Cene taksi usluga izjednačene

Ukoliko želite da se vozite taksijem, od 1. avgusta izbor taksi udruženja će da „padne“ na njihovu uslugu, a ne cenu. Usvojen je jedinstven cenovnik svih taksi udruženja, gde su određene minimalne cene rada, kao i uslovi koji treba da se ispune. Na ovaj način u lokalnoj samoupravi kažu će da se spreči nelojalna konkurecija, a sa druge strane taksisti će biti u obavezi da plaćaju porez (oni koji to do sada nisu radili ukoliko ih ima) i da vode računa o svojim vozilima. Dogovoreno je da svi taksisti imaju jednistvenu cenu, što znači 60 dinara start, 50 pređeni kilomenat i 600 čekanje po satu, a ukida se popust na poziv.

.

.

U maju je usvojen Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju i tumačeći zakon, pojedine opštine i gradovi su njihovim taksi udruženjima odredili minimalnu ekonomsku cenu. Izmene i dopune Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju stupile su na snagu 17. maja i njima se lokalnim samouprava nalaže da odrede jedinstvenu cenu taksi prevoza.

.

U Savez subotičkih taksista radi 12 taksi udruženja i 200 taksista, a u gradu ima oko 30 taksi udruženja.




KOMENTARI

  1. Anonimni kaže:

    Cene su iste, znaci svejedno je koji se taksi uzima?

  2. Anonimni kaže:

    DA

  3. Gabriela kaže:

    Ovo je van svake pameti!!!
    U Savez subotičkih taksista radi 12 taksi udruženja i 200 taksista, a u gradu ima oko 30 taksi udruženja.
    Naime 12 udruženja se dogovorilo a da pri tom 18 udruženja(što je po mojoj matematici većina) nije ni pitano!
    Pa neka tih 12 udruženja vozi po tim cenama a ostalih 18 koji nisu u savezu voze po svojim.Ili možda nekom smeta što ljudi rade?

  4. Gabriela kaže:

    Bilo je udruženja koje je vozilo jeftinije, tako reći pristupačno za svakoga, ali NEEE hajde da ugušimo i taxiste pošto nemamo više koga!!!

  5. nsabi kaže:

    Šta to znači da su taksi udruženja prihvatila ovu odluku? Ja sam taksista i nisu nas ni pitali nego nam doneli rešenje i to ne svakom taksisti na ruke već je svako udruženje dobilo fotokopiju rešenja. A što se tiče nelojalne konkurencije, pa zar nije bit u tome da konkurencija obara cene. Nelojalno – nekorektno je da 12 udruženja ucenjuje i donosi odluke u ime ostalih 22-23 udruženja. To što su članovi Unije taksista Subotice (12 udruženja) skupi i nemaju posla to nije naš problem. Pitajte naše putnike da li su zadovoljni našom uslugom i šta misle o ovom poskupljenju. Nije bit u tome da si skup i da ceo dan čekaš mušteriju već da se što više radi i da što više mušterija bude zadovoljno.

  6. Anonimni kaže:

    Indirektan udarac na dzeb gradjana. Cenu formira grad a ne slobodno trziste.

  7. Gabriela kaže:

    Tacno tako nsabi, udruzenja sa vecom cenom su zasedala (posto nisu imali posla) umesto da su spustili cene i radili. Mada je moguce da taxisti koji rade smetaju ovom novom taxiju (koji sluzi za pranje para) i su-transu (kome je opstina od nedavno suvlasnik).
     

  8. G.L. kaže:

    Prvo bi da razjasnim neznalicama takozvanim jeftinim Taxistima koji nisu upoznati sa ovim ZAKONOM kao prvo nije grad izmislio ovo nego je na Republičkom nivou donet zakon koji propisuje da svaka Opština i Grad u kojem se vrši Taxi prevoz mora da donese ekonomsku minimalnu cenu prevoza sa kojim su Taxisti dužni da obavljaju delatnost po Službenim Glasnikom „RS 31/11“ koji je donešen 09.05.2011 u Narodnoj Skupštini Srbije i stupio na snagu 17.05.2011.

  9. raspop kaže:

    Gabriela:
    i su-transu (kome je opstina od nedavno suvlasnik).

    Kako to misliš da je „od nedavno Opština suvlasnik“? Ima li tu nešto što javnost ne zna?

  10. Gabriela kaže:

    Su trans je dobio od opstine 7 ili 8 mini busa,i postao delom vlasnik su-transa!Nemam informaciju koliki je taj deo ali ga ima!Sto dovodi do zakljucka da se radi o interesu!
     

    G.L.:
    Prvo bi da razjasnim neznalicama takozvanim jeftinim Taxistima koji nisu upoznati sa ovim ZAKONOM kao prvo nije grad izmislio ovo nego je na Republičkom nivou donet zakon koji propisuje da svaka Opština i Grad u kojem se vrši Taxi prevoz mora da donese ekonomsku minimalnu cenu prevoza sa kojim su Taxisti dužni da obavljaju delatnost po Službenim Glasnikom „RS 31/11″ koji je donešen 09.05.2011 u Narodnoj Skupštini Srbije i stupio na snagu 17.05.2011.

    Kako vi kazete takozvanim jeftinim Taxistima je zakon poznat ali zasto nije onda usvojena njihova cena prevoza koja je bila pristupacna gradjanima?Verovatno da vi spadate u onih 12 udruzenja koji nisu imali posla zbog cene pa ste sastancili umesto da ste skinuli malo cene i radili!
     
     

  11. Anonimni kaže:

    Trebalo je pre da se uvede red u ovom Gradu, ne vozim se bas cesto taksijem ali sam stvarno zadovoljna sa „ŽUTI TAXI“ -jem. Jako su ljubazne .

  12. Gabriela kaže:

    Treba uvesti reda ali ne udarati po dzepovima gradjana.

  13. nsabi kaže:

    A po čemu će nego po džepu građana. Oni se ne voze taxijem oni se voze službenim kolima. A neka mi neko objasni šta znači uvesti reda u ovom gradu???
    Pitanje je odakle se čisti riba da li od glave ili repa? Reda u ovom našem lepom i upropaštenom gradu već odavno nema.

  14. Gabriela kaže:

    P: Da li tih 12 udruzenja iz tog saveza misli na penzionere koji nemaju kako drugacije da odu kod lekara vec samo taxijem?
    O: Ne,posto imaju visoke cene.
    P: Da li tih 12 udruzenja iz tog saveza misli na roditelje koji nemaju kako drugacije da odnesu svoju decu u skolu, vrtic,..?
    O: Ne, posto imaju visoke cene.
    P: Da li oni taxisti koji su vozili po pristupacnoj ceni misle na te svoje musterije koje su tako reci osudjene na njih?
    O: DA, POSTO NISU UDARALI PO DZEPU GRADJANA, VEC SU IM IZLAZILI U SUSRET I CENOM I LJUBAZNOSCU!
    Zakljucak:
    Treba musterijama stati jos vise na nevolju da bi saka ljubomornih bila zadovoljna!A opstina samo pomaze takvima jer se kako je Gospodin nsabi rekao ne voze taxijem vec sluzbenim kolima!

  15. Anonimni kaže:

    al si ti  dosadna sa tim 12 udruženjem, izmisli već nešto drugo, besna si  zbog cene. Nađi drugi posao pa ćeš imat više para ili ne….TREBA UVEST REDA MEĐU TAXISTIMA TU JE VREME.

  16. G.L. kaže:

    Draga Gabriela kao prvo vi vozite među mesne ture i stajete na autobuskim stajalištima i kao Taxista trebala bi da znate da je to zabranjeno  i koliko mi je poznato imate neke nerešene račune sa poreskom

  17. prst kaže:

    A ko stoji kao vlasnik ili pak ortak iza tih Taxi udruzenja ?

  18. Gabriela kaže:

    1. Nisam taxista vec revoltirana musterija!
    2. Sta vas briga gde ja radim, to uopste nije merilo, a za vasu informaciju samohrana majka sam i ukoliko niste upuceni u neciju situaciju nemojte ni suditi o njoj.
    3. A to za 12 udrženja nije dosadjivanje vec surova realnost. Manjina odlucuje o vecini.
    4. Porez taxista nema nikakve veze sa gradjanima koji koriste taxi usluge.
    5. reda tereba uvesti svugde (prvo medju glavesinama grada) a na medju taxistima. Cim se rese mnogo bitnija pitanja bice i reda.
     

  19. Gabriela kaže:

    G.L.:
    Draga Gabriela kao prvo vi vozite među mesne ture i stajete na autobuskim stajalištima i kao Taxista trebala bi da znate da je to zabranjeno  i koliko mi je poznato imate neke nerešene račune sa poreskom

    Ako cemo tako ima jedno udruzenje, da sad ne navodim javno, koje za sigurno znam da vozi tako kako ste naveli. I to udruzenje je u tom nekom savezu sta li je. I za sigurno znam da nemaju bog zna koliko posla, niti pametnija posla nego da se sastance i smisljaju gluposti koje su van svake pameti.
     
    P.S. Zamolila bih da neko objavi link gde mogu da procitam te zakone jer me bas zanima po kojoj osnovi neko moze da odredi cenu usluzne delatnosti. Hvala!

  20. arhivar kaže:

    Neko je pitao za zakon ili propis po kojem su određene MINIMALNE cene taxi prevoza. Boldovani text je citat gradonačelnikovog fermana kojim se građanima „udara nitna“ u mali mozak. Kad je već određena minimalna cena taxi prevoza onda je red da se odredi i minimalna cena žita, hleba, mleka…
    Red bi bio da se odredi minimum tehničkih uslova koje mora vozilo da ispunjava i minimalno vozačko iskustvo (izraženo hiljadama pređenih kilometara), zabrana korišćena taxi vozila u bilo koje privatne svrhe, obavezna fizička odvojenost vozača i putnika i tako dalje.
    Ipak ispred svega i pre svega nabrojanog predsednik države nije smeo da potpiše ovakav zakon a kad već jeste mogao bi neko da ospori njegovu ustavnost.
    Svakako gradonačelnik je seriji gluposti koje je počinio pridodao još jednu ali na onolikoj gomili se baš i ne poznaje.
    Izvolte, tekst Rešenja:

    REPUBLIKA SRBIJA
    AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
    GRAD SUBOTICA
    GRADONAČELNIK
    Broj: II-00-344-424/2011.
    Dana: 12.07. 2011.
    Subotica
    Trg slobode 1.
    Na osnovu člana 36. stav 4. Zakona o prevozu
    u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS» br. 46/95, 66/01, 61/05, 91/05, 62/06 i 31/11) i člana 51. stav 1. tačka 5.) Statuta Grada Subotice («Službeni list Opštine Subotica», broj 26/08 i 27/08-ispr.),
    Gradonačelnik Grada Subotice donosi
    R E Š E N J E
    O EKONOMSKI NAJNIŽOJ CENI PO KOJOJ SE AUTO-TAKSI PREVOZ PUTNIKA MORA OBAVLJATI NA TERITORIJI GRADA SUBOTICE I
    Ovim rešenjem utvrđuju se ekonomski najniže cene auto-taksi prevoza putnika na teritoriji Grada Subotice, i to:
    Start 60,00 dinara
    Vožnja po kilometru 50,00 dinara
    Čekanje po času 600,00 dinara
    U cene auto-taksi prevoza putnika uračunat je i
    prevoz ličnog prtljaga putnika u granicama veličine i
    nosivosti prostora za prtljag.
    II
    Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od
    dana obljavljivanja u «Službenom listu Grada
    Subotice» a primenjuje se od 1. avgusta 2011. godine
    GRADONAČELNIK
    Saša Vučinić s.r.

  21. boki kaže:

    eeee, vidite, moj narode, tako je to kad pica-pekač kroji sudbinu građana, da da ne DELI nego KROJI sudbinu građana, ovo nema veze sa tržišnom ekonomijom

  22. nsabi kaže:

    Isti taj pica raznosač a ne pekač je samo marioneta u rukama drugih po mnogim većim pitanjima, a ovo je doneo kako bi pokazao da i on nešto čini. Neka mi neko objasni šta znači „ekonomski najniža cena“. Ako se misli na to da od prihoda po tim cenama taksista može da isplati sve svoje dažbine onda neka mi dragi gradonačelnik objasni kako je došao do te cifre.
    Umesto da se razmišlja kako da uposli 20000 subotičana koji su proteklih godina ostali bez posla on se bavi ovakvim stvarima (deo tih nezaposlenih je sad u taksi delatnosti pa ako može i tu da ih uguši onda neka ih dokrajči).

  23. prle kaže:

    Pa ako nije ni raznosac ni pekac onda je nas gradonacelnik samo „PICA“
    Kako to lepo zvuci: „hej ko je kod vas gradonacelnik-PICA!“ .“a gde mu je kancelarija -U PICERIJI BOSS (odatle ne izlazi)“
    Sale-Pica-sa dva lica

  24. Anonimni kaže:

    dobro a ko bi trebao biti gradonacelnik? Ajde ovaj je pica pekac a sta je alternativa? Onaj Ivanisevic sto nam se sa svojim babama na televiziji vec popeo na vrh… ili tupavi Gojko ili onaj brkati hrvat sto lici na crtani film? Ko to? Hocemo da nam gradonacelnikovi kvaliteti budu jedino to sto je neko madjar kao sto nam je bio onaj seoski ucitelj? Ima li u Subotici ozbiljnih kadrova za to mesto uzimajuci u obzir postojecu ponudu. Prica da ce se pojaviti neko nov neokaljan itd. ne pije vodu i od toga nema nista.

  25. dasHHa kaže:

    ima neokaljanih…tu su medju nama!

  26. Prorok kaže:

    Sledeci gradonacelnik: Jene Maglai!!!! upamtite ovaj dan, kada je ovo napisano!!!
    Da ne bude zabune, nisam ni u jednoj stranci!!!! ali cu da glasam za SVM!!!

  27. dragan kaže:

    Ne valja, on se vec priblizio svima. Brzo ce ga preobratiti. Treba neko nov i strucan pun samopouzdanja i samostalnosti, i isturiti ga pred sam izbor da ga ne bi uslovljavali raznim podrskama. Takodje mu treba dati jaku i veliku platu oko 5000 eura da ne krade, jer bolje 5000eura posteno nego milioni ukradenih

  28. Anonimni kaže:

    ZAKON O IZMENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PREVOZU U DRUMSKOM SAOBRAĆAJU
    DONOSILAC: Narodna skupština Republike Srbije
    OBJAVLJEN: «Službeni glasnik RS, br. 31/11 – 09.05.2011.
    STUPIO JE NA SNAGU: 17. maja 2011. godine
    PRIMENA: Od dana stupanja na snagu.
    ODNOSI SE NA OBLAST: PREVOZ U DRUMSKOM SAOBRAĆAJU
    SADRŽINA: Menja se i dopunjuje Zakon o prevozu u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS», br.46/95, 66/01, 61/05 i 91/05 i 62/06)
    ODREDBE KOJE DOTIČU GRAD:
    član 1. u kojem se menja i dopunjuje član 2. stav 1. Zakona te se dodaje nova tačka 16v koja daje definiciju «taksi tarife»: taksi tarifa je ukupna cena auto-taksi prevoza koju čini zbir pojedinačnih cena i to cena: za start, po jednom pređenom kilometru, po vremenu čekanja, po dolasku na adresu po pozivu i po komadu prtljaga koji se prevozi, pri čemu se putnici moraju obavestiti pre ulaska u taksi vozilo ukoliko se vrši naplata prevoza prtljaga, koja se određuje u zavisnosti od doba dana ili noći, od dana u nedelji (radni dan, nedelja ili praznik) i područja na kome se vožnja obavlja (teritorija jedne ili više opština ili gradova) i koja je učitana u merni instrument»;
    .
    član 2. prema kojem se u članu 3. dodaje novi stav 3. koji propisuje da vozila kojima se obavlja prevoz u drumskom saobraćaju (vozila kojima se obavlja javni linijski ili vanlinijski prevoz, auto-taksi prevoz i prevoz za sopstvene potrebe lica i stvari) moraju biti registrovana na teritoriji Republike Srbije;
    .
    član 6. prema kojem se dodaje novi član 6a u Zakonu kojim se propisuje ko može da obavlja auto-taksi prevoz: Auto-taksi prevoz mogu obavljati pravna lica i preduzetnici čija je pretežna delatnost auto-taksi prevoz putnika, koji su za obavljanje te delatnosti registrovani u Registru privrednih subjekata i koji imaju odobrenje nadležnog organa lokalne samouprave za obavljanje auto-taksi prevoza putnika (stav 1.); ovi privredni subjekti ne mogu bilo kojom svojom radnjom koja se odnosi na davanje na korišćenje krovne oznake sa nazivom „TAXI”, davanje dokumenata sa svojim poslovnim imenom, davanje taksi dozvole, davanje taksi vozila i drugo da omoguće drugim pravnim ili fizičkim licima koja ne ispunjavaju uslove propisane ovim zakonom da obavljaju auto-taksi prevoz putnika (stav 2.); auto-taksi prevoz može se obavljati samo na teritoriji opštine, grada i grada Beograda za koju auto-taksi prevoznik ima izdato važeće odobrenje za obavljanje auto-taksi delatnosti (stav 3.); izuzetno, auto–taksi prevoznik može obaviti auto-taksi prevoz preko ili na teritoriji opštine, grada i grada Beograda, od koje nema izdato važeće odobrenje za obavljanje auto-taksi delatnosti, ako je auto-taksi prevoz započet na teritoriji opštine, grada i grada Beograda od koje auto-prevoznik ima izdato važeće odobrenje za obavljanje delatnosti (stav 4.), stim da je tada obavezan da odmah po obavljenom auto-taksi prevozu ukloni krovnu oznaku i ne može da pruža usluge auto-taksi prevoza na teritoriji opštine, grada i grada Beograda, od koje nema izdato važeće odobrenje za obavljanje auto-taksi delatnosti (stav 5.); odnosno, kada isti putnik ima nameru da nakon iskrcavanja istim vozilom nastavi prevoz, auto-taksi prevoznik je dužan da ukloni krovnu oznaku u trenutku kada putnik napusti putnički prostor vozila, čeka na putnika bez zaustavljanja rada taksimetra, a po povratku tog putnika u putnički prostor vozila auto-taksi prevoznik je obavezan da na propisan način ponovo istakne auto-taksi oznaku(stav 6.);
    .
    član 7. prema kojem se menja član 9. Zakona koji propisuje uslove za obavljanje linijskog i vanlinijskog prevoza putnika u pogledu broja vozila koje privredno društvo odnosno prevoznik ima; propisano je da auto-taksi prevoz može obavljati auto-taksi prevoznik koji je vlasnik najmanje jednog registrovanog putničkog vozila;
    .
    član 10. kojim se menja stav 2. člana 14. Zakona, tako da je sada propisano da grad svojom odlukom određuje stajališta koja se mogu koristiti za određenu vrstu linijskog prevoza putnika, koja odluka se objavljuje u službenom glasilu grada (do sada je bilo određeno samo da grad određuje stajališta koja mogu da se koriste za linijski prevoz putnika);
    .
    član 13. stav 6. sa kojim je izmenjen dosadašnji stav 4. člana 20. Zakona tako da je sada propisano da brisanje reda vožnje, odnosno polaska iz registra u slučajevima koji su navedeni u stava 1. tog člana vrši organ nadležan za registraciju i overu reda vožnje;
    .
    član 15. stav 5. kojim se dopunjuje član 23. Zakona stavom 5. prema kojem cena usluge u gradskom i prigradskom prevozu i auto-taksi prevozu utvrđuje se posebnim aktom koji donosi opština, grad i grad Beograd;
    .
    član 25. kojim se u članu 34. Zakona dodaje stav 2. koji glasi: «Auto-taksi prevoznik ne može koristiti autobuska stajališta koja su određena odlukom opštine, grada i grada Beograda za linijski prevoz putnika»;
    .
    član 26. kojim je menjan član 35. Zakona tako da se sada propisuje sledeće: auto-taksi prevoznik je dužan da prilikom otpočinjanja prevoza uključi taksimetar ili preuzme potvrdu o fiksnoj ceni sa stajališta koja su od posebnog interesa za opštinu, grad ili grad Beograd. (stav 1.), auto-taksi prevoznik za izvršenu uslugu prevoza naplaćuje cenu prevoza u iznosu koji pokazuje taksimetar u trenutku završetka prevoza ili cenu po izdatoj potvrdi sa lokacija iz stava 1. ovog člana (stav 2.), auto-taksi prevoznik je dužan da, na zahtev korisnika usluge auto-taksi prevoza, izda račun za obavljeni prevoz koji sadrži datum, relaciju ili kilometražu, cenu prevoza i koji je potpisan i overen pečatom prevoznika (stav 3.);
    .
    član 27. stav 3. Zakona kojim su u članu 36. Zakona dodata tri nova stava prema kojima: opština, grad i grad Beograd svojom odlukom uređuju posebne uslove koje treba da ispuni prevoznik, karakteristike i obeležja taksi vozila i način obavljanja taksi prevoza koji nisu definisani ovim zakonom, te opština, grad i grad Beograd svojom odlukom utvrđuju i usklađuju ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife po kojoj se auto-taksi prevoz mora obavljati na njenoj teritoriji (novi stav 4.), taksimetar mora biti podešen isključivo u skladu sa odlukom iz stava 4. ovog člana (novi stav 5.) te opština, grad i grad Beograd vodi registar krovnih oznaka (novi stav 6.);
    .
    član 33. kojim se vrše izmene i dopune u članu 44a Zakona koji uređuje ovlašćenja republičkog inspektora za drumski saobraćaj u vršenju inspekcijskog nadzora, a koja odredba se primenjuje i na ovlašćena lica gradske uprave u vršenju inspekcijskog nadzora; prema dopuni, ovlašćeno lice gradske uprave u vršenju inspekcijskog nadzora ima ovlašćenje: da privremeno oduzme identifikacionu ispravu, kojom je utvrđeno pravo na obavljanje delatnosti, do otklanjanja utvrđene nepravilnosti i izda potvrdu o oduzimanju iste i da izriče i naplaćuje novčane kazne na licu mesta kada je to predviđeno ovim zakonom ili propisom donetim na osnovu ovog zakona;
    .
    član 37. kojim se menja član 48. Zakona (član koji propisuje privredne prestupe za privredna društva ili druga pravna lica);

    REPUBLIKA SRBIJA
    AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
    GRAD SUBOTICA
    GRADONAČELNIK
    Broj: II-00-344-424/2011.
    Dana: 12.07. 2011.
    Subotica
    Trg slobode 1.
    Na osnovu člana 36. stav 4. Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS» br. 46/95, 66/01, 61/05, 91/05, 62/06 i 31/11) i člana 51.
    stav 1. tačka 5.) Statuta Grada Subotice («Službeni list Opštine Subotica», broj 26/08 i 27/08-ispr.),
    Gradonačelnik Grada Subotice donosi
    R E Š E N J E
    O EKONOMSKI NAJNIŽOJ CENI PO KOJOJ
    SE AUTO-TAKSI PREVOZ PUTNIKA MORA
    OBAVLJATI NA TERITORIJI GRADA
    SUBOTICE
    I
    Ovim rešenjem utvrđuju se ekonomski najniže cene auto-taksi prevoza putnika na teritoriji Grada Subotice, i to: Start 60,00 dinara, Vožnja po kilometru 50,00 dinara, Čekanje po času 600,00 dinara
    U cene auto-taksi prevoza putnika uračunat je i prevoz ličnog prtljaga putnika u granicama veličine i nosivosti prostora za prtljag.
    II
    Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od dana obljavljivanja u «Službenom listu Grada
    Subotice» a primenjuje se od 1. avgusta 2011. godine
    GRADONAČELNIK

  29. Đoko kaže:

    čisto sumnjam da ti jeftini taksisti plaćaju poreze, eto otkud ta niža cena 🙂

  30. nsabi kaže:

    E, pa varaš se, kod mene u udruženju ima i dužnih a ima i onih koji su ažurni. Najveći dužnici su iz udruženja članova Unije taksista (500000 – 1500000 din. do prošle godine), a ima i onih koji od početka rada nisu dinara platili.
    To je već stvar poreske inspekcije a ne vaša. Da li neko pita zašto Mateks, 8 mart, Solid i druge subotičke firme nisu uplatile porez ili doprinose svojim radnicim a kamoli staž.
    Kad bi se ljudi bavili svojim stvarima a ne gledali u komšijino dvorište možda bi neke stvari bile bolje u našem društvu.
    Niko ne pita a odakle ovoliko taksija na našim ulicama…odatle što su ljudi ostali bez posla i ako su imali iole bolji auto probaju na ovaj način da zarade za hleb.

  31. Đoko kaže:

    zato i mora da se reguliše, da ostanu samo redovni

  32. dragan kaže:

    Porez : Kako se naplacuje i kako se posle trosi je nase dvoriste .To bi mogao i ubica da keze „gledaj u svoje dvoriste -nisam tebi ubio nikog “
     

  33. nsabi kaže:

    Dragane bolje gledajte kako se troši. Neće država propasti što neki taksista kasni 5,6 meseci sa porezom ali će propasti što aktuelna vlast pare iz budžeta troši kako im se ćefne. Dižu se stotine miliona eura kredita da bi se popunile rupe u budžetu a rasipa se novac na sve strane. Sad se lomi koplje na taksistima a niko ne pita da li su kinezi izmirili svoja dugovanja prema državi ili Đorđevići ili Mišković ili Beko da ne nabrajam više, pa svi oni duguju više milionske cifre ali u eurima da ne pričamo o političarima i njihovim firmama. Pitam se dali ste svi vi licemeri platili sve svoje obaveze prema državi (porez na imovinu, na oružje, …) ili radite na crno pa vas baš briga za doprinose i poreze jer niste ni evidentirani. Ne sekirajte se za taksiste svi će oni platiti kad tad jer država baš ne oprašta lako.
    Ovime nisam mislio nikoga da vređam ali nemate vi pojma koliko je to težak i opasan posao , daleko je to od toga „da sedneš i voziš“!

  34. Musterija kaže:

    Odlicna ideja! Konacno ce svaki covek moci da sedne u pristojno i cisto vozilo, i otarasiti se onih krntija kojima su se vozili samo zato sto je „jeftinije“ kao sto su taxi 9 i ostala Boze me sacuvaj taxi udruzenja kojima smrde vozila i slicno…

  35. zippo kaže:

    Gabriela:
    P: Da li tih 12 udruzenja iz tog saveza misli na penzionere koji nemaju kako drugacije da odu kod lekara vec samo taxijem?
    O: Ne,posto imaju visoke cene.
    P: Da li tih 12 udruzenja iz tog saveza misli na roditelje koji nemaju kako drugacije da odnesu svoju decu u skolu, vrtic,..?
    O: Ne, posto imaju visoke cene.
    P: Da li oni taxisti koji su vozili po pristupacnoj ceni misle na te svoje musterije koje su tako reci osudjene na njih?
    O: DA, POSTO NISU UDARALI PO DZEPU GRADJANA, VEC SU IM IZLAZILI U SUSRET I CENOM I LJUBAZNOSCU!
    Zakljucak:
    Treba musterijama stati jos vise na nevolju da bi saka ljubomornih bila zadovoljna!A opstina samo pomaze takvima jer se kako je Gospodin nsabi rekao ne voze taxijem vec sluzbenim kolima!
     

  36. Anonimni kaže:

    najbolje bi bilo kad bi napravili socijalne slucajeve od taxista da bi se gabriela i penzioneri vozali dzabe. GABRIELA ako ti se nesvidja u Subotici ti se odseli, niko te nece moliti da ostanes!!!!!

  37. prle kaže:

    Nema potrebe da je napadas,malo je reagovala emotivno ali je dosta u pravu.Sto se tice socijalnih slucajeva,ovi sto voze taxi su i vecinom takvi.Jer ako nemas gde platis zakupninu za taxi i vozi ,niko te ne pita da li si noramalan ,znas voziti,ne pijes itd.I nemoj da se selis ,vec su se i previse odselili.Ostace nam nista od ljudi.

  38. nsabi kaže:

    Anonimus, niko tebe ne tera da se voziš jeftinim taksijem ali zato pusti druge da odluče šta je za njih i njihovo materijalno stanje odgovarajuće. I nema potrebe da tako nastupaš prema Gabrijeli niti znaš ko je, odakle je i šta je. Kakvo je to lupetanje seliš- ne seliš, ja mislim da su se ljudi proteklih decenija i previše selili i to protiv svoje volje stoga to nije valjano spominjati.

  39. Gabriela kaže:

    Gospodine(ako se tako moze nazvati) ANONIMUS ocigledno je da nemate ni trunke postovanja prema starijim sugradjanima.Imam utisak da je hteo reci da su penzioneri svakako omatorili pa boze moj i funero treba da radi nesto.SRAMOTA,ali zaboravlja da ce i on jednom omatoriti pa ce njega neko omalovazavati.A ja da se selim ne pada mi na pamet,ostajem ovde odakle sam.
    Nego me muci zasto Bambalicev taxi nije morao da menja cene?Zar ne bi trebalo da za sve vazi isti zakon?I zbog cega je uopste dobio dozvolu za taxi delatnost kad i ovako kazete ima previse taxista?

  40. Gabriela kaže:

    Musterija:
    Odlicna ideja! Konacno ce svaki covek moci da sedne u pristojno i cisto vozilo, i otarasiti se onih krntija kojima su se vozili samo zato sto je „jeftinije“ kao sto su taxi 9 i ostala Boze me sacuvaj taxi udruzenja kojima smrde vozila i slicno…

    Ups nisam znala da u krntije spadaju Lancia, VW Vento, Ford Fokus, VW Jetta, Seat, Punto, Laguna,…
     
     

  41. boki kaže:

    Gabrijela i ti Nsabi ne vredi da se upuštate u raspravu sa istim ljudima(članovima unije taxista) koji samo pljuju po 9-ki jer im je trn u oku. Zar ne vidite da kad ste pomenuli bambalićev taxi odma tajac. i to je jedan pokazatelj dešavanja u gradu
    02.08.2011 provozao sam se sa bambalićevim taxijem zatražim račun i vozač mi dade neki isečak kad na njemu stoji da je 31.12.2011 vožnja u dužini od 5.3km  po ceni od 169 din.
    tad pozovem yu taxi i istim putem se vratim kući i gle čuda na taximetru piše 240 din vozač mi naplati 200 din dade mi račun na kom nije pisalo ni dužina relacije ni relacija od-do.
    nisam bio len i počnem da računam za yu taxi:60 din start; znači ostalo 180 za kilometražu; 50 din kilometar znači da je u pitanju relacija od 3,5km (trihiljadepetsto metara).
    sad neka mi neko objasni kako je mogao bambalićev taximetar da otkuca da je pređeni put 5.3 km
    nije sporno da je jeftiniji, sporno je kako može biti jeftiniji i ko i kako mu je nameštao taximetre. i kako je moguće da to niko u ovom gradu ne primećuje.

  42. boki kaže:

    i još da dodam pouzdano znam da cene NISU ISTE …….TAXI 9 I DALJE VAŽI ZA NAJ JEFTINIJI TAXI U GRADU s tom razlikom što se oni pridržavaju ove nesrećne i nakaradne uredbe gradskih vlasti jer ne žele da ih bilo ko može prozivati da rade protiv zakonite radnje.
    i još nešto iz taxi-9 niko nije završio u zatvoru što se nebi moglo reći za neka mnogo fina udruženja.
    naprotiv još i imaju dobru i pohvalnu saradnju sa pograničnim organima

  43. Gabriela kaže:

    Svaka cast boki!!! Samo da dodam da u bambalicevom taxiju radi i jedan vozac za koga sigurno znam da je iz vise udruzenja izbacen(zbog pica,higijene,…).
     
    TAXI 9 naravno da je trn u oku ovima iz unije jer u TAXI 9 se ne prima makar ko.Redovno se vozim sa njima i znam da kod njih nije dovoljno imati auto i staviti pare na sto,vec imaju i odredjene uslove koji se moraju ispunjavati.I sumnjam da se ostala udruzenja mogu pohvaliti sa tim.
     
    TAXI 9 JE NAJ JEFTINIJI,NAJBOLJI,NAJEFIKASNIJI TAXI U GRADU!!!

  44. darkec kaže:

    vreme je da svi rade po zakonu ako zakona postoji a trebalo bi da postoji…
    svi iste cene kao u beogradu i novom sadu

  45. darkec kaže:

    da da

  46. darkec kaže:

    treba inspekcija da prekontrolise sva taxi udruzenja

  47. boki kaže:

    ni u NS ni u BG  nisu svima iste cene već imaju minimalne cene od kojih je dozvoljeno odskakati na skuplje a ne na jeftinije. Upravo iz tog razloga je najveći problem Bambalić i njegov taxi koji se ne pridržava zakona.kad gradske vlasti to srede biće bolje.

  48. darkec kaže:

    pa trebalo bi komunalna policija da uvede reda malo

  49. boki kaže:

    moram ponovo da se oglasim povodom ove vesti:
    danas sam čuo da je pre koji dan bambaliću uručeno upozorenje da ako se ne pridržava gradskog rešenja o minimalnoj ceni biće mu zabranjen rad.
    promenio je sistem rada još u subotu: kad taximetar otkuca 150 din taxista gasi taximetar i izdaje račun na tu svotu.
    gospodo gradski oci ako tom čoveku ne stanete na put verujte da će se mnoga udruženja pobuniti i spustiti cene na dosadašnje.
    POČNITE DA RADITE SVOJ POSAO KAKO TREBA BEZ PRIVILEGOVANIH

  50. barbi kaže:

    sta sad, komunalna policija treba sve da obavlja u gradu, sto policajci nisu kadri, nego sede u kaficima i u ranu zoru spavaju po njivama iza KTC prodavnice a da ni ne spominjem da su parkirani izjutra pored semafora i spavaju i to jos i oborili sedista. komunalna policija treba da resava jos i njihov „posao(policije)“. dragi komunalci primite moje saucesce. SVAKA CAST KOMUNALNOJ POLICIJI

  51. G.L. kaže:

    kao prvo u taxi 9 rade sa slupanim vozilima a naručito onaj sa brojem 2 koji vozi  golf 2 i koji se raspada  i posle ga veže sa žicom a da ne pričamo o crvenim  punto koji se vozi slupan  godinu i više dana pa sad dragi putnici razmislite skim se vozite čast izuzetcima u taxi 9 kojih ima jako malo pa je vreme da policija proveri dali su im vozila ispravna dali idu na svakih 6 meseci na tehnički pregled

  52. darkec kaže:

    vreme je da se radi po zakonu tj. zakon da se primenjuje na svee podjednako!!!

  53. darkec kaže:

    kako to da s taxi jos radi ispod cene tj. naplacuje 150 din a ostalih 30 udruzenja radi s istim cenama.???

  54. Anonimni kaže:

    verovatno zato što niko ne kontroliše….

     

  55. boki kaže:

    G.L.

    vozila im jesu stara ali to neznači da nisu ispravna,jeste punto udaren da li možda želiš da kažeš da je neispravan?

    voleo bih da vidim sa kojim vozilom ti radiš ako si uopšte taxista.

    lično poznajem sve vozače u taxi 9 i znam da su svi ok,pošteni ljudi iz naroda a ne neki nadobudni i prepotentni,koji misle da su bogom dani taxisti iz drugih udruženja.

  56. Anonimni kaže:

    @boki

    A upravo smo saznali i za koga radiš, i zašto dižeš galamu. Lični interes bato…

  57. boki kaže:

    možeš to nazivati kakvim god interesima ali koliko ja znam tamo ima 20 porodica koje žive od zarada njihovih očeva.

    i zar je bitno čiji je interes a nije bitno da jedan ratni profiter radi u ovom gradu šta želi a potpuno van zakona.

    ako je to u redu svaka ti čast, a neznaš se ni potpisati ako ne imenom a onda bar nick name

  58. varoščanin kaže:

    Minimalna cena Vam odgovara, fiskalni računi ne? Zašto? Ako je doneta minimalna cena, trebalo je da donesu odluku da npr. vozila ne mogu da budu starija od 4 godine, da mora da poseduju klimu, da taxista mora da ima odgovarajuću školsku spremu (srednju školsku spremu za vozača), da ukoliko nije plaćen porez za prethodni mesec se oduzima dozvola za rad dok se dug ne izmiri. Da li bi Vam sve to odgovaralo ili samo ovo za pare odgovara?

  59. Anonimni kaže:

    boki, a odakle tebi ideja da se nista ne radi po tom pitanju?

    koliko sam ja cuo, dobili su vec 2 kazne zbog toga sto voze ispod minimalne cene. proveri to malo bolje pre nego sto pljunes po nekome…

  60. boki kaže:

    tako sam isto čuo kao i ti da su dobili kazne,pa ništa verovatno je dobit veća nego propisana kazna.

    takođe sam bio čuo i da je neko iz yu-taxi dobio kaznu,jer ne naplaćuju po tarifi već daju popust,o tome sam već pisao i na koji način sam to i proverio, a kad sam proverio to je bila samo patka da se smire strasti.

    dok ne vidim da su sklonjeni sa ulice ili da se uverim da rade pošteno u okviru zakona neću ćutati.

  61. djomla kaže:

    boki, drzi se teme o taksi udrzenjima na jednoj temi, nemoj na svakoj mogucoj temi da pokreces isto pitanje. Nema smisla.

    hvala

  62. boki kaže:

    ok djomla,

    like je od mene,

    a kad bi svi radili svoj posao ja ništa ne bih ni pisao o tome, nadam se da razumeš.

  63. djomla kaže:

    Da naravno boki. 

    Potpuno razumem da zbog jednog prevoznika ostali gube posao a samim tim i zaradu, i da vama nista drugo ne preostaje nego borba van istitucija, što je slučaj skoro u svakoj privrednoj grani…

    P.S. Javite mi se putem maila (pise u kontaktu). Imam jedan predlog za vas.

  64. darkec kaže:

    kad ce se zavesti reda tj. kad ce neko da kontrolise s taxi,oni su izgleda iznad zakona!!!

  65. varoščanin kaže:

    Može neko da napiše konkretno šta je problem kod s taxi-a? Da li je taximetar podešen na minimalnu cenu za start i pređeni kilometar? Ako nije onda je to prekršaj, ako jeste, kojim zakonom je regulisano da neki taxista (ili firma) nemože da napravi akciju da se ne naplaćuje treći i svaki sledeći pređeni kilometar u gradu? Kupiš prašak dobiješ oplemenjivač, platiš dva kilometra mi častimo još x kilometara.

  66. boki kaže:

    varoščanin

    problem je u tome,da ako se vi želite voziti taxijem,i želite ići od patrije do dno pekare u aleksandrovu to je negde oko 3 km.ta vožnja bi trebalo po suvoj računici bez stajanja na semaforima da košta po cenama koje je grad doneo kao minimalne,oko 210 din.

    a iz dotičnog taxija naplaćuju 150 ali samo ako im naglasite da po toj ceni voze po gradu,isti vozač vam isključuje taximetar na toj svoti dobijate isečak na kom piše kilometraža ali ne i relacija i datum koji je van svake pameti,i nepiše ni firma niti bilo kakav podatak

     

  67. varoščanin kaže:

    Kao što sam napisao, kojim zakonom je zabranjeno napraviti promociju, tj. da putnik plaća start i dva kilometra, a ostala vožnja je besplatna ? Da li ostala udruženja daju isečak (ako sam dobro shvatio to je račun) na kojem piše kilometraža, relacija, datum, vreme i cena vožnje ? Tj. da li je taxista obavezan da izda račun sa svim tim podatcima ?

  68. boki kaže:

    da ukoliko putnik zahteva račun

  69. varoščanin kaže:

    Da, na zahtev putnika, ali nije obavezan posle završene vožnje da izdaje račun za svaku vožnju. Mislim da je i ranije bilo pokušaja da se izjednače cene svih taxi udruženja ali nije zaživelo, pa tako mislim da ni ovo neće poštovati sva udruženja. U kojoj još privatnoj delatnosti grad određuje minimalne cene ? Da su određene maksimalne cene pa da se kaže da štite građane, ali minimalne, to nema nikakve logike, ili Vi možda imate objašnjenje zašto je potrebno odrediti minimalnu cenu km i zašto su baš tolike kolike su određene ?

  70. bojana kaže:

    gde je zvanicno stajaliste S taxija i kako je on u stvari dobio dozvolu od grada kad u gradu nisam videla zvanicno taxi mesto gde oni stoje?!?! Mislim da tu ima posla za policiju!!

  71. varoščanin kaže:

    Policiju ??!! Možda za saobraćajnog inspektora, mada zašto taxi mora da ima stajalište u gradu ?

  72. Unit kaže:

    Evo jednostavnog odgovora,sva vozila s taksija pokrece zemni gas(CNG) a ne tecni naftni gas(TNG),cena CNG-a je toliko jeftina da je to neverovatno.. Otuda i jeftinije cene voznje. Toliko od mene.. Upoznajte se sa cenama i najblizim pumpama..Znam da ih ima u NS i u Segedinu.

  73. bojana kaže:

    Dobro ali ne razumem ako u ns i bg imaju jedinstvene cene,zasto taj S taxi se ne pridrzava cena u subotici ako je obavezan po zakonu?!!

  74. bojana kaže:

    REPUBLIKA SRBIJA

    AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA

    GRAD SUBOTICA

    GRADONAČELNIK

    Broj: II-00-344-424/2011.

    Dana: 12.07. 2011.

    Subotica

    Trg slobode 1.

    Na osnovu člana 36. stav 4. Zakona o prevozu

    u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS» br. 46/95, 66/01, 61/05, 91/05, 62/06 i 31/11) i člana 51. stav 1. tačka 5.) Statuta Grada Subotice («Službeni list Opštine Subotica», broj 26/08 i 27/08-ispr.),

    Gradonačelnik Grada Subotice donosi

    R E Š E N J E

    O EKONOMSKI NAJNIŽOJ CENI PO KOJOJ SE AUTO-TAKSI PREVOZ PUTNIKA MORA OBAVLJATI NA TERITORIJI GRADA SUBOTICE I

    Ovim rešenjem utvrđuju se ekonomski najniže cene auto-taksi prevoza putnika na teritoriji Grada Subotice, i to:

    Start 60,00 dinara

    Vožnja po kilometru 50,00 dinara

    Čekanje po času 600,00 dinara

    U cene auto-taksi prevoza putnika uračunat je i

    prevoz ličnog prtljaga putnika u granicama veličine i

    nosivosti prostora za prtljag.

    II

    Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od

    dana obljavljivanja u «Službenom listu Grada

    Subotice» a primenjuje se od 1. avgusta 2011. godine

    GRADONAČELNIK

    Saša Vučinić s.r.

  75. varoščanin kaže:

    @bojana
    Ne znam da li je to odgovor na moje pitanje, ako jeste na koje ?

    Velika većina taxista su preduzetnici tj. privatnici, na osnovu čega gradska uprava njima treba da odredi minimalnu cenu km ? Ako preduzetnik redovno izmiruje svoje obaveze prema državi (gradu) znači da je on sasvim dobro odredio svoju ekonomsku cenu prevoza.

  76. caki kaže:

    A na osnovu kog zakona gradonacelnik ima pravo da donosi neki zakon.I da li uopste ovo resenje ima tezinu ? Pa po toj logici gradonacelnik donosi zakone kako hoce ili nece.Mislim da je ovo jos jedan dokaz osionosti i samovolje lokalnih tupadjija .

  77. bojana kaže:

    ja mislim da se zakon treba postovati!!!

  78. ivana kaže:

    i ja sam toga misljenja….

  79. ivana kaže:

    ZAKON O IZMENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PREVOZU U DRUMSKOM SAOBRAĆAJU

    DONOSILAC: Narodna skupština Republike Srbije

    OBJAVLJEN: «Službeni glasnik RS, br. 31/11 – 09.05.2011.

    STUPIO JE NA SNAGU: 17. maja 2011. godine

    PRIMENA: Od dana stupanja na snagu.

    ODNOSI SE NA OBLAST: PREVOZ U DRUMSKOM SAOBRAĆAJU

    SADRŽINA: Menja se i dopunjuje Zakon o prevozu u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS», br.46/95, 66/01, 61/05 i 91/05 i 62/06)

    ODREDBE KOJE DOTIČU GRAD:

    član 1. u kojem se menja i dopunjuje član 2. stav 1. Zakona te se dodaje nova tačka 16v koja daje definiciju «taksi tarife»: taksi tarifa je ukupna cena auto-taksi prevoza koju čini zbir pojedinačnih cena i to cena: za start, po jednom pređenom kilometru, po vremenu čekanja, po dolasku na adresu po pozivu i po komadu prtljaga koji se prevozi, pri čemu se putnici moraju obavestiti pre ulaska u taksi vozilo ukoliko se vrši naplata prevoza prtljaga, koja se određuje u zavisnosti od doba dana ili noći, od dana u nedelji (radni dan, nedelja ili praznik) i područja na kome se vožnja obavlja (teritorija jedne ili više opština ili gradova) i koja je učitana u merni instrument»;

    .

    član 2. prema kojem se u članu 3. dodaje novi stav 3. koji propisuje da vozila kojima se obavlja prevoz u drumskom saobraćaju (vozila kojima se obavlja javni linijski ili vanlinijski prevoz, auto-taksi prevoz i prevoz za sopstvene potrebe lica i stvari) moraju biti registrovana na teritoriji Republike Srbije;

    .

    član 6. prema kojem se dodaje novi član 6a u Zakonu kojim se propisuje ko može da obavlja auto-taksi prevoz: Auto-taksi prevoz mogu obavljati pravna lica i preduzetnici čija je pretežna delatnost auto-taksi prevoz putnika, koji su za obavljanje te delatnosti registrovani u Registru privrednih subjekata i koji imaju odobrenje nadležnog organa lokalne samouprave za obavljanje auto-taksi prevoza putnika (stav 1.); ovi privredni subjekti ne mogu bilo kojom svojom radnjom koja se odnosi na davanje na korišćenje krovne oznake sa nazivom „TAXI”, davanje dokumenata sa svojim poslovnim imenom, davanje taksi dozvole, davanje taksi vozila i drugo da omoguće drugim pravnim ili fizičkim licima koja ne ispunjavaju uslove propisane ovim zakonom da obavljaju auto-taksi prevoz putnika (stav 2.); auto-taksi prevoz može se obavljati samo na teritoriji opštine, grada i grada Beograda za koju auto-taksi prevoznik ima izdato važeće odobrenje za obavljanje auto-taksi delatnosti (stav 3.); izuzetno, auto–taksi prevoznik može obaviti auto-taksi prevoz preko ili na teritoriji opštine, grada i grada Beograda, od koje nema izdato važeće odobrenje za obavljanje auto-taksi delatnosti, ako je auto-taksi prevoz započet na teritoriji opštine, grada i grada Beograda od koje auto-prevoznik ima izdato važeće odobrenje za obavljanje delatnosti (stav 4.), stim da je tada obavezan da odmah po obavljenom auto-taksi prevozu ukloni krovnu oznaku i ne može da pruža usluge auto-taksi prevoza na teritoriji opštine, grada i grada Beograda, od koje nema izdato važeće odobrenje za obavljanje auto-taksi delatnosti (stav 5.); odnosno, kada isti putnik ima nameru da nakon iskrcavanja istim vozilom nastavi prevoz, auto-taksi prevoznik je dužan da ukloni krovnu oznaku u trenutku kada putnik napusti putnički prostor vozila, čeka na putnika bez zaustavljanja rada taksimetra, a po povratku tog putnika u putnički prostor vozila auto-taksi prevoznik je obavezan da na propisan način ponovo istakne auto-taksi oznaku(stav 6.);

    .

    član 7. prema kojem se menja član 9. Zakona koji propisuje uslove za obavljanje linijskog i vanlinijskog prevoza putnika u pogledu broja vozila koje privredno društvo odnosno prevoznik ima; propisano je da auto-taksi prevoz može obavljati auto-taksi prevoznik koji je vlasnik najmanje jednog registrovanog putničkog vozila;

    .

    član 10. kojim se menja stav 2. člana 14. Zakona, tako da je sada propisano da grad svojom odlukom određuje stajališta koja se mogu koristiti za određenu vrstu linijskog prevoza putnika, koja odluka se objavljuje u službenom glasilu grada (do sada je bilo određeno samo da grad određuje stajališta koja mogu da se koriste za linijski prevoz putnika);

    .

    član 13. stav 6. sa kojim je izmenjen dosadašnji stav 4. člana 20. Zakona tako da je sada propisano da brisanje reda vožnje, odnosno polaska iz registra u slučajevima koji su navedeni u stava 1. tog člana vrši organ nadležan za registraciju i overu reda vožnje;

    .

    član 15. stav 5. kojim se dopunjuje član 23. Zakona stavom 5. prema kojem cena usluge u gradskom i prigradskom prevozu i auto-taksi prevozu utvrđuje se posebnim aktom koji donosi opština, grad i grad Beograd;

    .

    član 25. kojim se u članu 34. Zakona dodaje stav 2. koji glasi: «Auto-taksi prevoznik ne može koristiti autobuska stajališta koja su određena odlukom opštine, grada i grada Beograda za linijski prevoz putnika»;

    .

    član 26. kojim je menjan član 35. Zakona tako da se sada propisuje sledeće: auto-taksi prevoznik je dužan da prilikom otpočinjanja prevoza uključi taksimetar ili preuzme potvrdu o fiksnoj ceni sa stajališta koja su od posebnog interesa za opštinu, grad ili grad Beograd. (stav 1.), auto-taksi prevoznik za izvršenu uslugu prevoza naplaćuje cenu prevoza u iznosu koji pokazuje taksimetar u trenutku završetka prevoza ili cenu po izdatoj potvrdi sa lokacija iz stava 1. ovog člana (stav 2.), auto-taksi prevoznik je dužan da, na zahtev korisnika usluge auto-taksi prevoza, izda račun za obavljeni prevoz koji sadrži datum, relaciju ili kilometražu, cenu prevoza i koji je potpisan i overen pečatom prevoznika (stav 3.);

    .

    član 27. stav 3. Zakona kojim su u članu 36. Zakona dodata tri nova stava prema kojima: opština, grad i grad Beograd svojom odlukom uređuju posebne uslove koje treba da ispuni prevoznik, karakteristike i obeležja taksi vozila i način obavljanja taksi prevoza koji nisu definisani ovim zakonom, te opština, grad i grad Beograd svojom odlukom utvrđuju i usklađuju ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife po kojoj se auto-taksi prevoz mora obavljati na njenoj teritoriji (novi stav 4.), taksimetar mora biti podešen isključivo u skladu sa odlukom iz stava 4. ovog člana (novi stav 5.) te opština, grad i grad Beograd vodi registar krovnih oznaka (novi stav 6.);

    .

    član 33. kojim se vrše izmene i dopune u članu 44a Zakona koji uređuje ovlašćenja republičkog inspektora za drumski saobraćaj u vršenju inspekcijskog nadzora, a koja odredba se primenjuje i na ovlašćena lica gradske uprave u vršenju inspekcijskog nadzora; prema dopuni, ovlašćeno lice gradske uprave u vršenju inspekcijskog nadzora ima ovlašćenje: da privremeno oduzme identifikacionu ispravu, kojom je utvrđeno pravo na obavljanje delatnosti, do otklanjanja utvrđene nepravilnosti i izda potvrdu o oduzimanju iste i da izriče i naplaćuje novčane kazne na licu mesta kada je to predviđeno ovim zakonom ili propisom donetim na osnovu ovog zakona;

    .

    član 37. kojim se menja član 48. Zakona (član koji propisuje privredne prestupe za privredna društva ili druga pravna lica);

  80. varoščanin kaže:

    Naravno da se zakoni moraju poštovati, ali (ponavljam se jer niko ne želi to da prokomentariše) kojim zakonom je zabranjeno organizovati akcije, nagradne vožnje, nagradne km (platiš dva km a voziš se pet) itd. ? Mnoge firme organizuju akcije, npr mobilni operateri, uplatiš xxx dinara imaš 7 dana free sms, itd. Ako je S taxi odlučio da ima akciju u kojoj korisnik neplaća treći, četvrti i peti kilometar da li je sa tom akcijom  prekšio neki zakon ? Svako se bori za svoje kupce tj. korisnike usluga, a konkurencija i takve promocije su dobre za građane, ne ?

  81. boki kaže:

    naime ,grad je doneo odluku o minimalnoj ceni,prema tome ne može se naplatiti 3km,ako si prešao 5,samim tim si radio van okvira zakona.

    da,naravno da je prekršen osnovni princip tržišne ekonomije,ovim rešenjem koje nema ni jedan drugi pružalac usluge

  82. varoščanin kaže:

    Koji je to osnovni princip tržišne ekonomije koji je prekršen ? Šta po Vama znači tržišna ekonomija ? Koji zakon zabranjuje akcije, nagradne vožnje ? Po Vama onda taxi udruženje ne može da napravi akciju sa XX % popusta, ne može da organizuje nagradnu igru gde će nagrada biti besplatna vožnja jer mora da naplati onoliko koliko je prešao sa putnikom ? Pošto velika većina taxista plaća paušalno porez sa ovakvim popustima i besplatnim vožnjama nije oštećen budžet, tj nije manje poreza uplaćeno u državnu kasu, jedino su građani tj. korisnici usluga na dobitku i sad ne vidim kome to ne odgovara osim članovima drugih taxi udruženja koji baš i nemaju posla.
    Niste izveli matematiku po kojoj je baš to ekonomski najniža cena. Ili se to „odredilo“ odokativnom metodom.

  83. ivana kaže:

    ja se bas ne slazem ,zasto je onda Narodna skupstina republike Srbije  donela zakon ako se taj zakon krsi!!! I ko je odgovoran za primenu toga zakona ?

  84. varoščanin kaže:

    Pitanje je da li se krši ? Cene na taximetru su te koje su određene. Da li neko može taxisti da odredi koliko će da naplati ? Da li će dati popust, napraviti akciju, da li će uopšte naplatiti vožnju. Po X-ti put postavljam pitanje: Koji zakon se krši organizovanjem nekih promotivnih akcija popusta, pogodnosti prilikom duže vožnje, itd ?

  85. Anonimni kaže:

    Kad bi vam rekao da je ovde kod nas gradska voznja busom 20 dinara a taxijem do grada(ima oko 4 km) 30 da li bi mi verovali?Dodjite kod nas da se vozite i sve ce da bude ok.

  86. bojana kaže:

    ja mislim da s taxi radi protiv zakonito i da treba i oni da se drze propisa u gradu subotici!!!

  87. varoščanin kaže:

    Uz Vaše mišljenje dobro bi došao i neki argument.

  88. boki kaže:

    prema Fridmanu u tržišnoj ekonomiji postoji samo jedna društvena odgovornost privrede – da se koriste njeni resursi i upražnjavaju delatnosti koje povećavaju profit sve dok je ta odgovornost u okviru pravila igre, što će reći dok traje otvorena i slobodna konkurencija.

  89. varoščanin kaže:

    Otvorenom i slobodnom konkurencijom smatrate donošenje minimalne cene ?  😮

  90. bojana kaže:

    Izgleda da je gradonacelnik bezveve trosio vreme kad se gradske odluke ne primenjuju…!!!

  91. varoščanin kaže:

    Kako mislite bezveze ? Ako su svi taximetri podešeni na minimalne cene, znači da se odluka (bila ispravna ili ne) poštuje. E sad svako se kvalitetom, akcijama tj. raznoraznim popustima (i dalje niko nije objasnio kojim zakonom je zabranjeno organizovati akcije, verovatno nijednim, jer onda ni megamarketi to ne bi smeli da rade) bore za svoje korisnike usluga.

  92. boki kaže:

    vidi ovako

    rešenje je doneto,ja sam prvi pisao da je to protiv zdrave konkurencije,

    rešenje je doneto,i ono je stupilo na snagu,kao zakon,prema tome se jasno vidi da svi koji ne poštuju isti zakon čine prekršaj.

    šta se praviš grbav ili možda nisi

  93. boki kaže:

    i još nešto ne može se mega market porediti sa pružanjem taxi usluge,mega market to može jer svako nabavlja robu po drugačijim cenama i stavlja svoju maržu u okviru koje može i da pravi popuste,dobijaju cene sa rabatom(ispod proizvođačke cene),i još raznih drugih načina

  94. Anonimni kaže:

    a registarske oznake kod „S “ taksija… BT 0.. SD. to može???,Po zakonu u Subotici može samo sa tablicom SU. Nisu ni svi vozila sa TX, a on mora da ima jer je D.O.O. ALI NAŽALOST IZGLEDA NE KONTROLIŠE NIKO!!!!

  95. bojana kaže:

    bas tako!!!

  96. varoščanin kaže:

    @boki
    da li sam ja grbav ili ne to nije nikakav argument za ovu diskusiju, mislim čemu vređanje, ili u nedostatku nekih argumenata pribegavaš vređanju ? 
    Mega market je spomenut da bi shvatio o kakvoj akciji se radi. Još jednom te molim da mi navedeš koji zakon i koji član zabranjuje da napraviš akciju da korisniciima usluga pokloniš dva kilometra vožnje, tj. ne naplatiš ? Što se tiče registarskih oznaka to stvarno ne znam, ali to nije tema ove diskusije.  Jasno je meni da bi svi voleli da su cene iste, možda bi vam odgovaralo i da se napravi jedan call centar za sva udruženja pa da se pozivi dele ravnomerno svim udruženjima, ups eto još jedna ideja da svi imate posla bez obzira kakav je auto, da li je vozač ljubazan, da li auto smrdi na cigarete, papir od bureka ispod sedišta, u prtljažnik nemože ništa da se stavi od razbacanog alata itd.

  97. Anonimni kaže:

    da jedan call centar za sve….

     

  98. bojana kaže:

    meni se cini da s taxi jos vozi ispod cene tj. da krsi zakon!!

  99. varoščanin kaže:

    još uvek niste objasnili kako ga krši ?

  100. sanela kaže:

    REPUBLIKA SRBIJA

    AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA

    GRAD SUBOTICA

    GRADONAČELNIK

    Broj: II-00-344-424/2011.

    Dana: 12.07. 2011.

    Subotica

    Trg slobode 1.

    Na osnovu člana 36. stav 4. Zakona o prevozu

    u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS» br. 46/95, 66/01, 61/05, 91/05, 62/06 i 31/11) i člana 51. stav 1. tačka 5.) Statuta Grada Subotice («Službeni list Opštine Subotica», broj 26/08 i 27/08-ispr.),

    Gradonačelnik Grada Subotice donosi

    R E Š E N J E

    O EKONOMSKI NAJNIŽOJ CENI PO KOJOJ SE AUTO-TAKSI PREVOZ PUTNIKA MORA OBAVLJATI NA TERITORIJI GRADA SUBOTICE I

    Ovim rešenjem utvrđuju se ekonomski najniže cene auto-taksi prevoza putnika na teritoriji Grada Subotice, i to:

    Start 60,00 dinara

    Vožnja po kilometru 50,00 dinara

    Čekanje po času 600,00 dinara

    U cene auto-taksi prevoza putnika uračunat je i

    prevoz ličnog prtljaga putnika u granicama veličine i

    nosivosti prostora za prtljag.

    II

    Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od

    dana obljavljivanja u «Službenom listu Grada

    Subotice» a primenjuje se od 1. avgusta 2011. godine

    GRADONAČELNIK

    Saša Vučinić s.r.

  101. samotnik kaže:

    Hehehe, eh kada se setim da su oni, D.S. nekada propagirali slobodno formiranje cena, i fer trzisnu utakmicu i sve u tom stilu, a zavrsili sa ukazima o cenama(bez obzira, na opravdanja) jadno!!!

  102. ivan kaže:

    Sve je to uradjeno u dogovoru sa Bambalicem ,sto posto !!!

  103. varoščanin kaže:

    Primenjuju oni te cene, ali imaju promocije i akcije.

  104. JohnDoe kaže:

    Ne ne primenjuju cene koje su odredjene po tom Sasa metru. Pola subotice zajedno sa gospodom sa vrha zna kako S taxi radi ali se prave svi grbavi,ali ako bog da nece to tako ici dugo. A zakonski ( neka udruzenja su isla kod pravnika i zatrazila savet ) je zabranjena bilo kakva promocija i akcija. Jedino sto sme da se ima je obicna reklama i nista vise. Sto znaci nema popusta na poziv , pa popusti na osnovu clanske karte udruzenja i slicno. Samo je problem u tome sto S taxi i jos neka udruzenja to ne postuju a naravno niko im nista ne kaze jer su slizani sa ovima od gore.

  105. varoščanin kaže:

    Jako bi bilo lepo kada bi naveli koji zakon i koji član tog zakona zabranjuje promocije i akcije. Da li to znači da nema ni nagradnih igara u kojima taxi udruženje (ili doo) daje nagradu besplatne vožnje od npr. 5km ?

  106. JohnDoe kaže:

    Da upravo tako,zabranjeno je bilo sta sto moze da da prednost nekome udruzenju da bude u necemu bolji od drugih. Ja nazalost nemam kod sebe taj papir koji su neki dobili od pravnika sa tim tackama ili odredbama ali ukoliko na neki nacin dodjem do njega postavicu ga ovde. Inace da napomenem da sam licno video taj papir od pravnika i citao te odredbe tako da ne pricam nista napamet.

  107. varoščanin kaže:

    Kada pročitam Vašu prvu rečenicu nemogu da verujem da tako nešto može da bude zakonski „pokriveno“. Zabranjeno je bilo šta što može da da prednost nekome …….
    Kao da zabranite automehaničaru da Vam kao stalnoj mušteriji besplatno promeni ulje koje ste kod njega kupili, sataru da Vam besplatno promeni kaiš koji je isto tako kod njega kupljen itd.
    Kako neko može preduzetniku da naredi da nešto nemože besplatno da uradi, naravno ako izmiruje svoje obaveze ? Pogotovo što obaveze taxista nisu vezane za promet koji napravi, pa da bi se „besplatne“ vožnje mogle tretirati kao utaja poreza. Ako taxista vozi svoju suprugu na posao moraće i njoj da naplati, jer nema džabe po donešenoj uredbi (samo mi nemojte reći da treba da skine tablu :mrgreen: ). Ma teško će to ići, verujte mi.

  108. JohnDoe kaže:

    Ovo za tablu je dobro 😆  , srecom tako daleko jos nisu otisli. Ali ovo za promocije i besplatne voznje popuste i slicno su nazalost zabranili. I iskreno se nadam da ste upravu da to nece ici tako jer je to bar po meni velika besmislica.

  109. varoščanin kaže:

    Ako je zabranjeno treba da ima neka uredba, neki zakon po kojem je to donešeno, a niko da napiše po kojem zakonu je to zabranjeno. Nemože niko privatniku da zabrani da nešto ne naplati, mislim to je smešno tako da ne vredi diskutovati o tome. Kada neko navede tačan član i zakon po kojem je to zabranjeno vredi nastaviti diskusiju, ovako je to samo rekla-kazala.

  110. sanela kaže:

    ja se slazem sa

    JohnDoe

  111. igor kaže:

    REPUBLIKA SRBIJA

    AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA

    GRAD SUBOTICA

    GRADONAČELNIK

    Broj: II-00-344-424/2011.

    Dana: 12.07. 2011.

    Subotica

    Trg slobode 1.

    Na osnovu člana 36. stav 4. Zakona o prevozu

    u drumskom saobraćaju («Službeni glasnik RS» br. 46/95, 66/01, 61/05, 91/05, 62/06 i 31/11) i člana 51. stav 1. tačka 5.) Statuta Grada Subotice («Službeni list Opštine Subotica», broj 26/08 i 27/08-ispr.),

    Gradonačelnik Grada Subotice donosi

    R E Š E N J E

    O EKONOMSKI NAJNIŽOJ CENI PO KOJOJ SE AUTO-TAKSI PREVOZ PUTNIKA MORA OBAVLJATI NA TERITORIJI GRADA SUBOTICE I

    Ovim rešenjem utvrđuju se ekonomski najniže cene auto-taksi prevoza putnika na teritoriji Grada Subotice, i to:

    Start 60,00 dinara

    Vožnja po kilometru 50,00 dinara

    Čekanje po času 600,00 dinara

    U cene auto-taksi prevoza putnika uračunat je i

    prevoz ličnog prtljaga putnika u granicama veličine i

    nosivosti prostora za prtljag.

    II

    Ovo rešenje stupa na snagu osmog dana od

    dana obljavljivanja u «Službenom listu Grada

    Subotice» a primenjuje se od 1. avgusta 2011. godine

    GRADONAČELNIK

    Saša Vučinić s.r.

  112. nenad kaže:

    KAKO S TAXI MOZE DA SE PARKIRA NA GLAVNOM PUTU SSA DESNE STRANE PORED AZIJSKE KUCE U DJURE DJAKOVICA A DA KOMUNALNA I SAOBRACAJNA POLICIJA TO DOZVOLJAVAJU?

  113. NATASA kaže:

    PA OCIGLEDNO DA SE ZAKON O PARKIRANJU I ZAUSTAVLJANNJU U NASEM GRADU NE POSTUJE!!

  114. IVANA kaže:

    VOZILA SAM SE SA YU TAXIJEM I DOBILA 20 POSTO POPUSTA NA VOZNJE ,ISLA SAM SA DRUGIM TAKSIJEM I CENE JE BILA BEZ POPUSTA!kAKO ONDA YU TAKSI KRSI GRADSKU ODLUKU KOJU JE GRADONACELMIK DONEO A DRUGI JE POSTUJU!??

  115. igor kaže:

    neko moze da radi ispod cene ali pitanje je zasto to rade ? Komunalna policija bi to trebala da proveri!

  116. igor kaže:

    KAKO MOZE S TAXI SAM SEBI DA PRAVI STAJALISTA U GRADU A DA NIKO NE MOZE DA IH SPRECI DA STAJU GDE HOCE!?

  117. mama kaže:

    da li mozete da mi kazete ulicu i broj ustanove s taxi-ja?

Ostavite komentar za G.L. Otkaži komentar

4 + 4 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 5 + 15 ?
Please leave these two fields as-is: