Poginula biciklistkinja na Beogradskom putu

U nedelju popodne, u ulici Beogradski put u Subotici, automobilom je oboren biciklista.
Vozač bicikla, 74-godišnja žena, zadobila je teške telesne povrede opasne po život, od kojih je preminula u Opštoj bolnici u Subotici.

Protiv šesdesedevetodišnjaka, koji se tereti da je udario nesrećnu ženu, a koji je vozio putnički automobil “ford”, subotička policija podneće krivičnu prijavu zbog sumnje da je počinio krivično delo teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja.

Uviđaj na mestu događaja izvršili su zamenik tužioca Osnovnog javnog tužilaštva u Subotici i policija.

policija-527

Kurir



KOMENTARI

  1. treća-sreća kaže:

    Moj poznanik je izdaleka video ovu nesreću… pokojna baba je vozila neosvetljena po putu posle 16:00 kada je već pao mrak. Može se samo zamisliti kakva je to sigurna vožnja bakutanerke u tim godinama. To ti je kao da svesno dozivaš smrt. Napakostila je samo dedici, koji će da je ostatak života, ni kriv ni dužan, nosi na duši. Ne podržavam izdavanje vozačkih dozvola matorcima u godinama ovog dedice zbog sigurno usporenih refleksa, slabijeg vida, sluha… ali smatram da on u ovoj nezgodi nije skrivio ništa.

    Da se pitam, matorcima preko 65 bih dozvolio učešće u saobraćaju samo u svojstvu pešaka. Znam zašto to kažem, jer svaki dan prevalim oko 100 km gradske vožnje i malo-malo mi neko od njih “prkosi ” i “izlazi na nišan”. Setite se samo onog čičice na plavom električnom triciklu, koji stvarno izaziva sudbinu vozikajući se kolovozom čak i po Beogradskom putu na mestima gde postoji staza za bicikle, pritom neosvetljen (tj. neupadljiv) drsko zauzimajući celu kolovoznu traku. Ne znam da li je starac toga svestan, ali neka mu je Bog na pomoći.

  2. Aleksa kaže:

    treca-sreca
    Vi izgleda mislite da nikada necete ostariti, A vas recnik – baba,bakutaner i matorci je krajnji bezobrazluk, pogotovo u kontekstu Vaseg komentara pogibije nesretne zene.

  3. Alisa u zemlji čuda kaže:

    @ treća-sreća…
    …pa, magareća! Tim pre što princip “Što na umu to na drumu” pretpostavljate jednom poželjnijem, koji glasi: “Prvo ispeci, pa onda reci!” Ali, ako ćemo pravo, s obzirom na vreme provedeno za volanom kao taksista ili vozač u javnom saobraćaju svejedno, ne samo da nemate ni vremena, nego ni ne čudi uticaj ove “profesionalne bolesti” na rasuđivanje. Lično, dovoljno mi je samo kratak uvid u ponašanje drugih motorizovanih učesnika na sobraćajnicama užeg centra grada, pa da mi se ne mili sići sa trećeg, s tendencijom preseljenja na deseti sprat. Što je sigurno, sigurno je!

  4. treća-sreća kaže:

    A da niste možda vi u pravu? Prihvatam da sam koristio u nekim delovima komentara neprikladan vokabular s obzirom na ishod nesreće, odnosno tragediju, ali ne mogu da se složim sa Vašim opaskama… npr. Vaše odobravanje učešća u saobraćaju u svojstvu vozača osobama koje su starije, nestabilne ili bolesne, kakva je ova BAKICA i bila, zatim odobravanje vožnje nepropisno osvetljenim vozilima, što je protivzakonito, ili ometanja saobraćaja od strane ČIKICE sa elektrociklom…

    Nemojte da izigravate lažne moraliste, jer nemate ni malo osnovnih informacija o ovoj nesreći, a verovatno da nemate ni dovoljno saznanja o najvećem zlu u Subotičkom saobraćajnom haosu – biciklistima i skuteristima, koji stradaju gotovo uvek zbog svoje glupe glave.

  5. Kertvaros kaže:

    Takodje sam misljnja da ne treba izigravati lazne moraliste i ne treba se ni malo ustrucavati od difamiranja starih ljudi, lupetanja stereotipa, i diskriminiranja osoba na osnovu njihovih godina, pausalno ih proglasavati nesposobnim i izlapelim. Jedan vozac sa 50 godina iskustva se ne noze meriti sa jednom balavcem od 1-2 godine iskustva za volanom koji misli da zna sve i da sve moze. Najvise za volanom ginu upravo mladi vozaci i odnose u smrt isto tako mlade suvozace. Zbog toga se ne treba previse zabrinjavati jer Darvinov zakon to regulise sam po sebi. Sve sto nije valjano, sposobno ili je glupo i blesavo doslo na svet, priroda odmah i na vreme skartira i odstranjuje.
    Unija Nemackih osiguranja gde su uclanjena sva osiguravajuca drustva, podnela je pre nekoliko godina zahtev nadleznom drzavnom organu, da se osobama iz Arapskih i Balkanskih zemalja, kao i iz Turske, znacajno podigne cena osiguranja i da za doticne persone vazi skuplja tarifa za osiguranje nego za autohtono stanovnistvo. Osiguravajuca drustva su svoj zahtev obrazlozila prostom statistikom koja dokazuje da je broj saobracajnih nesreca koje izazivaju osobe iz pomenutog kruga zemalja, za oko 40 % visi nego kod domaceg stanovnista. Nakon toga zahteva je nastala cika i vriska, pocele su padati optuzbe kao sto su goli fasizam, nacizam, rasizam, sovinizam i diskriminacija i nehumanost svake vrste. Umesala se i vlada i zahtev je odbijen/povucen i nikad vise nije spomenut. U Svajcarskoj nemaju problema sa nacizmom, rasizmom i tome slicnim pojmovima, oni se rukovode iskljucivo novcem i svojim ekonomskim interesima, i jednostavno su za odredjene kategorije stranaca, u prvom redu sa Balkana, podigli cenu osiguranja cak i do 60%, i za to dobili blagoslov od svoje vlade. Pikantno u celoj prici je da povisena tarifa na primer ne vazi za Svedjane ili Francuze. Dakle razmislimo malo – da li bi se nekome dopalo da placa duplu tarifu samo zato sto je sa Balkana i sto ga smatraju za potencijalnu opasnost i za osobu koja nije u stanju da upravlja motornim vozilom kako valja i pausalno ga proglasavaju za opasnost na cesti koja ugrozava ne samo sebe nego i druge. Ako se to nekome ne dopada, i smatra da nije u redu da ga proglasavaju nesposobnim za upravljanje automobilom samo na osnovu njegovog mesta rodjenja, onda bi bilo mozda dobro da prvo preispita svoj odnos i svoje predrasude prema starijim i svakoko iskusnijim ucesnicima u saobracaju.

  6. NN kaže:

    Koliko nesreća na Balkanskim autoputevima doprinose neispavani Turci i ostali narodi koji sede i po 10h neprekidno dok dodju na naše autoputeve. Taj problem nas prati godinama primer je i film Tesna Koza. Netreba oduzeti svim starijim ljudima vozačku dozvolu ali da su neoprezni bahati jesu. Na Subotičkim ulicama su najbezobrazniji taksisti, Novosađani i Beograđani. Bila sam prisutna kad je na palićkom putu uletio taksista pred sam nadvoznjak u unutrašnju traku gde je vozač iz te trake morao naglo da zakoči i zasvirao je taksisti nakon čega je taj isti taksista momentalno zaustavio vozilo pod nadvožnjakom i izašao da se dere na čoveka koji mu je svirao. Čist bezobrazluk on kriv jos ima obraza da stane i da svira. Pola biciklista na Beogradskom putu nevozi biciklističkom ni tamo gde je ima, nemaju svetla, nemaju prsluke ni ništa na sebi. U istoj toj Švajcarskojoj koju spominjete postoje trake za bicikliste tamo nećete videti da auta voze po njima linojom su na samom putu označene ali nećete videti ni da biciklisti voze po putu a da pri tome neznaju ni jedan znak šta znači. Kad ste videli vani da biciklisti voze po kruznom toku i da samo ulete u kružni nemajući pojma ko ima prednost? Svakog učesnika u saobraćaju treba naterati da polaže testove za saobraćaj kako bi bar imalo načili saobraćajne znake a ne samo seli na biciklo. Uvek je vozač kriv? Po čemu?

  7. Kertvaros kaže:

    Mali dodatak,
    Pre dva dana je vozac iz Srbije izazvao saobracajnu nesrecu na autoputu A 1 u Gornjoj Austriji. Vozio je kamion 36 sati non – stop bez pauze.

  8. Alisa u zemlji čuda kaže:

    Đžaba bilo ne samo konja vranih, nego i do u besvest prežvakavanja teme sa dijametralno suprotnih pozicija sučeljenih strana, kada je nepobitna činjenica da su prekršaji u saobraćaju proistekli, odnosno da su uzročno-posledična veza već poslovično upitne saobraćajne, kao jednog od segmenta isto tako diskutabilne opšte nekulture!

    Dakle, uzročnik neželjenih dešavanja su: nepažnja, bahatost, nepoznavanje saobraćajnih propisa…bilo od strane mladih ili starijih pešaka, biciklista i motorizovanih učesnika – svejedno! Iskazano parafrazom jedne davne reklame: “Aut Caesar, aut nihil”, ili si prekršilac, ili nisi, bez obzira kojoj od fela” pripadaš-mo!

OSTAVITE KOMENTAR