Onlajn pijaca u Subotici

Javno komunalno preduzeće “Subotičke pijace”, pokrenulo je u saradnji sa najčitanijim subotičkim internet portalom, prodaju pijačne robe preko interneta. Voće, povrće, meso, cveće i druga pijačna roba predstavljeni su na sajtu portala, sa direktnim kontaktima do samih proizvođača.

Nakon što je Ministarstvo poljoprivrede pustilo u rad portal “E-pijace” na kojem su omogućili prezentaciju ponude sa gazdinstva širom Srbije, u subotičkom preduzeću “Subotičke pijace” su uvideli da se taj princip može primeniti i na lokalnom nivou. U saradnji sa najpopularnijim subotičkim sajtom, portalom Subotica.com , formiran je poseban odeljak preko kojeg sa jedne strane kupci mogu da na praktičan način potraže pijačnu robu koja im je potrebna, a sa druge strane prodavci i proizvođači pijačne robe mogu da predstave svoju ponudu i time privuku još više kupaca.

“Zato što smo hteli naše kupce, da zaštitimo Subotičane, da mogu da kupuju proverene proizvode, i proizvode koji su od registrovanih proizvođača, distribuirani na našim pijacama. Hteli smo, samim tim, da ih izvedemo u elektronski prostor, jer vidimo da konkurencija, a to su nama megamarketi, kreću da rade tu priču, i mi smo se potrudili da isto tako ispratimo i taj deo”, objašnjava Dejan Ljubisavljević, direktor JKP “Subotičke pijace”.

Na portalu je trenutno predstavljeno preko 160 zakupaca koji izlažu svoju robu u prodajnim prostorima preduzeća “Subotičke pijace”. Za one koji nisu zakupci otvorena je mogućnost onlajn prodaje, dakle u tom slučaju se preuzimanje obavlja lično, odnosno putem dostave. Cilj je, kako ističu u subotičkom preduzeću, da se postepeno svim zakupcima ponudi mogućnost onlajn oglašavanja, za šta neće imati posebne izdatke, a značajno će im povećavati vidljivost.

“Kao i svemu drugome, imate ljude koji su se jako obradovali i shvatili su da će biti vidljivi 24 sata u nekom onlajn prostoru, dok su neki stariji naši sugrađani, onako skeptično reagovali, međutim prihvatili su ideju zato što znaju da smo dobronamerni i zato što želimo da izađemo i njima u susret, i želimo da im omogućimo da mogu da rade i u ovim uslovima koji su otežani za sve nas”, dodaje Ljubisavljević.

U Javno komunalnom preduzeću “Subotičke pijace” smatraju da su realizacijom ovog projekta, kao preduzeće iz javnog sektora, postali pioniri u elektronskom predstavljanju pijačne ponude, a to, kako ističu, potvrđuje i interesovanje pijačnih uprava drugih gradova, koje žele da slede subotički primer elektronskih pijaca.

RTV



KOMENTARI

  1. Ris kaže:

    Na žalost sve je online, pa dočekasmo i pijacu. Nekada su se ljudi vidjali, dogovarali, ćaskali na pijaci. Prošetali do pijace, gurali se izmedju tezgi, pipkali, mirisali voće i povrće.Sada možemo sve to iz svojih fotelja. Moramo ići u korak sa vremenom, ali ne bi bilo dobro da nam tako ostane, kao jedina opcija

  2. Anonimni kaže:

    zoran g najdebilnije komentare ima na fb pijaci, posle njega onaj samir keramicar

  3. Jelena kaže:

    Meni se lično dopada iako je vreme u kojem se nalazimo zbog korone teško i uvek je bolje uživo videti i što se kaže opipati. Gledala sam malopre, nije link nigde postavljen pa evo https://www.subotica.com/pijaca – nadam se da će ovo najviše pomoći tim dobrim ljudima koje srećem i po hladnoći da prodaju jer žive od toga. Subotica i kupujmo domaće!

  4. Pera kaže:

    Ne kupujte onlajn, kupujte lično.

OSTAVITE KOMENTAR