Kad ako ne sad?

Uskoro će godina od kako ništa nije isto. Pravila su se promenila toliko da su ponekad sasvim apsurdna i naopaka. Dok bi ulazak čoveka s maskom u prodavnicu ili banku donedavno izazvao opštu pometnju, sad samo tako može…Kad god nam je bilo teško, nevolja nas je zbližavala i tako je bivalo lakše. Sada ni tu mogućnost nemamo… Dovijali smo se kako da decu sklonimo od telefona i računara, sada se uglavnom samo tako druži, uči, kupuje…Porasla je prodaja mašinica za šišanje, frizeri kažu da posla nema kao pre.

Ipak, uvek ima nešto što ide. U estetskoj hirurgiji posao cveta. Onih deset odsto građana kojima preostane nešto mimo potrošačke korpe imaju idealne okolnosti za željene korekcije. Rade se svi delovi tela, a za lice i usne je idealno vreme. Baš kao i za zubara, što su neki i marketinški lepo iskoristili.



KOMENTARI

  1. PP kaže:

    Guše nas glupim i agresivnim reklamama, ali ovo je pogodak u centar. Reklama godine!

  2. zubo kaže:

    Sad su im dobri ‘naši zubi’ ? Dok su bili vikend-putujući zubari koji su trgovali sa zubnim inplantatima i zubarskim opremama ,vršili usluge estetske hirurgije po inostranstvu bez paćanje poreza ovakve reklame nisu postojali. Kovid čini svoje pa su se zubari vratili svojoj ‘bazi’ koja ih je školovala od novaca srbijanskih poreznih obveznika…

OSTAVITE KOMENTAR