Nova pravila na raskrsnici Bose Milićević i Maksima Gorkog

Na raskrsnici ulica Bose Milićević i Maksima Gorkog od 9. jula menja se režim saobraćaja. Kako javljaju iz Direkcije za izgradnju grada, uvodi se zabrana skretanja vozila iz ulice Bose Milićević, levo prema naselju Palić. Obavezan smer će, prema ovom režimu, biti desno iz Bose Milićević. 


Istovremeno, ranije uvedena zabrana skretanja vozila levo iz Maksima Gorkog (iz pravca Patrie), prema ulici Bose Milićević, ostaje na snazi, u skladu sa postojećom horizontalnom i vertikalnom saobraćajnom signalizacijom.

 

Svrha uvođenja novog režima je povećanje bezbednosti svih učesnika u saobraćaju u zoni predmetne raskrsnice.

 

nadvoznjak



KOMENTARI

  1. ferrari kaže:

    "Istovremeno, ranije uvedena zabrana skretanja vozila levo iz Maksima Gorkog (iz pravca Patrie), prema ulici Bose Milićević, ostaje na snazi…"

    Samo niko ne obraća pažnju na znak zabrane skretanja….. Nikad saobraćajne policije nema tamo….

     

  2. vokille kaže:

    Zatvorite tu ulicu skroz! Vozači koji izlaze od tamo izigravaju kamikaze i preskaču preko dve trake da idu prema Paliću, bez obzira što je tamo policijska stanica! 

  3. delija kaže:

    cemu asvaltiranje tesline?i za jedan pravac ulica bi bila preuska i ne-bezbedna!

  4. Je.. Lud Zbunjenog kaže:

    Pa bas zato sto je tamo policijska stanica isto to rade i ti nazovimo "policajci".

  5. asd kaže:

     

    delija: cemu asvaltiranje tesline?i za jedan pravac ulica bi bila preuska i ne-bezbedna!  

    Sasvim se slazem. Komotno su mogli da naprave jednosmernu ulicu. Malo da osveze Santicevu pa da ona bude za jedan smer (ka pijaci npr) a Teslina za drugi smer od pijace ka gradu.

  6. Zbunjena kaže:

    Da li se ovde misli na ulicu Bose Milićević ili na ulicu Đure Đakovića? 

     

  7. trogirska kaže:

    Policajci su među većinom koji krše pravilo i skreću levo iz Maksima Gorkog u Bose Milićević. 

    Da li postoji i neka zabrana koja bi regulisala kretanje biciklista biciklističkim stazama tamo gde postoje staze sa obe strane. Konkretno je ovaj deo Maksim Gorkog gde se voze i levom i desnom stranom. Obratite pažnju na čega sve to liči.

  8. suboticanin kaže:

    ulica bose milicevic je nekada bila jednosmrna i nije bilo problema tada su se i biciklisti pridrzavali pravila znalo se kada se vozi kojom stranom sada se vozi ko kako hoce dok se nedesi nesreca

  9. Nalina kaže:

    Gde se Bosa ukršta s Maksimom?

  10. nsabi kaže:

    To se rešava jednostavno…fizički treba razdvojiti trake do podvožnjaka i rešen problem. Garantovano se niko neće pridržavati novog propisa kao što se nisu pridržavali ni starog.

     

  11. Nebitan kaže:

    Slazem se sa zabranom, samo niko to negleda…

    Po mojem, trebalo bi spojiti bankine (ostrvo) sto je na sred puta, da od mosta do raskrsnice da bude jedna celina, pa onda ne bi bilo kamikaze, i idiota koji hoce da krenu levo, dal' to da bude sa Maksima Gorkog ili sa Bose Milicevic!

    Cak ni nebi trebalo velika ulaganja, posto ne treba ponovo asfaltirati put, nego samo bankine izbetonirati i gotovo.

  12. Double P kaže:

    U normalnim zemljama (za one koje ne znaju, normalna zemlja je svaka koja se ne zove "Srbija"), kada se promene pravila saobracaja na nekoj raskrsnici, onda se osim novih tabli stavi jedna velika drecava tabla sa natpisom "Promena rezima saobracaja", da ljudi koji napamet voze ne pogrese. Jer svi mi manje vise vozimo napamet. 

    Istu glupost su uradili kada su promenili pravila kod kruznog toka kod Gimnazije. Stavili su tablu trougao IZA DRVETA (!). Da ni slucajno neko ne primeti da onaj koji do sada imao prednost, vise nema. I naravno prvih nedelju dana je tamo vladao haos. 

    Ne znam tacno ko je nadlezan za saobracajnu signalizaciju, ali NEMAJU POJMA. 

  13. Usputachni kaže:

     

    Double P:

    U normalnim zemljama (za one koje ne znaju, normalna zemlja je svaka koja se ne zove "Srbija"), kada se promene pravila saobracaja na nekoj raskrsnici, onda se osim novih tabli stavi jedna velika drecava tabla sa natpisom "Promena rezima saobracaja", da ljudi koji napamet voze ne pogrese. Jer svi mi manje vise vozimo napamet. 

    Istu glupost su uradili kada su promenili pravila kod kruznog toka kod Gimnazije. Stavili su tablu trougao IZA DRVETA (!). Da ni slucajno neko ne primeti da onaj koji do sada imao prednost, vise nema. I naravno prvih nedelju dana je tamo vladao haos. 

    Ne znam tacno ko je nadlezan za saobracajnu signalizaciju, ali NEMAJU POJMA. 

     

     

    Najveci glupan i neiskusni(sa visegodisnjom vozackom) vozac vozi napamet!!! Zbog voznje napamet veliki broj saobracajki se dogadja. Bez obzira da li si u svom ili nekom drugom gradu na svakom ucesniku u saobracaju je da obraca paznju na signalizaciju,toliko se bar secam kada sam teoriju ucio a bilo je to 1997. Ni dan danas vam niko ne govori drugacije! To sto poneka signalizacija nepostoji (ukradena npr.) to je druga prica,ipak to je Srbija. Ma i sta ce vam signalizacija kad prelazite na crveno,lepite gluposti po znakovima da se ne vide a na kraju ga i neko zdipi,naravno kada ga ne koristite(opet).

    Sto se inicijative o upozorenju o promeni rezima saobracaja tice to podrzavam. Svaka informacija je dobro dosla. A sto se tice izmene rezima to nece niko postovati kao sto ne postuje postojecu tablu zabrane skretanja. Murija prva pa svi za njom.

  14. Rolex kaže:

    Slažem se ja da je ta raskrsnica rizična,ali ako se svi pridržavaju propisa,malo budu pažljiviji recimo ne telefoniraju dok voze auto,kombi i sl,neće biti nikakvih problema.-Inače ovu ulici često koristim da izbegnem gužvu na semaforu kod Patrije…-

    Na ovoj rasrsnici ja lično nisam video sudaranja i slična sranja za razliku od jebene raskrsnice kod Zvezda bioskopa.Na toj raskrsnici treba uvesti zabranu skretanja:iz pravca buvljka prema biblioteci,i iz pravca Palića prema Prozivki!!!                            P.S. Al je dobro malo psovnuti,oma ti je bolje

  15. csaba kaže:

    auuuu, koja frka, kao da su u najmanju ruku blokirali prolaz kroz grad, zabrana pa šta ? Novi propis koji se treba poštovati i gotovo !

  16. stormwatch kaže:

    Samo da podsetim dragu gospodu komentatore da je ta ulica uvek bila JEDNOSMERNA, a postala je dvosmerna samovoljom dragih policajaca koji su pocetkom devedesetih dosli u Suboticu na nova radna mesta laugh, oni su i uveli trend dvosmernog kretanja svojim vozilima jednosmernom ulicom….Suboticki policajci su do tog momenta postovali sve saobracajne propise.

  17. amacak kaže:

     

    ferrari:

    "Istovremeno, ranije uvedena zabrana skretanja vozila levo iz Maksima Gorkog (iz pravca Patrie), prema ulici Bose Milićević, ostaje na snazi…"

    Samo niko ne obraća pažnju na znak zabrane skretanja….. Nikad saobraćajne policije nema tamo….

     

     

    nije tačno da niko ne poštuje zabranu i nije tačno da policija nikad ne stoji tamo. kao i kod sarić spomenika naprimer, zabrana se uglavnom poštuje. utisak da je "niko" ne poštuje je psihološki, tog jednog koji je ne poštuje svi vide, onih 10 ili 100 koji je poštuju ne vidi niko.

  18. amacak kaže:

     

    Nebitan:

    Po mojem, trebalo bi spojiti bankine (ostrvo) sto je na sred puta, da od mosta do raskrsnice da bude jedna celina, pa onda ne bi bilo kamikaze, i idiota koji hoce da krenu levo, dal' to da bude sa Maksima Gorkog ili sa Bose Milicevic!

     

    ostrvo po sredini je dobra ideja ali zašto su kamikaze i idioti oni koji skreću levo iz bose m.? to nije zabranjeno po postojećoj signalizaciji.

  19. amacak kaže:

     

    Usputachni:

    Najveci glupan i neiskusni(sa visegodisnjom vozackom) vozac vozi napamet!!! Zbog voznje napamet veliki broj saobracajki se dogadja. Bez obzira da li si u svom ili nekom drugom gradu na svakom ucesniku u saobracaju je da obraca paznju na signalizaciju,toliko se bar secam kada sam teoriju ucio a bilo je to 1997. 

     

    pa sad, možeš ti većinu vozača da nazoveš najvećim glupanima jer si takav kriterijum postavio  ali u ljudskoj prirodi je da će vremenom često ponavljane radnje da se automatizuju što će da rezultira vožnjom "napamet".

    žtvojom logikom mogli bi na ovo siromaštvo uštedeti koji dinar i ukidanjem rampi na pružnim prelazima. zna se da ispred ukrštanja pruge i puta trba stati, pogledati levo-desno i nastaviti. šta će nam onda rampe? lepo zaključiš da je vozač kola na koja voz naleti glupan i teraš dalje.

    pošto u civilizovanom svetu rampe postoje dalo bi se zaključiti da postoji konsenzus da takva politika nije efikasna.

  20. Usputachni kaže:

    @amacak

    Brkas babe i zabe ali pojasnicu ti da ne budes u zabludi. Pod "voziti napamet" sam mislio  kada se vozis npr. svaki dan istom ulicom koja je dvosmerna a jedno jutro promene rezim u jednosmerna ulica ali ti ne obracas paznju na to (ZNAK) jer ti ipak "napamet vozis". Kapis? Nisam mislio na ponavljanje radnje prilikom voznje (automatizam) kada dajes gas,kocis,menjas brzine…

    Sto se rampi tice nesto mi se slabo vozis po Srbiji (a ne moras juznije od B.Topole)pa nisi primetio "da na ovo siromastvo" ipak neko stedi sa tim da rampe postoje ali nema ko da ih spusta ni manualne a ni automatizovane pa se desi da vozac ne stane ispred pruznog prelaza i nesreca je tu. Surfaj malo pa ces naci da je ne tako davno na pruznom prelazu u N.Zedniku (ili B.Topoli) poginuo covek u autu jer je rampa bila podignuta a voz nailazio. Opravdanje zeleznice je da je voz trubio kod prelaza a auto nije stao. Koja bezvezna izjava pored postojece opreme koju ne koriste. I kao sto rekoh neko to zdipi (znak,rampu itd.) kad NE KORISTITE!

  21. amacak kaže:

     

    Usputachni:

    @amacak

    Brkas babe i zabe ali pojasnicu ti da ne budes u zabludi. Pod "voziti napamet" sam mislio  kada se vozis npr. svaki dan istom ulicom koja je dvosmerna a jedno jutro promene rezim u jednosmerna ulica ali ti ne obracas paznju na to (ZNAK) jer ti ipak "napamet vozis". Kapis? Nisam mislio na ponavljanje radnje prilikom voznje (automatizam) kada dajes gas,kocis,menjas brzine…

    Sto se rampi tice nesto mi se slabo vozis po Srbiji (a ne moras juznije od B.Topole)pa nisi primetio "da na ovo siromastvo" ipak neko stedi sa tim da rampe postoje ali nema ko da ih spusta ni manualne a ni automatizovane pa se desi da vozac ne stane ispred pruznog prelaza i nesreca je tu. Surfaj malo pa ces naci da je ne tako davno na pruznom prelazu u N.Zedniku (ili B.Topoli) poginuo covek u autu jer je rampa bila podignuta a voz nailazio. Opravdanje zeleznice je da je voz trubio kod prelaza a auto nije stao. Koja bezvezna izjava pored postojece opreme koju ne koriste. I kao sto rekoh neko to zdipi (znak,rampu itd.) kad NE KORISTITE!

     

     

    znam na šta si mislio pod voziti napamet i to spada u automatizaciju, ne gledaš više znakove nego automatski kočiš, ili ne, na mestu gde treba. kada se režim na raskrsnici kod gimnazije promenio to je bio problem jedno vreme dok se nismo navikli da napamet kočimo kad dolazimo iz rudić ulice umesto od gimnazije. 

    što se drugog pasusa tiče, hvala na pitanju, potrošio sam benzina i gasa za blizu milion kilometara do sada, od toga jedno 95% u srbiji, i nemam pojma o čemu pričaš. rampe (uglavnom) rade osim nekih koje je željeznica pokušala da izbaci iz funkcije uz glupo objašnjenje da postoji znak za ukrštanje sa prugom koji znači obavezno zaustavljanje.

    i ne znam sa kime se svađaš kad sam rekao istu stvar, ljudi greše, uključujući tu i vožnju napamet, bez obzira šta ih uče u auto školama i zato se uvode dodatne mere, kao rampe ili ležeći policajci, da se to ispravi.

     

  22. Usputachni kaže:

    @amacak

    Nije mi bila namera svadja ali mi nije jasno kako to da pored tih milion km nisi primetio te rampe. Necu sada vise ici dalje,zadrzacu se na okolini Subotice. Rampa u N.Zedniku se veoma retko spusta tako reci skoro nikad. Pruga ka Somboru,rampa kod Zorke,na Bajskom putu i u Tavankutu same znaju kada su zadnji put odradile svoj posao. Jedina za koju znam da je spustana to je ona na izlazu iz Bajmoka. Xy puta sam tuda prolazio i voz nailazi a rampa gore. E sad ne znam da li te rampe spadaju u "osim neke koje je zeljeznica pokusala da izbaci iz funkcije" ali je to zabrinjavajuce. Reci mi koja to drzava dozvoljava da se tako radi a da nije u onom kosu oznacenom kao "banana drzava"? Nemojmo samo o parama posto para ima(ili je bilo) za resavanje takvih stvari.

    Izgleda sam imao dobrog instruktora '96-'97 kad me je iz Rudic ulice ucio da prikocim kad ulazim u tada "jedini" kruzni tok u gradu. wink I nije bilo znaka koji me upozoravao da druga vozila imaju prednost u odnosu na mene. Sad eto ima znaka ali Szabatkasi vole voziti napamet jer ipak smo mi "najvece selo u Evropi". wink

  23. Double P kaže:

    Svi mi cesto vozimo napamet, ma koliko se trudili da budem sjajni vozaci. 
    Recimo da si u zurbi, uz to razmisljas o nekim ko zna kakvi problemima koje imas… Prosto desava se da ti odjednom puno stvari odvuce paznju. Tada vozis napamet. Desava se svakome. Zato i signalizacija mora ovakve stvari da uzme u obzir.

    Ne stavljati novi znak iza drva gde ga jedva iko primeti. 

    Obavezno postaviti veliku drecavo upozorenje da se promenio rezim saobracaja. I to ne 2m od raskrsnice, nego barem 50m da se vozaci na vreme spreme.

  24. nena kaže:

    interesantno je da se isti principi ne primenjuju u nekim drugim slučajevima, kao na primer: dozvoljeno je skretanje odmah posle raskrsnice kod rotografike levo na njihov parking, linija je tu isprekidana a nema 50tak metara od raskrsnice a sa istog parkinga dozvoljeno je skretanje levo prema gradu bez obzira što se prelazi preko dve trake prema paliću, ili od palića pre ove raskrsnice kod rotografike puna linija, koja bi bdv. trebala biti dupla, naglo se pretvara u isprekidanu da bi se omogućilo skretanje na europetrol pumpu, APSOLUTNO NEBEZBEDNO! koga to briga, savet za bezbednost? ajte molim vas

OSTAVITE KOMENTAR