Putarina po pređenom kilometrima – još nije moguća

Zatvaranje sistema za naplatu putarine na deonici od Stare Pazove do Siriga nije moguće realizovati od sutra iz nekoliko razloga, a pre svega zbog toga što je potrebna rehabilitacija nadvožnjaka, saopšteno je iz „Puteva Srbije“.

Redovnim pregledom nadležnih nadzornih organa JP „Putevi Srbije“ ustanovljeno je da na servisnoj saobraćajnici na deonici Subotica – Novi Sad, posle naplatne stanice Sever, nadvožnjak nije u funkciji i neophodno je da se obavi njegova rehabilitacija.

auto put

Očekivani rok završetka radova na rehabilitaciji nadvožnjaka, ukoliko vremenski uslovi dozvole je 15. oktobar, dodaje se u saopštenju.

S obzirom da su stvoreni preduslovi za otvaranje novih naplatnih stanica – Maradik, Kovilj, Novi Sad – jug i Novi Sad -sever, neophodan je hitan prijem adekvatnog broja novozaposlenih radnika koji bi završili neophodnu obuku dok traje sanacija nadvožnjaka, dodaje se u saopštenju.

Saglasnost za prijem novozaposlenih je u nadležnosti Komisije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava.

Tek nakon toga naplatne stanice i zatvoreni sistem naplate putarine mogle bi biti pušteni u rad u punom kapacitetu, precizira se u saopštenju.

 

Tanjug



KOMENTARI

  1. Pametnjaković kaže:

    Istini za volju, taj „autoput“ na ovoj deonici je u takvom očajnom stanju da bi bila sramota da se uopšte tamo naplaćuje ikakva putarina.
    Morate imati jako dobar auto sa izuzetno dobrim amortizerima da biste mogli na ovom delu puta razviti brzinu od 100 km/čas, a da vam ne otpadnu bubrezi i da ne izjebete spone na vozilu.
    Jako puno stvari fali tamo da bi se to moglo nazvati autoputem. To što ima četiri trake plus 2 zaustavne je SAMO JEDAN od mnogih drugih nepostojećih kriterijuma koje treba imati autoput. O vožnji 120 na sat koliko je teoretski dozvoljeno ne treba ni sanjati.
    Ja u drugim državama vidim osim besprekorno glatkog asfalta, dobro osmišljenih saobraćajnih petlji, zaštitne ograde izgrađene na puno višem nivou nego kod nas, puno boljem rešenom odvođenju vode za vreme jakih kiša, zaštite od buke sa autoputa u blizini naseljenih mesta, kako od drveta, tako i od stakla, po potrebi, zatim telefona na putevima sa kojeg se možete javiti dispačerima u slučaju neke nevolje, itd, itd. kod nas na ovom delu puta u Bačkoj ništa ne vidim.
    Pa za čega bi onda da uzmu pare, kada svakako ne ulažu u ono što bi trebalo ulagati??????

OSTAVITE KOMENTAR