Asfaltiranje ulica povereno Vojputu

Nakon gotovo tri meseca od kada je počela procedura traženja izvođača, Direkcija za izgradnju grada posao izgradnje, obnove i proširenja gradskih ulica i raskrsnica, poverila je subotičkom preduzeću “Vojput”, piše Politika.

 

Između ostalog, radiće se proširivanje tri raskrsnice ubacivanjem trake za skretanje u levo na Beogradskom putu, kako bi se povećala prohodnost i ulica Ferenci Ibolje.

 

Odluka o obustavljanju javne nabavke doneta je 18. jula jer su podnete neodgovarajuće i neispravne ponude. Ponuda konzorcijuma Vojput – Komgrad je za Direkciju bila neprihvatljivo visoka.

 

Zbog toga je postupak nastavljen pregovaranjem i dogovoreno je da će subotički putari taj posao uraditi po ceni od 115,4 milona dinara. Ipak, ovaj dogovor se može smatrati konačnim ukoliko konkurenti ne ulože žalbu, za čije podnošenje rok i dalje nije istekao.

Politika



KOMENTARI

  1. Nesvrstan kaže:

    Vojput… eto im poklona i za ovu godinu! Zar smo zaboravili da su oni navikli na primanje novca i fušerisanje u praksi?
    Yaboravili ste da je VOJPUT “gradio” Đinđićevu fontanu? Za 500.000eura……..
    Sitnica, za takve stručnjake prava sitnica! AKo im slučajno ne bude dovoljno para za ovaj PROJEKAT , evo ja se prvi javljam da uplatim 1.000din, da dam svoj doprinos ovom našem vrsnom preduzeću, koje nas svake godine uvali u belo govno jer ne očekuju sneg u decembru!

     

  2. djomla kaže:

    Rok za žalbe će trajati još nekih desetak dana, nakon čega će se znati više.

     

  3. nada kaže:

    samo kad su podelili otkaze,pa sad mogu i puteve da krpe,za naše novce….

     

  4. Ivan kaže:

    @ Nesvrstan

    Ajde ne lupetaj kad nemas pojma!

    Oni su ponudili najnizu ponudu na tenderu a kome je drzava dala da gradi Alpini koja je propala koja je sluzila samo za pranje para! Suboticu treba da asfaltira SUBOTICKA firma a ne neka iz Uzica, Sombora, Podgorice!
    I jos nesto Vojput radi kad dobije pare od grada! Da ne zbaoravimo da im Mrkonjic duguje milione kao i ostalim putarima sirom Srbije i zato je bio strajk!

    @ Nada

    da nisu morali verovatno ne bi otpustali ! 

  5. Mile kaže:

    Ovi sto kritikuju Vojput sto je podelio otkaze neka se zapitaju ZASTO su podelili otkaze i zasto se u Srbiji nista ne radi i niusta ne ulaze.

  6. Mc kaže:

    @ Nesvrstan , neznanje u akciji je cudo tj najgore je  ! Da li vi znate kako se uopste doslo do ideje za dizajn platoa ? Raspitajte se malo po gradu siguran sam da znaju mnogi koji su oko ili u politici 🙂 I’ll give you a hint :ime su dobili po jednoj osnovnoj boji 😀 

  7. Anonimni kaže:

    Ivan:

    @ Nesvrstan

    Ajde ne lupetaj kad nemas pojma!

    Oni su ponudili najnizu ponudu na tenderu a kome je drzava dala da gradi Alpini koja je propala koja je sluzila samo za pranje para! Suboticu treba da asfaltira SUBOTICKA firma a ne neka iz Uzica, Sombora, Podgorice!

    I jos nesto Vojput radi kad dobije pare od grada! Da ne zbaoravimo da im Mrkonjic duguje milione kao i ostalim putarima sirom Srbije i zato je bio strajk!

    @ Nada

    da nisu morali verovatno ne bi otpustali ! 

    IVANE NE LUPETAJ TI!!!!!Bili su najskuplji na tenderu koji je bio pre mesec dana sa 135 miliona dinara, cak su i sami kukali kako su se zeznuli jer su hteli da oderu grad!!! Zato kad ne znas cuti i pokri se usima i raspitaj se ko je bio najjeftiniji !!A to je takodje bila jedna Suboticka (Bajmocka) firma!!

  8. blacky kaže:

    Ne lupajte, logicno je da oni dobiju. Zasto bi davali nekoj znj firmi koja ce samo da pokrade i da nestane, ovako pare ostaju u gradu i dobijaju nasi sugradjani. A koliko duguju Vojputu je nesto sasvim drugo!! 

  9. Usputachni kaže:

    Hehe… a koje ce sirine da budu ti putevi?Moci ce vozilo da prodje,a za mimoilazenje na travnjak ili u jendek. 🙂 
    Znam vas sve,imate lepih primera po gradu.Ko je asfaltirao sve dobro da i je asfaltom presvucen put. 

  10. freelancer kaže:

    Ne verujem da subotički Vojput nema sposobne i kvalifikovane stručnjake da neki posao urade DOBRO. Da li će se u nekoj perifernoj ulici u gradu ili prigradskoj MZ (kao V. Radanovac, Peščarina ulica) uraditi kolovozna traka od 3 ili 4 m širine (a ne 5, recimo, kako je projektovano), to nema veze sa stručnim kvalifikacijama… Nego, sa čim ono…? Da li će se za asfaltiranje puta koristiti asfalt ovog ili onog sastava, odnosno kvaliteta, ne zavisi od stručnih kvalifikacija… Nego, sa čim ono?

    Kompletna rekonstrukcija “glavne ulice”, od Palića do Šandora, uradjena je negde 2006., ako se ne varam. Dakle, 6-7 godina. Da vidimo u kakvom je stanju kompletna deonica danas… Slivnici i odvodi, asfaltni zastor (tzv. habajući sloj), na koliko mesta su radjene prepravke i naknadna “iskopavanja”, itd. Ili.. koliko km novoasfaltiranih ulica ima betonske IVIČNJAKE, koji uzgred nisu stvar ukrasa ili rezultat hira izvodjača, već NUŽNI deo koji obezbedjuje trajnost puta… Koliko će trajati “pre roka” završena druga traka auto puta oa Horgoša do N. Sada? Itd…

    Još pre par decenija sam se pitao, kako to, u Madjarskoj asfaltiraju put i asfalt NE PUCA 20 godina, a po njemu praši sav tranzitni saobraćaj bar trećine Evrope (deonica ondašnjeg E5 puta kroz Madjarsku). A onda i ovde gde živim, vidim puteve na kojima se golim okom vidi DRUGAČIJI asfalt. Pitam ljude, kad je uradjeno, a oni odgovaraju “auuu, pa ima više od 15-20 godina”, a put kao NOV!

    U Srbiji je izgleda imperativ da po svaku cenu nešto bude “jeftina ponuda” (nema veze što je posle skuplja “dara nego mera”). Izgleda da je Srbija, bar u glavama političara, još uvek više nego bogata, kada pribegava jeftinim rešenjima. Teško da će se tu nešto promeniti u doglednoj budućnosti.

  11. Boris kaže:

    Vojput bas kvalitetno gradi, kao da im je vlasnik Mrkonjic!

OSTAVITE KOMENTAR