Nikola Pajić iz Sombora u februaru je imenovan za v. d. direktora subotičkog “Dimničara”, a nedavno i na čelno mesto u somborsko JKP “Čistoća”, prenosi "Alo"!
– Ako je tačno da ista osoba u dva grada obavlja funkcije v. d. direktora JKP to je, po mom mišljenju skandalozno i Gradska skupština će se na prvoj narednoj sednici pozabaviti ovim pitanjem. Prilikom predloga i imenovanja v. d. direktora JKP u februaru, poštovali smo koalicioni sporazum i nismo se puno upuštali u pojedinosti i razloge predloga članica naše koalicije – kaže predsednik Gradske Skupštine Ilija Maravić.
V. d. direktora “Dimničara” Nikola Pajić izjavljuje da je “sticajem okolnosti” u Somboru nedavno izabran za v. d. direktora i pre nego što je u Subotici razrešen funkcije.
– Sve je bilo iznenada. Nisam imao vremena da razmišljam i prihvatio sam ponudu odbornika Sombora. O tome sam obavestio Subotičane i očekujem da me uskoro razreše funkcije rukovodioca u “Dimničaru” – kaže Pajić.
On napominje da je do imenovanja za v. d. direktora u Subotici bio rukovodilac u somborskoj “Čistoći”, ali je “radno mesto stavio u mirovanje”.
– Putne troškove za dolazak u Suboticu na posao ne naplaćujem od 20 juna, a u “Dimničaru” sam za ovih nekoliko meseci rešio brojne probleme – dodaje Pajić.
Razloge zbog čega je subotički SPO, kao članica vladajuće koalicije kojoj je pripalo ovo JKP, za v. d. direktora predložilo člana iz Sombora, a ne Subotice, juče nismo uspeli saznati.
ALO
KOMENTARI
OSTAVITE KOMENTAR
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali.
Sta kaze momak "sticajem okolnosti" je izabran i u Somboru? Ovaj je parazit kakvog svet nije video.
Može, ali samo ako je u saglasnosti sa „koalicionim sporazumom“
Zar mi i Sombora moramo uvoziti ljude? Nemamo u Subotici strucnjake?
"…u “Dimničaru” sam za ovih nekoliko meseci rešio brojne probleme – dodaje Pajić."
Gospodin v.d. je građanima i privredi koji NEMAJU odžake ili ih NE KORISTE ili ih odžačari NE ČISTE i NE KONTROLIŠU poslao OPOMENU PRED UTUŽENJE za dug koji NE POSTOJI jer usluga čišćenja i kontrole NIJE IZVRŠENA!
PROTIVPRAVNA naplata NEOSNOVANOG potraživanja smatra PREVAROM, IZNUDOM, ZLOUPOTREBOM POVERENJA i ZLOUPOTREBE POLOŽAJA ODGOVORNOG LICA a sve su to krivična dela propisana Krivičnim zakonikom.
Ne znam koje je to probleme dotični rešio ali to što je uradio je OGROMAN problem.
Da li je Maglai kao gradonacelnik Subotice koji sklapa koalicione sporazume i odobrava imenovanja direktora odgovoran barem malo? Svi znamo da mu se u januaru jako klimala stolica i da je morao da ucvrsti svoj koalicioni potencijal. Ocito je ta njegova zelja uzrokovala ovakav kadar u Subotici sa kojim ocito ima problema.
Bolje ovako nego kao do sada jedno mesto a tri direktora .Ovako jedan pa za sve pa kad nevalja a mi njega pa za mu a.
Njegovim odlaskom, mnogo ce izgubiti nas " Dimnjacar " i građani Subotice, posebno ono sto imaju odzžake. neka mu je sretan put i da se vise ne vraca u Suboticu. Van pameti su bili svi koji su ga i postavljali na ovu funkciju.
Koji ste vi likovi… Predsednik Skupštine i Gradonačelnik ne znaju ko su im direktori? Kako će onda da ocenjuju njihov rad i da ih smenjuju? Stvarno ste smešni!
Hahahahahaaaa.. pazi mu ruke… Bože, pa oni su svi Vučićevi klonovi.. ".. ako mene pitate.."
S**em ti se na politiku i političare!!!
Bruka od društvene zajednice u kojoj živimo. Sramota me je i što živim u ovakvoj nakaznoj državi!
Mene je sramota njihove sramote!
Sve sami ocilaši!
Ako su ovakvi u izlogu, sta im je u radnji ? Maglaieva bolesna potreba da ostane na vlasti po svaku cenu dovela je do najgorih kadrovskih resenja ikada u Subotici. Po tome cemo ga pamtiti. Svakog dana ispadne neka sramota iz Gracke nam kuce. Jos samo fali da umesto Maglaia dodje Gojko pa da ugasimo svetlo. Dokle cemo jos da propadamo ?
Ne "brinite". Tu je Gojko. U pozadini. Ne valja se biti u prvom planu.
Ocenjuje njihov rad? U javnim kucama musterije ocenjuju rad a u javnim sluzbama niko. Maglai i Gojko u paketu su najveca sramota za Suboticu. Napisao bih neke teze reci ali ce me cenzurisati.
A što malo ne pišete o dve kontraverzne radnice koje su došle na mesto sekretarica krajem 2012. Zna se šta su dale i kome da dobiju radno mesto!
Verujem da ce mo nekako preboleti i ovaj " gubitak. iskusnog kadra.
A što Vi ne napišete imena tih radnica i imena onih kojima su dale to što su dale?
IMENOM I PREZIMENOM!
Možda čuvate SVOJE radno mesto tj. svoje DUPE. Ako je to razlog, onda je u pitanju licemerje zbog koga ovo društvo propada. Ako nije, ne znam šta Vas sprečava da javno istupite.
šta i kome?
Zna se koga je Nemanja Simović, do juče žuti a danas sns zaposlio u tom dimnjičaru. Jednoj je muž advokat a drugoj je muž direktor u turistikoj agenciji SU-trans. A ova druga je baš miljenica, maza! Katastrofa
dobro, to je odgovor na kome, nisi odgovorio na šta.
IMENOM I PREZIMENOM: Jednoj je muž advokat a drugoj je muž direktor u turistikoj agenciji SU-trans.
Javnost POJMA NEMA o kome govorite.
Na sajtu Sutrans NEMA nijednog podatka o menadžmentu preduzeća što je ne samo neprofesionalno i neposlovno nego i SUMNJIVO! Šta to JAVNO preduzeće krije od javnosti?
Iz drugih izvora sa neta postoji dva podatka o direktoru Sutrans ali ne i direktoru turističke agenecije (ako ga ima):
Aleksandar Aleksić i Tibor Fazekaš
Podatak da je direktor preduzeća Aleksandar Aleksić nalazi se u registru Agencije za privredne registre.
Podatak da je direktor preduzeća Tibor Fazekaš nalazi se na ZVANIČNOM sajtu Nacionalne asocijacije turističkih agencija (YUTA):
http://www.yuta.rs/sr/yuta/member.asp?id=442
Za taj podatak na tom sajtu eksplicitno (crvenim slovima!) piše:
NAPOMENA: Za tačnost podataka odgovara isključivo SUBOTICA TRANS.
Ukoliko je direktor Aleksandar Aleksić onda je podatak na sajtu YUTA NETAČAN tj. LAŽAN I jasno je ko treba da ODGOVARA za to. Lepo piše Sutrans!
Što se Vaših "podataka" tiče, ili smo svi ćoravi ili smo svi ludi ili Vi niste napisali ono što je jedino relevantno – imena i prezimena.
@ nebitno
"Na sajtu Sutrans NEMA nijednog podatka o menadžmentu preduzeća što je ne samo neprofesionalno i neposlovno nego i SUMNJIVO! Šta to JAVNO preduzeće krije od javnosti?"
Gospodin Tibor Fazekaš je bivši direktor a Aleksandar Aleksić je novi direktor. Uz dužno poštovanje obojici, oni nisu deo ove priče! To su ipak ozbiljni ljudi.
Slažem se sa vama "nebitno" da se nešto krije od javnosti ali će verovatno preduzeće SU-TRANS otkloniti ove nedostatke na svom sajtu i dodati ta dva bezimena direktora u TURISTIČKOJ AGENCIJI.
Itekako su deo "priče" i to jedne velike i ozbiljne!
To preduzeće je NERENTABILNO i kao takvo predstavlja EKONOMSKI TERET i razlog za PROPAST ekonomskog stanja celokupnog društva.
Ima DOTRAJALE i često tehnički NEISPRAVNE autobuse. Opština ga ŠTITI kao belog medveda. Iz tog razloga ODBIJA da odobri privatni autobuski prevoz, privatnim taksistima PREDUZETNICIMA NEZAKONITO propisuje minimalne cene prevoza, prema putnicima se ponašaju bahato i bezobrazno (ili ih ostave na stanici ili neće da stanu da putnici izašli)… Hoćete još??? Mislim da je već pobrojano dovoljno SKANDALOZNO!
I pored svih NEZAKONITIH radnji kojim se štiti to PROPALO preduzeće koje je poslovno i ideološki ostalo u KOMUNIZMU ono i dalje pravi OGROMNE GUBITKE koji se nadomeštaju iz džepova GRAĐANA!
Ja, kao građanin NE ŽELIM, NEĆU I ODBIJAM da putujem srmdljivim, raspadnutom i ragavim autobusima kojim upravljaju bezobrazni vozači i kondukteri i sve to po BEZOBRAZNO visokoj ceni. ODBIJAM da mi kondukter(ka) na liniji 6, pošto "nema sitno" da mi vrati kusur od 1.000 dinara(!), bezobrazno i odvratno se ponašajući kaže "izađi na sledećoj stanici jer nećeš da platiš" i da me ostavi u sred vukoje*ine jer ne zna propise a što i da zna kad joj se može jednako kao i svima u toj firmi!
I Tibor Fazekaš i Aleksandar Aleksič i svaki Kurta i Murta koji to DOZVOLJAVA postaje SAUČESNIK u takvim radnjama.
Ne znam na osnovu čega Vi "odborniče" navodite: "Uz dužno poštovanje obojici, oni nisu deo ove priče! To su ipak ozbiljni ljudi."
Možda na osnovu toga ŠTO STE I VI KAO ODBORNIK NA BUDŽETU a poznato je da vrana vrani oči ne vadi! Čime biste se bavili, kako biste za život zaradili da niste odbornik i da Vas ne plaćaju iz iste kase kao i JP Suboticatrans koga vode "ozbiljni" ljudi koje branite i kojima još ukazujete DUŽNO POŠTOVANJE? Da znate nešto da radite, ne biste bili odbornik već radnik, preduzetnik, privrednik… Stvarali biste umesto što trošite iz BUDŽETA, svi vi zajedno radeći pravite GUBITKE koje pokrivate opet iz BUDŽETA.
Dokle? Pitam, dokle?!?
Da izvinete, se*em se na sve "ozbiljne" ljude prema kojima neko ima "dužno poštovanje"
Fuj!
@ nebitno
Nebitno, ovo sad postaje veoma što pišete Bitno! Stoga Vas molim da kada ovako Bitno elaborirate samo promenite pseudonim iz ne-bitno u Bitno.
Moje lično poštovanje prema Tiboru Fazekašu je samo iz tog razloga što je godinama uspeo da tu firmu kako tako održava! I to je tačno da ona propada odnosno da je već propala. Izgubio je i on malo kompas. Krivim ga samo što je dozvolio da svaki direktorčić dobije službeno vozilo i da se vozikaju gde god požele a da to nikom ne moraju da pravdaju!
Za Aleksandra Aleksića ne mogu za sada ništa loše da kažem, jer je čovek odnedavno na funkciji i vreme će pokazati koje korake će dalje preduzeti. Eto jedna dobra stvar je što je tim "DIREKTORČIĆIMA" skresao plate sa 100000 na 70000 a onima sa 80000 na 55000 dinara.
I molim te bez vulgarnih i emotivnih scena. Hvala
propisivanje minimalnih cena taksistima jeste, po mom mišljenju, loše ali nije nezakonito:
zakon o prevozu u drumskom saobraćaju, član 36, stav 4:
"Opština, grad i grad Beograd svojom odlukom uređuju posebne uslove koje treba da ispuni prevoznik, karakteristike i obeležja taksi vozila i način obavljanja taksi prevoza koji nisu definisani ovim zakonom. Opština, grad i grad Beograd svojom odlukom utvrđuju i usklađuju ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife po kojoj se auto-taksi prevoz mora obavljati na njenoj teritoriji."
Član 8. istog zakon propisuje:
"Javni prevoz putnika i stvari može se obavljati kao linijski i vanlinijski i auto-taksi prevoz"
Dakle, zakon propisuje da se javni prevoz putnika MOŽE obavljati i taksi vozilom. Međutim, taksi vožnja nije javni prevoz nego privatni. Dakle, neshvatljivo je zašto grad/opština uopšte propisuje cene za privatnu uslugu. Taksi prevoz nije javni jer ga obavljaju privatna lica, koja sama finansiraju troškove pružanja usluga i primaju prihode od vožnje. S druge strane, ljudi koji se voze taksijem to rade za svoj račun i iz svojih potreba. Tu se teško vidi ikakav javni interes.
Kada se cene ne formiraju na tržištu, tj. kada na njih utiče vlada ili lokalna vlast, oni ometaju sposobnost nevidljive ruke da koordinira milionima domaćinstava i preduzeća koja čine privredu. Ovo je u krajnju ruku i objašnjenje neuspeha centralnih planera, tačnije komunizma. U komunističkim privredama, cene se nisu određivale na tržištu već su ih diktirali centralni planeri. Njima su nedostajale informacije koje se reflektuju kroz cene kada se cene slobodno formiraju dejstvom tržišnih snaga. Centralni planeri su pretrpeli neuspeh jer su pokušavali da vode ekonomiju držeći jednu ruku vezanu iza leđa – nevidljivu ruku tržišta (Mankju, 2007: 10).
Sa tim u vezi je podatak da npr. Novi Sad nema takvu odluku. Subotica je, eto, opet među prvima odlučila da zagorča život privredi a olakša javnom sektoru.
Više o ovome:
http://bobanstojanovic.blogspot.com/2012/03/univerzitet-u-beogradu-fakultet.html
vidi, ti si, napadajući sadašnjeg i bivšeg direktora sutransa, napisao:
"Opština ga ŠTITI kao belog medveda. Iz tog razloga ODBIJA da odobri privatni autobuski prevoz, privatnim taksistima PREDUZETNICIMA NEZAKONITO propisuje minimalne cene prevoza …".
prenosim u celosti stav 4 člana 36 zakona o drumskom saobraćaju:
"Opština, grad i grad Beograd svojom odlukom uređuju posebne uslove koje treba da ispuni prevoznik, karakteristike i obeležja taksi vozila i način obavljanja taksi prevoza koji nisu definisani ovim zakonom. Opština, grad i grad Beograd svojom odlukom utvrđuju i usklađuju ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife po kojoj se auto-taksi prevoz mora obavljati na njenoj teritoriji."
dakle, nije nezakonito. logika mešanja u odnos privatnog preduzetnika i njegovog putnika može biti za raspravu ali po sadašnjem zakonu minimalna cena nije nezakonita. takođe, nije tačno da novi sad nema minimalnu cenu.
član 30, stav 2, odluka o auto taksi prevozu putnika skupštine garda novog sada:
"Ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife po kojoj mora da se obavlja taksi-prevoz na teritoriji Grada Novog Sada aktom utvrđuje Gradsko veće Grada Novog Sada.
Na ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife, prevoznici ne mogu da daju popust. "