Kada će proraditi kamere za praćenje prekoračenja brzine

Do kraja maja sistem saobraćajnih kamera koje beleže prekoračenje brzine u Subotici biće pušten u funkciju, a prelaznog perioda bez slanja kazni na kućnu adresu – neće biti. Do tada traju podešavanja sistema, što su mnogi vozači već primetili, dok će tačan datum pokretanja sistema biti blagovremeno najavljen.

Kada vozilom prođete pored njih, možete primetiti neko crveno svetlo iz njih. Stoga se mnogi Subotičani kada to vide pitaju jesu li zapravo načinili saobraćajni prekršaj. Možda i jesu, ali kaznu za to još neće dobiti. Sistem saobraćajnih kamera za detekciju prekoračenja brzine i prepoznavanje tablica tokom vožnje jeste uspostavljen, ali su u toku njegova podešavanja i probni period rada.

„Trinaest radar kamera na 11 lokacija je već postavljeno. Naravno, one, kako ste rekli, „trepću“ i „blicaju“ iz prostog razloga što se usklađuje njihova, da kažemo, visina, da li treba da se pomere na gore ili na dole, da li treba levo ili desno da bi što adekvatnije sankcionisali prestupe u saobraćaju “- kaže gradski sekretar za energetiku i saobraćaj Radoslav Vukelić.

Po slovu ugovora, ceo sistem treba da bude u funkciji do kraja maja, a o tačnom datumu svi vozači će biti unapred obavešteni, nekoliko dana pre starta, kako ne bi bilo iznenađenja. Bankarskim rečnikom rečeno, „grejs perioda“ neće biti.

„Koliko znamo, primena će krenuti od momenta kada se najavi i biće u punom, da kažem, kapacitetu, bez tog nekog „grejs perioda“. Ali već sada, kao što ste rekli, pošto kamere „žive“, odnosno „trepću“ i podešavaju se, građani, vidim, imaju određenu dozu svesti i već su drugačiji u ponašanju u saobraćaju“- dodaje Vukelić.

Pored saobraćajnih, u Subotici je postavljen i čitav niz drugih kamera na brojnim javnim mestima, odnosno na ulazima u grad i okolna naselja, a sve u cilju povećanja opšte bezbednosti građana Subotice.

 

RTV



KOMENTARI

  1. Mozakss kaže:

    Hoce li se kaznjavati i policijska vozila koja voze po gradskim ulicama preko dozvoljene brzine ,pune,linije kad preticu druga vozila ,koriste mobilni u toku voznje,a nemaju u tom momentu upaljena rotaciona svetla i zvucne signalne uredjaje?

  2. Zoran kaže:

    Ko je Radosav?

  3. Caru carevo kaže:

    Ja se sada osećam previše bezbednim. Ne valja ni to.

  4. Dr kaže:

    Najvise se isplati ne voziti auto. Pa kome ce onda naplacivati kazne? Govnarija

  5. Pitam se kaže:

    Ko je vlasnik firme za prodaju i montazu istih? I koliko su kostale?

  6. X-MEN kaže:

    Dr*
    Voziš po propisima i bude sve ok .

  7. dule kaže:

    @Dr
    Kako znaš u inostranstvu da se ponasaš u skladu sa propisima a ovde ti je to govnarija.

  8. Trovach kaže:

    @Dr…Postovanje propisa nije neciji hir, vec tako stitimo i sebe i druge ucesnike u saobracaju. Trudim se da postujem propise, ali nisam savrsen i ako pogresim sasvim je opravdano da budem kaznjen. Voznja pod dejstvom alkohola, prebrza i nasilnicka voznja, telefoniranje tokom voznje i nepropisno parkiranje nisu slucajni prekrsaji i trebalo bi ih najostrije kaznjavati. Savim druga stvar je neopreznost (ne opravdavam, ali se desava), ili kada danju zaboravis upaliti svetla, vezati pojas i slicno. Tu kazne mogu biti blaze, ili cak samo opomena.

  9. Chaki kaže:

    Pitajte gradske vlasti u Subotici kada će po propisu obeležiti saobračajnicu po celoj trasi Teslinove ulice u Subotici ? Naime nigde kod raskrsnica sa sporednim putevime nema propisno obeleženih pešačkih propisa za pešake .Pešaci ne mogu propisno da pređu na drugu stranu te ulice pa su primorane da rizikuju svoje živote od bahatih i nekulturnih vozaća dok o izloženosti dece da stradaju da i ne govorimo. Jer ako gledamo zakon o saobračaju na tom delu saobračajnice-Tesline ulice očito da je ta ulica u ,sivoj ,zoni i ne predviđa ni minimalne sigurnosne uslove za pešake a ni za vozila koji se kreću tom deonicom. Očito da teba još više saobračajnih udesa i bož sačuvaj ljudskih žrtava među pešacima i decom koji pohađaju škole blizu te ulice da bi nadležni primetili svoj propust i obezbedili svim građanima sigurnosne uslove kretanja na toj deonice puta jer se radi o sigurnosnom pitanju za građane. I dok nadležni to ne urade po zakonu o saobračaju ovo pitanje postoje otvoreno sa svojim posledicama. Ako o napisanom ne verujete prošetajte tom deonicom javnog saobračaja te posle toga treba da vam bude sve jasno.

  10. Bog je ljut kaže:

    Ma nek se ebu svi politčari i stručnjaci!
    Putevi i ulice nisu bezbedni zbog rupa i neobeležavanja za saobraćaj mada svi mi plaćamo održavanje za iste ali ove hijene sve ukradu!
    To je protivzakonito i protivustavno i još uvek niko ne leži u Mitrovici zbog toga!
    SKANDAL!!!

  11. X-MEN kaže:

    Bog je ljut*
    A što to ovde pišeš , što javno ne pitaš, ne izneseš u medije…?

  12. simo kaže:

    Zakrpite puteve i prosirite ih da se dva automobila mogu mimoici. U gradu asfaltirajte jos najmanje 100 kilometara puteve. Postavite znakove gde treba, neka budu reflektujuci i da jedan znak ne zakljanja drugi ili znak da ne zaklanja semafor. Uskladite semafore. Znakovi moraju da budu razumni za sve ucesnike, a ne da stoji znak zabrane skretanja u ulicu, a dole da pise „za kamione“ jer to stranci ne razumeju, a govorite kako je Subotica turisticki grad. Treba da stoji nacrtan kamion. Horizontalna signalizacija skoro da i ne postoji. Uklonite rastinje na raskrisnicama zbog kojih raskrsnice nisu pregledne. Zabranite utovar i istovar robe tako sto kamion stane na sred puta. Prostor za utovar i istovar robe treba da obezbedi lokal. Napravite najmanje 100 kilometara biciklistickih staza. Napravite parking za jos 500 automobila i zabranite dalju visespratnu gradnju u centru grada kako bi se smanjile saobracajne guzve. Tako se brine o gradjanima i saobracaju, a ne kazne, kazne, kazne. Tek kada grad-drzava ispuni svoje obaveze, onda moze da trazi i od gradjana da ispunjavaju svoje obaveze. Ovo sa tehnickim pregledom je smesno jer je sve tri puta poskupelo, a nista manje saobracajnih nezgoda. Opet „sigurnost“ po dzepu gradjana, a drzava nista. Kod mene u ulici u kafani 30 pijanih i svi kolima. Svakih 6 meseci moram da popravljam auto jer se raspadne na lokalnim putevima, ako vecinu puteva mozemo nazvati putevima. Subotica ima najgore lokalne puteve u drzavi, a Srbija najgore puteve u regionu, a u regionu najvise ulazemo u saobracajni infrastrukturu.

OSTAVITE KOMENTAR

4 + 3 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 13 + 9 ?
Please leave these two fields as-is: