobijem i posao ako dajete vanparijašima

    Javiću ti se sa nekim podacima koji su dobri za organizaciju posla i za ubacivanje te vaše šestorke u ozbiljniji režim rada

    Bojim se da je moj post ostavio pogresan utisak na vas. Definitvno nisam ta osoba. Teska da vam ja oko posla mogu pomoci. Tih sestoro ljudi nisu moji radnici niti sam ih ja zaposljavao. :)

    To sto sam napisao posto koji nije u skladu sa vasim razmisljanjem, ne znaci nista drugo sem da imam svoj stav. A i nisam aplicirao na sve vase misli iznesene na ovu temu, vec samo na odredjene njene delove, jer se u principu sa vecim delom i slazem.

    Da se vratim i pojasnim

    Stari putnik napisao:Taj centar je mogao da bude bilo gde, zavučen, sakriven. Vama za turiste trebaju punktovi, pultovi, mala mesta , kompjuterski terminali, karte, mape , putokazi, usmerivači, uputstva, preporuke, cenovnici, oglasne table, svetleće reklame, baneri, brošure, oznake ….

    Za ovo navedeno vi morate da angazujete neku marketinsku agenciju jer za sve ovo potrebno dizajner flajera, putokaza, uputstava, oglasnih tabli, banere, brosure itd. da bi to licilo na nesto, zatim stampa svega toga, programer koji se odrzavati te "kompjuterske terminale", elektricar za odrzavanje i instaliranje tih svetlecih reklama itd… Da bi to radio sam TOS, on pored devojaka koje stoje na info pultu, mora da angazuje i jedan citav spektar radnika koji bi bio u stanju da sve to obavi i odrzava. TOS bi bio prenatrpan zbog cega se u principu angazuju marketinske agencije koje sve to vec imaju. Zamislite, na sta bi licili komentari kada bi ljudi saznali da je TOS zaposilio dizajnera propagadnog materijala?

    Ne pominji mi molim te marketinšku agenciju.

    Hocete da zaposlite dizajnera ili da platite marketinsku agenciju? Ili sam ja mozda uskovidan pa ne vidim da postoji neka treca varijanta…

    A sta cemo sa stampacem svog tog materijala… Treba kupiti stampac i jos jedan prostor za sve to. Ili angazovati stampariju! A sto bi angazovao stampariju kada marketinska agencija pored flajera moze da uradi i posao koji stamparija ne moze, tipa svetlece reklame. ;)

  12. deki85 kaže:

    6 zaposlenih, majko moja. Djomla u cetvorogodisnjem mandatu to kosta mnogo, Sa platama doprinosima ne manje od 150000 evra, brojka od koje se vrti u glavi plus jos ovih 30000 evra. Ljudi moji za tu svotu novca moze mnogo da se uradi. Ja kada putujem negde osnovne informacije pokupim sa interneta, a na licu mesta mi najvise znace upravo ti putokazi, tipa stadion, crkva, muzej 500m itd. Steta sto tema nije jednostavna, da je pad jabuke na glavu resi, ali dobro, Neka oni trose nas novac na plate parijskih poslusnika, a mi cemo i dalje da se valjamu u blatu cim odmaknemo 100m od gradske kuce.

  13. Gost kaže:

    Sta vam je ljudi, sta je šestoro zaposlenih? Raspitajte se malo koliko zaposlenih imaju neka javna preduzeća i ustanove u gradu… Nedavno sam saznala da Gradska biblioteka ima 60 zaposlenih….(?!)

  14. Meda kaže:

    Kada je izašla vest o padu broja noćenja na Paliću ove godine očekivao sam komentare. Jer je to strašno, a još je strašnije što je to nastavak velikog pada koji traje već nekoliko godina. a to nije neka virtuelna stvarnost, to su radna mesta, to su porodice koje žive od tog posla… I nije bilo komentara…I sada čitam komentare u vesti o TIC u. Grad je osnovao TOS jer verovatno taktika jakih servera i ostalih gluposti koje ovde čitam nije uspela. Pa do sada je ovaj grad radio sve kako komentatori pisu. Sve. Tj. nije radio ništa. Ovaj grad nema nikakvu strategiju, ma ni taktiku, kako da razvija turizam. Garantujem da niko u gradskoj upravi nema pojma o turizmu i ne doživljava ga kao granu koja privređuje. Jedino u nekoliko gradova u Srbiji još nema celovite turističke signalizacije. Subotica je jedan od njih. a tu potpadaju ovi komentari o usmeravanju itd. U gradovima koji su je odradili, gradska uprava je stala iza toga, jer je to posao koji ide od projektno tehničke dokumentacije do izvedbe. Zašto niko do sada nije pitao zašto to nije pre urađeno? Pre 10 godina npr. Tada je Palić još i značio nešto u turizmu. Tada je trebalo nastaviti i biti uvek prvi. Ali opet se vraćamo na neznanje koje vlada u Subotici. Nemam ni dobar ni loš stav o TOS, preuzeli su posao tek ove godine I ako sam dobro shvatio Djomlu, 6 zaposlenih ima TOS, a ne TIC… A to nije isto.
    Internet ne može biti jedini način informisanja kada smo u nekom gradu, glupo je tako razmišljati. Veliki broj turista u Evropi čine ljudi starije životne dobi koji koriste internet, ali ne toliko intenzivno. I to su podaci koji su dokazivi.
    A Turističke informativne centre imaju svi gradovi u u Evropi i komentarisati o tome na ovaj način mogu samo ljudi koji nisu nigde putovali, osim možda u Crnu Goru. A oni nisu neki primer. Na žalost. Stvarnost Subotice.

  15. deki85 kaže:

    Evropski standard je 1 zaposleni u lokalnoj samoupravi na 1000 stanovnika.Dakle Subotica bi trebala da ima 149 zaposlenih a ne oko 400. Svi slusamo price o lagodnim poslovima u opstini bas zbog nerealno visokog broja zaposlenih. Evo predloga Subotica ima mnostvo bratskih gradova, neka pomocu tih veza ostvari kontakte sa tamosnjim turistickim agencijama. Dosta je zaludnog rasipanja naseg novca. racunajte ljudi- mandat 4 godine, visak zaposlenih 250, plata svakog oko 50000 doprinosi jos 40000 i to kada se pomnozi dobija se svota veca od 10 miliona evra.dakle rasipamo ogroman novac. Kako je to moguce?

  16. Gost kaže:
    Gost napisao:Sta vam je ljudi, sta je šestoro zaposlenih? Raspitajte se malo koliko zaposlenih imaju neka javna preduzeća i ustanove u gradu… Nedavno sam saznala da Gradska biblioteka ima 60 zaposlenih….(?!)

    Nije problem tih 60, problem je ovih 6 a zna se i zasto.

  17. stari putnik kaže:

    Nemam dovoljno veštine da izvlačim citate pa da onda na jih odgovaram ali nekoliko odgovora red je da pružim:
    1.
    Marketinške agencije, štampači, električari i neznam šta se pominje. Sve to postoji u gradskim službama. Imate informatičku službu, imate zavod za urbanizam. imate direkciju za izgradnju, imate zavod za zaštitu spomenika kulture, imate u Gradskom veću resor za turizam, imate uvid u budžetske rashode pa se tamo mnogo lepo vidi ko sve živi na teret budžeta, gde sve kipi.
    Ko mora da integriše sve te kapacitete? Šta mislite ko ? Ko je taj ko mora da predloži koordinaciju svih tih kapaciteta ? Evo ja predlažem, a vi proširite dalje. Da li nešto fali nedostaje u toj struktiri u Gradu? Fali ! Fali vezivno tkivo. Fali neko ko mora da drži te konce i da usklađuje sve kapacitete, poktrete.
    Nisu dcragi moj potrebne pare nego CENTRALNA PAMET !!!
    Na žalost mnogo je para na tako malo znanja. Da li je ovih dana dogovoreno sae za budžet iduće godine nakupi još 4 milijarde? Da ne idemo dalje od 2008. zaključno sa 2011.
    kroz budžet je proterano do sada 12 milijardi. Kažite mi gde se to poznaje, gde su te pare ugrađene, a da se vidi ?
    U redu, neprijatno je zato ako hoćete možemo da nastavimo diskusiju a u međuvremenu da vidimo :
    znamo li mi ko su naši turisti ?
    da li su to turisti ili izletnici?
    da li su to ljudi koji dolaze sa poslom , a mi ih knjižimo kao turiste.
    Odakle dolaze
    Koliko ostaju
    Sa čim su zadovoljni
    Šta im posle drugog, a naročito posle trećeg dana nedostaje?
    Šta u dva minuta možete da navedete kao glavni razlog za dolazak turistima koji stoje ispred autobusa koji je na rasklrsnici i razmišljaju da li da idu za Suboticu, sombor, Zrenjanin ili Vršac ? Molim vas ubedite ih da dođu ovde ali budite veoma oprezni da se ne okliznete pa da budu dovedeni u zabludu.
    Na kraju : ljudi koji su počinjali porodićni biznis, krajnje skromnim sredstvima za početak su rešavali pitanje putokaza " indijanskim metodama". Kanta bele farbe za asfalt, šablon i svako ko je na trotoaru ili kolovozu vidi gde taj put može da ga odvede.

  18. ISKUSNIJI PUTNIK OD SVIH VAS kaže:

    Dobro, dobro.. citam sve ove komentare, savete, predloge, kako se to radi. I sve mi se cini da mogu da uporedim sa onom…kako je mali Djokica zamislio.
    Ljudi, dokle cete vise da se bavite necim sto nije vasa struka.. Pa sto vi "strucnjaci" koji ovoliko savetujete i predlazete kako se to radi u turizmu; ne uradite nesto, ne predlozite ( ali nesto pametno – a ne javni bespaltni WC..kojeg nema nigde u svetu)
    Nego mi se cini da niste sposobni u svojoj struci da date doprinos ( ako je uopste imate ), pa ste nasli da se pravite pametni i da sugerisete kako se to radi.
    Slusam.. nema info centra po svetu. hahahahahaa Pa to mora da ste vi koji ovako nesto pricate — ljudi koji nisu makli dalje od Gradske Kuce. Jer za vas je i prvo naseljeno mesto pored Subotice – svet! Radijus kretanja 200 meteri od Gradske kuce! Ne pricajte nonsense.. Ljudi, kada malo proputujete sveta, dozvolite sebi da napisete ovakve izjave. Do tada …
    Turistickom informativnom centru i turistickoj organizaciji zelim sretan i uspesan rad. Ocekujemo rezultate!

  19. deki85 kaže:
    ISKUSNIJI PUTNIK OD SVIH VAS napisao:Dobro, dobro.. citam sve ove komentare, savete, predloge, kako se to radi. I sve mi se cini da mogu da uporedim sa onom…kako je mali Djokica zamislio.
    Ljudi, dokle cete vise da se bavite necim sto nije vasa struka.. Pa sto vi "strucnjaci" koji ovoliko savetujete i predlazete kako se to radi u turizmu; ne uradite nesto, ne predlozite ( ali nesto pametno – a ne javni bespaltni WC..kojeg nema nigde u svetu)
    Nego mi se cini da niste sposobni u svojoj struci da date doprinos ( ako je uopste imate ), pa ste nasli da se pravite pametni i da sugerisete kako se to radi.
    Slusam.. nema info centra po svetu. hahahahahaa Pa to mora da ste vi koji ovako nesto pricate — ljudi koji nisu makli dalje od Gradske Kuce. Jer za vas je i prvo naseljeno mesto pored Subotice – svet! Radijus kretanja 200 meteri od Gradske kuce! Ne pricajte nonsense.. Ljudi, kada malo proputujete sveta, dozvolite sebi da napisete ovakve izjave. Do tada …
    Turistickom informativnom centru i turistickoj organizaciji zelim sretan i uspesan rad. Ocekujemo rezultate!

    Dragi prijatelju, ne kaze se meteri nego metara, i ne kaze se sreTan vec sreCan, jer nije sreTa vec sreCa. Naravno da ima takvih centara u svetu, Na primorju, u milionskim gradovima, nekim turistickim mestima, planinski centri itd. Mislim da Subotica ima daleko ozbiljnije probleme i mislim da zestoko rasipaju nas novac. A sad jos iskusniji putnice otputuj nazad u tvoje stranacko predstavnistvo.

  20. stari putnik kaže:

    Spusti svoje koplje Najstariji putniče, smiri strast, obuzdaj agresiju, ghde si navalio.
    Polako, zastani, razmisli, špogleaj oko sebe. Poslušaj savet koji ti je Deki dao.
    Pre nego što kreneš na put oko sveta zastani pred vratima ovog našeg informativnog turističkog centra, osmotri nehajno šta rade službenici. Diskretno pa produži dalje. Navrati kasnije opet. Opet malo osmotri. Idi 200 metara dalje pa pitaj prolaznike da li bi mogli da ti pomognu da ti objasne gde je taj TIC.
    Kad se zatekneš na Paliću, na autobuskoj stanici, na Buvljaku.
    Posle toga prespavaj, pa se onda javi preko ovog foruma.
    Biće nam svima koje si ovde doveo na ivicu uvrede znak da se se smirio i da se izvinjavaš zbog bezrazložnog zaletanja u zid. Mi smo ovde na istom zadatku : da nekako pomognemo sebi da se spasimo skapavanja na dnu bede, dragi naš najstariji putniče koji si možda putovao. ali trebalo je da skineš povez sa očiju.

OSTAVITE KOMENTAR