Subotičkim medijima 21 milion dinara

Gradonačelnik Subotice Jene Maglai doneo je rešenje o raspodeli budžetskih sredstava za finansiranje programa i projekata u oblasti javnog informisanja, u ukupnoj vrednosti od skoro 21 milion dinara.

novine-111

Prema tekstu rešenja, objavljenom na zvaničnoj internet prezentaciji lokalne samouprave, sa skoro 17,6 miliona dinara biće finansirani projekti i programi elektronskih medija, a sa nešto manje od 3,4 miliona projekti i programi štampanih medija. Kod elektronskih medija, biće finansirano 12 programa i projekata, a najviše sredstava odobreno je subotičkoj Televiziji Panon – 5,7 miliona dinara, sledi Ju eko televizija sa četiri miliona, zatim Siti televizija sa 2,5 miliona, dok je za dva projekta Radio-televizija K23 dobila ukupno 1,9 miliona. Ostali elektronski mediji dobili su za svoje projekte pojedinačno manje od milion dinara, tačnije u rasponu od 200.000 do 700.000 dinara.

 

Što se štampanih medija tiče, biće finansirano šest projekata, a najviše sredstava odobreno je "Mađar so" – 971.000 dinara, dok su "Dani" i "Subotičke novine" dobili po 700.000 dinara. Nedeljniku na mađarskom jeziku "Het nap" odobreno je 400.000, a za Bunjevački omladinski centar i Hrvatska riječ po 300.000 dinara.

 

Ovogodišnji konkurs je po obimu sredstava bio za oko četiri miliona dinara manji u odnosu na prošlogodišnji, kada je za medijske projekte u Subotici bilo odobreno skoro 25 miliona dinara. Stoga su i iznosi odobreni za medijske projekte manji, a najveće smanjenje je kod projekta Ju eko televizije, koje je ove godina dobila 2,4 miliona dinara manje u odnosu na prošlu godinu, kada joj je odobreno 6,4 miliona. Panon televizija dobila je 300.000 dinara manje u odnosu na prošlu godinu, kada joj je odobreno 5,7 miliona, dok je Siti televizija dobila 700.000 dinara manje u odnosu na prošlu godinu, kada su joj odobrena 3,2 miliona dinara. Na više sredstava za realizaciju projekata ove godine iz gradskog budžeta može računati Radio-televizija K23, koja će dobiti 200.000 dinara više u odnosu na prošlu godinu.

 

Kako se navodi, rešenje je konačno, a nakon potpisivanja ugovora, sredstva će se isplaćivati u skladu sa dinamikom priliva sredstava u budžet Grada Subotice za 2014. godinu.

 

Izvor: Tanjug



KOMENTARI

  1. Boomerang kaže:

    Vidi se da je SVM opet „zajašio“ na subotičku grbaču. Najviše su , u obe konkurencije – elektronski i štampani mediji, dobili mediji na mađarskom jeziku. Deja vu!

  2. Maglai ima svoju racunicu kaže:

    Znaci Pinter vise nije ljubimac? Ali je zato K23 sto nema program i sto pusta svadbe po celu noc dobio znatno vise para.

  3. fer kaže:

    katastrofa…a gde je info/kanal?

  4. Ivica kaže:

    Za sve nedoumice, kompletan spisak se može videti na zvaničnoj stranici grada Subotice:

     

    http://www.subotica.rs/pdf/konkursi_new/2014/resenje_gradonacelnika_2014.pdf

  5. balfasz kaže:

    ha ha ha

     

    cekao sam komentare

     

    @boomerang

    ko je bio na vlasti kada je YU eco dobio 8 miliona a pannon 1,7 miliona dinara? da li ste se bunili da je to bilo nepravedno?

     

    po meni je sadasnji odnos od 5,7 i 4 miliona mnogo realniji, na bilo cijoj strani da je visak

  6. madjarska dominacija kaže:

    hmmm madjarski mediji najvise, slucajnost…

    a photo nino? koliko vidim 700.000… ne pamtim kad sam bio na tom sajtu

  7. buba kaže:

     

    balfasz:

    ha ha ha

    cekao sam komentare

    @boomerang

    ko je bio na vlasti kada je YU eco dobio 8 miliona a pannon 1,7 miliona dinara? da li ste se bunili da je to bilo nepravedno?

    po meni je sadasnji odnos od 5,7 i 4 miliona mnogo realniji, na bilo cijoj strani da je visak

     

    Kad je to bilo?

    Kad je bio Modest onda je Yueco dobio 6,5 a Panon 6. Sa druge strane moras da uzmes u obzir i mnogo drugih cinilaca.

     

    Malgaiu ne odgovaraju srpski mediji jer nema kontrolu nad njima i nisu srbi njegovo glasacko telo. Treba madjarima isprati mozak.

     

  8. STeve kaže:

    🙂 Zaje**na je situacija kada su nacije u pitanju i ne dobiju svi jednako.  

  9. Alex kaže:

    Hm..a K23 dobio 1.900.000, a prema APR-u imaju svega 4 zaposlena…katastrofa…Televizija sa 4 zaposlena…ej…

  10. Jana kaže:

    Nije mi jasno da najposeceniji suboticki sajtovi nisu dobili ni dinara..pa ko jos posecuje Subotica info sajt…

  11. balfasz kaže:

    @buba

     

    malo sam promasio cifre, ali je srazmera bila dobra (ja sam dao malo vise i jednima i drugima)

    http://www.subotica.rs/files/39/ji-2012.pdf

  12. Jana kaže:

    Pa i logicno bi bilo da Panon ne bi trebalo da dobije vise od 2.000.000 dinara s obzirom na to da imaju dozvolu za emitovanje svega 6 sati programa u etru, te da da su svojevoljno okrenuti samo trecini populacije Subotice.

  13. freelancer kaže:

    Od one nevidjene farse oko "dodele" (čitaj: KUPOVINE frekvencija od članova RRA) sam van branše i ne znam sve detalje, ali dobro pamtim neke "sitnice" iz tog vremena, kao npr. činjenicu da je RTV Panon osnovana kao medij namenjen madjarskoj nacionalnoj manjini, jer oni NEMAJU "svoju" radioteleviziju (CVRC!!!), pri čemu su sa GNUŠANJEM (njihova šefica u MOM prisustvu) odbili da svoje potrebe realizuju kroz 2. program RTV (tada Radio televizija Novi Sad) i time imaju program sa POKRAJINSKOM pokrivenosti. Uzgred, tu ambiciju su imali i pod nazivom RTV Panon, ali su dobili šipak. Nakon dobijanja frekvencije, to nije nikakva tajna, ista kuća je dobila podršku MADJARSKE VLADE za svoj rad, što mislim da je ok. Ko je kriv Srbiji što ne finansira rad svojih medija u dijaspori:

    Problem je u nečem drugom. Raspodela sredstava se vrši tako da se SVE medijske kuće stavljaju u istu ravan. Ako je RTV Panon medijska kuća nacionalne manjine, šta je onda YU Eco? Oni su KOMERCIJALNA kuća. Ako NA TRŽIŠTU ne možeš opstati, GASI!!! Isključi napajanje i RAZLAZ. Na osnovu čega, KOG zakonskog propisa su uopšte dobili pare? Ili CITY npr…? Pa ljudi, vi nemate POJMA da je to MAŠINA ZA PRANJE PRLJAVOG ne veša VEĆ NOVCA. Kakve dotacije, kakve pare??? TRŽIŠTE! Ne možeš opstati? GASI SVETLO!

  14. metak kaže:

    subotica.info aka nino je dobio 900.000 jer je ono d&d isto njegovo i praktično jedino su oni dobili od internet sajtova u subotici a zaista ne mogu da se setim da se o tom sajtu čak ni ne priča a kamoli posećuje

    to je klasična politička trgovina i dupleuvlakaštvo! što si prisniji sa vlasti to si im draži zato nema ni su.com

  15. Anonimni kaže:

     

    Alex:

    Hm..a K23 dobio 1.900.000, a prema APR-u imaju svega 4 zaposlena…katastrofa…Televizija sa 4 zaposlena…ej…

     

     

    Dva miliona dinara za pustanje svadbi i "radio sa slikom" koju vode dva penzionera. Muppet show!…

  16. mujo kaže:

     

    STeve:

    :) Zaje**na je situacija kada su nacije u pitanju i ne dobiju svi jednako.  

     

    Zaje***na je situacija kada je SVM ima gradonacelnika jer onda sve ide po burazerskoj liniji i iskljucivo ali iskljucivo po nacionalnom kljucu. 

     

    SVM=Jobbik

  17. Jovanka kaže:

     

    Evo kako rade nasi "najbolji mediji"

    Juče u 7:55 subotica.com  (  Subotica.com   “ Program Noći muzeja „   na   http://www.subotica.com/vesti/program-noci-muzeja-2014-id19298.html  potpis  Izvor:Subotica.com Postavljeno: 14.05.2014 u 07:55h) veoma hrabro objavljuje tekst,preuzet sa portal dnevnih novina  Blic     http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/443887/Noc-muzeja-u-Beogradu-17-maja potpis S.Š. | 19. 02. 2014. – 11:36h

    Još odvažniji u hrabrosti je RTV City sa najslušanijim radio programom  u Subotici,jer danas objavljuje,pod istooumenimm naslovom- RTV City  “ Program Noći muzeja „    http://rtvcitysubotica.com/program-noci-muzeja/ potpis Redakcija RTV City,maj 14, 2014

    Dobro u dobrome je što obe naše medijske kuće,sem hvalisavosti čitaju I portale dnevnih novina:

    Epilog   Dnevne novine Blic     http://www.blic.rs/Kultura/Vesti/443887/Noc-muzeja-u-Beogradu-17-maja potpis S.Š. | 19. 02. 2014. – 11:36h

  18. stormwatch kaže:

     

    fer:

    katastrofa…a gde je info/kanal?

     

     

    Pogledaj pod SNOMA…tako se zove firma, dobili su 500.000 din.

  19. Sivi kaže:

    Jovanka ne lupetaj svi mediji su objavili istu informaciju pa i ovaj na kojem si

    ne budi zlobna i ako nemaš šta pametno da kažeš spavaj i ne troši nam kiseonik

  20. leopold kaže:

    Nejveca nepravda je ucinjena sajtu Subotica.com koji nije dobio ni jedan dinar iz gradskog budzeta. Zgrozavam se cinjenicom da nestrucni ljudi vedre i oblace ovim gradom i da direktno uticu na slobodu medija u gradu.

     

     

  21. Posmatrač kaže:

    leopold,

     

    Ne vidim zbog čega si taj portal izdvojio kao jedini prema kome je učinjena najveća nepravda…Od svih subotičkih sajtova, samo je jedan dobio. Znači nije ni ovaj na kojem si ostavio komentar, kao ni mnogi drugi. Ali niko ne reaguje, ovakva odluka je bila očekivana.

  22. Kertvaros kaže:

    Kad vec dele novce, mogli su da podele i pakovanje od po pola kile opste kulture, kako se ne bi desavalo da na sajtu objavljuju slike ljudi tj. njihove porterte bez ikakvog propratnog teksta, tako da se ne zna ni ko su ni sta su a pogotovu ne zasto su na slici. Sve to jako podseca na to kada mala deca dobiju kameru u ruku i "slikaju" sve sto im dodje pred objektiv. Ljudi i zene cije se portet fotografije objavljuju i to planetarno, valjda imaju nekakvo ime i prezime kao i funkciju i povrh svega razlog zasto su na slici. Nije toliko vazan kvalitet kamere koliko kvalitet onoga ko stoji iza nje.

  23. filip kaže:

    momci sa su.com su skloni samohvaljenju i samotragediji. ovo ih je dodatno pogodilo jer su u sukobu sa Ninom i taj sukob traje vec dugi niz godina a Nino je dobio sredstva i to tri puta veca nego prosle godine. to zna da izbaci iz takta.

  24. Upućeni kaže:

    Kertvaros, filip,

     

    Upravo ste naveli razloge zašto sam ja prestao da posećujem taj portal. Pored toga bih još i dodao, sajt na kojem 90% sadržaja čine reklamni baneri, 10% fotografije sa portretima i tek 10% vesti (većinom pozajmljenih), sada izigrava žtrvu (zamisli zbog objektivnosti).

     

    Foto Nino kakav-takav (fali mu malo modernizacije), barem uredno prati sva dešavanje u gradu i većina vesti su mu autorske. Ali to svakako ne znači da je samo on trebao da dobije tolika sredstva. 

  25. lajavko kaže:

    Malo se bolje informisite kako funcionise sajt kojem ce suboticani dati 900000 i zakljucicete da je taj Nino srednjovecni gospodin koji trci sa kamericom za svakim ko ponudi pare ali najodanije uvek bio aktuelnoj vlasti pa makar se ona menjala i 3 puta godisnje

    Druga stvar je sto vecinu njegovog sadrzaja su saopstenja ili skraceni tekstovi koje bez ikakvog srama uzme i napise da je on autor isto tako i vukovic fotograf koji je u stanju da istog dana tokom prepodneva bude na dakaru u beogradu i subotici i potpise sve tekstove i fotografije svojim Nino ode i snimi fristajl kamerom i napise vest pogledajte u prilogu jebes takvo novinarstvo

    Treca stvar proverite malo i tu firmu na apr koliko je prometa imala svih ovih godina i videcete nesklad i nelogicnosti

    Nemojte mi nista verovati proverite pa onda zakljucite

  26. stormwatch kaže:

    Meni iskreno najvise nije jasno kako yueco dobija tolike novce svake godine. SRAMOTA!!!!!!

  27. stormwatch kaže:

     

    filip:

    momci sa su.com su skloni samohvaljenju i samotragediji. ovo ih je dodatno pogodilo jer su u sukobu sa Ninom i taj sukob traje vec dugi niz godina a Nino je dobio sredstva i to tri puta veca nego prosle godine. to zna da izbaci iz takta.

     

     

    su.com je postao jedini bastion slobodnog izrazavanja u gradu i okolini…njihova uredjivacka politika je ne napredovala, nego je meni neverovatno da se od takvog diktatorskog medija kakav je bio 2007. npr, stvorila takva atmosfera demokratije koja nije vidjena na internetskim medijima u Srbiji. Samo zbog toga su trebali dobiti novce ako ni zbog ceg drugog.

  28. Lajčo kaže:

    Subotica.com je jedna šarenica, kao Vojvođanska svaštara. Reklame, oglasi, fotke iz kafića, razne zezalice…I onako uzgred idu novosti preuzete sa Yueco i Subotičkih novina. 

    Ali treba i tako nešto da postoji. Verujem da su oni najposećeniji sajt u varoši kod omladine i ovih matorih što internet zovu fejsbuk.

    Verovatno nisu dobili pare jer izgledaju suviše komercijalizovano a ne zato što tamo komentarišu neke babe ili šizofreničari.

  29. stormwatch kaže:

     

    Lajčo:

    Subotica.com je jedna šarenica, kao Vojvođanska svaštara. Reklame, oglasi, fotke iz kafića, razne zezalice…I onako uzgred idu novosti preuzete sa Yueco i Subotičkih novina. 

    Ali treba i tako nešto da postoji. Verujem da su oni najposećeniji sajt u varoši kod omladine i ovih matorih što internet zovu fejsbuk.

    Verovatno nisu dobili pare jer izgledaju suviše komercijalizovano a ne zato što tamo komentarišu neke babe ili šizofreničari.

     

     

    Ja mislim Lajco da ste vi kivni na su.com jer su tamo komunisti odstranjeni na prilicno efektivan nacin laugh

  30. Pista kaže:

    A ko su i sta su  ti Dani?

  31. Bunjo kaže:

    Dobro jklapiti da ste objektivan sajt, a svi znamo da ste srbendaški!

    Sad trk kod Gojka na plakanje, da šerif naredi polgarmešteru!

OSTAVITE KOMENTAR