Montirani displeji na autobuska stajališta

U sklopu modernizacije autobuskih stajališta u gradu na lokacijama duž Palićkog, Kelebijskog i Beograskog puta montirano je i opremljeno ukupno oko 27 lokacija sa savremenim elektronskim displejima. Preostalo je još svega par lokacija na kojima će montaža uslediti ovih dana.

 

Displeji još uvek nisu u funkciji jer je potrebno realizovati i softversko rešenje koje će se u narednom periodu uraditi u saradnji sa Suboticatransom.

 

Investicija je delom finansirana iz budžeta a delom iz sredstava evropskih predpristupnih fondova, za koja se apliciralo i koja su odobrena. Radove izvodi firma “Lux Elektro” iz Valjeva.



KOMENTARI

  1. stormwatch kaže:

    Super, samo je trebalo displeje odma pokriti i kamerama da se zna kome da se posalje racun kada se isti pocnu nasilno ostecivati.

  2. subusplusminus kaže:

    Da, super. Samo poznavajući mentalitet i vaspitanje današnje omladine, ne dajem ni kintu za opkladu, da će ovi displeji dugo ostati čitavi. Zaista je smešno, kako neki ljudi, koji bi trebalo biti odgovorni za ovakve projekte i reilazaciju, ne razmišljaju malo unapred i praktično. U stvari ovi displej su (ili će biti) praktični iz tri razloga. Putnici će imati nekakve (nadam se tačne) informacije, neće trebati mnogo podići glavu da se to vidi i na kraju iz istog razloga biće dostupni i za udarce pesnicama i biće naročito pogodni udarati ove displeje nekim priručnim sredstvima. Gospodo stručnjaci, moglo je to i metar do metar i po višlje. I tada bi se videlo a imali bi duži pretpostavljeni vek trajanja.

  3. roki kaže:

    E ovo je lepo.

  4. Peđa kaže:

    Gledajući poslednju sliku dolazim do zaključka da je displej postavljen za vozače a ne za putnike koji čekaju bus. Ako su ga već tamo zaboli, mogli su ga barem okrenuti da gleda u pravcu stajališta. Ovako će mnogi presecati biciklističku stazu da bi pročitali šta piše. Pogotovo oni sa slabijim vidom.

  5. A kaže:

    @Pedja

    trebali su ga staviti na sred biciklisticke ili pesacke staze da ljudi bolje vide… 

    ajd opet razmisli 

  6. damir kaže:

    kontam da ce tamo pisati koji autobusi tamo staju ali mi nije jasno sto na tom mestu sto nije na onom natkrivenom delu stajalista
     

  7. Goran kaže:

    Komentari su na mestu, displej prema stajalistu u visini od 3,5 metara. Moje resenje da sve potraje duze. Je ste li videli klupe na autobuskim stajalistima? 3 metalna hladna sedista!!!!!!!! Zasto nije stavljena klupa sa 8 sedista i to bar od plastike. Imamo mi i starije sugradjane!!! decu i ostale koji putuju autobusom.

     

  8. varoščanin kaže:

    Rok trajanja: jedan vikend

  9. Peđa kaže:

    Zato sam i napisao da su ga mogli okrenuti tako da gleda prema stajalištu. Druga opcija je mogla biti da je montiran displej na postavljena nova stajališta. Tako nebi bilo potrebe postavljati stubove na koja su sada okačeni.

     

  10. JimmyQ kaže:

    Ja mislim da bi jedna od važnijih investicija u gradu bila da platiš jedno 20 tipova da polome one naše večne grafitere, kretene koji lome igralilšta i klupe pa onda sve iz početka…Još po jedna dobra “zidarska” svakom policajcu koji u uniformi sedi u kafani, kladionici, pečenjari…Pa onda tek kreneš s bilo kakvom investicijom u gradu.. Malo karikiram, ali bilo bi vrh 🙂

    Inače podržavam sve ovakve stvari! Ne moramo uvek da pričamo kako je investicija loša jer će huligani ovo-ono..Investicija je super, huliganima treba stati na rep, a ne da se ne gradi jer im niko ne može ništa! Novi zakon i njegovo poštovanje, to treba da zahtevamo!

  11. @#$%^ kaže:

    Bitno da se sminkaju pojedina stajalista a to sto su produzili liniju 16 pa od kasarne do kraja ni sa jedne strane nisu napravili redovno stajaliste  nego se ulazi i silazi iz busa u blato to vec nije bitno..bar to sto su poskidali umesto sto drze u garazama su transa nek postave da putnici imaju gde da se sklone od kise i vetra…zadnja stanica tj okretiste je na livadi gde nema nikakvog zaklona a sad ce skola gde deca da se zaklone cekajuci bus?!

  12. Kertvaros kaže:

    Ovo na slici je postavljeno jako diletantski. Mislim da je ljudima prethodno trebalo objasniti sta postavljaju, cemu sluzi ta naprava, i kako su to postvili oni koji vec imaju  sa tim u vezi i odgovarajuce iskustvo, i zasto su onda bas tako postavili, jer sve ima neki svoj razlog. Uzgred nije mi bas najjasnije da li je taj displej info-tabla na bazi GPS sistema ili je to nesto sto treba malo da svetli i zmirka da ljudima razbije monotoniju kod cekanja.

  13. PTDL kaže:

    Isto se pisalo i za mrava na radijalcu pa za fontanu na radijalcu.Takođe se pisalo i o elektronskim kartama pa sve funkcionišePa izgleda se ovde predlaže šta da se sa njima radi.Ua predlagači nisu baš svi subotičani takvi videt će te.

  14. Mike kaže:

    Moglo je “za koji centimetar” gore u visinu da budu postavljeni. Suviše je nisko, a na nekim mestima je vrlo moguć udarac glavom o njih, pogotovo ako je neko preko 1,90 m. Inače nije loše, samo videćemo ih dok budu proradili i na čega će to sve da liči.

  15. neda kaže:

    Hoćeš, na primer, fa ideš 6 na Palić. Znaš kad polazi iz Malog Bajmoka a ti ulaziš kod Nove Opštine. Proceniš da mu treba da stigne dotle 10 minuta. I sad ćeš moći da vidiš za koliko minuta stiže? Pa to je jako važno da li ćeš čekati još 5 ili možda 11 minuta. To je jako veliki luksuz u gradu gde mnoge ulice u centru nisu asfaltirane. Ali, dobro. Neko je uradio projekat, dobio pare, pa što da se ne uradi. A gde je to po prioritetu, ma nema veze. Ne znam, jedino, kada će i koliko ovo uticati na cenu autobuske karte, jer ovo treba održavati. Ali, to mi liči na ulučnu rasvetu po ataru, na salašima oko grada, kojekuda. Dobro Rasveta mora da nešto radi, održava, dobar je to posao. Koliko nas košta i ko ima najviše koristi od takvih stvari, ne zna se.

  16. Ivica kaže:

    Prijatno sam iznenađen ovim rešenjem, pa i njegovim dizajnom…Kontao sam da će improvizovati neki nosač na stajalištima i kablove upakovati u pvc kanalice, ali ovo je baš fino odrađeno…

  17. freelancer kaže:

    Ne mogu baš precizno da procenim ali, sudeći po fotografijama, moglo bi biti “čupavo” za bicikliste višeg rasta, koji se na primer malo usprave na sedištu pa još malo okrenu glavu u stranu i se osvrnu… Bilo bi ono: “sad ga vidiš – sad ga ne vidiš” (na sedištu bicikla). Inače, pametna stvar, samo nije za srpski mentalitet 🙁

  18. stormwatch kaže:

    Jedno pitanje samo, dajte da se grupisemo pa da vidimo ko je ove uredjaje video uzivo KAKO TREBA da funkcionisu? Znaci ne one beogradske idiotarije gde na displeju pise udaljenost izrazena brojem stanica koliko je vozilo udaljeno od te stanice nego minutaza. 

  19. Kertvaros kaže:

    Da podjemo od jednog malog primera. Displej pokazuje da je udaljenost vozila izrazena u vremenu, recimo pet minuta tj. kroz pet minuta stize autobus jer se nalazi na odredjenoj tacki svoje marsrute odakle mu je to vreme potrebno do stajalista. Medjutim desava se nesto nepredvidjeno, kvar na vozilu , zastoj saobracaja ili saobracajna nesreca. Displej i dalje pokazuje razdaljinu od onih famoznih pet minuta, jer je to teoretska  udaljenost, a autobus u stvarnosti stize tek za nekih pola sata zbog  nepredvidjenog zadrzavanja. Dakle vrednost informacije je vrlo uslovna i zavisi od raznih nepredvidivin faktora.

  20. DULE kaže:

    SVE JE TO LEPO I I ZA SVAKU POHVALU….. ALI NIJE TO ZA OVAJ GRAD, ZA OVU DRZAVU GDE SE NAROD PONASA KAO NAJVECA STOKA.

    PAMETNIJE BI BILO DA OVAJ GRAD ULAZE U POPRAVKU PUTEVA NEGO STO BACAJU NOVAC NA OVAKAV NACIN, NAZALOST, ALI AKO I JEDAN IZDRZI DVA MESECA DA BUDE NEOSTECEN JA DAJEM RUKU NA PANJ.

  21. stormwatch kaže:

    Kertvaros:

    Da podjemo od jednog malog primera. Displej pokazuje da je udaljenost vozila izrazena u vremenu, recimo pet minuta tj. kroz pet minuta stize autobus jer se nalazi na odredjenoj tacki svoje marsrute odakle mu je to vreme potrebno do stajalista. Medjutim desava se nesto nepredvidjeno, kvar na vozilu , zastoj saobracaja ili saobracajna nesreca. Displej i dalje pokazuje razdaljinu od onih famoznih pet minuta, jer je to teoretska  udaljenost, a autobus u stvarnosti stize tek za nekih pola sata zbog  nepredvidjenog zadrzavanja. Dakle vrednost informacije je vrlo uslovna i zavisi od raznih nepredvidivin faktora.

    A, a, malo si se zeznuo. To je bilo kod sistema od pre 25 godina. Moderni countdown sistemi registruju ispade na linijama i uredno obavestavaju putnike o tome, npr. ako cekas Bus i vise od tri minuta stoj isto vreme dobijas obavestenje o kasnjenju polaska ili nakon 5 minuta o nedolasku istog. Tako je barem u EU od 1994.  

  22. Kertvaros kaže:

    Dakle ja o svemu ovome imam malo drugacija iskustva. Ako je saobracaj zagusen onda to moze da potraje na neodredjeno vreme, pa prema tome nema ni pouzdane informacije do kada ce trajati zastoj i kada se moze ocekivati dolazak autobusa.

OSTAVITE KOMENTAR