Na liniji broj 10

Linija gradskog autobusa koja povezuje Palić naselje i centar Subotice, najviše koristi onima koji idu u grad na posao. Polazi sa Palića u 6,15  i sledeća vožnja je tek ona u suprotnom pravcu, a to je posle 14 časova.

I juče ujutro je autobus krenuo po tom rasporedu pa se vožnja ne bi razlikovala od bilo koje druge, da putnike nije dočekao izvaljen prozor. Veliko staklo koje se proteže koliko i tri reda sedišta, zevnulo je i pretilo da ispadne. To što je napolju zima, bila je manja briga od one da se ovaj prozor ne padne na nekog. Oni koji su bili najbliže, pridržavali su rukom staklo, za svaki slučaj.

Čitatelj koji je poslao fotografiju piše da je vožnja protekla u redu, da zna da je situacija u ovom gradskom preduzeću teška, da ga napuštaju mehaničari i drugi radnici, ali se ipak nada da će do ponedeljka bar ovaj prozor biti pričvršćen na mesto.



KOMENTARI

  1. Rax kaže:

    Zlatno doba usrbiji!

  2. Dubravko kaže:

    Kako je ovo moguce?

  3. (ba)laban kaže:

    Čekamo da se oglasi ministarka saobraćaja i da objasni nastalu situaciju, odnosno kako aktuelna vlast, koja upravlja Suboticatransom, nema veze sa ovim, nego su i za ovaj prozor krivi DS, Đilas i svi oni koji su protiv Vučića i SNS.

    Dakako, čekamo da se javnosti obrati i Stefanović, a potom i @Istina … i još nekoliko najistaknutijih režimskih botova. Vučić i ne mora, radi čovek 25 sati dnevno, pa se nema vremena.

    Sramota je šta nam rade sva javna preduzeća. Ovakvo omalovažavanje od vlasti Subotica i Srbija nikad nije doživela.

    Da počnemo od JKP Subotička toplana, pošto su oni zbog sezone grejanja trenutno najaktuelniji. Zanima me da li i svi ostali korisnici imaju najnekvalitetnije grejanje od kad koriste usluge ovog JKP. Ja sam njihov korisnik 26 godina i ovo je sezona u kojoj se ubedljivo najviše smrzavam. Njihova obrazloženja su smešna, jer je svake prethodne sezone bilo toplije u odnosu na trenutnu. Računi su jedini koji nas zagreju, a niko od korisnika nema pojma o komplikovanoj metodologiji izračunavanja potrošnje. Uprkos svemu, laički svako može da zaključi kako smo pokradeni od ovog JKP poredeći spoljnu temperaturu sa prošlogodišnjom, sa prošlogodišnjim računom i trenutnim smrzavanjem. Svi korisnici sa naše podstanice ozbiljno traže rešenje za drugu vrstu grejanja uz korišćenje istih instalacija, koje su u našem vlasništvu.

    JKP Vodovod i kanalizacija nam isporučuje, golim okom vidljivo, prljavu vodu, a cena joj je kao da je zlatna, a ne žuta i prepuna kamenca.

    MTS i Poštanet nam zagađuju um svojim izborom TV kanala i davanjem informacija, jer im je to tako naređeno od strane SNS sekte AV. Tu smo makar pronašli alternativu u ponudi ozbiljnijih i slobodnijih operatera, bar dok nam ih nekim dekretom ne zabrane. Jeste da su nam prilikom otkazivanja oteli još jednu mesečnu naknadu za otkazni rok, ali neka im, da Bog da da im to bude poslednje što su uzeli od građana.

    I da ne nabrajam dalje, jer je komentar ionako predugačak…

    Ipak, potajno očekujem da se po pitanju autobuskog prozora na liniji 10 oglasi i Aleksandar Vučić čim za to nađe slobodnog vremena. Bilo bi mi malo čudno da on propusti da da svoje stručno mišljenje i javno proglasi krivca iz opozicije za kvar na prozoru autobusa sa linije br. 10.

  4. River kaže:

    To i treba tako da stoji, na kip. I da se potpači letvom (sa barem pet zarđalih, iskrivljenih eksera u sebi).

  5. Mala kaže:

    Taster za “stop” uglavnom ne radi, tako da vozač staje kad putnik krene da viče (Aurometal stanica). I validator za odjavljivanje takođe ne radi,pa putnici koji koriste novčanik kartu budu više puta oštećeni za povrat novca pri izlasku. Naravno, sve se ovo odnosi na liniju 10.

  6. zolika kaže:

    90%autobusa Sutransa su za otpad, kako smeju da ih pustaju u saobracaj uopšte.

  7. Anonimni kaže:

    Subotica trans je kstastrofa!!

  8. Weng kaže:

    Nista za priču .svugde se dešavaju
    Razne stvari imaš na YouTube
    U avionu prozor unutrašnji raskliman
    Pa šta nista servis.

  9. Gornji tavankut kaže:

    Ajmo ovako. Prvo ovi najnoviji autobusi iz TURSKE nisu NIŠTA ravni su nuli, nula velka. Nemože čovek redovno da se smesti u njega , sedišta su fiksirana i sabijena. Za svoj novachoću UDOBNOST. Jel Vam je to jasno monopolisti?-ako ništa drugo barem zbog Vaših botova iz GT mogli bi ste slati bolje buseve..Ovako živi Marton bači..

  10. N.N. kaže:

    @Zolika Pa imaju svoj “tehnički”.

  11. Ledenjak kaže:

    Oni koji budu povredjeni država garantuje pošteno sudjenje i blage kazne.

  12. Darko kaže:

    Mrak mi pao na oci… Dozivljavam mini slogove….

OSTAVITE KOMENTAR