Šta nas čeka u LIDL-u

Asortiman u Srbiji će biti jedinstven u odnosu na ostale države u kojima posluju.

„Čak 350 artikala proizvedeno je u Srbiji. Proizvodi domaćih dobavljača biće ponuđeni potrošačima kroz Lidl brendove ili poznate domaće marke. Nakon što se malo bolje upoznamo, u zavisnosti od reakcije potrošača u mesecima koji dolaze, radićemo na prilagođavanju asortimana njihovim potrebama i željama. Jedno će ipak ostati nepromenjeno, a to je cilj „Lidla” da obezbedi najbolji odnos cene i kvaliteta“, kaže za „Politiku“ Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Od 1.500 artikala koji će biti u ponudi 350 je proizvedeno u Srbiji. Proizvodi domaćih dobavljača biće ponuđeni kroz Lidl brendove ili poznate domaće marke

Osim asortimana od 1.500 proizvoda, na policama prvog savremenog diskonta u Srbiji naći će se i mali kućni aparati, tekstil, igračke , alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo… Ovi neprehrambeni proizvodi nudiće se na vremenski ograničenim sniženjima. Prve potrošače u Srbiji u Lidl prodavnicama dočekaće više od hiljadu prodavaca.

Ovaj trgovac otvorio je predstavništvo u Srbiji još 2010. godine, a gradnja prvih objekata počela je 2015. godine, najpre u Smederevu, a onda i na ostalim lokacijama širom Srbije. Najveći evropski trgovinski lanac u Srbiji već zapošljava 1.500 ljudi.

Najveći diskontni lanac najavio je da 11. oktobra otvara 16 radnji u 12 gradova u Srbiji i da nastavlja širenje na našem tržištu.

Radnje će istovremeno biti otvorene u 12 gradova – Beogradu, Boru, Zrenjaninu, Kragujevcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu i Šapcu.

„Politika” saznaje da će ovaj nemački diskonter, kao i ostali veliki trgovci u Srbiji, davati mogućnost plaćanja na odloženo čekovima do 150 dana.

Ovo je prvi put da Lidl uvodi poček na neko tržište. Na pitanje zašto su se odlučili na ovaj korak i da li je razlog to što konkurencija ima odloženo plaćanje do godinu dana, rekli su da Lidl svoj uspeh zasniva na uniformisanom sistemu, ali da je u izvesnoj meri neophodno prilagoditi se lokalnim potrebama.



KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    Ceka nas roba isteklog roka prepakovano, koju uvoze iz ostalih zemalja gde su morali da ih sklone sa police…nas mogu da truju…

  2. avet kaže:

    He, he, još nisu ni otvorili svoje prodavnice, a već najavljuju male izmene od njihovog uniformisanog sistema, odnosno već se prilagođavaju nekim lokalnim potrebama.
    A naše lokalne potrebe su ciganska posla, ako će da rade kao ovi ostali, bolje da i nisu dolazili.
    Ali se nadam da ipak neće baš toliko drastično da menjaju, da odstupaju od njihovog načina poslovanja.

  3. Šta vas čeka, bolje da ne znate kaže:

    Šta vas čeka? Korporativni kapitalizam će da vam prodaje „kvalitetnu“ robu koja normalnima ne treba ni džaba. Nemačka profitira na naivnim Srbima. I još vas svašta „dobrog“ čeka.

  4. Kenjereš Andraš kaže:

    Za koji dan otvaraju objekte, a već puni smo falš informacija. Građani nakon prve posete u Lidl, sudite o poslovnosti robne kuće. Za kvalitet i ipravnost robe postoje laboratorije u Srbiji. Za kvalitet odgovara oznak ISO, koja se vrši permanentno. Jednom izgubiš teško dolaziš, do prava korišćenja oznake. Aljkavost može uslediti i zatvaranjem objekta, pa i firme. A to može zabraniti, i naš institut, zbog prodaje nekvalitetne robe.

  5. Pesmica kaže:

    Prilagodjavanje lokalnim potrebama je recimo bilo u Hrvatskoj izmedju ostalog, uzimanje Vegete u asortiman prodaje. Danas se Vegeta i jos neki Hrvatski proizvodi plasiraju kao standardna ponuda u perko 10000 Lidl-filiala u 28 zemalja.

  6. Pesmica kaže:

    Kada su ostali diskonteri videli da se Vegeta prodaje „ko alva“ takodje su je brze-bolje uzeli u svoj asortiman.

  7. Megille kaže:

    Sva ta roba i artikli što oni prodaju van Nemačke je puno skuplja nego u njihovoj matičnoj zemlji. Još ako uzmemo da u Srbiji ne plačaju poreze i akcize kao na primer porez na imovinu ,ali taj porez i razne ekološke dađbine ,komunalne takse ,odvodnjavanje plaćaju umesto njih građani Srbije koji jedva sastavjaju ‘kraj sa krajem’ . Dokle bre ???

  8. Buby kaže:

    Kupujem u gomexu i univerexportu.pa taman se tri lidla otvorila nemam ja budzet za to

  9. Vanja kaže:

    Lidl je u ostalim zemljama market sa jeftinijom robom lošijeg kvaliteta. Pretpostavljam da će tako biti i ovde.

  10. Princip kaže:

    Princip Lidla je da niskim cenama gde god uđe uništava domaćeg proizvođača – on nudi da prodaje domaće proizvode, ali po određenim niskim cenama, da bi privukao kupce i to su najčešće cene koje ne pokrivaju ni troškove proizvođača. Onda se kao roba nudi raznolika i jeftina (često bofl) stranih proizvođača koji mogu da budu jeftiniji jer ih njihove države dotiraju da bi prodrli na nečije tržište. Kada se ustale, narod kupuje jer je kod njih jeftinije, domaćeg proizvođača rođena država ne dotira, on ne može da ustupa Lidlu svoje proizvode ispod proizvodne cene, njegovi proizvodi se ne traže na tržištu i on propada. Tako postajemo ekonomska kolonija sa kojom onda mogu da rade šta hoće – prvenstveno da nam prodaju poznate svetske brendove po jeftinim cenama zato što se proizvode za „istočno tržište“ a to znači čokolada, praškovi za pranje, šamponi i slično SVETSKE MARKE ali deset puta lošijeg kvaliteta. Taj ko je jeo čokoladu iste marke kod nas i u Nemačkoj, zna o čemu pričam. Lidl zna kako da pridobije kupce, koji nisu ni svesni da kupujući kod njega upropaštavaju domaću proizvodnju, odnosno sami sebe. Igraju na onu poznatu foru o homo dupleksu: isti ja kao proizvođač želim da svoj proizvod prodam što skuplje, ali kao kupac želim da ga kupim što jeftinije! Te suprotnosti oni u Lidlu MIRE u krajnjem ishodu na naš račun, mada toga nismo svesni – važno je da smo isto platili 20-30% niže nego u drugoj prodavnici, a šta iza toga stvarno stoji, ne zanima nas kao kupce. Ali ćemo se posle čuditi kao proizvođači šta nas je snašlo! Samo gledajte i videćete!!! Navali narode, kupujte kod Lidla, jeftino je!

  11. Ludwig kaže:

    U Maju ove godine firma Lidl je probila „zvucni zid“ i ostvaraila promet od 100 miliardi €. Uporedite to sa bruto domacim produktom Srbije i postace vam jasno kakva se roba kod njih prodaje.

  12. mima kaže:

    Đubre za đubre.

  13. Japa kaže:

    Lidl promet kažeš 100 milijardi.. a BDP Srbije koliki je? 2-3 milijarde?.. kakva li se to roba onda u divnoj Srbiji tek prodaje .. lupate gluposti bre, a pojma nemate….

  14. Da se zna kaže:

    Lidl treba bojkotovati, iz ekonomskih, zdravstvenih, egzistencijalnih i demografskih razloga. Švarcovi su Nemci, „veliki srpski prijatelji“.

  15. nerist kaže:

    da se zna
    bojkotujes i rodic i ideu i maxi?

  16. punisher kaže:

    Kupujmo samo domace!

  17. Lidl Lobista kaže:

    Mnogo naručenih dezinformacija kruži ovde od strane onih koji za sebe misle da su eksperti maloprodaje. Lidl ulazi u Srbiju pre svega da na tržište donese pravu konkurenciju kakve do sada nije bilo i pomogne pre svega lokalnim proizvođačima da plasiraju svoje proizvode u Srbiji a i mnogo šire. Dlaskom LIDL-a na teritoriju Republike Srbije sada je omogućeno svim malim privatnim proizvođačima da plasiraju svoje proizvode u celokupnom LIDL lancu maloprodaje, a to je velika beneficija. Pored ovoga, potrošači iz Srbije biće u mogućnosti da se upoznaju sa LIDL asortimanom koji je u ponudi širom cele Evrope i Nemačke.

  18. Mali radoznalko kaže:

    @ Lidl Lobista
    Mene bi interesovalo kako ce mali privatni proizvodjaci uopste moci svojim kolicinskim kapacitetima nesto proizvesti sto bi Lidl mogao u svom celokupnom lancu plasirati na trziste. Da bi se u svakoj Lidl-prodavnici prodala samo jedna casa jogurta, potrebno je dnevno proizvesti preko 10000 plasticnih casa sa jogutom. Slicno je i sa ostalim proizvodima.

  19. Megille kaže:

    @ Lidl Lobista :U LIDLU će mali lokalni proizvođaći moći plasirati svoje proizvode …Ma o čemu pišete ,sva roba koja se plasira i prodaje na Subotičkim tržnicama je švercovana roba iz Mađarske za koju se ne plačaju poreze i akcize i ostale zakonske carinske pristojbe.

  20. Princip kaže:

    @Lidl lobista – Moći će domaći proizvođači da plasiraju svoju robu putem Lidla, ali im je Lidl neće otkupljivati po toj ceni koja njima obezbeđuje profit pa čak ni opstanak, jer oni, da bi niskom cenom privukli potrošače, proizvođaču nude toliko (uglavnom ispod cene koštanja) – pa sad ako to ne pokriva ni troškove tvoje proizvodnje, žalimo slučaj! Donećemo zamenu za to iz inostranstva samo da bude po niskoj ceni, a za kvalitet manje više! Dao bi domaći proizvođač po toj ceni, i plasirao bi robu u čitavom lancu Lidla, sve je to OK, ali kako? Sopstvena država mu ne da olakšice, dere ga kao jarca porezima, taman posla da ga nešto ozbiljnije dotira, jednostavno NE MOŽE da bude KONKURENTAN kod Lidla, prema tome priča o KONKURENCIJI tobož, pa će on (bezobrazan kakav je sada i alav, navodno!) da smanji cene, to je GLUPOST I LUPETANJE! Kada narod navali da kupuje kod Lidla, kao pijane guske koje gutaju i ne razmišljaju šta će biti sutra, domaći proizvođač može samo da PROPADNE. Dobro je i pitanje „Malog radoznalka“. Mogao sam umesto svega samo jednu reč da napišem: L E Š I N A R I!

  21. Hoće to, taj (nerealni) optimizam kaže:

    @Lidl Lobista

    Bar priznajete da lobirate za njih. Doduše, to se svakako vidi iz komentara. Lep pokušaj izvrtanja istine, ali – Lidl ne dolazi zbog kupaca, nego zbog svog profita. Samo naivni mogu da progutaju priče o interesu kupaca. Ja u životu nikada ništa nisam kupio u Lidlu, jer znam kakav je kvalitet robe. Ja sam kupac, i čuvam moje interese.

    I da znate:

    Propao je Ziper, propao je Metro, propali su mnogo jači. Da li znate zašto? Zato što su došli u Srbiju. U propast.

  22. Kenjereš Andraš kaže:

    Sa količinom proizvoda, zaduženi su sami individualni proizvosači. Tema na svim skupovima, je udruženje sitnih proizvođača, jer Lidl kupuje sa tačim rokom utovara, na veliko primradi 1000 tona krompira određene sorte i kvaliteta.
    Ovo važi za svu robu koju stavlja u promet. VAŽNO, svi u lancu moraju imati ISO certifikat, vidno označen. Bez ISO nema trgovine, a to je preduslov za saradnju, zato je potrebno Zadruga ili nešto slično. Ko prije devojci……primer proivođači voće na pesku severne Bačke.

  23. Lobista Lidla II kaže:

    Gospodo, za propast poljoprivrede je kriva SAMO I SAMO NASA DRZAVA I NAROD KOJI BIRA NA IZBORIMA. Taj isti Lidl, zaposljava preko 1000 radnika i od toga vise od pola su mladji od 35 godina, nudi plate bolje od bilo kog trgovinskog lanca, placen prekovremeni rad. Znaci, daleko korektnije uslove rada nego vecina poslodavaca kod nas u zemlji. Dobar deo prehrambene robe je od DOMACEG proizvodjaca. U sustini svi smo na dobitku, trgovina i proizvodjac. A o kontroli kvaliteta necu ni da pricam. Svi vi nevernici, uskoro cete se i sami uveriti u kvalitet robe, kvalitet usluge koju nudi Lidl. Lako je kuditi, tu smo ipak NAJBOLJI. Bravo za LIDL , samo jako.

  24. Kontradiktornost kaže:

    Ja u zivotu nikada nista nisam kupio u Lidlu, jer znam kakav je kvalitet robe.

    Ovo je recenica koja treba da udje u sve udzbenike logike kao prolegomene filosofije i kao primer za contradictio in adjecto. Narodski receno – ovako elegantno skociti sam sebi u usta moze retko ko.

  25. zabrinuti kaže:

    LIDL bla bal! Provereno u prodavnicama Lidla, Mađarska, Austrija,Hrvacka i Grčka. Bofla roba što nemačka, kineska i domaća samo prehranbena. Kineska roba kao na buvljaku. Reklama je čudo. Glavni problem je što u Subotici raja još uvek kupuje najviše na buvljaku. Nemogu se odvići navika iz 90, ostali su zarobljeni psihički u 90.im. Odem i stojim napolju u Šopiju bez obzira na pol i uzrast svi u trenerkama helankama i kineskim patikama. Modna kultura -0-.A Nemcima nikad dosta sve treba da je njihovo. A nama uvek tuđe bolje. Pa makar i naša roba u njihovoj prodavnici.

  26. zabrinuti kaže:

    Lobista Lidla II. Žena radi u Lidl-u u Beču , nema radnog vremena, prekovremeni se neplaća. Kapitalizam je kapitalizam izrabljivanje radnika. Ma kako se firma zvala.
    Jedno je šta obećavaju i šta piše u ugovoru a druga kako se radi i plaća. Sindikalno udruživanje nesmeš ni spomenuti.

  27. zabrinuti kaže:

    Princip-bravo za komentar. Ali nažalost ovim reklamomanijacima nema pomoći. Sve tuđe je bolje.

  28. Pokazali ste se ko ste i šta ste kaže:

    @Kontradiktornost

    Roba je đubre, eto kakav je kvalitet. Inače, skočili ste vi sebi u dupe. Fašisti su još jednom pokazali svoje pravo lice, reklamom za Dildo, pardon, Lidl na svim medijima vređaju žene, majke, bake, devojke… Otvorena diskriminacija i mizoginija. Čak je i njihova ministarka Zoka Dvocevka Trilateralka morala da reaguje.

    Pa hajde, sada, žene, dame i domaćice, navalite u Lidl. Trošite nemilice, dajte im teško stečenu platu! Podržaće vas na ovom portalu aktivni cionistički DE-HR lobisti kojima je stalo samo do vašeg novca. Ah, da, i da vas nipodaštavaju.

  29. Ma, da! kaže:

    @Lobista Lidla II

    Ma, da, Srbija je sama sebi za sve kriva! Za propast poljoprivrede, i cele države, krivi su vaši cionistički Brisel i Vašington (Duboka država) koji celoj Evropi (ali i svetu), preko Četvrte grane vlasti, nameću samodestruktivne zakone. Pametni Britanci su se prvi izvukli iz toga, uskoro će i ostali. Švarcov Lidl je njihov tj. vaš. Vama nije problem da vređate žene!

  30. Lidl lohnt sich! kaže:

    Drago mi je sto Lidl dolazi u Srbiju. Uskoro ce i Srbija koja je uvek u svemu sto je normalno poslednja, otkriti cari najlepse kupovine po sistemu modernih diskonta. Lidl je raj kupovine za celu porodicu!

  31. zabrinuti kaže:

    Nedeljnik „Stern“ je u seriji tekstova otkrio kako poslovodstvo „Lidl“-a špijunira zaposlene. Posebni kontrolori su čak beležili i koliko dugo se pojedini radnici zadržavaju u toaletu, ali i sa kim su u ljubavnoj vezi. Kamere su bile svuda postavljane po prodavnicama i beležile su čak i PIN kodove koje su kupci ukucavali prilikom plaćanja kreditnom karticom. Poslovodstvo je zbog toga aprila 2008. smanjilo broj kamera, ali su one ubrzo vraćene na staro brojno stanje. Kompanija je zbog ovih prekršaja morala da plati ukupno 1,462 miliona evra kazni.

  32. nerist kaže:

    al ste vi svi dokoni ljudi i u glavi a i s vremenom…

  33. rax kaže:

    nije bas tako crno. lidl ima i dobrih i losih proizvoda. budite sigurnu da kvalitet nije gori od rode i ostalih nasih lesinara. u de ima stiftung warentest i öko-test na njihovim stranicama mozete pogledati proizvode i lidl-a koji su dobri. cesto su proizvodi discaundera bolji od proizvoda nekih poznatih marki. suboticani ce sami suditi. lidl jos nigde nije propao niti zatvorio prodavnicu, bilo bi cudo da se to dogodi u ovoj rajskoj zemlji.

  34. Lidl Mitarbeiter kaže:

    @Yu

    Kada tvoji srpski dućani budu meni platili 14,95 Eur brutto radni sat, kao što je isti plaćen u LIDLU, onda ja i ti možemo razgovarati o uslovima rada, dotle ne.

  35. Jadno i bedno... kaže:

    Kakvi ste vi cionisti lažovi i manipulatori! Obmanjujete ljude da će radni sat, upoređujući ga sa „srpskim dućanima“, u Srbiji biti plaćen nepunih petnaest evra.

    Nego, uporno ćutite na činjenicu da omalovažavate, vređate i ponižavate žene. Naše majke, sestre, bake, devojke, prijateljice…Ispoljavate diskriminaciju i mizoginiju. Čitam da se po gradovima organizuju da vas bojkotuju, da će tražiti zaštitu međunarodnih institucija. Ni reč o tome ne progovarate. E, „gospodo“, to ste vi! Eto Subotičani šta vam se sprema.

  36. Princip kaže:

    @Lobista Lidla II – ma j..i se ti sa glasanjem, idi u tri lepe materine pa glasaj do mile volje za Jankovića, Đilasa, Jeremića, ŠutaNovca, oni „nisu“ upropastili Srbiju. Ja neću. Ufatio si se za glasanje ko ćuran za motku, kao, nismo glasali onako kako bi TI želeo da jesmo, pa sada eto nam, sami smo krivi! Svi nam žele dobro, i Lidl dolazi da nama „bude bolje“ ne radi svog profita, i EU se trudi iz petnih žila, o MMF-u da ne pričam, polomio se da nam ugađa, kakvi njegovi interesi, nema toga, a mi blesavi nećemo da nam bude bolje!!!

  37. Kenjereš Andraš kaže:

    Izvinite, komenti su otišle daleko od realnosti, nadalje, sve je prešla u politička prepucavanja.
    Nakon otvaranja, okusićemo ko je dobro ili loše prognozirao.

  38. Princip kaže:

    Ne Kenjereš, komentari su upravo počeli da pogađaju u pravu metu!

  39. JaPaja kaže:

    Evo ja cu ponoviti problematican deo Lidlove reklame – kvalitet je muškog roda, a cena – ženskog.
    Hajde sad pocnite pljuvacinu , mrznju i dajte robu sa isteklim rokom trajanja, austrougarsku i Mariju Tereziju , hitlerovu Nemacku, Kurtu i Murtu.
    Bolje bi bilo da nisu otvorili Lidl vec suboticku ludaru Lazu Lazarevic ala Bg. Previse vas ima na cm2.

OSTAVITE KOMENTAR