Coca-Cola volonteri u ulozi Deda mraza

Uoči novogodišnjih i božićnih praznika, Coca-Cola volonteri družili su se sa decom iz Doma za decu „Kolevka“ i tom prilikom darovali im novogodišnje paketićenapravljene od igračaka, knjiga i slatkiša koje su sami prikupili.

Novogodisnje druzenje sa najmladjima

Coca-Cola volonteri obradovali su mališane u Subotici a pored paketića, deca su mogla i da uživaju unovogodišnjoj predstavi sa Deda Mrazom organizovanoj u igraonici “Miki Maus”.

 

Na ovaj način Coca-Cola volonteri motivisali su druge ljude da budu humani, donesuduh novogodišnje čarolije i poklone pažnju onima kojima je to najpotrebnije. Poredzaposlenih u kompaniji Coca-Cola, akciji volontera priključili su se i mediji u Subotici.

 

“Akciju smo u okviru našeg Kluba volontera pokrenuli sa namerom da obradujemodecu iz doma “Kolevka”, kao i da pokažemo da ukoliko postoji dobra volja, nije teškobiti human i pružiti dobrotu”, rekla je ovom prilikom Silvana Korica, član Klubavolontera.

 

Paketići koje su Coca-Cola volonteri pripremili podeljeni deci uzrasta od 5 do 12godina, a u okviru novogodišnjeg druženja u igraonici, mališani su zajedno savolonterima kreativno pripremali ramove za fotografije sa Deda Mrazom.

 

Coca-Cola Klub volontera postoji devet godina i nastoji da neguje i širi duh dobrevolje među ljudima, ali i da promoviše društvenu odgovornost, aktivnu ulogu i ličniangažman u zajednici čiji smo deo.

 

Pored ove aktivnosti za najmlađe, Coca-Colavolonteri učestvovali su u preko 30 akcija koje su širile dobru volju, entuzijazam iideju volonterizma. Za proteklih osam godina, oni su posetili i družili se sa decom izustanova za mentalno nedovoljno razvijene osobe, čistili obale Dunava, renoviralidečije bolnice, obdaništa i domove za nezbrinutu decu, sakupljali finansijsku pomoćza žrtve elementarnih nepogoda, učestvovali u fudbalskim i košarkaškimhumanitarnim turnirima i utakmicama sa reprezentacijom Specijalne Olimpijade.



KOMENTARI

  1. roki kaže:

    Neverovatno kako na podmukao nacin ta najjaca svetska kompanija veze svoj brend sa deda mrazom. Naravno da im je cilj da pridobiju decu da piju taj otrovni napitak….Sramota.

    Pola njihovih reklama je vezano za deda mraza…

  2. brdovita ravnica kaže:

     

    roki:

     

    Neverovatno kako na podmukao nacin ta najjaca svetska kompanija veze svoj brend sa deda mrazom. Naravno da im je cilj da pridobiju decu da piju taj otrovni napitak….Sramota.

    Pola njihovih reklama je vezano za deda mraza…

     

     

    Pa kada ga je Coca Cola i izmislila i celu tu priču oko njega! Ne veruješ, pogledaj boju njegovog odela – coca cola crvena boja (zaštićena).

  3. Neša kaže:

    Nikada mi neće biti jasna ideja "odgovornih" da lik Deda Mraza igraju mladi ljudi. Em mladi em žgoljavi! Nekada su čak i preduzeća (radne organizacije) u kostim oblačili svoje starije i krupne radnike. Današnji Deda Mrazovi su sve više babyface metroseksualci a ponašanje im čak naginju i na gay.

OSTAVITE KOMENTAR