Sve više vozila, a sve manje parking mesta

U Subotici trenutno postoji 2989 parking mesta, a vozačima je najveći problem pronalaženje slobodnog mesta upravo u centru grada. Iako se u poslednjih nekoliko godina beleži trend povećanja broja vozila, mesta za proširenje kapaciteta trenutno nema, jer nedostaju slobodne površine poručuju iz JKP „Parking“.

Crvena zona sa 513 slobodnih mesta i zatvoreni parking kod Otvorenog univerziteta sa 272, najtraženija su mesta za ostavljanje četvorotočkaša. Da se upravo tamo i javljaju najveći problemi, svesni su iz JKP „Parking“. Dok radnim danima pronalaženje slobodnog mesta i nije toliko zahtevno, dodaju da su praznici period  kada nedostaje dodatnih kapaciteta.

Dok je u 2012.godini naš grad imao registrovanih 25.000 vozila, danas se taj broj udvostručio, i iznosi preko 50.000, podaci su sa kojima raspolaže ovo preduzeće. Da bi donekle ublažili nesklad u broju automobila i nemogućnosti proširenja parking mesta, prošle godine je doneta odluka o produženju radnog vremena, dodaje sagovornica i zaključuje da je taj potez urodio plodom.

Parking mesta ima najviše u žutoj zoni, koja broji 1083, a prati je zelena sa 578, dok plava ima 309. Tu je i parking kod Mlečne pijace sa 234 slobodna mesta.

TV Subotica



KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    zubari u petefi sandora ne ce da parkira ju i da placa ju na parking vec parkira ju na mesto ispred kapije malo sramora iskreno

  2. Branko kaže:

    U Dimitrija Tucovića koliko je mesta ukinuto? Cela jedna strana ulice. Više od 15 mesta sigurno. Za bezveze. Niko se ne šeta tim delom trotoara gde su bila parking mesta.
    Koliko parking mesta je ukinuto prilikom rekonstrukcije Maksima Gorkog? Slažem se da je neka moralo da se ukine zbog dodavanja treće trake kod Zvezde, ali moglo je da se ukine upola manje.
    Otvorite Nušićevu za saovraćaj, s obzirom da svakako ništa ne rade na pozitištu. U zatvorenom delu je bilo barem desetak mesta.
    Produžili radno vreme Parking servisa?
    Uh, ala ste rešili problem… Samo ste zaposlili još partijskih lezilebovića na račun produžetka radnog vremena.
    Neka grad otkupi zaraslu parcelu na uglu Petra Drapšina i Matije Gupca i Maksima Gorkog pa neka izgradi centralnu višespratnu garažu.

  3. Asna kaže:

    Problem je sve veći i ispred zgrada, premalo parking mesta naprave ili ne naprave uopšte

  4. Trovach kaže:

    Treba napraviti nove i popraviti stare biciklisticke staze, a svako parkiranje na njima kaznjavati. Biciklisti moraju biti ravnopravni ucesnici u saobracaju, a ne da zavise od nivoa eventualne bahatosti ostalih ucesnika. Tada cemo svi radije ici biciklama, nego da se odlucimo za auto. Kolima uglavnom idem kada je lose vreme, kada treba nesto teze preneti, ili kada je neka duza deonica.

  5. lacika kaže:

    I Gurinovic je produžio radno vreme posto se tamo jede i pije na racun Parkinga svaki dan. Ubedljivo najgore preduzeće u gradu koje sluzi samo za Labanov kadar.

  6. Salamander kaže:

    Parking…rupa bez dna. Da na svim parking mestima prihodujete prosečno 30 dinara po satu i da samo 8h dnevno naplaćujete po satu vi prihodujete dnevno više od pola miliona dinara…samo ne vidim gde ste uložili te pare kako bi „građanima“ olakšali parkiranje. Gle čuda kako nam je pomoglo duže radno vreme kod Radničkog…još dva sata x broj automobila i x 40 dinara pa na godišnjem nivou mašala…a sve bez ikakvog ulaganja. Ne znam kome još ove priče prolaze da se neko trudi da nam olakša život izvlačeći pare za uslugu koja nema svrhu jer nisu napravili nova parking mesta nego koriste uglavnom postojeća koje su dobili od građana odnosno od istih onih kojima naplaćuju.

  7. Croat kaže:

    Prosirite mrezu biciklistickih staza i poskupite parking. Demotivsite ljude da u centar dolaze autom. Problem je i da svako hoc da parkira tacno ispred mesa gde je naumio a samo stotinjak metara dalje zvrlje prazna mesta. Centar je takav kakav jest veci je problem da oko novih zgrada nema parkinga ni za goste ni za brze poste ni za invalide

  8. Drmr kaže:

    Problem nedostatka parking mesta se ne može rešiti izgradnjom istih. Jedno od rešenja jeste promovisanje održivijih modova transporta kao što su npr javni gradski prevoz, pešačenje ili bicikl. Na žalost živimo u društvu gde ljudi pale auto za svaku sitnicu doslovno.

  9. pa da kaže:

    Ko je racunao tacne potrebe garaznih mesta po jednom stanu ?
    Ko je uslovio taj broj garaznih mesta prilikom izgradnji zgrada ?
    Ko je rasteretio saobracaj iz centra grada ?
    Ko je izmestio stanogradnju iz centra grada ?

  10. Nebojsa kaže:

    Najpametnij firma, naplacuje mesta sto su nam dedovi od doprinosa napravili, niste u stanju ni da ih obelezite a ne da ih zakrpite, popravkte bankine, il nedaj boze napravite nova

  11. afet kaže:

    zene parkiraju na dva mesta pa vi vidite koliko je to nepotrebnih zauzetih parking mesta

  12. Djole kaže:

    A da mozda sa tim ogromnim novcem sto inkasira parking servis,napravi javnu garazu na 3-4 sprata negde u centru ? Lako je bilo iscrtati farbom parking mesto na vec postojecem drumu,hajde napravite nesto.Racunajte koliko na dan naplati parking servis ….3000 mesta neka naplate samo po 8 sati (radno vreme im je koliko znam 14 sati) i samo po 30 dinara…druga zona….OGROMNE PARE NA DAN

  13. B.M. kaže:

    Kada bi odgovorni rukovodioci postojali u toj javnoj kući, sigurno bi našli načina da investiraju u “parking zgradu” ili u podzembi parking… prostora za to ima, kako fizičkog tako i materijalnog (čak bi povrat investicije bio brz), ali partijska organizovana udruženja bi bila uskraćena …

    Čuj, kada javne ustanove imaju portparola, jasno je da nešto nije čisto.

    Korupcija u društvu, materijalna, etička, obrazovna … je sve veća, a oni koji je sprovode se skrivaju unutar partije, kulta ličnosti ili imaginarnih floskula (“… je naše”, “Ne damo …”)

    Ovde većina odbija da razmišlja… nema budućnosti a sami smo krivi!!!

  14. suboticanka kaže:

    nedostaju slobodne površine???
    Koliko gradilišta ima trenutno u centru gde će biti stambeni objekti? ne jedan! Ti placevi bi bili odlični za parking garaže…ali ne, izgovori su najlakši.

  15. X-MEN kaže:

    Trovach@ Ako hoćeš da biciklistu budu ravnpravni u saobraćaju neka budu ravnopravni i u saobraćajnim pravilima u vožnji…a ne ko ovce
    Lacika @
    Parking postoji duže od labana, ne prdi…

  16. pile shop kaže:

    Centar mora da se rastereti od saobracaja.Medjutim podobni urbanisti ga opterecuju sa novim zgradama i zeljom za parkingom u samom centru.

  17. Pera kaže:

    U normalnim državama parkiranje je besplatno a i javni prevoz, ili je bagatelno jeftin. „Eks“ komunizam služi pljački.

OSTAVITE KOMENTAR