Y krak – 2012?

Da li će Subotica 2012. godine učiniti veliki iskorak napred i ući u krug onih gradova koji pored toga što se nalaze na bitnim saobraćajnicama, imaju i uređene iste? To pitanje ne zavisi direktno od samog grada koliko od Beograda i državne kase, ali to je pitanje na čiji se odgovor čeka od kada postoji granični prelaz na Kelebiji. Taj korak napred svakako predstavlja dovršetak zaobilaznice koja bez obzira na brojne investicije u gradu, predstavlja najozbiljniji infrastrukturalni projekat. Koliko je most na Adi olakšao i unapredio život Beogradu, toliko bi Y krak olakšao i unapredio život Subotici.

 

Vesti iz Beograda na ovu temu svakodnevno pristižu. Ovoga puta vesti dolaze od direktora firme nadležne za izgradnju Koridora 10. Prema rečima direktora „Koridori Srbije“ Mihajla Mišića, u 2012. godini biće nastavljena izgradnja Y kraka od graničnog prelaza Kelebija do Subotice u dužini od 22 kilometra, čime će biti kompletiran severni krak Koridora 10 kroz našu zemlju.

 

Da li će i kada doći do intenziviranja gradnje, ostaje pitanje. Trenutno stanje…



KOMENTARI

  1. dasHHa kaže:

    @djomla Uporedi svoj clanak sa ovim clankom. 😡

  2. dasHHa kaže:

    Stavljam ove podatke samo iz razloga da se duboko zapitamo gde nam je mesto u gradjevinarstvu u svetu!

    Kina je u 2011.god. zavrsila novih 11.500 km auto-puteva i brzih puteva i tako produzila ukupnu mrezu na 85.000 km.U proseku dnevno je gradjeno 31,5 km novih auto-puteva i brzih puteva.

    Ovaj nadvoznjak me podseca na podgoricki Union Bridge :mrgreen:

  3. Iby P. kaže:

    Dashha,

    Pa to je KIIIIIINAAAAA 😀

    Ima ih puno (znaci radne snage na pretek!!) a i disciplinovani su – tj. hoce da rade. Verujte mi, kod njih nema tog zlatnog pravila : 8 sati rada, 8 sati zabave i 8 sati odmora!!!

  4. dasHHa kaže:

    @Iby znam unapred da ce biti poplava komentara kako je to KINA, da ih ima milijarda i cetristo miliona… itd ali problem je sa srbijom sto ne zna da iskoristi taj ogromni potencijal kineskog finansiranja projekata svuda po svetu. Kinezi su hteli uloziti jako puno milijardi u srbiju, crnu goru, makedoniju i na kososvo: Koridor 10 (10 milijardi $) Rutu 7 (u srbiji poznato kao koridor XI), Zavrsetak jadransko-jonskog koridora, U aerodrome u Srbiji, U EPS i Telekom Srbije, Rudnike po Srbiji (jer im treba puno ruda za industriju)… i tako dok se mi zajebavamo sa statusom kosova i sa rusima Kinezi investiraju u Zambiju, Tanzaniju, Nigeriju, Gvineju, Vijetnam, Tajland, Pakistan, Iran, Kazahstan, Tursku, U VB, Francusku, Dansku, Nemacku, Rusiju, Brazil, Argentinu… Do 2020 ulozice $4000 Milijardi po svetu.

  5. Iby P. kaže:

    Znam 😕  Nisam htela zalaziti u tu sferu, jer bi pokrenulo opet lavinu jer ispada da se Srbija samo kritikuje – a na mene da bolje da cutim jer ne zivim u zemlji.  Inace mnogi su imali nameru ulagati u zemlju ali neki „unutrasnji interesi“  to sprecavaju. Svi ti projekti se cuvaju za „specijalne investore“. Zasto da bude nesto jednostavno kad moze komplikovano?!

  6. Pera kaže:

    Malo da imaju nasi mozga,dodelili bi koncesiju na puteve Kinezima na recimo 30 godina,A oni bi napravili od Srbije super hajvej saobracajnu infrastrukutu (voda-vazduh-zemlja).Sto bi naravno kasnije nama ostalo!Tako je uradjeno i u Istri sa Francuzima,Znaci, ne kredit!Zaduzivanje ili slicno.Nego koncesija!

    Ajde politicari malo se potrudite!

  7. kalimero kaže:

    Pera:

    Malo da imaju nasi mozga,dodelili bi koncesiju na puteve Kinezima na recimo 30 godina,A oni bi napravili od Srbije super hajvej saobracajnu infrastrukutu (voda-vazduh-zemlja).Sto bi naravno kasnije nama ostalo!Tako je uradjeno i u Istri sa Francuzima,Znaci, ne kredit!Zaduzivanje ili slicno.Nego koncesija!

    Ajde politicari malo se potrudite!

    Podržavam vas ali naši nemaju dovoljno mozga za ovakve stvari a možda i imaju ali neće jer onda nema odakle da se krade! A u ostalom ko bi mogao da napravi toliko asfalta koliko ovi Kinezi potroše na dan ???

OSTAVITE KOMENTAR