Od 1. februara zatvorene su blagajne JP Železnice na stanicama Palić i Tavankuta jer nema radnika, odnosno „zbog nedostatka ljudstva“, kako kažu u subotičkoj jedinici ovog javnog preduzeća a prenosi televizija YU eko.
Prethodno je već zatvoreno nekoliko lokalnih staničnih punktova, i to uglavnom privremeno. No, od decembra, to jest od stupanja na snagu novog reda vožnje, moguće je i gašenje nekih stanica u potpunosti, što će značiti da se voz više neće zaustavljati u tim mestima.
S druge strane, problem je i mali broj putnika – kako navode u SŽ, u nekim naseljima tokom dana voz primi tek nekoliko putnika, te je i održavanje stanica pa čak i zaustavljanje voza neisplativo.
Subotica je nedavno dobila dve kompozicije ruskih vozova, koji već saobraćaju i na nekim od ovih neisplativih linija. Ukoliko bi se nešto poradilo i na prugama, moglo bi se očekivati da se prosečna brzina kretanja srpskih vozova poveća sa sadašnjih 30 kilometara po satu, do brzine slične autobuskoj. Tada će se možda putnici i vratiti staroj, dobroj železnici, kraljici prevoza u panonskoj ravnici. Ukoliko im do tada direktori nacionalnih vozova ne ukinu tu šansu, i prepuste korovu, rđi i lopovima preostale vojvođanske pruge.
V.L. Danas
u srpskim železnicama izgleda nikad nisu čuli za automate za prodaju karata.
Ako nemate ljudstva na stanicama, sto onda prodajete 20% skuplje karte u vozu?
Imajte malo obzira prema vasim korisnicima i radite na tome da povecate broj putnika. Sa ovakvom organizacijom sigurno necete postici nista.