DS: Kako je Jene Maglai već ušao u istoriju

Slučajni gradonačelnik Subotice Jene Maglai nam je ponovo sa svojim saradnicima priredio bizaran i besmislen spektakl. Svečano je, na zelenoj travi stadiona, objavio da Grad Subotica daje na upravljanje objekat stadiona Javno komunalnom preduzeću „Stadion“. Da podsetimo, to je isti onaj Jene Maglai koji je kriminalom proglasio to što je prethodna gradska vlast dala objekat zatvorenog bazena istom tom JKP „Stadion“ na upravljanje. Na dobrom smo putu. Polako ali sigurno Gradonačelnik nam savladava lekcije o tome šta je uloga JKP “Stadion”.

Noc muzeja 2014 (29) Maglai

Zanimljivo je da je slučajni Gradonačelnik, stojeći na zelenoj travi stadiona, u jeku građevinske sezone pompezno izjavio „da je trenutno u toku javna nabavka vezana za izradu projektne dokumentacije za postavljanje reflektora” – što znači da ove godine od reflektora na stadionu nema ništa.

 

Kao što nema ništa ni od Narodnog pozorišta za čije se rušenje Jene Maglai 2007., kao predsednik Gradskog odbora SVM-a., najglasnije i najžustrije zalagao u Skupštini grada. Nema nastavka gradnje, nema obećanih “obezbeđenih para iz Beograda za završetak izgradnje”, nema čak ni gotovog projekta, pa još uvek ne znamo kako bi pozorište trebalo da izgleda.


Da nema rekonstrukcije fasade Muziče škole i rekonstrukcije toplovoda, projekata koji su pripremljeni, finansijski obezbeđeni, ugovoreni i započeti za vreme gradonačelnika iz Demokratske stranke, danas se u gradu ništa iole značajnije ne bi radilo.


I od rekonstrukcije Zelene fontane imamo još jedno “ništa”. To nije više čak ni tema kojom se Jene Maglai bavi.


Pitanje je čime se uopšte bavi Jene Maglai, jer npr., na prezentaciji, održanoj u Budimpešti  potencijala za ulaganje u banjsko-hotelski kompleks na Paliću, niti Gradonačelnika, niti ikoga iz Grada nije bilo. Valjda je Gradonačelnik odlučio da štedi benzin ili je ostao veran svojoj legendarnoj izjavi da je ”izgradnja akva parka i banje na Paliću totalna glupost”.


Onaj koji je početkom 70-ih doneo antologijsku odluku o ukidanju tramvaja uspeo je u tome da se njegovo ime ne zna.


Čoveku koji je, međutim 2007. bio najglasniji za rušenje pozorišta i koji danas izjavljuje da je izgradnja akvaparka i banje na Paliću najveća glupost – ime znamo. Zove se Jene Maglai i, na žalost, slučajno je trenutni gradonačelnik Subotice.

 
Taj čovek, zapravo, bolje više ništa ni da ne radi, samo svojim stavovima i delima o pozorištu i o Paliću već je sebi obezbedio antologijsko mesto u istoriji Grada Subotice.

 

Informativna služba GrO DS Subotica



KOMENTARI

  1. ej kaže:

    joj ds – tuzno, jako tuzno. dobro je sto jene maglai nije isao u budimpestu, zato su isli sigurno silni "strucnjaci" iz park-palica. od kako ovi strucnjaci vode brigu o palicu, palic je jos u losijem stanju, nego prije ovih strucnjaka. jene maglai za sada ne radi puno, bar ne prica mnogo, ali su planovi koje ima za sada mnogo realniji, sta nam vredi sto je ex-ministar dulic obecavao y-krak, kada nije zavrsio, sta ce nam djindjiceva fontana – kada ne radi. inace ds je u velikim dugovima, jer se jako zaduzio za vreme kampanje, kada ste vi sve sto je moglo asfaltirali, no kako vidimo niti vas boris, niti vi niste uspeli kupiti gradjane. ovakve izjave, sa ovim prostim vokabularom ne prilici stranci, koja je nekada bila elita srbije, no mozda i ne moze drugacije, jer ste preskocili obrazovni sistem, tako sa osnovne postali doktori. taj deficit se da uociti u vasim izjavama, koje su jako na niskom nivou. 

  2. ledenjak kaže:

    ej, njegovi realni planovi nisu posledica njegovog znanja, vec njegovog neznanja i nesposobnosti. Moze se uraditi mnogo vise, ali je za to potrebno dobro okruzenje i sposoban gradonacelnik.

    Sam je birao neposobne naprednjake kao partnere koji vise vremena provode u konobi uz jagnjetinu nego u Gradskoj kuci. Ne rade nista samo se goje.

     

    I da Muzicka skola i toplovod su dogovorile demokrate kao i kanalizaciju koja jos uvek nije krenula da se gradi jer zamisli SVM kadar ima direktora u Vodovodu. Sta je opravdanje za to?

  3. Anonimni kaže:

    Svaka reč je na mestu. Jedini problem je od koga dolazi.

  4. Toplonjak kaže:

    Očigledno je da nešto vrlo dobro radi, kad ga toliko napadaju, a mene baš briga, dali je direktor Vodovoda iz SVM, kao ni onda me nije bila briga, kada "SU" vrbovali Kosovskog portira za gradonačelnika 🙂

  5. ej kaže:

    mene maglai ne interesuje, samo bahatim ds-ovcima mozemo zahvaliti na ovoj eliti, koji nas mom. vode.

  6. dr.No kaže:

    vidi,vidi…..katastrofalna druzina se javlja!Pa,drage Demokrade,On je Tata za vas,i onu jadnu tragikomicnu druzinu oko vas.A vi cete uvek ostati mali,sa jadnim komentarima,plakanjem,i glupostima,koji su vas godinama ukrasavali.Nesposobnije ne treba traziti od vas,jer na ovoj zemaljskoj ne postoje.Izbori su cini mi se to i pokazali.A, bogami i vi ste pisali istoriju,i to srednjeg veka,gde ste nas doveli,prema tome…..

  7. hm kaže:

    dr.No

    23. 06. 2014. u 12:58Citiraj

    vidi,vidi…..katastrofalna druzina se javlja!Pa,drage Demokrade,On je Tata za vas,i onu jadnu tragikomicnu druzinu oko vas.A vi cete uvek ostati mali,sa jadnim komentarima,plakanjem,i glupostima,koji su vas godinama ukrasavali.Nesposobnije ne treba traziti od vas,jer na ovoj zemaljskoj ne postoje.Izbori su cini mi se to i pokazali.A, bogami i vi ste pisali istoriju,i to srednjeg veka,gde ste nas doveli,prema tome…..

     

     

    Hahahah, dobro je, skapirali smo te, ne moras i ti da se odmah raplaces kao Vucic

  8. Djuka kaže:

    jps jedno autogol saopstenje od strane DS.

    samo nas podsecaju da su oni zapravo ti koji su Maglaija doveli do fotelje gradonacelnika. nista oni ne kapiraju.  

  9. CICIRINELLA kaže:

    Lelele lelele Maglaji ukinuo i tramvaj. Jel to znaci da je Gabric Remija rehabilitovan i imamo novog krivca za propast Subotice. Smesni ste ko beztonski bioskop.

  10. STeve kaže:

    Opet ovaj depresivni pisac…

  11. stormwatch kaže:

    DS je u potpunosti u pravu.

  12. pauk kaže:

    Ne razumem zasto da Jene ide u Budimpestu i radi posao koji nije posao gradonacelnika

    Necemo valjda opet ko za vreme Ds i prethodnog predsednika Tadica koji je bio i predsednik i premijer i ovo i ono..Svako ima svoju ulogu, bar Jene to pokazuje ako nista drugo

  13. Suboticanin kaže:

    Maglai, promasena investicija Naprednjaka!!!!

  14. bac-vranje kaže:

    Dal nas gradonacelnik bio tutajos ili kosovar meni je svejedno ali znam da cu gospodu zelene pamtiti po srusenom i devastiranom pozoristu,po poklanjanju gradskih poslovnih prostora svojim pulenima, po Skadru u Dudovoj sumi koji me je kosta 12 mil evra do sada… Dok cu gospodu zute pamtiti po bazenu na Prozivci. E sad mislim da iza gradonacelnika ostaju dela a ne reci njegovih jastrebova. Ko je kakav bio ja sam izneo neka svoja zapazanja, znam da istina boli ali to je tako i niko ne moze opovrgnuti ove navedene cinjenice koliko god bio zelen, zut, crven, plav ili boje duge.

  15. stormwatch kaže:

    Naprednjaci….promasena investicija Srbije.

  16. Loš Đak kaže:

    Boli Maglaija uvo. On je postigao svoj cilj. Najzad je postao je Kalif umesto Kalifa 🙂

  17. Nebitno kaže:

    Saopštenja subotičkog DS piše ili Jelena Trivan ili neko ko je kod nje bio na obuci.

    Uzgred, DS optužuje Maglaija za ukidanje tramvaja. CICIRINELLA nas priseća na Remiju Gabrića. Ali, koje zaista ukinuo tramvaj 1974. godine?

    –*–

    Ko nam uze želju zvanu tramvaj?

    Prošle su četiri decenije od poslednje vožnje a da ni danas ne znamo

    Subotičani su se od svog tramvaja oprostili 2. aprila 1974. godine uz cveće i suze. Zašto je jedan od simbola grada morao da nestane, samo se nagađalo, ali su tramvajske šine povađene na brzinu i vozila rasprodata u staro gvožđe da se odluka ne bi promenila!

    Na svoju prvu vožnju nezaboravni subotički tramvaj krenuo je 7. septembra 1897. godine, a poslednji put njegovo kloparanje po šinama čulo se 2. aprila 1974.  godine. U međuvremenu, u životu tramvaja, baš kao i njegovih putnika, bilo je uspona i padova, srećnih i tužnih trenutaka, sve do onog najtužnijeg, a to je bio konačni rastanak, za koji mnogi do poslednjeg časa nisu verovali da će se dogoditi.

    Šta je tramvaj značio Subotičanima i zbog čega su toliko dugo ostali vezani za njega, a one koji ga se još uvek sećaju nostalgija nije napustila ni do danas?  Možda je to činjenica da je Subotica bila grad koji je među prvima uveo električni tramvaj, u vreme kada je u Beogradu još uveliko bio na konjsku vuču, a Novi Sad tek sanjao da će ga dobiti 1915. godine?

    Možda zato što su ljudi koji su bili najzaslužniji da se pojavio na našim ulicama upravo na njegovom uvođenju bankrotirali, ali su tramvaj ostavili u amanet pokoljenjima, koja su ga prihvatila kao svoj?

    Bilo kako bilo, subotički tramvaj bio je nezamenljiv u tri perioda: predratnom, uoči Velikog rata, međuratnom i onom posleratnom, nakon još jednog Velikog rata, nazvanog Drugi (svetski rat). Saživeo se sa gradom, i grad sa njime, nisu se mogle zamisliti varoške ulice bez njegove zvonjave ni nedeljni izleti na Palić bez vožnje u otvorenim kolima i povratak posle kupanja i sunčanja u smiraj dana. Bio je pravo narodno vozilo, jer oni koji su to sebi mogli da priušte, uvek su više voleli – sopstveni prevoz!

    Ali, kao i sve o čemu se ne vodi dovoljno računa, i tramvaj je stario i propadao, malo zbog dotrajalosti, više zbog nebrige, a u neko doba pojavila se i konkurencija – prvi autobusi, i to unutar samog tramvajskog preduzeća koje se zvalo SET (Subotički električni tramvaj).

    Eho neostvarenih planova

    Malo je poznato da je Subotica još krajem ‘80-ih godina 19.veka planirala da uvede tramvaj na konjsku vuču, ali tome su se usprotivili pojedini Subotičani, među njima i arhitekta Titus Mačković, koji su videli sveta i znali šta znači električna energija. Da bi bilo struje za tramvaj, morala je da bude izgrađena električna centrala, pa je tako za Božić 1896. godine, zasvetlela i prva električna sijalica u Subotici!

    Posle prvog svetskog rata, trasa tramvaja je promenjena i uvedene su nove – pruga od Željezničke stanice koja je vodila kroz Korzo je skinuta, a ustanovljena su dva glavna pravca, od Malog Bajmoka do Palića, i od centra grada do Aleksandrova.  To je iz više razloga odgovaralo gotovo svim tadašnjim potrebama Subotičana za javnim prevozom, jer se, osim na Palić, najviše išlo na pijacu i hipodrom kod Somborske kapije, na Gradski stadion i u industrijsku zonu u Šandoru.

    U Monografiji „Subotica – Elektrovojvodina 75 godina“, izdatoj 1972. godine, navodi se i podatak da su ‘30-ih godina gotovo sva tramvajska vozila zamenjena novim, čija je trajnost bila garantovana na 70 godina, znači, do početka 21.veka! To je značajno kao podatak, jer u velikoj meri demantuje tvrdnje onih koji su kasnije insistirali na ukidanju tramvaja da su vozila kompletno rashodovana, toliko da, navodno, predstavljaju opasnost za bezbednost putnika!

    Nema sumnje da su nedovoljno održavanje i nebriga prilično skratili vek trajanja tramvajima, ali bilo je u međuvremenu ideja pa i pokušaja da se on osavremeni i razvije.  Sredinom 50-ih godina vozila su poslednji put obnavljana, a razmišljalo se i o tome da trasa prođe Senćanskim putem, tada Marksovim putem, i u prstenu obuhvati i taj deo grada. Ali, pojavili su se i prvi autobusi u redovnom saobraćaju na gradskim linijama, što se odrazilo na broj putnika i prihode od tramvaja.  Najzad, u ‘60-im, kada je Gradsko saobraćajno preduzeće bilo spremno za rekonstrukciju tramvajskog saobraćaja, dogodila se poznata „afera Klebečko“ (pronevera velikog novčanog iznosa) – i planovi su pali u vodu.

    Od tada, pa do ukidanja tramvaja, bilo je samo pitanje vremena.

    Ko je presudio tramvaju?

    Uoči konačne odluke da tramvaj nestane, odigrala se prava drama, sa vremenske distance moglo bi se reći borba dve struje – ona koja je bila da se ukine, i druga koja je bila protiv. Najpre je preovladala ova druga, pa su tadašnji predsednik Opštine Karolj Bagi i direktor GSP-a Remija Gabrić otputovali u Čehoslovačku da preuzmu nova vozila za Suboticu.  Ali, u njihovom odsustvu, došlo je do obrta!

    „Ugovorili smo isporuku i trebalo je da tramvaji krenu za Suboticu, čak sam dobio od Čeha i kristalnu vazu veliku kao ja, a onda nam je stigla poruka iz Subotice: „Vratite se, od tramvaja nema ništa!“, pričao je bivši direktor Remija Gabrić.

    Rezultat je bio da su već kupljeni tramvaji otišli za Osijek, a Subotičanima je konačno saopšteno da će u našem gradu biti izbačeni iz upotrebe! Na pitanje – ko je doneo odluku da se ukine tramvaj, Remija Gabrić ni pre dvadeset godina nije mogao ili nije hteo da imenuje egzekutora:

    „Gradsko saobraćajno preduzeće nije ukinulo tramvaj, to mogu odgovorno da tvrdim. Borili smo se za njega do poslednjeg trenutka. Ja sam proglašen tehnokratom, ostao sam bez posla, sudio sam se godinama.  Kada sam postao direktor, 1963.  godine, preduzeće je loše stajalo, radnici su imali male plate, a onda smo polako popravljali stanje i pre ukidanja tramvaja naši zaposleni su bili najbolje plaćeni u Opštini, a imali smo toliko novca da smo Opštini nudili da platimo pola rekonstrukcije kompletnog tramvajskog saobraćaja, samo nisu prihvatili. Ko je ukinuo tramvaj, možete saznati ako pročitate zapisnike sa zajedničke sednice svih veća grada, tamo sve stoji ko je šta rekao“, ostao je pomalo nedorečen Remija Gabrić.

    Ni član Komisije koja je bila imenovana da odluči o sudbini tramvaja Lazo Budanović, u to vreme direktor „Vojvodina puta“, nije hteo da prizna da su Partija i Komitet zajedno sa Socijalističkim savezom zadali završni udarac tramvaju i da je bilo pritisaka sa te strane:

    „Imali smo problem sa rešavanjem prolaska tamvaja ispod nadvožnjaka, zbog proširenja puta E-5.  Bio je predlog da ga obiđe Marksovim putem, pa se uključi opet prema Paliću negde kod „Elektroremonta“ ili SUP-a, ali nije prihvaćen, jer bi to bilo veliko ulaganje“, objašnjavao je Lazo Budanović tehničke detalje.

    Niko od aktera ovih događaja danas više nije živ, a Subotičani samo mogu da žale zbog nečije upornosti da završi sa tramvajem.  Pogotovo što je u leto 1974. godine došlo do prve velike naftne krize, pa je već pred jesen na brzinu, uz angažovanje zatvorenika, organizovano vađenje šina, dok su vozila rasprodavana budzašto u staro gvožđe – da se neko ne bi dosetio pa da ih vrati u saobraćaj! Tramvaji su naselili vinograde i služili kao vikendice, dok nisu istrunuli, a jedan se zauvek zaustavio u centru grada da nas podseća na vreme koje je nepovratno prošlo…

    Miodrag Radojčin

    http://www.subotickenovine.rs/index/page/lg/sr/id/797

  18. djomla kaže:

     

    pauk:

    Ne razumem zasto da Jene ide u Budimpestu i radi posao koji nije posao gradonacelnika

    Naprimer, mogao je da ode do Budimpešte jedno popodne i popriča sat vremena sa nekoliko ljudi. Čisto da cela stvar dobije na značaju, a i sami investitori uvek vole da popričaju sa prvim čovekom grada, bez obzira na to što im taj prvi čovek neće rešavati dokumentaciju i dozvole.

     

    Kada su dolazili investitori u Slobodnu zonu, uvek su prvo odlazili u Beograd, pa tek onda svraćali u Suboticu gde ih je dočekivao gradonačelnik i direktor PTP-a. Naravno da ljudi iz PTP-a služe da završe sve, ali je gradonačelnik taj koji poželi dobrodošlicu.

     

    Uostalom šta je on to imao pametnije da radi? Da slika na stadionu. Mogao je to po tvojim principima da prepusti resornom sekretaru za sport, nije morao sve medije da vucara sa sobom.

  19. suboticanin kaže:

    Sta je to DS uradio u ovom gradu za 4 godine? Sem sto se iselilo iy grada puno mladih? Jene je 6 meseci gradonacelnik, za to kratko vreme ne moze ni sagledati brljotinu prethodnih. 

  20. Nierika kaže:

    Muka mi je… muka mi je od svih partija u Srbiji za koje su uvek krivi drugi, kao da nikada nisu bili na vlasti i nizasta nisu odgovorni

  21. stormwatch kaže:

    Nalog za ukidanje tramvaja u Subotici dosao je iz usranog novog sada, sto se malo novinari i istrazitelji tog vremena ne pozabave tom cinjenicom. Pravac Banija, tamo se nalaze svi odgovori o mizeriji koja je bila spremljena za Suboticu i Suboticane…od 1940 pa naovamo.

  22. Anonimni kaže:

     

    stormwatch:

    Nalog za ukidanje tramvaja u Subotici dosao je iz usranog novog sada, sto se malo novinari i istrazitelji tog vremena ne pozabave tom cinjenicom. Pravac Banija, tamo se nalaze svi odgovori o mizeriji koja je bila spremljena za Suboticu i Suboticane…od 1940 pa naovamo.

     

     

    Jbt, na čemu si ti ?smiley

  23. Arh2 kaže:

     

    stormwatch:

    Nalog za ukidanje tramvaja u Subotici dosao je iz usranog novog sada, sto se malo novinari i istrazitelji tog vremena ne pozabave tom cinjenicom. Pravac Banija, tamo se nalaze svi odgovori o mizeriji koja je bila spremljena za Suboticu i Suboticane…od 1940 pa naovamo.

     

     

    To je bila politička odluka da se zatru tragovi Austrougarske ,pa tako skoro istovremeno ukinut tramvaj u Novom Sadu ,Dubrovniku i Subotici,znakovito zar ne ?

  24. Nebitno kaže:

    Arh2:

    To je bila politička odluka da se zatru tragovi Austrougarske ,pa tako skoro istovremeno ukinut tramvaj u Novom Sadu ,Dubrovniku i Subotici,znakovito zar ne ?

     

     

    Još jedna "genijalna" ideja ljudi koji se prse ideologijom "stručnost iznad politike" tkzv. politikanata.

    Danas umesto ekološki čistih i tihih tramvaja imamo smrdljive i bučne autobuse koji zagađuju vazduh a vožnja košta mnogo više jer je pogon na naftu skuplji od pogona na el. energiju.

    Stvarno "stručno", nema šta!

  25. stormwatch kaže:

     

    Arh2:

    stormwatch:

    Nalog za ukidanje tramvaja u Subotici dosao je iz usranog novog sada, sto se malo novinari i istrazitelji tog vremena ne pozabave tom cinjenicom. Pravac Banija, tamo se nalaze svi odgovori o mizeriji koja je bila spremljena za Suboticu i Suboticane…od 1940 pa naovamo.

    To je bila politička odluka da se zatru tragovi Austrougarske ,pa tako skoro istovremeno ukinut tramvaj u Novom Sadu ,Dubrovniku i Subotici,znakovito zar ne ?

     

     

    Zasto onda tramvaj nije ukinut u Zagrebu i Osijeku, da li bi mogli dobiti to objasnjenje? Kao neko ko je jako dobro upoznao novosadskim mentalitetom tokom godina saradnje a i zivota u istom, ja mogu samo da potvrdim ono sto sam stotinama puta napisao….novi sad je ukorovio Suboticu, grad koji je pre nasilnog ulaska u Kraljevinu bila veliki centar, cvoriste puteva, znanja, trgovine i prosperitata – a novi sad samo marginalizovana selendretina (kakva je u dusi u vek i ostala i ne moze se to nikada promeniti na bilo koji nacin ni za sledecih 1000 godina) kojoj nije odgovaralo da se nalazi izmedju dva velika grada, u to vreme Bg i Subotice…a kako je tadasnja selendretina dobila naziv i glavnog grada jedne regije, eto sanse za krojenje sudbine pravih velegradova…rezultate vidite i danas….

  26. freelancer kaže:

    Hm… stormwatch… Ovaj put se moram složiti sa tobom… neposredno pre izbijanja WWI, Subotica je po veličini, broju stanovnika, ekonomskoj razvijenosti, kulturi i da ne nabrajam bila VEĆA od Beograda, dok je Novi Sad bio geografski podatak i flekica na geografskoj karti… Ali… poenta je u vremenskoj odrednici BILA… Od "prisajedinjenja" (čitaj: srpske okupacije) Vojvodine 1918. na ovamo, stvari se bitno menjaju. Novi Sad postaje admin-centar pa samim tim i mesto odakle se "kroji kapa" ostatku Vojvodine (ili onome što je od nje ostalo). Kakva je razlika izmedju Beograda i Novog Sada, osim u fizičkoj veličini? Nakon onog "poslednjeg juriša" devedesetih, kada je počeo nekontrolisano da se širi, Novi Sad je postao veća septička rupa od Beograda…

  27. stormwatch kaže:

     

    freelancer:

    Hm… stormwatch… Ovaj put se moram složiti sa tobom… neposredno pre izbijanja WWI, Subotica je po veličini, broju stanovnika, ekonomskoj razvijenosti, kulturi i da ne nabrajam bila VEĆA od Beograda, dok je Novi Sad bio geografski podatak i flekica na geografskoj karti… Ali… poenta je u vremenskoj odrednici BILA… Od "prisajedinjenja" (čitaj: srpske okupacije) Vojvodine 1918. na ovamo, stvari se bitno menjaju. Novi Sad postaje admin-centar pa samim tim i mesto odakle se "kroji kapa" ostatku Vojvodine (ili onome što je od nje ostalo). Kakva je razlika izmedju Beograda i Novog Sada, osim u fizičkoj veličini? Nakon onog "poslednjeg juriša" devedesetih, kada je počeo nekontrolisano da se širi, Novi Sad je postao veća septička rupa od Beograda…

     

     

    E moj freelancer, da si razuman i realan covek uvek bi se slagao sa mnom laugh, a tek jos da imas nekog iskustva u trgovini i generalno radu sa beogradjanima i novosadjanima, i to visegodisnjeg iskustva braca moj, video bi kakvi su to maheri za prevare, majmunarije i lazi i kako oni vide svet, ne samo Srbiju nego ceo svet u kome postoji samo Bg i Ns, a ovo ostalo je vukoje…. a tuzna istina je da su Bg i Ns i dalje vukojebine i kada se zajedno spoje i porede sa Suboticom i dan danas takvom kakva jeste, posto ni jedan ni drugi grad nikada nisu bili gradski gradovi, niti im je mentalitet bio gradski….e, da si radio malo sa Bg i Ns bagrom video bi kako se kod bg ns bagre oduzimaju poslovi ako ti dobro krene. Ja znam gomile ljudi iz Subotice koji su odma 2000. napravili istu glupu gresku kao i ja, pa su umesto da se okrenu i odu na zapad krenuli pre 14 godina da rade u Ns i Bg….NAJGORA MOGUCA GRESKA IKADA! Mene je mafija izbacila iz Novog Sada 2002. i generalno hvala im….posle toga sam par godina izgubio uludo u sivoj poluorijentalnoj selendretini zvanoj Bg u kojoj zive najpametniji ljudi na svetu, samo sto im grad izgleda kao da su pale tri atomske bombe na njega, pa ne znas gde da krenes od od djubreta, neukusa, nekulture, lose gradnje, seljastva, lazne gradjanstine i naravno gomile prica o tome kako je isti najbolji grad na svetu, i kako takvog nema nigde….zao mi je onog jednog promila pravih starih Beogradjana, t.j. fine, ugladjene, realne i obrazovane gospode koji su osudjeni da zive u hronicnom primitivizmu tog "grada" CUT THE CRAP!!!! No da nastavim, nasi Suboticani ma gde da su otisli u Bg ili Ns uvek su bili daleko bolji u onom sto su radili od ovih "velegradjana", a takvi kod takvih kompleksasa iz satelitskih gradova jako lose prolaze jer Bg i Ns ne mogu shvatiti da oni nesto ne rade najbolje…ja takve lenosti, neodgovornosti i nestrucnosti kao kod opasnih momaka i djevojaka iz Ns i Bg ne videh nigde u zivotu….a svugde ih ima i svugde mute njihovu bljutavu vodicu da bi sto dublje izgledala dok su ostali koji ne vicu i ne busaju se uvek marginalizovani, no brate toga na ZAPADU NEMA, je na ZAPADU boli poslodavca kurac krasni sto ti dolazis iz Bg ili Ns…ni ne znaju sta je to a to ove kompleksase jako vredja laugh. Jedini veci gradovi u Srbiji koji su izvori pravih, istinskih talenata su Subotica i Nis, gradovi previse marginalizovani u odnosu na fake talente iz gorepomenutih satelitsko sindikalnih selendri.

  28. Arh2 kaže:

    I nije Maglai ukinuo subotički tramvaj već Karolj Bagi ,političar-komunista iz Banata koji je sa zadatkom došao u Suboticu poput ovih koji jos i danas uništavaju Suboticu…

  29. Miki kaže:

    Kmeeeeeee Kmeeeeeee ovce jedne demokratske 😀

  30. Lenin kaže:

    @stormwatch
    Да будемо реални:ко то виси по фул деј пред компом?

  31. stormwatch kaže:

     

    Lenin:

    @stormwatch
    Да будемо реални:ко то виси по фул деј пред компом?

     

     

    Ja koliko znam pre 22h se ne dolazi sa rada u polju, ti si mi neki jako moderan paor, ili ipak nosis laptop na njivu?

  32. Pravdoljub..... kaže:

    Demokrate lopovska ekipa !!!!!!!!!!! stormwatch pismen ali covek koji nezna pola od onoga sta pise..

     

  33. stormwatch kaže:

     

    Pravdoljub…..:

    Demokrate lopovska ekipa !!!!!!!!!!! stormwatch pismen ali covek koji nezna pola od onoga sta pise..

     

     

    Kako mislite da ne znam pola gospodine nepravdoljube? Objasnite mi tu vasu polovicnu misao?

OSTAVITE KOMENTAR