„Rikardo Certification“ prati izgradnju pruge

Kompanija „Rikardo Sertifikejšen“ (Rikardo Certification) izabrana je kao notifikaciono telo za projekat izgradnje i modernizacije brze pruge kroz Srbiju, na deonici Beograd – Novi Sad – Subotica – državna granica (Kelebija), u okviru međunarodnog projekta Beograd – Budimpešta.

Ugovorima koje je „Infrastruktura železnice Srbije“ potpisala sa tom kompanijom (sa sedištem u Holandiji) definisano je da će, u okviru projekta modernizacije pruge, verifikovati tehničke specifikacije interoperabilnosti za pet podsistema.

Reč je o podsistemima infrastrukture, energije, kontrole, upravljanja i signalizacije, bezbednosti u železničkim tunelima kao i pristupu železničkom sistemu osoba sa invaliditetom, navodi se u saopštenju „Infrastruktura železnice Srbije“ dostavljenom Tanjugu.

Ugovor je potpisan na pet godina, a zadatak notifikacionog tela će, između ostalog, biti i da izvrši provere kako bi se utvrdilo da li se pruga gradi po evropskim standardima.

U skladu sa Zakonom o bezbednosti i interoperabilnosti železnice, verifikacija ovih pet železničkih podsistema uslov je da nakon izgradnje ove pruge Direkcija za železnice izda dozvolu za njenu upotrebu, zaključuje se u saopštenju.

 

Tanjug

 



KOMENTARI

  1. freestyle kaže:

    ha ha ha ugovor na 5 godina…. od dana potpisivanja ugovora ili od dana pocetka radova…. mislim da se te dve stvari ne podudaraju bas… Mozda ce proci tih pet godina, predpostavljam da se po potpisanom ugovoru treba nesto i platiti tom sertifikacionom telu, a da se nece nista desiti po pitanju izgradnje u tom periodu…

  2. Posmatrač kaže:

    Kako ugovor na 5 godina? Pa ni radovi neće početi za 5 godina.

  3. Zorica kaže:

    E steta ovih sto su otisli iz subotice pa im sve sto se pozitivno desava smeta najbolje bih bilo da nemam ni za kruh ali nazalost ovih otislih nije tako ipak se malo pomera malo ali ide ne stoji….steta znam da su bijesni….

  4. Đuro kaže:

    Zorice uvek će biti za kruh i salamu još i crvena padne povremeno…

  5. pista kaže:

    Kolika ce biti isplativost te pruge? Za koliko stotina godina ce se vratiti ulozeno? Ko ce sem Kineza imati jos koristi od te pruge? Ko ce Kinezima da vrati kredit? I na kraju: cija ce ta pruga uopste biti posto se planira gradnja od kineskog kredite najvise za njihove potrebe, a kredit cemo vracati mi i i Madjari…. Nisu Kinezi bas toliko pametni nego se ovdasnji prave mutavi, pa se jos ugradjuju u razne kombinacije.

  6. De la Croix kaže:

    Znajući ove naše, neće to biti nikakva brza pruga već obična pruga kojom će moći da se ide 100 na sat kao pre sto godina a nama će biti predstavljena kao čudo 21. veka.

OSTAVITE KOMENTAR