Domaći turisti preplavili Palić

Zbog epidemije korona virusa izostali su strani turisti, ali hotelijeri na Paliću kažu da zato ne manjka domaćih gostiju. Ima hotela koji su popunjeni i za mnoge septembarske vikende.

U blizini Palićkog jezera i danas je bilo teško pronaći mesto za parkiranje, a tokom vikenda to je gotovo nemoguće zbog posete gostiju sa strane. Ovamo na izlet dolaze mnogi iz Beograda, Kragujevca, Novog Sada, ali i iz Niša.

Vlasnica jednog ovdašnjeg restorana i apartmana nije očekivala da će i tokom epidemije korona virusa imati uposleno leto.

„Sada su počele da nam dolaze porodice, čak i na čitavu sedmicu. U ponudi imamo i jedan lep bazen. Uzimajući u obzir da Palić sada ne nudi mnogo, kada bude završen Akva Park sve će biti mnogo bolje, ali ipak i sada dolaze gosti, na više dana” kaže Anamarija Budanović, vlasnica apartmana, Palić.

Trenutno na Paliću od stranih turista mogu se sresti samo oni koji su na proputovanju i radi predaha prespavaju  u nekom od hotela. Levente Homolja, recepcionar u jednom palićkom hotelu kaže za Pannon TV da ove godine za goste imamo i domaće penzionere koji još nikada nisu bili na Paliću. Mnogi dolaze na više dana, ali većina ih još uvek koristi produžene vikende. „Ovde mogu da se odmore, ovde u vazduhu imaju nešto što kod kuće nemaju. To je jedna stvar, a drugo je samo jezero, tišina koja ovde postoji.”

Većina palićkih ugostitelja kaže ukoliko se produži sezona, i imamo „bablje leto” onda i u septembru, ali čak ni u oktobru neće opasti broj turista.

RTV Pannon

KOMENTARI

1. Toranj kaže:

Naš Palić prelep-odmor za dušu. Ko hoće da se odmori od gradske vreve i gužvi posebno iz Beograda, Niša, Novog sada, ovde će naći mir.Dobro došli.

2. Trovach kaže:

Steta sto je jezero prljavo. Bilo bi jos vise turista, ali ko nam je kriv sto ne znamo uzeti lepe pare od turizma. Postoji dobra infrastruktura, bioskop, letnja pozornica, ZOO vrt, restorani… Sve to bi se moglo jos malo da se dotera i da Palic dobro zaradjuje, a i Subotica bi dobro prosla.

3. Tatjana kaže:

JEDINA I NAJBOLJA investicija za Suboticu je palicko jezero.Generacija sam koja se nekada kupala u tom jezeru; bila je guzva i narod uzivao… a sada nebi se usudila, noge zamociti u to jezero..
    Ne znam tacno sta i koliko treba, da se jezero omoguci za kupanje?! ..
    A sigurna sam da bi narod uzivao; cak imao mnoge mogucnosti radi..
    Steta, velika tuga.. kao da ste dobili dragulj; i i od njega napravil obican kamen.. POZDRAV!!!

4. Vesko kaže:

Da ima tramvaj nebi ni svi ni postajali, morali bi sacakat sledeci. Lepa sveza voda i divne građevine mame i privlace turiste.

5. avet kaže:

Palićko jezero je za nas subotičane bilo pravo radničko odmaralište i kupalište.
    Većini građana je bilo dobro za kupanje, voda je bila prihvatljive čistoće u 80-im godinama.
    Na Vikend naselju i Muškom štrandu je bilo besplatno kupanje, nisu se naplaćivale nikakve ulaznice.
    Bilo je nekoliko radničkih restorana, restoran 29-og Novembra, samoposluga, poslastičarnica, bašte gde se moglo sesti i popiti nešto.
    Ko nije mogao sebi to priuštiti, mogao je doneti od kuće nešto za pojesti i popiti.
    Autobusi su često saobraćali, moglo se i biciklom doći.
    Ko je imao auto ili motocikl, i ta opcija je bila u igri.
    Za zahtevnije je bio Ženski štrand, gde se naplaćivala ulaznica.
    Jezero je sada zagađeno, zdravstveno bezbednog kupanja tamo trenutno nema.
    Akvapark se gradi, pitanje je kada će biti gotov, ali je sigurno da to neće biti ni jeftino kupanje, ni zabava za nas obične smrtnike.
    U Srbiji sada već postoji dosta Akvaparkova.
    Gledajući cene ulaznica u njih, sam ostao malo zapanjen.
    Ima ih različitih, sa raznim toboganima, bazenima, itd…
    Staviću fotografiju cenovnika, po meni najskupljeg Akvaparka u Srbiji, pa sad procenite sami, koliko puta godišnje možete sebi priuštiti ulaznicu u ovakav Akvapark.
    Napominjem, ovo je najskuplji, ima puno jeftinijih, ali ipak, što je mnogo, mnogo je…
    Onaj u Jagodini je jedan od jeftinijih, tamo je cena celodnevne ulaznice za odrasle 500 dinara.

6. avet kaže:

Naknadno sam primetio da sam zaboravio navesti da se ovaj Akvapark, sa po meni najskupljim ulaznicama u Srbiji, sa cenovnikom koji sam priložio, nalazi u Aranđelovcu.
    Boli glava od cena, bračni par sa dvoje dece, 15.000 dinara treba samo za ulaznice da izdvoji.
    Čovek prosto da ne poveruje, kao da živimo u Arapskim Emiratima ili nekoj drugoj superbogatoj državi.

7. Perica kaže:

Pa opet ćemo da idemo u Mađarsku, i da šaljemo goste tamo, ako smo ludi. Nikad nije dobro. Te jezero je zagađeno, a kupa se u njemu, te biće skupe karte. Ljudi moji budite sretni da će biti akva park, pa ko može da plati neka ide. A čisto sumnjam da će cene biti nepristupačne. Cilj je da i Subotičani koriste usluge. Radujte se da će biti bar nešto da ponudimo gostima. Već je dosta bilo kritike

8. Trovach kaže:

Perice, bas si naivan. Porasti, pa postani bac Pere. Samo, sendvici nisu bas zdrava ‘rana.