Izvorska u završnoj fazi

Kolovoz u Izvorskoj ulici je spreman za otvaranje. Asfaltiranje je završeno pa je i veći deo ulice dobio horinzontalnu signalizaciju.  Montirana su i označena dva potpuno nova autobuska stajališta na suprotnim stranama ulice, dok su postojeći trotoari presvučeni novim asfaltom.

 

U razgovoru sa direktorom Direkcije za izgradnju grada, Josipom Kovačem Strikom, saznajemo da će uskoro biti završena kopletna investicija i da je još ostalo da se poploča parking. Pored parkinga, preostalo je da se uradi zelenilo ali i da se uredi nova pešačka staza uz parking pored bolnice.

 

Novo – traka za skretanje u levo na Beogradski put

Autobusko stajalište preko puta bolnice i sveže asfaltiran trotoar

Sa druge strane, izmešteno autobusko stajalište

Čeka se popločanje

Trotoar i parking pored bolnice

Ulica je za bicikliste i pešake uveliko u upotrebi

Neophodno sređivanje



KOMENTARI

  1. nsabi kaže:

    Samo me interesuje kako su zamislili da ljudi parkiraju. Smanjili su parking za 70% , biće interesantno kad se zagužva!

  2. Bivsi kaže:

    Kolika je duzina dela sa 4 trake?

  3. mesab kaže:

    Sve čestitke investitoru i izvodjaču radova. Kad se sve finalizuje biće to lepo, funkcionalno i od velike koristi za gradjane Subotice u prvom redu one koji su posetioci gradske bolnice, a naravno i ostale prolaznike i stanovnike tog dela grada. 🙂

  4. djomla kaže:

    Bivsi:

    Kolika je duzina dela sa 4 trake?

    Ne postoji deo sa četiri trake već sa tri i to samo u prvom delu ulice, do ulaza u bolnicu.

    Samo me interesuje kako su zamislili da ljudi parkiraju. Smanjili su parking za 70% , biće interesantno kad se zagužva!

    Baš je u tome i poenta, da se ne zagužva posebno ispred samog ulaza u bolnicu pa su uklonjena parking mesta, autobuska stanica a ubačena je traka za skretanje u levo i u bolnicu. Parking je izgrađen u produžetku.

  5. Sugradjanin kaže:

    SAd bi trebao grad ili bolnica da odrzava te trotoare i parkinge, pa i onaj trotoar gde je sada privremeni ulaz, to je ruglo i niko nevodi brigu o tome.

  6. freelancer kaže:

    Za razliku od nekih drugih projekata, mislim da ovaj treba pohvaliti i oceniti visokom ocenom. U pitanju je, pre svega, projekat. Očigledno da je neko razmišljao glavom. Izlazak iz bolnice i uključenje na beogradski put je bilo prvo usko grlo. Rešeno. Traka za skretanje levo će bitno ubrzati frekvenciju saobraćaja. Drugo usko grlo, skretanje u bolnicu, takodje u mnogome olakšava, tj. sprečava zagušenje u ranijim slučajevima, kada neko skreće u bolnicu, a iza njega se stvori kolona vozila, ponekad i do beogradskog puta. Rešeno. Realno, u nastavku i nisu potrebne četiri trake, jer frekvencija dalje ka KTC-u nije tolika da to zahteva. Čak i sa stanovišta proračuna razvoja saobraćaja u budućnosti, ovaj kapacitet je sasvim dovoljan, jer se može očekivati stagnacija nivoa saobraćaja na ovom nivou, čak možda i opadanje, obzirom na ekonomske i druge uslove u narednoj dekadi. 
    Što se parking mesta tiče, ima ga. Primedba „ňsabi“, mislim, nije sasvim umesna. Jer, to što se nekome neće dopasti, što neće moći parkirati automobil ispred samog ulaza u bolnicu nije gradski već lični problem. Izvolite, proteglite malo noge. Nije mnogo. Od 50 do 100 m.
    Eventualni problem (u perspektivi), može da nastane u Bajnatskoj ulici. Svojevremeno, vozeći suprugu na posao (u bolnicu) praktikovao sam iz Bajnatske se uključiti levo, ka saobraćajnoj policiji pa u Izvorsku, jer je tako jednostavnije preseći beogradski put. Medjutim, ukoliko u susret, od beogradskog puta, naidje kolona vozila (semafor), skretanje u levo automatski stvara kolonu iza ledja, jer se saobraćaj odvija samo u dve trake. Eto zadatka za urbaniste za naredni period.
    Odličan posao.

  7. Anonimni kaže:

    manje parking mesta , biće zabavno…lepo izmislili…

  8. shtrokavi kaže:

    nema manje parking mesta ljudi… vi ili ste slepi ili ne citate…nema manjka parking mesta.

  9. Ivica kaže:

    Meni baš nisu jasni komentari vezani za parking mesta…Gde se tačno navodi informacija da će mesta biti manje nego ranije?

    Do sada smo imali nekoliko mesta pored gl. ulaza i prekoputa njega celom dužinom…Ono dalje nisu bila parking mesta već blato i ugažen travnjak…Sada su uklonjena ova mesta oko gl. ulaza radi proširenja saobraćajnice, odnosno dodavanja traka za prestrojavanje, čime je rešen problem ulaska/izlaska iz bolnice…Nešto dalje od gl. ulaza se uređuju nova mesta kojih do sada nije ni bilo, a takođe i trotoar kojeg do sada nije bilo…trebaće par desetine metara šetnje više nego do sada, ali ćete to moći lepo i kulturno trotoarom, dok ste do sada morali da pazite da vas neko ne pokupi na kolovozu…

    Sve pohvale za projekat…Ja samo i dalje apelujem (mada je možda rano za to, pošto još nije sve završeno) da se duž ostrva postavi ili metalna ili živa ograda, jer poznavajući naše običaje, neće se prelaziti kolovoz preko pešačkog, već upravo preko ovog ostrva čime će ubrzo zelenilo biti uništeno… 

  10. djomla kaže:

    I po meni tamo treba da se stavi metalna ograda, jer je to jedini način da se spreči pretčavanje u ulici koja ima veliku gužvu, a to će se neminovno desiti.

  11. Pajo kaže:

    Ma dajte vec otvorite ulicu stalno moran svaki dan da obilazim i da se vucem sporednim ulicama!!!!!!!!
     

  12. Pajo kaže:

    Fuseraj do bola sad lupate asvalt da postavnjate slivnike!!!!!!!!!!!!

  13. JOVO kaže:

    I neko je vec upao u sahtu na koju su zaboravili postaviti poklopac!!!! Pred kafanom Tocak!!!!!!!!!!!!!! Nisu ukrali poklopac jer ni prsten gvozdeni nije stavljen u beton!!!!!!!!!

Ostavite komentar za djomla Otkaži komentar

39 + = 42

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 6 + 8 ?
Please leave these two fields as-is: