Pešački prelaz koji je izazvao nezadovoljstvo

Stanovnici Željezničkog naselja traže od nadležnih da se ponovo obeleži pešački prelaz iz pravca desne strane Majšanskog puta u Ulici Jovana Mikića koji vodi na Majšanski most. Mesna zajednica podržala je nezadovoljne građane i uputila zahtev Javnom preduzeću za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje. Iz nadležnog preduzeća poručuju da će  prelaz biti obeležen čim se za to steknu povoljni vremenski uslovi.

Ostaci isprane boje svedoče da je ovde nekad bio pešački prelaz. Ipak, pešaci se na to ne obaziru i po navici prelaze Ulicu Jovana Mikića kako bi se popeli ili sišli s Majšanskog mosta, iako su kažu, svesni rizika.

Da se na ovom mestu ponovo iscrta zebra, zahtev je MZ „Željeničko naselje“ podneo Branko Simonovski, koji svakog dana tuda prolazi. On kaže da je  do pre dve godine ovde bio jasno obeležen pešački prelaz, i da to što ga više nema, ugrožava bezbednost svih građana.

Osim toga, preći sa desne strane Majšanskog puta na levu i popeti se na most pridržavajući se obeležene signalizacije, ističe Branko, veoma je složeno i nelogično – treba preći tri puta, i na kraju se popeti uz strme stepenice na most.

Petar Doroslovački iz MZ „Željezničko naselje“ kaže da su zahtevi građana sasvim opravdani, i da su se i sami iznenadili kada su snimili situaciju na terenu.

U Javnom preduzeću za upravljanje putevima, urbanističko planiranje i stanovanje, s druge strane, navode da se vertikalna i horizontalna signalizacija postavlja po Projektu tehničke regulacije saobraćaja, koji na tom mestu predviđa pešački prelaz. Poručuju, da je izdat nalog izvođaču radova sa kojim imaju sklopljen ugovor da se izvrši ponovno obeležavanje tog prelaza čim se steknu vremenski uslovi, odnosno kad kolovoz bude suv.

 

TV Subotica



KOMENTARI

  1. BsAs kaže:

    I tako dok neko ne pogine…

  2. Svakodnevni prolaznik kaže:

    Nedostatak zebre je još i manji problem. Ta raskrsnica će i sa obeleženim pešačkim prelazima biti nezgodna. Iz ugla biciklista ima dva izbora: jedan je, posle spusta sa mosta nastaviti putem skroz do škole, gde se biciklistička staza nastavlja na desnoj strani puta, ili drugi, da se sa rizikom uvrtavaju u red i odmah posle mosta prestroje i skrenu levo na biciklističku stazu. Kod prvog izbora se javlja problem opšte kulture, da vozačima auta smetaju biciklisti na putu i sviraju nevesno, a kod drugog opet problem opšte kulture i nepažnje, da vozači auta ni ne pomisle da biciklisti tu moraju skrenuti levo da bi se prestrojili na biciklističku stazu i ne retko bude iznenađenja. A pešacima naravno opšti lavirint sa više prelaza preko puteva. I tako još dobrim delom po majšanskom putu nekoliko nedostataka, kao odmah posle mosta u okolini otpada ogromne bare i duboke, opasne rupe po biciklističkoj i pešačkoj stazi, kod škole noću loša rasveta a klinaca na sve strane oko autobuskog stajališta, kod kružnog toka i Zim commerc-a što nije dovršen trotoar, celom dužinom puta po kišnim danima stoje lokve vode kod kojih je lutrija koga će neko poprskati, pa dalje posle drugog kilometra bliže Stop-u takođe presečeni i nesanirani delovi opesno i za pešake i za bicikliste. I sad se MZ hvališe da će, kad im se ćefne, popraviti jednu zebru kod mosta. Ta nova horizontalna signalizacija će do sledećeg proleza opet biti u jedva primetnom stanju, kao i svuda, jer koriste jeftine i nekvalitetne boje koje nisu otporne na habanje a toliko nisu ažurni da godišnje jednom obnove iste. A asfalt koji su navuklu skoro, nakon dve nedelje su već počeli krojiti i rezati jer nisu bili u stanju da predvide pojedine slivnike i poklopce kanalizacije. Kaže: „Petar Doroslovački iz MZ „Željezničko naselje“ kaže da su zahtevi građana sasvim opravdani, i da su se i sami iznenadili kada su snimili situaciju na terenu.“ Uvek se naknadno iznenade, jer ne snimaju teren pre početka realizacije projekata, već naknado, i tad samo ako ih neko natera, inače ne izlaze na teren. Takva je situacija bila i kod kružnog toka. Ranije je bila normalna i biciklistička i pešačka staza kod te raskrsnice, a u projektu kružnog toka je biciklistička staza nestala pa se sa sudaraju pešaci i biciklisti na oštrim uglovima ograda, da ne pominjem ponovo da asfaltiranje ili betoniranje trotoara nije dovršeno, a bili su radovi prvo zbog asfaltiranja Tikveške ulice, posle asfaltiranje glavnog puta, i očigledno je preskupo asfaltirati 50m trotoara, ili samo za to nije nije podneo zahtev? Gospodin Doroslovački živi možda u ovoj okolini pa je upućen u ove probleme, ili dolazi samo na zahtev da se iznenadi situacijom? 😀 Sramotno, kao beskućniku dati jedan dinar za hleb.

  3. ludom radovanje kaže:

    @Svakodnevni prolaznik
    Sve ste lepo napisali i sve je tako. Ali ove muke osećamo samo mi „svakodnevni prolaznici“. Vlast to ne zanima jer mi „svakodnevni prolaznici“ nismo u njihovoj interesnoj sferi. Njih ne interesuje naš život a još manje kako ćemo mi ulicama svakodnevno prolaziti. Njih ne interesuje da ja svakodnevno prolazeći biciklom relaciju makova – ulica pap pala, zbog njihovo nemara i nerada, višestruko se izlažem udesu od potrebnog. Nije vlast tu zbog nas svakodnevnih prolaznika već zbog „države“, a država je ovde već davno prestala narod biti.

  4. Goca kaže:

    Sve sto je naveo nas sugradjanin Branko je tacno. Da on nije ovako reagovao, pesackog prelaza jos dugo nebi bilo…..

  5. stanovnik mz žn kaže:

    Očigledno je da iz kancelarija ne vide pravo stanje stvari a i nije ih baš ni briga za pešake . To se vidi i po tome da nikada niko ne bi obeležio prelaz da neko od građana nije reagovao.

  6. Salamander kaže:

    Ne fali tu samo pešački prelaz; gde su staze, bankine, biciklistička, novi most, kružni tok….itd. Sve je to neko već obećao i „započeo“ radove kako bi se poboljšala bezbednost u ovom delu grada…verovatno sledi nastavak tih radova prije novih izbora ili će to biti slučajnost?

OSTAVITE KOMENTAR