Displeji rade !

Još jedno čudo savremene tehnologije stiglo je i u naš grad. Možda su ga Japanci i Amerikanci imali davno,  Sigurno je i da su im i autobusi bolji, ali se mora priznati da subotičkoi gradski prevoz ipak ide napred, za razliku od, recimo željeznice, koju niko nije taknuo trideset godina pa  dolazak ruskog šinobusa doživljavamo kao spektakl.

 

Novi displeji se uključuju redom, za sada su proradili oni kod Lifke i kod Solida. Putnicima ostaje da, dok čekaju autobus, protumače “brojke i slova” i tako prekrate vreme.



KOMENTARI

  1. goran kaže:

    svako treba da bude obavesten o minutama cekanja. Pozdrav za modernizaciju.ZAR JE OVO TREBALO CEKATI TOLIKO DUGO.
     

  2. Tief kaže:

    Neka, dobro je ovo, Ipak se krecemo unapred. Jes’ da smo spori kao puz, ali idemo negde. Inace, ovo je zaista korisna stvarcica, u Londonu ze zna tacno u minut kada ce autobus da stigne. Samo jos da nasi budu tacni (ili da ih ugrade neki gps lokator) 🙂

  3. jmd kaže:

    Tacno je, rade displeji, ali ne sluze svrsi 🙁 Svakodnevno se vozim autobusom, koristim tri ili cetiri linije i vazno mi je da uklapam vreme polaska. Smesno je kad iz autobusa koji je stao pored displeja vidite da vas autobus (onaj u kome sedite) stize za 4 minuta. Takva informacija ne koristi onima koji cekaju na stanici, sta ako npr.udjes u trafiku po novine jer mislis da imas jos cetiri minuta? I onda umesto da se to vreme koriguje jer je autobus stigao brze, na sledecoj stanici na  displeju takodje pise da vas autobus stize za npr 3 minuta. Inace na ulazu u glavnu Autobusku stanicu je postavljen displej jos pre nekoliko meseci, nije istina da niko nije primetio da su dolasci i displej neusaglaseni. U nasem gradu, kad ti pobegne autobus, sledeci cekas od pola sata do sat (zavisi od linije) Bilo bi lepo kad bi displeji radili ono za sta sluze.

  4. Ana kaže:

    Da ne bude da samo kudim stvari koje se rade ili ne rade u Subotici, ovo je nešto najbolje što se desilo u poslednje vreme!

    Olakšava ljudima transport tj čekanje istog, što zimi zna da bude baš naporno… super stvarno super!!! 

    🙂 

  5. tibi kaže:

    u svim autobusima ima gps pracenje i preko gprsa salje……….. e sad ako internet koci to nije do su transa…

  6. Sion kaže:

    Na poslednjoj slici nalepnica u levom doljnjem uglu smeta, ne vidi se redni broj 2 kada je oznacen na displeju, trenutno na ovoj poslednjoj slici ima samo redni broj 1.
    Ne znam zasto reklamu nisu zalepili sa druge strane.  

  7. dejan kaže:

    sad ce vikend pa kad pijane budale navale bit ce dobro ako prezive vikend ali sve pohvale prelepo je

  8. djomla kaže:

    goran:

    ZAR JE OVO TREBALO CEKATI TOLIKO DUGO.

    Stvar je evolucije drustva… Pitanje je da li smo mi spremni za ovako nešto.

  9. zolika-zoks kaže:

    koja smo mi tuga

  10. zoli kaže:

    Lepo je to sve, i kolko su kostali, mislite da oni su bili jeftinije od parkiralista koja Vam nije se vidao?

  11. Srdjan87 kaže:

    Суботица незаустављиво срља у прогрес!!! 🙂

  12. Gula_gula_Gangula kaže:

    Ja i dalje ne znam stanje poreza na imovinu a obećao nam je još prethodni fiskulturnik tačno pre 6 godina da ću ga videti preko interneta. Potrpao i kuso i repato u Polgármesteri kabinet a od napretka ni traga ni glasa. Mi srljamo nezaustavljivo u progres.

  13. Kertvaros kaže:

    Displeji pokazuju tacno ono i tacno onako kako sam pre par dana predvideo. Sve u svemu mnogo forme a malo sustine. Kroz par dana ce prestati sa radom zbog tehnickih problema, a njihova popravka ce malo da potraje. Jednog dana ce deca pitati roditelje – sta je ovo ? bas kao sto danas pitaju kada vide neku staru tablu koja je oznacavala tramvajsko stajaliste.

  14. svetac kaže:

    dispeliji jos uvek rade?! dok ih ne zakaci “autobus”!!  😆

  15. stormwatch kaže:

    BRAVO SUBOTICA!

  16. Gula_gula_Gangula kaže:

    @Sion
    Apsolutno si u pravu. Nisu ga ni redovno okačili a već pi**rije. Kome je palo na pamet da lepi kojekakva sra**a. Da ti nebi ovi bez vijuga lupali minuse evo slika istog kad prikazuje liniju 1 i liniju 2 koja se ne vidi.

    http://www.subotica.com/files/news/7/0/5/16705/16705-infodisplej2.jpg

  17. dEXxteR kaže:

    super,dok ne uniste huligani…. 😕

  18. mislilac kaže:

    Kome to treba! U gradu u kome postoji manje od 10 linija, a autobusi kreću na svakih pola sata, ovo je prosto rasipanje para građana.

  19. Neša kaže:

    Ponovo je neko stručan u JAVNOM preduzeću potrošio novac GRAĐANA na potpuno nebitnu stvar (za koju imamo dokaz da i ne radi tačno) umesto da su rešili OSNOVNE probleme:

    – Nekonfornost vozila
    – Neljubaznost (nadrkanost) vozača, konduktera i kontrolora
    – Bahatost vozača da neće da stane na autobusku stanicu ako mu se ćefne
    – Bahatost konduktera da neće da otvori vrata putniku na stanici ako mu se ćefne
    – Nedostatak polazaka u kasnim večernjim i noćnim časovima 
    – Bezobrazno visoka cena autobuskog prevoza 
    .
    .
    .

    Ali, pre svih, potrebno je da reši OSNOVNI problem od koga nastaju svi ostali: ne postoje građani zbog njih nego oni zbog građana !!! 

  20. Sinisa kaže:

    Ne stoji ta nalepnica na displeju bezveze, da ste je pročitali videli bi ste da je projekat finansiran od strane IPA fonda a ne od strane GRAĐANA 😉

  21. ja placam a vi rabacujete kaže:

    Od 1993 nisam usao u autobus uopste a znam sve linije u gradu gde, kuda i kada idu, ne kontam sta je poenta ovih tabli kada oni koji se voze autobusom znaju vise o svim linijama nego ja. Lepo izgleda to je OK, a da li je prakticno… Otprilike je situacija ista kao i sa ulicnom rasvetom kada je postavljana, postavljeno je bezbroj ulicnih lustera na mesta gde uopste nije nikada bilo lampi ili uopste nema potrebe. Na primer, na ulazu u Tavankut postoji jedno 60’tak osvetljenih bandera pored kojih prakticno niko ne prolazi peske ili biciklom u toku noci. Sve je to razbacivanje (tj punjenje tudjih dzepova pojedinaca-uvoznika-izvodjaca radova) zarad nase dobrobiti pffff. 

    Mogu ja da otvorim firmu i da stavljam na primer nove plasticne lezece policajce koji ce trajati nedelju dana duze od ovih a da me grad placa?

     

  22. grad koji volim kaže:

    Kad čovek pročita sve i jedan komentar na ovoj strani-pripadne mu muka! Hvala dragom Bogu pa nama Subotičanima uvek nešto smeta i nikad nismo s ničim zadovoljni! Ako je urađeno nešto postavlja se pitanje zašto je urađeno i od kojih para iliti čijih para,a ako pak nije urađeno-zašto nije urađeno, pa onda priča kako se u ovaj grad ništa ne ulaže….Uvek nam je nešto ”trn u oku”!  E čudan li smo mi narod!!! Cccc! U svakom slučaju podržavam sve ijedno ulaganje u ovom NAŠEM lepom gradu, jer na kraju krajeva gde ćemo drugo ulagati nego u budućnost našeg grada!?Naravno, ne može se sve preko noći,ali ako ima želje i volje… sve se može! Samo napred!

  23. Ana kaže:

    Ne kreću autobusi na pola sata..1 i 1A pogotovo irazličito vremena treba da dođu do Jadrana…i ovo nije rasipnje, nebih sad nabrajala šta je rasupanje!!!!!!!

    Hvala gradu na ovom! 

  24. MALA kaže:

    ja placam a vi rabacujete:

    Od 1993 nisam usao u autobus uopste a znam sve linije u gradu gde, kuda i kada idu, ne kontam sta je poenta ovih tabli kada oni koji se voze autobusom znaju vise o svim linijama nego ja. Lepo izgleda to je OK, a da li je prakticno… Otprilike je situacija ista kao i sa ulicnom rasvetom kada je postavljana, postavljeno je bezbroj ulicnih lustera na mesta gde uopste nije nikada bilo lampi ili uopste nema potrebe. Na primer, na ulazu u Tavankut postoji jedno 60′tak osvetljenih bandera pored kojih prakticno niko ne prolazi peske ili biciklom u toku noci. Sve je to razbacivanje (tj punjenje tudjih dzepova pojedinaca-uvoznika-izvodjaca radova) zarad nase dobrobiti pffff. 

    Mogu ja da otvorim firmu i da stavljam na primer nove plasticne lezece policajce koji ce trajati nedelju dana duze od ovih a da me grad placa?

    A sto uopste gledas te table kada tolike godine ne koristis gradski prevoz??? 

  25. Neša kaže:

    Poruka (malo)građanima koji su oduševljeni Subotica-transom: skoknite do Novog Sada pa se provozajte njihovim gradskim prevozom. Razlika je kao nebo i zemlja !!! Odnos prema putnicima, konfor, razgranatost linija, cena prevoza, povlastice… A onda se vratite u ovu zabit i suočite se sa otužnom istinom !!!

  26. grad koji volim kaže:

    Neša:

    Poruka (malo)građanima koji su oduševljeni Subotica-transom: skoknite do Novog Sada pa se provozajte njihovim gradskim prevozom. Razlika je kao nebo i zemlja !!! Odnos prema putnicima, konfor, razgranatost linija, cena prevoza, povlastice… A onda se vratite u ovu zabit i suočite se sa otužnom istinom !!!

    A zašto si se uopšte uhvatio Novog Sada kao primera? Poznato je da se i njemu kao i BG-u dele najveće donacije,a šta je Subotica dobila od donacija? Iliti taj Subotica-trans? Lako je kad drugi pomažu,a kad treba da se izboriš sam za sve e tu je malo frka složićeš se! Niko se tada ne bi busao u grudi s time šta ima i sa čim radi! Pa ni NS! Tužno je što gradovi kao Subotica slabo šta dobijaju, uglavnom smo na milost i nemilost ostalih “većih”gradova! Pogledaj ostale gradove po Vojvodini (osim NS-a) pa ćeš shvatiti da je naš prevoz u Subotici više nego extra! I mislim da cena od 55 dinara za kartu nije veća nego u NS-u, a povlastice…raspitaj se malo pa se možda i iznenadiš!

  27. Usputachni kaže:

    @Nesa
    @grad koji volim 

    A jeste li mozda za to da Su-trans iliti grad odbaci monopol i dozvoli zdravu konkurenciju sto se tice prevoza? Ne mislim nekakvim polovnim krntijama kao po BG-u jer to vec imamo u Su-transu nego ko ima para da ulozi i oproba se u tome. Neka proba ako treba da otvori i neke linije ako misli da su mu isplative. Ako treba napredak onda nemojmo na displejima da se zaustavimo.
    Sto se displeja tice malo su smesni ali nadam se da ce sluziti svrsi i ako nista drugo pokazati da i mi “idemo u korak sa vremenom”. 

  28. Usputachni kaže:

    jmd:

    Tacno je, rade displeji, ali ne sluze svrsi :( Svakodnevno se vozim autobusom, koristim tri ili cetiri linije i vazno mi je da uklapam vreme polaska. Smesno je kad iz autobusa koji je stao pored displeja vidite da vas autobus (onaj u kome sedite) stize za 4 minuta. Takva informacija ne koristi onima koji cekaju na stanici, sta ako npr.udjes u trafiku po novine jer mislis da imas jos cetiri minuta? I onda umesto da se to vreme koriguje jer je autobus stigao brze, na sledecoj stanici na  displeju takodje pise da vas autobus stize za npr 3 minuta. Inace na ulazu u glavnu Autobusku stanicu je postavljen displej jos pre nekoliko meseci, nije istina da niko nije primetio da su dolasci i displej neusaglaseni. U nasem gradu, kad ti pobegne autobus, sledeci cekas od pola sata do sat (zavisi od linije) Bilo bi lepo kad bi displeji radili ono za sta sluze.

    Vreme na displeju bi trebalo biti okvirno a ne TACNO vreme ulaska autobusa u stanicu. Kad kazem okvirno treba se i utvrditi koliko se minuta kasnjenja ili dolaska ranije smatra TACNOSCU. Da ne bi bilo preranog ulaska u stanicu to se moze resiti duzim zadrzavanjem u ponekim stanicama koje bi Su-trans odredio kroz pracenje linija ili bi nalozio vozacima da prate vreme na displejima. Pritom ne smatram da treba da voze kao ludaci jer kasne.
    Mislim ovo vam prenosim kao iskustvo jednog grada na severu Evrope gde na tabelama reda voznje pise da je to okvirno vreme i utvrdjeno je sta se podrazumeva kao kasnjenje ili raniji dolazak. 

  29. Zrnce kaže:

    Neša:

    Poruka (malo)građanima koji su oduševljeni Subotica-transom: skoknite do Novog Sada pa se provozajte njihovim gradskim prevozom. Razlika je kao nebo i zemlja !!! Odnos prema putnicima, konfor, razgranatost linija, cena prevoza, povlastice… A onda se vratite u ovu zabit i suočite se sa otužnom istinom !!!

    Sam sebi skačeš u usta . I sam si konstatovao da Subotica jeste zabit, pa kako onda bilo ko može da zaradi vozikajući prazne autobuse u polupraznoj  zabiti. Ovde nema ljudi!!!! NIKO ne radi. To NIKO je bas toliko u odnosu na ono koliko je bilo nekada. I ono malo sto radi ide peške ili biciklom na posao. Gazde neće da im plate putne trošklove, a od one crkavice od mizerne plate nema se još i za autobus!.

  30. grad koji volim kaže:

    @Usputachni
    Mislim da niko ne želi da bude konkurencija Su-transu, ne zato što to nije moguće nego zato što svi znaju da tu nema nikakve zarade, pa se okreću nečem profitabilnijem. Da je neko hteo da prevozi putnike po Su osim Su-transa to bi već odavno uradio,veruj mi! Prevelika su ulaganja a malo koristi.A složićeš se da niko nije lud da radi na svoju štetu. Pogotovo u današnje (ne)vreme. 
    @Zrnce
    U potpunosti se slažem sa tobom! U pravu si ne 100 već 1000%! 
     

  31. Neša kaže:

    Ah, drago mi je da je pokrenuta diskusija na temu javnog prevoza u ovoj zabiti. Sve dok “drugovi”, koji žive na grbači građana, ne budu odgovarali za neodgovorno upravljanje preduzećem, koje takođe posluje na grbači građana, ne može se govoriti o bilo kakvom napretku. Upravo taj javašluk je posledica što gradsko javno (svačije i ničije) preduzeće odavno loše posluje. Izvinite, ali kada putnik mora da se prilagodi redu vožnje po kom prevoz ide na svakih pola sata a negde i čitav sat a neke linije imaju 2-3 polaska dnevno(!), kada konačno stigne na stanicu da sačeka taj prevoz koji se konačno smilovao da dođe, doživi da leti na +50 ili zimi na -20 vozač projuri i neće da stane jer mu se može (javno preduzeće = j… mu se), ako stane kondukter može da odluči da ne otvori vrata (može mu se), ako putnik i uđe u vozilo mogu da ga izbace na sledećoj stanici jer nema sitno(!), ako želi da izađe na stanici može da mu se desi da ga “puste” tek na sledećoj (može im se)… za sve to vreme vozi se u neudobnim raspadnutim vozilima koji su tehnički pregled prošli u sopstvenom preduzeću (gde se, podsetimo, sve može) a ta i takva vožnja je po bezobrazno visokoj ceni. Pad broja putnika je isključivo posledica odnosa preduzeća prema putnicima. Uzgred, to preduzeće je osnovano da bude na usluzi građanima i zadovoljava njihove potrebe a ne da bi građani zadovoljavali hirove zaposlenih koji su zaštićeni kao beli medvedi. Takav način ophođenja prema građanima-putnicima doveo je do pada broja putnika (smučilo se ljudima) i uvođenja manjih vozila sa manje mesta a ukoliko nastave da se ovako ponašaju, a nema razloga da to ne bude tako jer “drugovi” nikada nizašta nisu odgovarali i neće, imaće taman toliko putnika da će ih prevoziti rikšama:

     
     
    Uzgred, u proteklih dvadesetak godina bilo je ljudi koji su želeli da se ozbiljno bave javnim prevozom u ovoj malograđanskoj zabiti ali su bili opstruisani od strane raznih opštinskih aparata koji i dan danas štite propalo preduzeće a gubitke pokrivaju iz, ništa neobično, budžeta tj. sa grbače građana-putnika. 

    Subotica ima SISTEMSKI problem, neodgovarnu vlast koja NE RADI u interesu grada koji vodi. Displeji, kao svojevrsna šminka, iapk ne mogu da poprave ružnu sliku javašluka u ovom gradu i njegovog propadanja.

OSTAVITE KOMENTAR