Pohvale za Gradski uslužni centar

Inspektorat Ministarstva pravde i državne uprave obavio je inspekcijski nadzor rada svih službi koje rade u okviru Odseka za opštu upravu Subotice.

 

Između ostalog, obavljena je provera rada Uslužnog gradskog centra u okviru kojeg rade pisarnica, Služba za građevinarstvo, Služba za dečiji dodatak, službe za izdavanje brojnih dokumenata, kojima je inspekcija Ministarstva pravde dala najviše ocene.

 

Paradoksalno, iako je reč o službama koje su u domenu čiste državne birokratije, i građani Subotice su veoma zadovoljni radom ovog centra, koji za razliku od mnogih drugih službi u gadu – a za pretpostaviti je i mnogih sličnih u zemlji – radi efikasno, bez velikog čekanja i odgovorno. Na sve to, radnici, to jest pretežno radnice na šalterima ljubazne su, predusretljive i strpljive sa strankama.

 

Gradski uslužni centar nalazi se u prizemlju Gradske kuće, a otvoren je pre devet godina, kako bi se na jednom mestu mogli obaviti svi administrativno-birokraski poslovi za potrebe građana – od zavođenja raznih dokumenata u pisarnici, do odseka za izdavanje ličnih uverenja i predaje žalbi na rad gradske uprave.

 

A kakav je tempo rada zaposlenih u ovom centru možda najbolje govori podatak da se na njegovim šalterima tokom jednog izda 200-tak ličnih uverenja – izvoda iz matične knjige rođenih, uverenja o državljanstvu, venčanih listova, itd. dok se dnevno overi oko 250 dokumenata. Naravno, kako je ova „papirologija“ uglavnom stvar državne birokratske samovolje, te lak način ubiranja novca od građana, nije retkost da u prostorije centra uđu nervozni, ljuti i revoltirani građani. Ipak, zavaljujući profesionalnosti službenika Centra, teško ćete naići na konfliktne i neprijatne situacije. Moglo bi se reći da su ovi službenici retki primeri državnih uposlenika koji cene svoj posao, ili bar činjenicu da imaju stalno radno mesto i redovne (državne) plate.

 

Danas



KOMENTARI

  1. djomla kaže:

    Gradski usluzni centar je istinski jako dobra stvar i pokazao se kao dobro i efikasno resenje. Kad bi i SUP bio bar priblizno tako efikasan. Pre svakog odlaska u SUP, moram dobro da istreniram zivce.

    Samo usluzni centar ima jedan mali nedostatak – nema kopirnicu. Ali ajde, da ne trazimo dlaku u jajetu… Samo neka nastave ovako. 

  2. Barbara kaže:

    pozdrav za sve službenice na šalteru u uslužnom centru! 
    Zaista su jako ljubazne i rade svoj posao. Vadila sam izvode iz knjige rodjenih i iznenadila sam se kako to sada sve dobro funkcioniše. Trebalo bi i ostale službe u gradu da se ugledaju na ove službenice i nauče od njih šta znači brzina i ljubaznosti. Koliko sam primetila svaka je na svom radnom mestu i nijedan šalter nije prazan što znači da ne ispijaju kafe do besvesti. Nama građanima jako mnogo znači kada možemo brzo i efikasno da rešimo administarciju. 
    Za svaku povalu! 

OSTAVITE KOMENTAR