U toku rekonstrukcija dela Somborskog puta

U toku je sanacija kolovoza na Somborskom putu, koja je počela u ponedeljak i trajaće do petka.Radove izvodi Kompanija „Vojput“, a finansira ih JP „Putevi Srbije“.

Rekostrukcija je počela na uglu Zagrebačke, a završiće se na uglu Hipodromske ulice.

Reč je o magistralnom putu, koji je, kako ističu nadležni, bio u veoma lošem stanju zbog teškog saobraćaja koji tuda prolazi, što ga je stavilo u prioritet za obnovu. Udarne rupe su se često otvarale, kolovoz je zbog dotrajalosti  pucao, pa se prvo i počelo sa njihovim krpljenjem, a zatim se prelašlo na asfaltiranje.

Vrednost radova je oko 13 miliona dinara, a vek trajanja bi trebalo da bude narednih sedam do deset godina.

TV Subotica



KOMENTARI

  1. Croat kaže:

    Y krak!

  2. Lebara kaže:

    Pa to je trebalo redovno uraditi ceo kolovoz,ako ne i napraviti 4 trake zbog frekvencije saobracaja,a ne krpiti.

  3. Ime kaže:

    Šta je onoj novinarki ? Kako to govori?

  4. Burduš majka kaže:

    CROAT 🙂 a od Y kraka se opravio xxx krak.

  5. Mare kaže:

    Da li ce se ikada uraditi nesto sa putem na Kelebiji do granice?
    Gradjani ovog naselja imaju ozbiljne probleme vec godinama. Tamo postoje po jedna traka za oba pravca, a u jednoj su konstantno parkirani kamioni koji cekaju da udju u Madjarsku. Ta kolona kamiona cesto se pruza skroz do pocetka naselja Kelebija. Dakle svi koji idu automobilima voze u jednoj traci, pa moraju da se mimoilaze tako sto neko mora da sidje sa puta, pored kojeg se uglavnom nalazi jarak. A pravi problem nastaje kada se i iz suprotnog pravca (iz pravca Madjarske) pojavi kamion. E tada sw ne zna ko pije, a ko placa!
    Tu je preko potrebna jos barem jedna traka. Znam, neko ce reci ta traka se ne pravi jer se ceka Y krak. E pa taj Y krak se ceka vec 20 godina, i isto toliko vremena mi unistavamo svoje automobile zbog ovog problema!

  6. MAUZER kaže:

    U VEOMA LOSEM STANJU,koji su nam samo putevi dobri?

  7. croat kaže:

    Zahvaljujemo se nasem predsedniku koji vizionarski razmislja o strateskim putevima i infrastrukturi u Srbiji. Njegovim danonocnim radom srbija izbija na celo u regionu.
    Ups, vecero sam sendvic sa sunkom i ovaj komentar mi sama ruka napisala bez moje volje 😀

  8. ČINJENICA kaže:

    Toliko mi se omilelo reporterkino izgovaranje reči slog po slog (pretpostavljam zbog onih koji sporije „kopčaju“ k’o guseničar na guranje) da sam snimak odgledao nekoliko puta. I opet ću. Evo, ovog istog časa…- kliiik!

  9. Posmatrač kaže:

    Ok, radujem se što ću posle 10 godina kako ovde stanujem moći proći ovu deonicu bez truckanja, ali zašto nisu rešeni glavni problemi ove deonice? Zašto nisu proširene raskrsnice i napravljene trake za skretanje levo… To je veći problem od rupa… a kad smo već kod rupa, možda i pored novog asfalta neko ostane sa iskrivljenom felnom i sl… pogledati sliku u prilogu kako je sve ovo „stručno“ odrađeno. Da ne pričamo o samom ukrštanju sa ostalim ulicama i Zagrebačkom, tamo su sve rupe ostavili netaknute.

  10. marko kaže:

    …a stajališta za autobuse koji centimetar niže jer nisu asfaltirana!??

    Tamo će krenuti raspadanje asfalta … ovo se ne radi domaćinski nego za neki procenat se otaljava ..

    B

  11. ggg kaže:

    Posmatrač me preduhitrio. Udarne rupe su postale još opasnije.

  12. Taca kaže:

    Bliže se izbori, odjednom se radi. (na zamazivanju očiju)

  13. rax kaže:

    blize se izbori, evo racun za vodu 3 x veci nego sto bi trebao biti. tako svaki put pred izbore.

  14. Xpedient kaže:

    Naprednjaci gase vatre panično na sve strane. Odjednom ima i za plate i za rupe i za sve, samo da smire narod da mogu da jašu još par godina.

  15. Bonton Baya kaže:

    Ovo se radi samo da bi Laban pokazao da nešto radi pred izbore koji će odjednom biti raspisani. Šarena laža, SNS fušeraj i prevara!

  16. Salamander kaže:

    Posmatrač je u pravu – udarne rupe kod slivnika su takve da lako može neko izgiiti točak, ali da se vratimo pravom problemu…ova ulica nije rekonstruisana nego samo zakrpljena, odnosno da se uradila rekonstrikcija trebala je da se reši podloga na kojoj još uvek stoje cigle iz doba Marije Terezije (žuta cigla) jer podloga uslovljava pucanje asvalta i samim tim mržnjenje i stvaranje udarnih rupa. Ovih cc 100.000 Eur je služila samo za novi sloj asfalta koji nije u ravni sa ostalom infrastrukturom i tu dolazi do problema (šahte, bankine,autobuska stajališta…itd). Nestručno odrađena stranačka prezentacija šta drugo reći, a tužno je što su uložene tako velike pare bez dugotrajnog efekta – ako neko prati neka javi sledeće godine koliko ima rupa i koliko njih je razbilo točkove na udubljene slivnike? Rok trajanja 7-10 godina malo sutra!

  17. I.S. kaže:

    Asfaltirajte Bračku.

OSTAVITE KOMENTAR