Auto dizalica udarila u podvožnjak – pomerena pruga

Železnički saobraćaj u Subotici bio je danas oko dva i po sata u prekidu zbog oštećenja podvožnjaka kod fabrike “Pionir”.

 

Do incidenta je došlo u jutarnjim časovima, kada je auto-dizalica, koja je bila viša od visine podvožnjaka, udarila u konstrukciju i pomerila železničke koloseke za 15 centimetara.

Zbog incidenta, voz iz Bara kasnio je dva i po sata u dolasku, dok su dva putnička voza za Novi Sad bila otkazana.

 

Kako je rečeno u Železnicama Srbije, radovi na sanaciji prelaza su u toku, mada je uspostavljen saobraćaj, ali ograničenog kapaciteta.

 

Saobraćaju samo putnički vozovi, koji ovu deonicu prelaze, železničkim rečnikom rečeno, “laganom vožnjom”.

 

Materijalna šteta još uvek nije utvrđena, a kako je ocenjeno, mnogo veća je indirektna šteta nastala kašnjenjem i otkazivanjem polazaka.

 

Tanjug



KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    a NAGRADJIVANJE SPREMACICE , KOJA JE SPRECILA MNOGO VECU HAVARIJU , DIGLA UZBUNU DA SE TERETNI VOZ ZAUSTAVI U ZADNIM MOMENTIMA , INACE BI LOKOMOTIVA VEROVATNO ISPALA OD TERETNE KOMPOZICIJE KOJA JE VEC BILA VRLO BLIZU , KRECUCI SE ZA SUBOTICU !!
     

  2. pss kaže:

    jos jedna losa procena visine vozila od strane vozaca

  3. Monika kaže:

    A pise lepo 3metra!!! kakav ***** !

  4. Bela kaže:

    E, sad lepo udari sa druge strane i vrati kolosek u mesto! Kakav *****! 

  5. jež kaže:

    Poštovana gospodo i  vi nemate pojma šta je ta železnica radila ljudima na izgradnji auto puta jel ide na teret države  sada bi ih trebalo naterati da o svom trošku podignu nadvožnjake u Subotici

  6. dejan kaže:

    taj nadvoznjak je ispod tri metra i vreme je da ga vec menjaju

  7. stormwatch kaže:

    Za resavanje tog nadvoznjaka obratite se vladi i zeleznicama Srbije ciji direktor za dva rucka potrosi 200.000 dinara a ne resava probleme svoje infrastrukture.

  8. pajo kaže:

    Slika

  9. Dejan kaže:

    Ovaj nadvožnjak bi trebalo promeniti em što je nisko, em što posle obilne kiše ovde voda stoji. Definitino treba nešto uraditi. Prolazio sam tako jutros.

  10. djomla kaže:

    TO (neki ga zovu nadvoznjak) je deo Koridora 10, deo bitnog Evropskog pravca koji spaja jug i sever, Istambul i Beč. TO, je slika i prilika nas.

    Što ga nije jače udario da se sruši, jer je jedino to način da se on opravi, izgradi, uredi… Valjda bi totalni prekid saobraćaja između Beograda i Budimpešte bio dovoljan razlog da se TO konačno dovede u red.

    Ovako, malo će ga našminkati i nikom ništa… 

  11. Anonimni kaže:

    pre dve nedelje se jedna zakucao u nadvoznjak na glavnom putu samo nije bilo toliko tragicno. isto “losa procena” vozaca

  12. ridick kaže:

    stavte  znak ili smigaligu

  13. zxc kaže:

    O ovom nadvoznjaku je vec bilo reci nekoliko puta i uvek ista prica.Nista se ne resava.Navodno visunu nadvoznjaka ogranicava kanalizacioni kolektor koji se nalazi neposredno ispod.Verujem da inzenjerska struka lako moze da resi ovaj problem ali pitanje je volje i sredstava da se ovaj problem resi.Jer na zeljeznickom koridoru imati ovakav problem se stvarno sramota.Sigurno se sada ne mogu dogovoriti u cijoj je nadleznosti pomenuti nadvoznjak jer kod nas se tako “resavaju”problemi.Neznam ja nije moje.

  14. Kertvaros kaže:

    Ukoliko se drumski saobracaj odvija ispod nivoa zeljeznickih sina – onda je to podvoznjak. Ukoliko se drumski saobracaj odvija iznad nivoa zeljeznickih sina – onda je to nadvoznjak. “Pokojna” passarella u ulici Papa Pala je bila pesacki nadvoznjak. Majsanski most takodje pretstavlja nadvoznjak. Sve ostalo je ukrstanje puta sa zeljeznickom prugom.

  15. lale kaže:

    Dobro, nisko je pa šta. Tako je kako je, postoji znak. Dobro vozač nije znao šta vozi, pa tako nije ni visinu dobro procenio. Ali kojom brzinom je kreten morao da udari da bi most pomerio, stvarno je genije.

     

  16. žeka kaže:

    👿
     

  17. Aleksandar kaže:

    he-he…kakav “profesionalac”ha-ha-ha…bmte corava,znas ti sta vozis.Garant onaj stav ma moze to,ja sam majstor…

OSTAVITE KOMENTAR