Sagmajster: Mogao sam među prvih 50

Prošlo je već nekoliko dugih dana razočarenja od kako je Gabor Sagmajster, jedini predstavnik Srbije na Dakar reliju, morao da odustane od takmičenja zbog kvara na motoru. Zahvaljujući dobrim odnosima sa organizatorom, ali i uređenoj snalažljivosti tročlana ekipa Gabor Sagmajster, Predrag Milinković i Marko Kopunović boravila je nekoliko dana u glavnom gradu Argentine odakle su kasno u ponedeljak krenuli put Srbiju.

Ostatak družine koju predvodi Aleksandar Bilanović sa Gligorijem Gligorijevićem i Vladom Rajevićem nalazi se u Čileu i grabi ka cilju 33. Dakar relija koji je zakazan za manje od nedelju dana u Limi, glavnom gradu Perua.

.

Svo slobodno vreme Sagmajster posvećuje praćenju događanja na Dakaru, ali željno čeka da se što pre vrati u rodnu Suboticu.

.

– Pratim Dakar iz hotelske sobe. Rezultati takmičara koji su u mom rangu, koji ne voze za fabričke timove i vidim da su već oko 40 mesta u generalnom plasmanu motociklista. Ta činjenica samo potvrđuje moje najave uoči takmičenja, da sam i ja mogao ispod 50. mesta. Ali, šta da radim, motor jednostavno nije izdržao. Svakako mi je žao što sam posle tri uspešno završena Dakara ovoga puta morao da se oprostim prerano od karavana – prvi je Sagmajsterov komentar.

.

Velika znatiželja vlada kod domaćih ljubitelja sporta šta je uzrok kvara KTM motora zbog kojeg je Sagmajster morao već petog dana da spakuje opremu.

.

– Motor se nalazi u Kopiapu u Čileu gde ga je pregledao mehaničar Kajzer Torsten. U prvom trenu sam pomislio da je izgubio kompresiju i da zbog toga nije hteo da upali. Inače, agregat nije zaribao, pregledao sam sve moguće stvari, ali nije se radilo o klasičnom kvaru. Mogao sam da anlasujem motor, čak sam ga „vrteo” nekoliko minuta i to u nekoliko navrata. Mnogi takmičari su stali, pitali da mi pomognu čak su mi nudili delove sa njihovih motocikala. Na kraju dobio sam vest od mog mehaničara da je uzrok kvara pregrejavanje motora i da je izgubio vodu i tako ostao bez kompresije. Inače, motocikl je dobar, lakši za manevrisanje, ali bih voleo da na ovoj šasiji imam motor od 690 kubika – jasan je Gabor.

.

Izvor: Zurnal



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR